Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

How to & Why ?!, Cum se face si de ce nu merge ?!?!

Laguna_III
post 1 Jul 2010, 22:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




Ideea topicul este sa (re)descoperim, impreuna, masina noastra.Puteti posta orice vi se pare ca nu ati descoperit, inca, la masina voastra [ca procedura, ca "mica smecherie"], cum putem imbunatati functionalitatea si performanta masinii, dar si intrebari privind lipsa unor explicatii pentru un anumit "comportament" al masinii.

Incep eu:

1.Poti "memora" mai mult de 6 posturi de radio ?[mai mult decat numarul butoanelor].

2.Vi se pare, ca dupa un anumit timp, la iesirea din oras - pe drumurile nationale - posturile de radio sunt mai greu de prins decat atunci cand masina era noua?

3.Pana la urma, care ar fi, ultraconcret, rolul aerului conditionat (in "colaborarea" acestuia cu clima) ?Pana la urma, ati observat ca modul de activarea al acestuia este DIFERIT prezentat in:

a ) manualul masinii [ acolo se precizeaza ca aerul conditionat il activezi la aprinderea led-ului rosu];

b ) in pliantul de prezentare al masinii, printat in Franta, dar in limba romana [specificarea este tocmai inversa - aerul conditionat este activat cand led-ul rosu este stins, si-l dezactivezi cand il aprinzi].

4.Senzori de parcare pe fata ati pus?Daca va decideti, trebuie sa schimbe si display-ul bord-ului, pentru avertizarea vizuala, nu doar sonora? [era o oferta la Renault]

Deocamdata atat...

This post has been edited by Laguna_III: 1 Jul 2010, 22:48


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexdan
post 2 Jul 2010, 06:46
Post #2


juventus


Group: Members
Posts: 227
Joined: 16 March 10
From: Bucuresti / Constanta




Salut

1. Nu cred ca poti memora mai mult de 6 posturi de radio.

2. In afara oraselor, nu toate posturile de radio transmit la fel de bine, tine cont ca se schimba frecventa lor. Sunt cateva posturi de radio cu care nu am probleme niciodata, cum ar fi rractualitati. Probabil ca mai sunt, dar asta ascult de obicei in afara.

3. Teoretic clima mentine o anumita temperatura in masina, iar AC-ul daca-l activezi tu fara clima, e aer conditionat manual, setezi singur viteza si pe unde sa-ti vina. Avand in vedere ca butonul de sub clima poarta numele de "AC off" - e normal ca atunci cand este aprins sa fie oprit aerul conditionat, iar cand este stins sa fie pornit. Banuiesc ca asta ai intrebat; eu nu am vazut cum este prezentata masina in Franta, dar dupa cum poate confirma naighba, versiunile lor difera de ale noastre.

4. Senzorii de parcare se pot monta fara schimbarea displayului. Din cate stiam exista displayul care il avem noi + cel care este in versiunea echipata cu GPS, bordul parand mai 'cocosat', adica mai 'ridicat' in cazul acela.

Astea sunt parerile mele, e posibil sa ma insel, daca stie cineva mai bine, sa ma corecteze.


--------------------
Opel Insignia Sports Tourer - B 1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018)
121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016)
47k km Clio 1.4 8v (2005-2008)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna_III
post 2 Jul 2010, 15:57
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




alexdan,
Referitor la aerul conditionat.Nu e vorba de cum a fost prezentata masina in Franta.In momentul achizitiei masinii, dealerul mi-a inmanat un pliant, color, lucios, in limba romana, in care prezentau Laguna impreuna cu un "rezumat" al manualului de utilizare.Vreo doua luni am crezut ca ala e manualul de utilizare.Ulterior, abia dupa perioada de rodaj, am aflat ca, de fapt, dealerul nu mi-a dat manualul in sine ci doar brosura de prezentare a masinii si a catorva functii ale acesteia.O sa scanez sa vedeti despre ce este vorba.In final mi-au spus ca ca nici ei nu erau lamuriti de manual.M-am suparat un pic pentru ca trecuse, deja, rodajul, iar in manual se specifica sa nu depasesti o anumita turatie pentru perioada de rodaj.In acel pliant era precizarea ca aerul conditionat functioneaza cand este led-ul stins.
La unele modele de masini (exemplu: SAAB 9-3 aero) aerul conditionat e in functiune cand este led-ul stins;la Laguna, se pare ca este invers, contrar a ceea ce ai spus si tu.Practic, manualul indica corect, se pare [led aprins = aer conditionat in functiune], iar pliantul cred ca are o traducere gresita [ led stins = aer conditionat in functiune].


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 2 Jul 2010, 17:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Varianta romaneasca:
Led rosu stins=Compresor AC pornit. Si invers smile.gif.
Chiar e nevoie de manuale si brosuri pt asta?

This post has been edited by dili: 2 Jul 2010, 17:29


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna_III
post 2 Jul 2010, 17:46
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




dili,

Se pare ca e nevoie;ai scris invers decat in manual.


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sachelos
post 2 Jul 2010, 23:41
Post #6


sachelos


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 October 08
From: Bucuresti




Pana la urma aer conditionat = clima? Nu prea ma pricep eu dar stiu totusi ca este o diferenta (vedeti aparatele de clima din firme/apartamente/institutii si cele de aer conditionat - sunt diferente majore! si cred ca principiu e cam acelasi la scara mai mica in cazul auto..).
Daca ar fi acelasi lucru sunt 2 variante : auto sau manual.
In afara de asta este logic si la mintea cocosului ca daca butonul AC este apasat (bec aprins) AC/clima este oprita!! NU!?!?
Doar scrie AC OFF! Nu AC ON!!
Parerea mea..


--------------------
Laguna III/Hyundai 2.0 dci 150cp Privilege CVA/ix55 3.0 V6 dCi 240cp - B-06-JWK/B-747-MIM 2009/2009
=I Love My Cars=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna_III
post 3 Jul 2010, 01:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




Sachelos, nu intotdeauna ce este LOGIC este si FUNCTIONAL.Ia uite aici:

1.In PLIANTUL DE PREZENTARE, color, lucios, frumos ,la capitolul aer conditionat scrie:

"tasta 6 permite sa autorizati (martor luminos integrat STINS) sau sa interziceti (martor luminos integrat APRINS) functionarea aerului conditionat"

2.In MANUALUL masinii scrie:

"tasta 1 permite sa autorizati aprinderea (indicator luminos APRINS) sau sa opriti (indicator luminos STINS) functionarea aerului conditionat".

Haios, nu?Tocmai invers.
Acum, pentru voi, va spun ca "tasta 6" si "tasta 1" reprezinta acelasi buton pe care scrie "AC" si, mai jos, in dreptului unui led rosu-"OFF".
Deci, cum credeti ca e?Cand e led-ul rosu aprins, aerul conditionat functioneaza sau nu?
biggrin.gif

This post has been edited by Laguna_III: 3 Jul 2010, 01:37


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexdan
post 3 Jul 2010, 06:15
Post #8


juventus


Group: Members
Posts: 227
Joined: 16 March 10
From: Bucuresti / Constanta




Este o greseala, cu siguranta, in manual. Cand e led-ul rosu aprins, nu functioneaza aerul conditionat, avand in vedere ca atunci cand e stins, se simte o mica crestere si a turatiei motorului, asta e evident. E bine ca-i cauti 'chitibusuri' masinii. Ieri ma jucam cu portierele din spate sa vad daca dau de apa, respectiv vreun acvariu - problema intampinata de alti colegi, dar nu am dat de asa ceva, inca laugh.gif In general, ma preocupa calitatea carburantului care-l bag in masina. Aerul conditionat nu m-a preocupat niciodata, il pornesc pe Auto si atat, pe manual nu cred ca am mers mai mult de 2-3 ori.

This post has been edited by alexdan: 3 Jul 2010, 06:20


--------------------
Opel Insignia Sports Tourer - B 1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018)
121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016)
47k km Clio 1.4 8v (2005-2008)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 3 Jul 2010, 08:54
Post #9


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Subscriu ... AC OFF aprins ... inseamna ca Aerul COnditionat este oprit ... mai pe scurt compresorul este decuplat. Ce am observat ca chiar cu AC OFF ... automat clima nu e pe AUTO ... dar ea tot incearca sa isi faca temperatura setata folosind aerul de afara. Se observa o crestere a turatiei ventilatorului. Pentru a opri si acest "semi" AUTO trebuie umblat la viteza ventilatorului.
Folosesc destul de des AC OFF mai ales la drumuri foarte lungi ... Franta-Romania ... etc ca sa nu imi fac capul calendar de la racoare tongue.gif.
Ce am observat ... in special seara ... daca se merge cu AC OFF se abureste masina destul de repede . Aceasi treaba si cand ploua chiar daca afara sunt 15 grade sa zicem.
Clima auto are si functie de dezumidificare sau umidificare in functie de nevoi.
Am mai observat o pierdere destul de mare din puterea motorului cand afara sunt 35 grade si clima e setata pe 21 ... fata de 26 grade afara si clima setata pe 21.
Nu credeam ca la un 2.0Turbo se simte diferenta cu AC pornit sau oprit ... dar se pare ca ma insel


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Jul 2010, 08:57
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Apasa pana la fund si nu se mai simte nimic icon_twisted.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 3 Jul 2010, 09:00
Post #11


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Ce e drept ... dupa 4000 ture nu se mai simte mimic ... dar cred ca e Placebo ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 3 Jul 2010, 21:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




@Laguna III
Eu vorbeam de varianta romaneasca de masina, nu de manual sau brosura. E suficient sa te joci cu butonul si sa asculti motorul si vei sesiza fara ajutorul nici unui manual cand pleaca compresorul si ventilatorul de pe radiator.
In ceea ce priveste manualul (sau brosura, etc), chiar nu am simtit nevoia sa-l citesc, mai ales balariile traducatorilor romani. Chiar aceasta diferenta semnalata de tine intre manual si brosura vine si-mi sustine afirmatia. Asta nu inseamna ca nu-l pot consulta referitor la informatii specifice sau mai tehnice. Din pacate, tocmai cele specifice lipsesc de multe ori si aici cel mai bun exemplu este cel cu schimbatul lamelelor de stergatoare pe fata.
Revenind la butonul AC, aici e o smecherie a producatorului legata de diferenta dintre AC manual si climatronic. Cu alte cuvinte, climatronicul functioneaza in parametrii cu AC pornit si atunci neobisnuit (si nerecomandat) este sa-l decuplezi (semnalizat prin led rosu). La AC manual, ledul aprins semnifica antrenarea compresorului, pe care-l tii pornit atat cat vrei.

This post has been edited by dili: 3 Jul 2010, 21:02


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna_III
post 4 Jul 2010, 00:36
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




@dili,

Confirm, totusi, ce spui, printr-un exemplu;inaintea de a deschide subiectul, intr-una din zile am sesizat urmatoarele:
-daca e diferenta considerabila de temperatura intre exteriorul masinii si temperatura setata, daca optezi pentru "fast", sau "automat" la clima, led-ul sta cumintel, stins;
- daca optezi pentru "soft", imediata dupa ce ai ales "automat", led-ul rosu si aprinde singur.


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 5 Jul 2010, 09:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Interesant ce spui; am sa incerc si eu, desi nu am sesizat asta niciodata.
De ce si-ar opri singura compresorul?

P.S. Te referi la LED-ul de la "AC OFF", nu?


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 5 Jul 2010, 09:18
Post #15


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




Am si eu un "WHY" ...

Luminile de ceata pe spate se aprind amandoua (stanga dreapta) sau doar in partea stanga?


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jul 2010, 09:25
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu e deloc placebo. In full throttle compresorul se decupleaza.

Stanga, probabil.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 5 Jul 2010, 11:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




am citit si eu ce s-a scris aici despre AC si Clima automata. Ce bine ca la megane au mai pus si buton de OFF, in acest fel eu nu mai am dilema voastra. Cand vreau opresc de tot si am terminat discutia.
Referitor la memorarea posturilor radio cred ca se pot memora mai multe. Eu de exemplu am memorat 12 posturi. Exact, acum fara sa am imaginea casului in fata nu pot sa va spun sigur cum am facut, dar procedura banuiesc ca este aceasi. Monitorul nu este impartit si la voi in trei? frecventa, denumirea postului si numarul de ordine al acestuia?


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didiland11
post 5 Jul 2010, 13:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 May 07
From: Iasi




Sa zicem ca nu intelegem semnificatia ledului de AC, in fct de culoarea lui. Chiar si asa, daca vine aer mai rece, daca dezabureste (iarna, pe ploaie, seara,cand vreti voi), daca creste turatia si mai auzim un compresor in plus, nu e clar ca e ON? de ce "lungim pelteaua"? In alta ordine de idei, traducerea cartii tehnice a fost facuta de o amica plecata in Fr, care a avut un deadline prin care i s-a cerut sa munceasca "36/24h", si vorbesc serios. Iertati si voi traducerea. smile.gif


--------------------
Renault Laguna III 1.5dci 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 6 Jul 2010, 06:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(Laguna_III @ 4 Jul 2010, 00:36)
@dili,

Confirm, totusi, ce spui, printr-un exemplu;inaintea de a deschide subiectul, intr-una din zile am sesizat urmatoarele:
-daca e diferenta considerabila de temperatura intre exteriorul masinii si temperatura setata, daca optezi pentru "fast", sau "automat" la clima, led-ul sta cumintel, stins;
- daca optezi pentru "soft", imediata dupa ce ai ales "automat", led-ul rosu si aprinde singur.
*




Am testat si eu diverse variante si pot sa spun ca ledul de la AC sta stins indiferent de ce combinatii sau manevre fac cu butoanele de control al programului de clima.
AC off se aprinde sau se stinge numai la apasarea directa.
Saptamana viitoare am revizia de doi ani, am sa-i intreb si pe baieti.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 6 Jul 2010, 07:03
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Ledul singur nu se aprinde... Daca apesi butonul, ledul se aprinde, confirmand faptul ca ac e off (dupa cum scrie si pe buton...ac off... tongue.gif )
Fata de megane, am observat ca la l3, compresorul porneste in conditii de umezeala, peste 18 grade afara (nu 15 ca la megane). In plus de asta, ca la orice reno, la depasirea unei anumite turatii, compresorul se decupleaza. (din observatii la benzina peste 5000rpm, la diesel peste 3000, valori aproximative)


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didiland11
post 22 Jul 2010, 12:59
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 May 07
From: Iasi




Stiti cumva daca se poate modifica la cruise control valoarea in km/h cand apasam + sau - ? adica acum merge din 2 in 2 km/h, nu putem modifica sa pluseze cu cate 10km/h, de ex?


--------------------
Renault Laguna III 1.5dci 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apsydude
post 29 Jul 2010, 12:41
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 28 June 10
From: craiova




nu cred smile.gif. de fapt tii apasat ceva mai mult tongue.gif


--------------------
renault megane - DJ09TVX 2008 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didiland11
post 29 Jul 2010, 12:46
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 May 07
From: Iasi




Amorteste degetul. tongue.gif


--------------------
Renault Laguna III 1.5dci 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 29 Jul 2010, 16:37
Post #24


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Laguna_III @ 1 Jul 2010, 23:45)
2.Vi se pare, ca dupa un anumit timp, la iesirea din oras - pe drumurile nationale - posturile de radio sunt mai greu de prins decat atunci cand masina era noua?
*



Ma abtin puternic sa nu ma improsc de ras. Dar sa fiu baiat bun biggrin.gif

Pe ultrascurte (FM dupa cum o cunosti) puterea semnalului scade cu distanta fata de sursa. Adicatelea

Pe medii si lungi ( AM ) semnalul variaza in functie de ora, locatie, vreme (nori). Nu cred ca vrei un curs intreg de telecomunicatii.

Dar da-o incolo de noutate a masinii, ca o sa ajunga toata rugina, remat, topit, facut alta noua din ea, si radioul ala probabil ca inca ar functiona ca-n prima zi.

This post has been edited by bucatzel: 29 Jul 2010, 16:38


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laguna_III
post 29 Jul 2010, 22:54
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 2 February 10




Aveai "unda verde" la ras;dar o faceai degeaba.Nu are nici o legatura cu teoria undelor radio ultrascurte, ci cu faptul ca, pe aceleasi trasee [exemplu: Constanta-Vama Veche] in 2008 pe FM se prindeau f bine cateva statii radio iar acum, desi dau pe manual, in anumite zone nu se mai prinde nimic;ma gandeam la posibilitatea "decuplarii" partiale a antenei, o uzura la vreun fir, un "incident" undeva;nu ma asteptam sa fiu nevoit sa explic asta.Sper ca acum este "luminat".


--------------------
Renault Laguna III, 2.0 dCI, 150 CP May,2008/Dynamique
Renault Laguna III, Dynamique, 2.0 dCi, may, 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexdan
post 30 Jul 2010, 07:28
Post #26


juventus


Group: Members
Posts: 227
Joined: 16 March 10
From: Bucuresti / Constanta




Cred ca o fi din cauza semnalului radio. Pe traseul pomenit de tine, prind destule posturi, dar prin tara, de exemplu, radio romania actualitati il prind perfect, aproape peste tot. Restul.. lasa de dorit. Daca ar fi o problema tehnica a masinii, banuiesc ca ar fi vorba de toate posturile. Cel mai bine, ar fi sa ne spuna si alti posesori de Laguna3 daca intampina probleme.

LE: Pe A2, daca nu ma insel, prind si un canal bulgaresc cateodata sau mereu - nu am stat sa-l caut, stiu doar ca am dat peste el de cateva ori. Banuiesc ca nu transmit de la noi din tara.

This post has been edited by alexdan: 30 Jul 2010, 07:30


--------------------
Opel Insignia Sports Tourer - B 1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018)
121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016)
47k km Clio 1.4 8v (2005-2008)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 30 Jul 2010, 11:50
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




subscriu si eu chiar radioul incorporat in cabasse este infect dpdv al sensibilitatii .....ca fost posesor si de Lag 2 pot spune ca RCDul stock era mult mai bun..al sensibilitatii..deci exclud antena activa care era cam aceiasi...

30 Jul 2010, 11:55:
nu mai vorbesc de alt SW bug..in momentul echiparii cu senzori ultrasonici de origine Reno pt. mersul inapoi la cuplarea CV radoiul/CD nu isi modifica volumul astfel incat cahir cu volum bibului dat la max 5+ atentionarea este inutila...problema explicata si nerezolvata pe principiul asa le-a gandit frantuzul..
nu a gasit inca nici o intrare de mute pt. a rezolva amatoriceste problema..daca comunicatie e pe CAN..dar RENO o poate face...

This post has been edited by lagunez: 30 Jul 2010, 11:55


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 30 Jul 2010, 13:05
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Si eu am remarcat diferente la radio fata de laguna 2. Pe laguna 3 se prind posturile mai prost intre localitati (circul foarte mult in afara localitatilor) si schimbarea frecventelor (RDS) pentru un post din localitati diferite se face mult mai greu sau deloc. (de exemplu in Craiova am o anumita frecventa pe Europa FM si in Valcea alta frecventa). La laguna 2 nici nu "simt" cand isi schimba frecventa.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 14 Jul 2011, 10:44
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Am si eu o intrebare la care nu gasesc raspuns inca...
In momentul acesta, daca am muzica pornita si motorul pornit, dupa ce opresc motorul si deschid usa, muzica se opreste. Daca inchid masina si o redeschid apoi pornesc motorul, atunci muzica porneste singura la un nivel fix daca e peste acel nivel (parca la 10 ca si gradatie).

Eu as vrea ca la pornirea motorului sa nu porneasca automat si muzica.... Cum pot face asta?
Mentionez ca daca opresc manual muzica inainte de a deschide usa, la repornirea motorului tot porneste si muzica....



--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agabrean
post 14 Jul 2011, 13:51
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 5 June 07
From: Brasov (RO) / Bruxelles (BE)




Salut Dantes,

Eu am avut aceeasi problema si se datora cheii USB. Daca ai cheie USB scoate-o, inchide raidoul inainte de a deschide portiera, apoi da drumul la motor si vezi daca-ti mai porneste radioul. In mod normal nu mai trebuie sa porneasca, isi va aminti ultima pozitie inainte de deschiderea usii (inchis sau deschis).

Daca asta e problema, atunci trebuie sa folosesti in loc de cheie USB un card memorie flash pus intr-un adaptator USB. Eu asa am facut si de atunci nu mai am probleme. Se pare ca cheile USB clasice sunt initializate dupa pornirea motorului indiferent daca radioul e inchis sau deschis, ceea ce duce la pornirea raidoului automat, pe cind memoria flash nu induce acelasi comportament.


--------------------
Renault Talisman Estate 1.6 dci 4Control Initiale Paris
Grand Scenic III 2013 2.0 BVA 150
Laguna III 2.0 GT 180 4Control
Laguna II 1.9 DCI 120
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:32
Dacia