arcuri spate traffic?
![]() ![]() ![]() |
arcuri spate traffic?
tonu_adrian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca vrei un"caraus"mai bine orienteaza-te spre un Master/Mascot.
Trafic/Vivaro nu duc mai mult de 1.2-2 T. Sunt modele cu suspensie spate ranforsata din fabrica dar tot atat cara doar ca nu se lasa mai jos incarcata. Cel mai fiabil motor:Rolls Royce! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Caliente |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
Salut, 1,1-1,2 tone am bagat eu in vivaro, am pus o prelata mare inauntru care tregea peste nivelul geamurilor,legata bine, si am pus carbuni in ea putin peste nivelul geamurilor,masina nu parea sa fie lasata,sincer statea foarte lejera,poate o idee mai joasa, dar nu parea, si cu o remorca in spate in care mai pusesem 900 kg carbuni. Pot sa spun ca am ramas uimit de cum mergea motorul, daca stii sa mergi cu ea nu simte nimic,am repetat operatia asta de 2-3 ori pe iarna, campulung-tancabesti.
Deci am ramas in primul rand surprins de cat de bine mergea masina in sarcina maxima,mai mult de cat maxima. Iar suspensiile nu au patit nimic, totul este ok si sau facut cam 15 mii de km intre ierni, vreo 3 ierni a carat masina asa. Eu zic ca este o alegere buna vivaro sau trafic. A mea are peste 340.000km si trage nemaipomenit. Te asigur ca poti merge in mare siguranta cu 1,5 aproape 2t in ea,atata timp cat volumul nu este mare,si nu ai nici o remorca care sa te mai ingrijoreze. Am peste 40 de mii de km in tara in 3 ani si nu am schimbat nici un amortizor sau arc. This post has been edited by Caliente: 2 Sep 2011, 13:44 |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Masina are in functie de versiune capacitate intre 900 si 1200 kg. Cea de 1200 e varianta lunga de marfa.
Sa pui 1.1-1.2 tone e una, e la capacitate maxima sau doar putin peste...2 tone e cu totul altceva. Spre exemplu Master cara maxim 2-2.2 tone si asta doar in variantele de 4.5 tone cu roti duble spate. Peste greutatea asta iti trebuie camion adevarat...tonu_adrian, visezi frumos 2-3 tone pe Trafic. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Caliente |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
Aproape 2t poate duce bine, dar peste 2t deja depaseste greutatea ei. nu stiu daca tine
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
N-are cum sa duca 2t de nici un fel ... daca ea are capacitate de 1200 o poti forta sa zicem pana in 1500 maxim dar deja 2000 e cu 70% peste capacitate. Gandeste-te la suspensie, frane, caroserie ca nu sunt facute pentru greutatea asta. E ca si cum ai pune o tona pe Logan.
Sa pui 2 tone inseamna cu tot cu greutatea ei un total de 4 tone...daca nu crapa caroseria si suspensiile in stand pe loc, atunci la primul damb luat la 30 la ora sigur crapa ceva. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
tonu_adrian |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
nu stiu cum de ziceti ca in master poti baga maxim 2 tone,..eu stau intr-o comuna din jud galati, agricultura fiind de baza in zona, am vecini cu sprintere scurte si baga numai marfa in ele 5 tone(iar tata punea 1.2t pe remorca sema de 500 kg pe dacie) ca pana la piata se cam tarasc cu ele e alta problema)..si n-au nici pe naiba..de aia ziceam k un traffic ar trebui sa se descurce cu 2t..
pana la urma care e cel mai fiabil motor la trafic? probleme cu cutia de viteze am inteles k ar fi disparut dupa 2004.. consumul extraurban cu masina goala pt 1.9 115 si 2.5 cam care ar fi? This post has been edited by tonu_adrian: 4 Sep 2011, 22:20 |
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pai daca ai la tine in comuna si in familie atatea"exemple"de ce mai intrebi pe aici ce si cum?
Pune 5-7 T si gata ai rezolvat dilema. Bafta la piata si nu lasa la pret ca o sa ai nevoie de banuti.... @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
tonu_adrian |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
QUOTE(espacern @ 5 Sep 2011, 07:54) Pai daca ai la tine in comuna si in familie atatea"exemple"de ce mai intrebi pe aici ce si cum? Pune 5-7 T si gata ai rezolvat dilema. Bafta la piata si nu lasa la pret ca o sa ai nevoie de banuti.... @+ nu-i nevoie de mistouri, eu doar am intrebat, daca aveam nevoie de masina pt piata asa cum crezi fii sigur ca nu ma uitam la traffic/vivaro, daca mai ai ceva constructiv de scris aici..scrie..daca nu te rog frumos nu polua topicul(pe clubopel lumea e mult mai respectuoasa) |
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(tonu_adrian @ 5 Sep 2011, 08:08) eu doar am intrebat De acord cu tine! Ai intrebat si ai primit cateva raspunsuri pertinente dar care se pare ca nu te-au multumit. Asa ca poti sa faci cum doresti cu incarcatura maxima. Nu am avut intentia de misto si chiar am vorbit serios. Cat despre comparatii cu alte forumuri daca ai primit acolo alte raspunsuri posteaza sa vedem si noi. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
tonu_adrian |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
@espacern ma bucur ca am lamurit-o..
In continuare daca poate vreun posesor sa-mi spuna consumul (in principal cu masina goala) la motorul de 1.9 peste 100 cai si 2.5.. |
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pana prin 2006 au folosit motorul de 1.9(de origine Renault) in variante de 82 si 101 cai si pe cel de 2.5 cu 135 cai.
Apoi, o data cu trecerea de la Euro3 la Euro4 au schimbat motorul de 1.9 cu unul de 2.0(de origine Nissan) in variante de 90 si 114 cai, iar pe cel de 2.5 l-au ridicat la 145 cai. Eu am 2.0 de 114 si iti zic consumul la asta: extraurban: minim 7(pe gol si mers normal, adica 60-70 in localitati si 90-110 afara); maxim 11(incarcatura de 500-800kg pe autostrada cu 120-140 km/h) urban(Bucuresti):minim 9(cand e trafic mai lejer si fara greutate prea mare) maxim 12(trafic aglomerat si incarcat) La noi s-au vandut doar 1.9 si apoi 2.0, motoare de 2.5 nu s-au adus pe la noi, cele care sunt in RO sunt aduse de pe afara. Motorul vechi de 1.9 banuiesc ca are consum oarecum similar cu 2.0 Variantele de 82 sau 90 cai si cel de 2.5 daca ma intrebi pe mine nu merita, varianta optima e 101 sau 114 cai. Cel mare nu merita dpdv fiscal...platesti impozit vreo 900 lei pe an fata de 190 cat platesti la 2.0 si mai cheltuiesti in plus si la combustibil. Cele de 82 si 90 trag cam greu si consuma cred ca la fel cu cel 2.5 Atat pe cel de marfa cat si pe cel de persoane exista doua variante de lungime:L1 si L2. Recomand cea lunga L2 Doar pe cele de marfa exista(dar foarte rare) si varianta suprainaltata H2. Cea normala(H1) este printre cele mai joase dube, are doar vreo 1.95 inaltime, poti intra in orice parcare subterana cu ea. PS: "am vecini cu sprintere scurte si baga numai marfa in ele 5 tone". Nu zic ca tu ai scos-o, poate aia, dar nu mai apleca urechea la asa ceva. Gandeste-te ca 5 tone inseamna 63 de persoane de 80 kg sau 1000 pepeni de 5 kg. Nu au loc fizic intr-o astfel de masina, daramite sa le si mai cari. This post has been edited by papa_mulo: 5 Sep 2011, 11:49 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
tonu_adrian |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
Mersi de raspunsul superdetaliat, am o sg precizare: la motorul de 2.5 daca in carte e trecuta autoutilitara impozitul e 30 lei x 13 unitati=390 lei/an, la cel de 1.9/2.0 10unitatix30 lei=300 lei. La treaba cu sprinterele, te asigur ca se baga marfa de le cocoseaza, am un amic care aduce baterii auto uzate din italia, i s-a strambat sasiul de greutate9bineinteles ca a vandut-o)...daca il prind incarcat ii fac o poza si-o postez aici..deh ei zis ca bag 5 tone pe ele...io zic ce zic ei..
Cred ca se poate inchide topicul . This post has been edited by tonu_adrian: 5 Sep 2011, 15:18 |
--------------------
renault
laguna 2
grandtour 1.9 dci 120
- gl21ton
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:13 |