Proiect DRL-uri (daytime running light) pe renault, de la discutii la concret
![]() ![]() ![]() |
Proiect DRL-uri (daytime running light) pe renault, de la discutii la concret
skorpio_bog |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Attached thumbnail(s) IMAG0804.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 1979 IMAG0807.jpg ( Size: 633.18k ) Number of downloads: 2137 |
||
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|||
TAW |
![]()
Post
#362
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
Cataline, cred ca mai vreau 2 module. Unul pentru Scenic si unul pentru un RAV4. Daca mai ai pe "stoc" tine si mie deoparte, daca nu, da te rog comanda...
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
vallixx |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare pt. priceputii in ale electronicii.
Am DRL pe masina. Sunt 2 lampi cu leduri pe care mi le-am facut & montat. Ideea e ca tot le uit aprinse si vreau sa-mi iau un buzzer dintr-ala care te atentioneaza. Care imi zice si mie cum il conectez? Circuitul e simplu: + de la baterie, siguranta, intrerupator pe fir, lampi, minusul la masa. Unde si cum conectez buzzerul? Thanks! |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
vizitiug |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 08 ![]() |
Buna ziua frati Meganisti!
Rugam ajutor! Am acizitionat si eu un modul DRL si am aceeasi problama ca si colegul Vasile (@oanavas). Va rog, daca se poate, sa puna cineva un tutorial ca sa fie clar cum se monteaza DRL-ul pe magane 2.2 facelift! Catalin P.S. Adaug si 2 poze pentru a va arata cum sunt pozitionate contactele la mine.(sper sa se inteleaga) Attached thumbnail(s) photo.JPG ( Size: 483.47k ) Number of downloads: 1628 12.jpg ( Size: 355.1k ) Number of downloads: 1609 |
--------------------
Renault
Megane
2007/Lux Privilege 1.6 16V
|
|
hellcat |
![]()
Post
#365
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai nu ti-a explicat cel care ti-a vandut produsul?
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
vizitiug |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 08 ![]() |
NU!!!
|
--------------------
Renault
Megane
2007/Lux Privilege 1.6 16V
|
|
oanavas |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
vizitiug te compatimesc pentru ca ai ceva de lucru.Si la tine e ca la mine.3 ore iti ia lejer si trebuie sa fii cu bagare de seama.Sunt din Bacau si te pot ajuta daca e.
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
vizitiug |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 08 ![]() |
Multumesc pentru raspuns @oanavas
![]() Eu sunt din Roman! Ce bine ar fi daca o data cand aveti drum prin zona ne-am putea intalni ca sa vad "live", sau poate ma puteti ajuta cu niste poze? ![]() Toate bune, Catalin |
--------------------
Renault
Megane
2007/Lux Privilege 1.6 16V
|
|
papi |
![]()
Post
#369
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 July 12 ![]() |
Am un Passat 5.5 bixenon si sunt interesat sa instalez sistemul DRL al lui hellcat (locuiesc in Bacau). Am inteles de pe un alt topic ca e compatibil cu masina mea. Mai am si un Peugeot 307 SW dar nu stiu daca e compatibil sistemul respectiv. Puteti confirma cele de mai sus in sensul daca se poate instala pe vre-una dintre masini sau pe ambele?
|
--------------------
VW
Passat
2002/3bg 4Motion
- BC17FRG
|
|
hellcat |
![]()
Post
#370
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
melcu |
![]()
Post
#372
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Pai la bi-xenon nu prea ai ce sa-i faci, pentru ca diferenta intre faza scurta si faza lunga o face un electromagnet. Deci nu prea ai la ce sa faci dimm (reducerea intensitatii).
Din cate stiu, la passas ai un bec de 21w pe mijloc. poate poti sa-i alimentezi pe acela. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
cj98czh |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
B5.5 cu xenon de fabrica are xenon pe faza scurta si bec cu halogen pentru lunga ... dar ... in momentul in care comuti pe lunga si faza scurta urca la maxim si de aici denumirea incorecta de bixenon .. poti pune foarte bine jucaria lui Hellcat pe becurile de lunga si chiar functioneaza dar exista un zgomot la motorasele de ridicare sau coborare a becurilor de xenon ...
This post has been edited by cj98czh: 30 Jul 2012, 21:59 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#374
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Stie cineva daca modulul asta este compatibil cu un clio 2? Adicatelea daca as putea sa il pun pe faza lunga fara sa am neajunsuri ori ce modificari se pot face.
caracteristici Pretul de comanda este undeva la 75 ron, in mod cert este compatibil cu buzunarul ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#375
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
da e compatibil pe clio 2
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nechita petru |
![]()
Post
#376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 December 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol DCI 65 CP
2006
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
Eu am pus DRL-ul pe faza scurta nu pe faza lunga . Legea zice ca pe drumurile nationale trebuie sa folosesti luminile de intalnire pe timp de zi .
Deci daca le montezi pe faza lunga poti lua amenda . SA nu crezi ca nu te vede lumea pe drum daca montezi DRL-ul pe faza scurta . Te vede sigur , garantatez eu . |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
nechita petru |
![]()
Post
#378
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 December 12 ![]() |
Mai am un vw golf plus din 2010 care are DRL din fabrica,adica faza lunga se aprinde cand pornesti motorul,care ar fi explicatia de NU ar fi voie si la alte masini cu DRL.
This post has been edited by nechita petru: 6 Feb 2013, 14:15 Attached thumbnail(s) 003.JPG ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 404 002.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 409 |
--------------------
Renault
Clio Symbol DCI 65 CP
2006
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
Pentru ca legea e lege .
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca legea e de rahat la noi. Afara e perfect legal la noi e de rahat.
Sunt pentru lumini la intensitate redusa pe faza lunga si simt nevoia sa exemplific. Merg 90% din timp afara din localitate mai mult de 50% din timp e pe timpul zilei motiv pentru care nu am nevoie de pozitie la bord, beculete la geamuri, butoane, scrumiera si restul, am nevoie decat de lumini in fata ca sa ma vada ceilalti participanti la trafic de la distanta considerabila. Uzez prematur atatea becuri inclusiv faza scurta iar cand am nevoie cu adevarat de ele sunt la capacitate redusa sau lipsa. As prefera ca legea sa fie corecta si bazata pe realitate, faxa lunga la intensitate redusa e ok pe timpul zilei. PS faza lunga cred ca am folosit-o pana acum max 100 km in 100k km cat are masina, asta inseamna 0,1% din rulajul masinii. Din cauza legii tampite am acum butoanele de la geamuri fara lumina, si probabil ca in curand urmeaza si altele. |
--------------------
.
.
.
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
Faza lunga de intensitate redusa ... ASa o fi redusa . Mai nasol e cand gasesti pe unii care te orbesc ziua cu faza lui lunga redusa .
Uite aici ce zice legea : "ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ Nr. 195 din 12 decembrie 2002 *** Republicată privind circulația pe drumurile publice Art. 44 (2) În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire. Art. 108 (1) Săvârșirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a uneia sau mai multor contravenții atrage, pe lângă sancțiunea amenzii, și aplicarea unui număr de puncte de penalizare, după cum urmează: a) 2 puncte de penalizare pentru săvârșirea următoarelor fapte: ......... 7. nerespectarea obligației de a folosi luminile de întâlnire și pe timpul zilei, pe autostrăzi, drumuri expres și pe drumuri naționale europene (E); ORDONANȚĂ Nr. 43 din 28 august 1997 *** Republicată privind regimul drumurilor Art. 11 Drumurile naționale ................. își păstrează categoria funcțională din care fac parte, fiind considerate continue în traversarea localităților, servind totodată și ca străzi. Precum vedeti din textul Ordonantei 43/1997 textul art. 11, referitor la statutul drumului national in localitate, este interpretabil, si cel mai probabil politistii ar avea dreptate. Iar zona unde ati fost surprins drumul este national european ... Citeste mai mult: http://www.avocatnet.ro/content/forum%7Cdi...l#ixzz2KCt9zwsu Follow us: Avocatnetro on Facebook " 7 Feb 2013, 12:17: Ce nu am inteles eu de la voi . De ce vreti voi neaparat pe faza lunga ? Eu le am puse pe faza scurta si se vad foarte bine . This post has been edited by Yan78: 7 Feb 2013, 12:17 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai citeste odata cu atentie ce am scris eu.
Vreau faza lunga la intensitate redusa ca sa nu obosesc faza scurta inutil iar cand am nevoie cu adevarat de ea noaptea sa am capacitatea normala a becului. Pana acum nu am pus DLR dar intentionez sa il pun din motivele expuse mai sus. Mai repet odata mi-am ars becuri de la iluminatul butoanelor de geamuri care nu sunt tocmai usor si comod de schimbat. Un alt motiv este ca trebuie sa-mi schimb becurile pe pe faza scurta desi ele nu s-au ars, au intensitate luminoasa mult diminuata din cauza faptului ca sunt non stop aprinse |
--------------------
.
.
.
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#383
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Sunt pentru DRL -uri mai ales ca la intensitate redusa sunt ok , asa dai de berbeci ( care sunt o gramada ) care merg cu proiectoarele de ceata aprinse si faza scurta, cu DRL nu se poate.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
vallixx |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Yan78 @ 7 Feb 2013, 11:49) Legea e lege, dar e idioata, pentru ca s-a dat si evident s-a gandit cu kuru. Cand dai o lege, teoretic te gandesti si la varianta in care unele masini au instalatie speciala pentru lumina de zi dupa care o prinzi in lege de genul: " Autovehiculele ...bla...bla, sunt obligate sa foloseasca in afara localitatilor o lumina de culoare alba ....bla bla... In lipsa unei insatatii specializate se pot folosi si luminile de intalnire. " Si eu am DRL de la hellcat, merge ok setat pe cea mai mica putere, parca 18W. Initial mi s-a parut ca la 18W am lumina choiara, dar nu e deloc asa. Singura problema pe care o am este ca am instalat pe firul DRL ON, un intrerupator ON/OFF, astfel incat sa am posibilitatea sa opresc DRL-ul daca vreau. Problema consta in faptul ca butonul pe care l-am pus nu era capabil sa faca fata curentului ce trecea prin el si mi s-a incalzit pana mi s-a topit. Acum am sa incerc o varianta OEM, cu un buton de incalzire in scaune, pe care o sa-l aplic in panoul de sub bord, unde am in prezent rotita pentru reglajul sus-jos al farurilor. (mersi hellcat pentru idee) Butonul a venit, mai astept panoul OEM cu inca o gaura suplimentara unde sa intre butonul. Va tin la curent daca si cum merge. Daca totul e ok, o sa va dau codul de panou, iar butoanele am vreo 2 in plus pentru cine e doritor. This post has been edited by vallixx: 7 Feb 2013, 13:37 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(Relu11 @ 7 Feb 2013, 12:06) Merg 90% din timp afara din localitate mai mult de 50% din timp e pe timpul zilei motiv pentru care nu am nevoie de pozitie la bord, beculete la geamuri, butoane, scrumiera si restul, am nevoie decat de lumini in fata ca sa ma vada ceilalti participanti la trafic de la distanta considerabila. Uzez prematur atatea becuri inclusiv faza scurta iar cand am nevoie cu adevarat de ele sunt la capacitate redusa sau lipsa. Neavand azi neuronul la mine, nu stiu daca am inteles bine ce ai vrut sa spui...dar sa stii ca, daca ai DRL-uri aprinse, si esti pe autostrada, drum express sau drum european, trebuie sa ai si faza scurta aprinsa. Legea e lege, si spune ca tr sa ai aprinse luminile de intalnire, nu DRL-urile. ![]() Un prieten a luat amenda pt ca avea DRL-urile aprinse, dar nu avea luminile de intalnire . |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#386
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Ma dao dracu de treaba adica DRL ( pe faza lunga ) e mai in centru pozitionat si faza scurta mai in exterior , ce treaba are Garcea cu asta ? E aprinsa lumina ?
Dar daca nea Garcea vrea te f...e. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
vallixx |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai lumina e aprinsa, de fapt asta e si ideea, sa fie o luminsa aprinsa.
Numai ca "inteligentul" ala care a "gandit" legea, nu s-a gandit ca poate exista masini cu instalatie speciala de iluminat pe timp de zi. De fapt de ce dracu sa gandeasca, mai ales ca in Europa sunt de niste ani DRL-urile nici nu trebuia sa gandeasca mare lucru, macar sa traga cu ochiu'. Asa ca in lege e scris ca trebuie sa fie lumina de intalnire, cand de fapt in lege trebuie sa scrie ca este obligatorie existenta unei lumini, ca asta e ideea de fapt. Si ca sa nu dai nastere la precedent in care sa vina toti idiotii cu cine stie ce lumini, atunci spui "instalatie specializata...OEM....etc" sau cum mama naibii vrei sa-i zici "iar in lipsa acesteia, lumina de intalnire". Astfel acoperi toate situatiile, dar pe principiul "noi muncim, nu gandim"...... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
hellcat |
![]()
Post
#388
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Yan78 @ 7 Feb 2013, 11:49) Conceptul de drl din faza lunga diminuata a venit din...Germania. E parerea ta si o respect, nu inteleg insa tot demersul asta in a da copy paste la legi si ordonante, atata timp cat din ce in ce mai multe masini ce au omologare de a circula in Romania vin cu drl din fabrica. QUOTE(theodor2004 @ 7 Feb 2013, 15:31) Eu nu cred ca asta a fost motivul real pt care a primit amenda, unii au facut un sport national din a se contra cu politaii de la rutiera, parerea mea. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
nonic |
![]()
Post
#389
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Si eu am folosit zeci de mii de km sistemul DRL pentru faza lunga pe care l-am luat de la hellcat ( l-am pus imediat dupa proiectare) si nu am avut nicio problema cu politia. Am fost cu masina si in Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Austria, Germania... nicio problema.
Oricum trebuie sa schimbe formularea legii pentru ca nu poti sa ma obligi sa circul cu luminile de intalnire daca am masina cu sistem omologat DRL...si sunt destule masini de generatie mai noua cu DRL pe faza lunga. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#390
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
legea aia cu faza de intalnire e de pe vremea lu bunicu si dacia 1300. a trecut draq mileniul, nu se mai viseaza la din astea.
sistemele moderne dayline sunt concepute SPECIAL pt a aplica prevederea acestei situatii fara a F*TE becurile de faza scurta. pentru ca e un consum cretinoidal al acelor becuri. scopul este de a fi tu vizibil ziua si o sursa concentrata cum e ledul iti satisface perfect nevoia asta cu eficienta maxima. becurile clasice de pozitie sunt prea chioare, si oricum ineficiente la greu. abia o faza scurta care e gandita pt altceva are vizibilitatea pe timp de zi, suficienta pt participantii din sens opus. legea in romania oricum e cretinopata si canceroasa ca si justitia mioritica in ansamblul ei. rar-ul este o cloaca de coruptie ineficienta si neadaptat la rigorile moderne. te duci in anglia si iti faci masina de la ZERO, respectand binenteles un guideline strict. si se omologheaza. la noi, merge politia cu becurile arse si nu respecta legile pe care ar trebui sa le sustina si aplice. ce draq lege e asta? |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:00 |