Proiect DRL-uri (daytime running light) pe renault, de la discutii la concret
Proiect DRL-uri (daytime running light) pe renault, de la discutii la concret
elro |
17 Oct 2010, 17:25
Post
#151
|
||
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Attached thumbnail(s) Imagine0486.jpg ( Size: 321.61k ) Number of downloads: 1131 Imagine0483.jpg ( Size: 347.25k ) Number of downloads: 1247 |
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|||
skorpio_bog |
17 Oct 2010, 17:37
Post
#152
|
Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.361 Joined: 6 September 06 From: UK/RO |
clar e prea puternic. Un 40 dupa cum ziceam, cred ca ar fi cea mai buna optiune.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
elro |
17 Oct 2010, 18:19
Post
#153
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
35-40-45-50%
<span class='edit'>18 Oct 2010, 16:27:</span> Pe langa modificarile enumerate mai sus,a mai aparut una,se elimina acel buton care am zis ca este provizoriu,si activarea DRL-ului se va face din maneta blocului de lumini ,si va functiona atat cu pozitiile aprinse,cat si cu ele stinse (pe contact) ,iar de stins se stinge la oprirea motorului sau la aprinderea FS. This post has been edited by rcosmin: 18 Oct 2010, 16:38 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
SorinCT |
18 Oct 2010, 18:05
Post
#154
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Deci ziua obligatoriu ai de ales intre faza scurta si DRL, nu?
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
elro |
18 Oct 2010, 18:24
Post
#155
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Nu,DRL-ul il activezi cand vrei tu.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
elro |
4 Nov 2010, 21:14
Post
#156
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Montajul a trecut cu brio si ultimele teste pe masina mai ramane sa imi fac timp sa il montez pe masina si gata proiectul.
Activarea/aprinderea DRL-ului se face astfel: -Se porneste motorul,se aprind/sting pozitiile scurt(0,5-1,5 sec,daca se depaseste acest interval de timp,DRL nu primeste comanda sa se aprinda) si dupa 1 sec DRL se aprinde,astfel DRL functioneaza fara pozitii aprinse,se doreste aprinderea lor,se pot aprinde,stinge de cate ori se vrea,DRL ramane aprins. -Se aprinde faza scurta,DRL se stinge,se stinge faza scurta,DRL nu se mai aprinde. -Pt. a reaprinde DRL-ul,se sting pozitiile si se da iar o comanda scurta. Acum becurile de faza lunga lumineza la 35% din puterea lor prin DRL. This post has been edited by rcosmin: 4 Nov 2010, 21:20 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
ccezar2004 |
4 Nov 2010, 22:16
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk |
eu to tnu am inteles... pana la urma.... se pornesc singure, fara nicio interventie? si se sting la final tot singure?... se dezactiveaza/activeaza la activare/dezactivare faza scurta/lunga?
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
skorpio_bog |
4 Nov 2010, 22:25
Post
#158
|
Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.361 Joined: 6 September 06 From: UK/RO |
eu zic ca a fost destul de explicit postul colegului rcosmin:
"-Se porneste motorul,se aprind/sting pozitiile scurt(0,5-1,5 sec) " |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
M i h a i |
5 Nov 2010, 13:36
Post
#159
|
_______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 |
asa...pana la urma la ce ajuta treaba asta? ce sa intampla daca merg cu faza scurta? de ce alegi sa folosesti faza lunga la 35 % si nu alegi faza scurta? este usor sa schimbi un bec pt faza scurta ..unu pt lunga este destul de nasol din cauza spatiului,,, eu nu îi vad rostul...poate mai sunt aspecte pe care nu le-am observat...
|
--------------------
------
------
------
|
|
skorpio_bog |
5 Nov 2010, 13:48
Post
#160
|
Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.361 Joined: 6 September 06 From: UK/RO |
Nici mie nu mi se pare util DRL pentru masini cu halogen sau cu xenon after, in conditiile in care este destul de ieftin un bec sau balast de schimbat, insa este util pentru cei cu xenon OEM, mergand ziua cu DRL in loc de FS protejeaza instalatia de uzura prematura, mai ales la cat costa un bec D2S/D2R sau un balast OEM (fabricat de ultra-mega fiabila firma Valeo )
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
hellcat |
5 Nov 2010, 14:45
Post
#161
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
QUOTE(M i h a i @ 5 Nov 2010, 14:36) Mda, aspectele sunt pe prima pagina... Oricum, eu ca initiator al topicului il gasesc la momentul actual complet inutil. Nelamuririle initiale exista si acum. Cei carora le-am cerut ajutorul prin intrebari sau sfaturi au evitat constant raspunsul, iar de la cineva astept o promisiune facuta acum 3 luni. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
M i h a i |
5 Nov 2010, 15:09
Post
#162
|
_______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 |
da mai hellcat...am citit ce ai scris...nu i problema...dar eu ma referam la astia simpli....precum sunt eu... care avem halogene... pentru xenon stoc da..este o treaba buna avand in vedere fiabilitatea sistemului renault..plastic..poc..si iti ''cad luminile in jos'' ...nu stiu daca la alte marci este problema asta..banuiesca ca da...avand in vedere drumurile de la noi..se autoregleaza sistemul non stop.... eu vorbeam pt cei care au halaogene ori xenon aftermarket-care nu a auzit de autoleveling..
This post has been edited by M i h a i: 5 Nov 2010, 15:10 |
--------------------
------
------
------
|
|
elro |
5 Nov 2010, 19:02
Post
#163
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Gata,azi am terminat acest proiect,inceput numai din cauza colegului hellcat
Am folosit o banda gen panza de sac,cu lipici doar pe o parte,pt a "imbraca" mufele si o parte din instalatie pt a evita micile "frecari/loviri" de ce se mai afla pe sub bord si de a fi totul cat mai silentios. DRL-ul functioneaza ireprosabil...urmeaza filmuletul doveditor(este pe "masa" de lucru) Asa cum am mai zis cu cateva posturi in urma,acesta fiind un prototip,am facut multe modificari si m-am abatut de la ce am vrut eu initial sa fac,ceva simplu de montat si fara prea multe batai de cap. O sa regandesc absolut totul,astfel incat toata treaba sa se monteze in cutia sigurantelor de la motor(cum am vrut initial)si deabea atunci o sa vin cu un pret final(DRL-ul care il am acum pe masina a ajuns la un pret astronomic),iar comanda o sa o iau ca ferma dupa ce sunt minim 3 doritori. Luni-marti sper sa pun si filmuletul In penultima poza este DRL+pozitii si in ultima poza FS+FL This post has been edited by rcosmin: 6 Nov 2010, 14:48 Attached thumbnail(s) DSC00139.jpg ( Size: 390.9k ) Number of downloads: 1200 DSC00140.jpg ( Size: 365.82k ) Number of downloads: 927 DSC00142.jpg ( Size: 418.3k ) Number of downloads: 846 DSC00143.jpg ( Size: 349.49k ) Number of downloads: 342 DSC00144.jpg ( Size: 564.22k ) Number of downloads: 382 6.jpg ( Size: 324.17k ) Number of downloads: 423 7.jpg ( Size: 281.61k ) Number of downloads: 434 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
elro |
6 Nov 2010, 22:03
Post
#164
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Multumiri colegului GLG pt. film |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
Cristi A |
6 Nov 2010, 23:23
Post
#165
|
Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 |
Felicitari pentru proiect am urmarit topicul pe masura ce s-a dezvoltat, dar ma omoara curiozitatea, cel care il ai tu acum pe masina, cat te-a costat (macar aproximativ, ce este acum in el, fara tryal-error).
Si la cat ai vrea sa faci unul mai pentru mase daca spui ca acesta a fost prea mult? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
ccezar2004 |
7 Nov 2010, 00:05
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk |
arata excelent.... in schimb reiau o problema... rolul DRL-ului pe langa faptul ca protejeaza faza scurta mai are si rolul ca porneste singur o data cu pornirea motorului... astfel incat sa nu uiti de el si eventual sa iti iei o amenda...
cat de greu ar fi ca DRL-ul sa porneasca singur la pornirea motorului?.... si de fiecarea data cand se activeaza faza scurta, lunga sau flash-uri DRL-ul sa se "stinga" si la dezactivarea fazei scurte, lungi sau flash sa intre din nou DRL-ul... apropo... avem preturi? |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
elro |
7 Nov 2010, 00:08
Post
#167
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Nu zic nici un pret,pt ca eu am dat mult pe cutie,mufe,etc+transport la fiecare colet,si daca va zic un pret final va sperii pe toti.
O sa iau in calcul mai multe variante,din care o sa aleg ce este mai bun,si atunci o sa fac un pret final. ccezar2004....am mai discutat aceasta problema...sa porneasca DRL la pornirea motorului,dar ce faci seara,cand vrei sa astepti pe cineva cu motorul pornit,si nu tot timpul ziua vrei sa iti functioneze si DRL-ul... This post has been edited by rcosmin: 7 Nov 2010, 00:12 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
ccezar2004 |
28 Nov 2010, 18:24
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk |
aprinzi pozitiile (absolut necesare noaptea) sau pui un comutator on off...
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
skorpio_bog |
28 Nov 2010, 18:44
Post
#169
|
Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.361 Joined: 6 September 06 From: UK/RO |
Poate vrei sa astepti pe cineva noaptea, intr-o parcare, afara frig al dracu deci motorul trebuie pornit ca sa mearga caldura sa nu degeri in masina cat astepti si vrei sa pastrezi un low profile, deci pozitiile stinse. Rezultat, DRL va sta aprins consumand curent aiurea si deranjand. Sau poate vrei sa te mozolesti si tu cu vreuna printr-o parcare tot noaptea, intuneric bezna, afara iarna, frig etc deci tii luminile stinse si motorul pornit ca sa nu degere veverita. DRL iar sta aprins, deranjeaza si te da si de gol. Scenarii sunt multe in care poti sta noaptea cu motorul pornit si fara lumini aprinse. In asemenea cazuri DRL aprins odata cu motorul nu prea te avantajeaza
In plus, de ce sa ii mai incarce instalatia inca un buton de on/off cand poate folosi butoanele si comenzile deja existente pe masina? Adica ceea ce a si facut colegul cosmin prin aprinderea scurta a pozitiei. This post has been edited by skorpio_bog: 28 Nov 2010, 18:45 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
elro |
28 Nov 2010, 19:43
Post
#170
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Eu cred ca am fost destul de clar,nu mai repet ce am zis .
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
ccezar2004 |
29 Nov 2010, 00:45
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk |
QUOTE [via: Wikipedia] A daytime running lamp (DRL, also daylight running lamp or daytime running light) is an automotive lighting device on the front of a roadgoing motor vehicle, installed in pairs, automatically switched on when the vehicle is moving forward, emitting white, yellow, or amber light to increase the conspicuity of the vehicle during daylight conditions nu vreau sa para ca nu apreciez munca depusa pe acest subiect... din contra este extraordinar ca cineva poate face o treaba ca asta ce ar fi trebuit facuta de catre producatorul masinii... in schimb una din principalele utilitati ale DRL-ului este pornirea automata... ar fi mai logic sa porneasca automat si apoi daca nu le vrei aprinse se faci "schema" din maneta luminilor sa le opresti... P.S. la masina mea se poate activa din CB daytime lights... asta presupune ca la fiecare pornire a motorului se aprind farurile pe faza scurta si se sting o data cu oprirea motorului (astfel senzorul de lumina nu mai are niciun rol)... am avut aceasta functie activata pe vremea cand ieseam zi de zi din localitate si oricum aprindeam faza scurta conform legii... am preferat asa deoarece se mai intampla sa uit sa le aprind oricat de constiincios as fi fost si astfel am evitat o amenda stupida si 2 puncte pentru nefolosirea luminilor de intalnire pe europene... acum am dezactvat aceasta functie si las senzorul de lumini sa isi faca treaba deoarece merg mai mult urban... oricum, inca o data felicitari pentru munca depusa... si asteptam un pret.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Costi.88 |
30 Nov 2010, 14:06
Post
#172
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti |
@rcosmin am citit cu mare interes acest topic de la cap la coada si am asteptat nerabdator finalizarea proiectului. Chiar ai facut o treaba excelenta. Cel mai mult imi place ca aceste DRL-uri poti sa le activezi cand vrei.
As fi interesat sa cumpar (cu toate ca nu am xenon inca, dar acest sistem are o gramada de utilitati, despre care deja s-a discutat). Care ar fi pretul ? Eventual spune-mi pe pm un pret daca vinzi Oftopic: @skorpiobog, scenariul cu mozoleala m-a distrat cel mai mult . Cei care au DRL automate din fabrica (si care nu se pot stinge de la bord) oare cum se descurca in asemenea situatii limita ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
j.d |
30 Nov 2010, 14:29
Post
#173
|
...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti |
Mie mi se pare aiurea sa stai de fiecare data sa pui pozitiile si sa le stingi...nici un fabricant nu ar gandi asa ceva niciodata. Cosmin...fa-l cum l-ar face un farbicant, nu cum vor 1, 2% dintre cei care poate isi vor pune asa ceva pe masina. Am spus de la inceput ca ma intereseaza si pe mine, dar nu asa...ori porneste automat, ori deloc.
This post has been edited by j.d: 30 Nov 2010, 14:30 |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
elro |
30 Nov 2010, 15:42
Post
#174
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
J.d. asta este solutia care ma avantajeaza pe mine(asa imi place mie sa functineze),se rescrie softul DRL-ului si va functiona "da din fabrica"pt cine doreste
Momentan nu am un pret final,dupa cum am mai zis produsul de serie nu va semana cu ce se vede in filmulet/poze,iar montajul lui va fi mai simplu.Am un doritor si din Marea Britanie |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
ccezar2004 |
30 Nov 2010, 16:58
Post
#175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk |
Daca tot intentionezi sa faci un produs pe care ulterior sa il comercializezi nu poti vinde cu 1-2-3 variante de soft?... in functie de necesitati?...
Varianta dorita de mine si cred ca si de multi altii ar fi asa: - DRL-ul se activeaza la pornirea motorului; - DRL-ul se dezactiveaza la oprirea motorului; - DRL-ul se dezactiveaza la cuplarea fazei scurte (fie automat prin senzor de lumina sau manual) sau a fazei lungi (fie manual fie la flash-uri); - eventual, pentru cine doreste, sa existe o combinatie ceva care sa dezactiveze temporar DRL-ul pana la urmatoarea pornire a motorului, astfel incat dupa pornirea motorului sa putem lasa masina fara nicio lumina aprinsa ca sa ne putem giugiuli prin parcari |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
SorinCT |
30 Nov 2010, 18:52
Post
#176
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
E destul de simplu sa iti faci si singur intrerupatorul ala pe alimentare cred. Ar merge pus si pe panoul cu butonul de reglare faruri, esp, luminozitate bord, etc.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
TAW |
19 Jan 2011, 23:24
Post
#177
|
membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau |
Se lucreaza...revenim cu rezulatate cat de curand...
|
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
elro |
19 Jan 2011, 23:56
Post
#178
|
Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct |
Da,inca se lucreaza...mai bine zis nu am mai avut timp,deh..alta facultate,alta sesiune...dupa sesiune o sa am ceva mai mult timp de gandire
Prototipul care il am montat pe masina,functioneaza ireprosabil |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
hellcat |
20 Jan 2011, 12:06
Post
#179
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
@rcosmin: Taw s-a referit ca lucram si noi in paralel, va fi o varianta extrem de accesibila!...sambata o montez pe clio si atunci voi reveni cu rezultatul.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
hellcat |
24 Jan 2011, 00:15
Post
#180
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Dupa un an de la deschiderea topicului am in sfarsit drl...si chiar functioneaza.
[attachmentid=1627690807] farurile erau curate |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2024 - 11:30 |