Relanti scazut 500-600 rpm !, as vrea cat mai multe pareri
![]() ![]() ![]() |
Relanti scazut 500-600 rpm !, as vrea cat mai multe pareri
bedrares |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
clio 3
clio 3
- b87wde
2007
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Du-te inapoi la serviceul care ti-a schimbat distributia.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
MMVI |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
din cate stiu motoarele pe benzina de la clio III pe la 600-700 de rpm trebuie sa stea la relanti
la mine doar cand este frig afara sta un pic peste 1000 rpm cand pornesc motorul daca nu ma insel renault se lauda cu acest relanti scazut |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
Tudor |
![]()
Post
#4
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa spui ce motor ai, ca sa putem raspunde corect. Se poate sa fie o problema, se poate sa nu fie. Pentru 1.2 16v asa e normal, pentru celelalte motoare trebuie sa te reintorci in service.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
bedrares |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 January 10 ![]() |
motorul este de 1.2 16v 75 de cai ... dar inaite de a-mi schimba distibutia statea normal ...credeti ca poate sa fie de la distributie?
|
--------------------
clio 3
clio 3
- b87wde
2007
|
|
Tudor |
![]()
Post
#6
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul de 1.2 16v are un relanti mai scazut (eu stiam de 650 rpm). Este o calitate speciala doar a acestui motor din toata gama Renault. Relantiul nu e determinat de distributie, e controlat electronic de computer.
La acest motor s-a redus la maxim relantiul, pentru a reduce consumul pe loc (motor gandit pentru oras, unde se presupune ca stai mult timp la semafor sau in trafic). Daca inainte statea la 900 rpm, inseamna ca, din varii motive, computerul nu il putea mentine rotund la turatia tinta si atunci il marea la 900 sau 950 rpm. Acum dupa revizie, daca il tine rotund (in limite rezonabile, la motoarele 16v nu poate fi vorba de relanti perfect "rotund", fara nici o fluctuatie) la 600-650 rpm, e bine. Asa ar fi trebuit sa fie tot timpul. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Eggy |
![]()
Post
#7
|
![]() calm Group: Members Posts: 487 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
oricum este bine sa verifice si cu cei de la service-ul renault
|
--------------------
Renault
Clio III 1.6 16v
2007
|
|
bedrares |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 January 10 ![]() |
ms mult pt pareri.nu m am dus la service ca cei de la renault mi se par foarte scumpi(chiar exagerat pt renault).in fine ...oricum sunt foarte suparat ca acum nu mai imi merge telecomanda de la volan...super!de asta ce mai ziceti ?
|
--------------------
clio 3
clio 3
- b87wde
2007
|
|
Tudor |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta e clar treaba de mantuiala la service. Poate era mai bine sa fi mers totusi in service Renault. In sfarsit... tu ai ales, tu tragi ponoasele.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
In primul rand, buna ziua.
Tudor, de ce la motoarele in 16 valve nu poate sa fie relanti-ul perfect rotund? E o particularitate a acestor motoare? Sau e o problema conceptuala la ele? Sunt curios, nu de alta... 1.2 16v de la Renault are o singura axa cu came (deci este motor de tip SOHC) si practic este cam la fel cu cel de 8v. In loc sa aiba cate o supapa per admisie si una pe evacuare, are cate 2 pe admisie si 2 pe evacuare, iar acestea se deschid cate 2 simultan pe admisie si 2 simultan pe evacuare. Diferenta este chiar la chiulasa - cate 4 supape in loc de 2. Distributia este la fel (diferenta sunt insa minore). This post has been edited by bubu782001: 14 Jan 2010, 12:52 Attached thumbnail(s) twingo2425165ps.jpg ( Size: 286.7k ) Number of downloads: 899 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
Tudor |
![]()
Post
#11
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Motoarele 16v sunt optimizate pentru consum redus la turatii medii. Am vorbit cu un inginer de motoare care mi-a explicat ca relantiul rotund "natural" (turatia minima la care motorul merge perfect rotund, toti cilindrii fiind alimentati corespunzator, curentul necesar aprinderii sa fie corespunzator, astfel incat in urma combustiei pistoanele sa genereze puteri "aproximativ" egale) al acestor motoare este undeva peste 1000 rpm, dar ca pentru a reduce cat mai mult consumul, toti producatorii il forteaza mai jos, mentinandu-l "relativ" stabil din corectii permanente din ECU.
Practic la orice motor in 4 timpi se poate obtine un relanti rotund, doar ca la cele in 4 cilindri si 16 valve ar fi la o valoare neeconimic de mare, asa ca se opteaza pentru o valoare mai mica (obisnuita pentru motoarele 4c 8v) mentinuta "artificial". In cazul motorului 1.2 16v, tocmai dimensiunile lui reduse (mase si inertii mai mici) cat si prezenta unei singure axe cu came a permis obtinerea unui relanti mai scazut decat cel sa-i spunem "obisnuit". Probabil ca pentru acest motor, relantiul "natural" ar fi fost pe la 900 si a fost scazut "artificial la 600, asa cum la cele cu 2 axe cu came este scazut de la +1000 la 800, din aceleasi considerente economice. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Aham...Probabil de aceea apare si o urma de vibratie la relanti...+ benzina de calitate "extra" de la noi...se aduna.
This post has been edited by bubu782001: 14 Jan 2010, 13:33 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 15:51 |