Probleme cu clio 3 partea electrica, imi apare pe bord mesajul low batery
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu clio 3 partea electrica, imi apare pe bord mesajul low batery
alinn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio 3
- B50ZKP
2006 1400
|
|||
Catalinmodena |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Vezi bateria cheii de contact!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Ce am mai tras eu cu problema asta......
La mine s-a lasat cu schimbat alternator,vezi sa nu ai vreo masa slaba pe undeva iar daca el incarca ok adica peste 13,5 V atunci sigur se lasa cu schimb de alternator,da mai multe detalii ca te pot ajuta cred. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu,si s-a rezolvat cu schimbat alternatorul,din fericire pe garantie.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
alinn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 August 09 ![]() |
s-a rezolvat cu o vizita la electrician si 100 ron.era muha de la alternator care nu era cuplata bine
|
--------------------
renault
clio 3
- B50ZKP
2006 1400
|
|
GeT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 August 06 ![]() |
Salutare,
Se pare ca eu am o problema din aceeasi categorie, dar in sensul celalalt, la mine incarca prea mult. Am schimbat bateria, iar la masuratoarea tensiunilor cu motorul la ralanti si 2000 rpm reiese ca am 14,68 V la bornele bateriei. Am refacut si eu ulterior masuratoarea, este corecta. Vanzatorul nu a vrut sa-mi dea garantia la baterie pentru ca depaseste valoarea maxima de 14,4 V inscrisa in fisa bateriei, si m-a trimis sa rezolv problema, se pare ca ma paste inlocuirea regulatorului de tensiune de pe alternator. As aprecia un sfat despre un service bun pe partea electrica - sau macar un electrician auto. Am sunat la Augsburg, regulatorul e vreo 400 ron pe comanda in 5-6 zile. |
--------------------
Renault
Zoe ZE50
2020 Clio III 1.5 dci - erat
|
|
alc2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci se poate schimba numai regulatorul ? Vad ca alti coforumisti au schimbat alternatorul cu totul , probabil erau in garantie ...
Ma gandesc ca nu rata Reno ocazia de a face economii daca putea..... This post has been edited by alc2: 10 Jan 2010, 18:39 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
-
Flame red_K9K-648 Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
GeT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 15 August 06 ![]() |
Da. L-am comandat pana la urma la Al Padrino, 266 ron. Alternatorul este Bosch.
Piesa este regulator de incarcare + carbuni. |
--------------------
Renault
Zoe ZE50
2020 Clio III 1.5 dci - erat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 01:30 |