Motoarele 1,6e/8-16 valve fiabilitate..., Spune-ne despre al tau...
![]() ![]() ![]() |
Motoarele 1,6e/8-16 valve fiabilitate..., Spune-ne despre al tau...
andreas daniel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 March 10 From: frauenkirchen,austria ![]() |
Attached thumbnail(s) 30072010_006_.jpg ( Size: 485.79k ) Number of downloads: 797 26102010_002_.jpg ( Size: 254.58k ) Number of downloads: 822 |
||
--------------------
renault scenic
renault scenic
- nd 899 bv
1998
|
|||
balanel |
![]()
Post
#32
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(jas2 @ 7 Jan 2010, 19:56) Mai trebuie reglati tachetii...O faceam la fiecare schimb de ulei Oare la cel cu 16 v si 105 cai (care e si pe Logan), fara distributie vaiabila, tot asa des trebuie reglati tachetii? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
geana12 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 September 10 ![]() |
salut
am un scenic din 2000. la 126000 km i-am schimbat cureau de distributie si pompa de apa. acum dupa 186300 km mi s-a rupt una din placutele de pe pinionul axului cu came si mi-a indoit toate valvele, mi s-a oprit motorul in mers la 140 km/h. in fine din pctul de vedere al mecanicului e rau trebuie sa chimb si pinioanele. +tot chitul de distributie + pompa de apa cam nasol ce parere aveti? sansele ca sa gasesc pinioane bune la dezmembrari o sa am sau risc sa fie la fel de proaste ca cele pe care le schimb? sau sa le iau noi. ceea ce am inteles ca sunt foarte scumpe va multumesc astept o parere 5 Jul 2011, 14:16: scenic 1.4 16 valve 70 This post has been edited by geana12: 5 Jul 2011, 14:16 |
--------------------
renault
scenic
2000
|
|
jas2 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
E nasol...
Te asteptam sa-ti expui problema aici... http://www.reno.ro/Scenic-Scenic-RX4-Sceni...oleos-f113.html This post has been edited by jas2: 5 Jul 2011, 16:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
geana12 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 September 10 ![]() |
salut am rezolvat problema
toate piesele + 2 pinioane la axele cu came = 2000 ron + manopera 550 ron cam mult avand in vedere valoarea masinii ce ziceti gaseam mai ieftine sau alternativa |
--------------------
renault
scenic
2000
|
|
Dacus_Malus |
![]()
Post
#36
|
![]() OM Group: Members Posts: 757 Joined: 24 July 07 From: Brasov / Rasnov ![]() |
un motor sh....
|
--------------------
Toyota
Prius 2
2006 Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990 |
|
oves |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
1.6 16v 107 cp cu 253K si ulei 5W40 ELF din care nu se consuma nimic vizibil cu ochiul si nici nu cade un cerculet pe bord de la schimb la schimb.Probleme la motor nu am avut decat cate un senzor care mai trebuia curatat si am schimbat o bobina pt. ca era uzata la capatu-l care intra in bujie, mai niste garnituri de clapeta acceleratie si c-am atat cu motorul
|
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
ghmihai2007 |
![]()
Post
#38
|
![]() Vive la France Group: Members Posts: 97 Joined: 18 August 08 From: Neamt ![]() |
Laguna 1 sunt cele mai fiabile masini de la reno!
This post has been edited by ghmihai2007: 10 Jul 2011, 17:59 |
--------------------
Clio3 2007,
Scenic 2.1 2004, Seat Leon 1P 1.6Mpi
- NT xx XXX
2006 ...inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala...
ROMANIA LAND OF CHOICE |
|
Gabriel_P |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 July 12 ![]() |
Salut si bine v-am gasit!
Am si eu un Scenic din 2002 cu motor de 1.6 si 107 CP cu 72.000 de km la bord. Am cumparat masina in 2009 cu 28.000 de km la bord. In 2010 i-am adaugat un kit GPL Milano. Am un consum destul de maricel cu el. In oras consuma minim 12 si daca o alergi putin se duce in 15, iar in afara nu am consumat niciodata mai putin de 9l. Daca merg la un 130 consuma 12l. La fel este si la voi. Are o chestie care nu-mi place. Cand i-au piciorul din gaz intra imediat intr-o frana de motor destul de puternica. (dc o scoti din viteza nu se mainifesta - ca doar daia este frana de motor). Patiti si voi la fel? Eu pot spune ca am condus peste 60 de automobile de-a lungul timpului intrucat lucrez in industria auto de prin 2003. Am cumparat masina ca pe una de familie. Insa daca as putea da timpul inapoi nu as mai face aceeasi alegere. Ma nemultumeste consumul motorului si tinuta de drum. Ma gandesc ca poate am totusi o problema pe la motor. Prima data am suspectat sonda de oxigen, insa in afara de consum nu se manifesta si celelalte sintome. |
--------------------
Renault
Scenic I
- B 07 BPP
2002
|
|
jas2 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cred ca iti functioneaza sonda Lambda in sistem de avarie(presetata).
Fa un test... Eu daca as da timpul inapoi as lua unul ca al meu dar alta culoare si nou-nout. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
paulbdn |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 31 December 11 ![]() |
Salut,
Scenic-ul meu din 10.2002, 1.6 16V este excelent pentru o masina de familie... am insa o problema cu pornirea: cand este f cald afara sau cand merg cativa km dupa prima pornire si ii dau cheie nu mai vrea sa porneasca neam... abia dupa 2-5 chei porneste <-- cand temperatura de afara scade undeva sub 26-27 grade C porneste ok, ce ar putea fi? Multumesc, Numai bine! This post has been edited by paulbdn: 22 Aug 2012, 23:16 |
--------------------
Renault
Scenic
2002 Expression
|
|
betamax |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
paulbdn. Am avut aceeasi problema, pornea dupa mai multe chei cand era cald. Am curatat senzorul de turatie (desi nu era murdar, dar daca tot l-am dat jos...) si de atunci totul e OK. Treaba de 10 minute.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
andreas daniel |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 March 10 From: frauenkirchen,austria ![]() |
salut Jas..am si eu o masina identica ca a ta..doar ca motorizare diesel....e cam zgomotos motorul meu..de tras trage bine....la motor nu sa schimbat nimic de 3 ani de cind o am..doar ulei si filtre...acum am o mica problema cu cilindrul de la cheia de contact....caldura merge bine, atit si clima....in rest masina buna spatioasa...eu fac si 30.000 km pe an cu ea...acum am observat la semeringul de la planetara ce iese din cutia de viteze,acolo pierd ulei....diesel ia ca 5,5 pina 7 la 100 km...acum am 220.000 km la bord...
|
--------------------
renault scenic
renault scenic
- nd 899 bv
1998
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Desi nu am scenic, ci Laguna 1, masina mea are motorul K4M de 1.6 16v.
Am cumparat-o anul acesta, acum are 283.000 km din care ultimii 6000 facuti de mine. Nu a consumat niciun pic de ulei in astia 6000 de km (elf excellium 5W40), iar bujiile si sonda lambda se prezinta excelent. Atasat pun o poza cu sonda lambda veche, pe care am schimbat-o cu una noua (pe care o luasem pentru fosta masina -Solenza- dar n-am mai apucat sa o schimb). Dupa schimb, consumul e doar o idee mai bun, semn ca si sonda veche era in stare foarte buna (oricum avea voltaj ok, mi-era frica sa nu se fi lenevit, iar benzina e scumpa pe cand sonda costa 160 lei...). Sunt pe deplin multumit de acest motor si sper sa faceti toti cat mai multi km fara interventii la el! Attached thumbnail(s) 100_1349.JPG ( Size: 214.75k ) Number of downloads: 545 100_1665.JPG ( Size: 283.69k ) Number of downloads: 580 100_1666.JPG ( Size: 208.23k ) Number of downloads: 578 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
paulbdn |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 31 December 11 ![]() |
Am curatat senzorul faimos si de 5 zile porneste la sfert de cheie si la rece si la cald
![]() |
--------------------
Renault
Scenic
2002 Expression
|
|
Klaudius68 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 September 12 ![]() |
Salutare,
Sunt nou pe aici, am scenicul de doar doua luni (1,6 16V) si pot spune ca sunt foarte multumit de el. L-am luat cu 116000km la bord (an 2002) am schimbat distributia profilactic, are GPL instalat asa ca am inceput calatoriile. Dupa 2000 km sunt perfect multumit ca masina de familie si ca functionare, probleme nu au aparut cu exceptia faptului ca a inceput sa porneasca mai greu la rece si uneori relantiul sa nu mai coboare la 750 ci sa ramana in zona 1000 - 1250. Prin forum am gasit ca trebuie curatat senzorul magnetic de pe volanta, clapeta de aer si motorasul pas cu pas de relanti. Toate bune si frumoase cu exceptia faptului ca vin dupa o Dacia 1310 de 30 de ani si nu am reusit sa localizez cu precizie aceste 3 elemente pe acest motor. Un tutorial sau ceva elemente (foto) mai explicite (in special senzorul magnetic pt care chiar nu am nici cea mai vaga idee unde se afla) ar fi bine venite. Multumesc. |
--------------------
renault
megane scenic
2002
|
|
bestmale |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 21 June 10 ![]() |
Salut! Nu stiu unde sa postez asa ca voi posta aici legat de aceasta problema. Este vorba de un scenic din 2002 care se manifesta in felul urmator: pornesc masina merg cu ea si dintr'odata incepe sa se tureze pana la 2500-3000 rpm sau si mai mult iar daca fac pedala la frana creste turatia in timp ce apas frana, ca si cum as apasa acceleratia.
|
--------------------
renault
laguna II
- CT 27 BBO
2002/grandtour
|
|
jas2 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Trage aer fals pe la servo frana.Ori este sparta membrana ori trage pe la supapa sau de ce nu...pe furtun(crapat sau fisurat.
Controleaza supapa care intra in servo,scoate furtunul si studiaza-l,la fel si supapa care este asa...ca o pipa si intra fortat cu niste inele de cauciuc pe margine.Este ca un fel de dop . |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
AdyPredy |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 February 13 ![]() |
Salutare!
Eu am 1.6 e ,ii bat tachetii,nimic grav,dar am o dilema:nu imi arata nivelul la ulei pe joja cum trebuie.Adica e ulei pe joja pana la minim dupa care se imprastie pe ea pana mai sus de maxim. |
--------------------
Renault
Megane Scenic
1997 1.6 e
|
|
jas2 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu este evidenta prima scoatere a jojei.
Se controleaza in felul urmator: Scoti joja prima data, o studiezi putin si o stergi cu o carpa sau un servetel dar sa nu lase scame.Dupa care o bagi din nou pana la maxim si o mai scoti o data pentru a vedea nivelul uleiului.Repeti operatiunea si de 3-4 ori pana cand esti edificat.Masina sa se afle in plan cat mai drept posibil. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
doki1975 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 June 13 ![]() |
Salut. M-am inscris pe forum mai devreme, dar masina mi-am cumparat-o de 11 luni, astfel am vrut sa scriu parerea macar dupa cativa km si ceva timp. Scenic 10/1999, primele modele face-lift, motor K4M 700, 102500 km la bord, 1,6 cmc, 107 CP, model RT. Complet multumit, pana acum, ulei si filtre schimbate, restul a-la-carte service, masina fiind cumparata de la privat din Germania, cu date reale. Multe sesizari citite de pe forum reale, multe din aceste probleme se pot preveni, respectiv cu pic de pricepere remedia. Una peste alta, consider aceasta motorizare una completa, dar nu foarte economicoasa, totodata suficient de puternica pentru un familist. Fara pic de scurgere ulei motor, dealtfel folosesc 5W30, ca si pana acum, daca ma iau dupa istoric, un pic de ulei servo imi apare pe la pompa, care, din cate am inteles, trebuie schimbat cu totul, dar se potriveste de la Logan. Per total multumit, va doresc drumuri bune!
|
--------------------
Renault
Scenic
- MS-20-TNA
1999/JA04/RT
|
|
manu1973 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 July 13 From: Targu Mures ![]() |
Am cumparat Senicul de 6 luni ,si in general am fost multumit de motorul K4m 700, care vea 169000 km, si kitul distributie schimbat in DE la 149000 km,dar de curand a cedat cureaua de accesorii si atele din ea au intrat la distributie care au indoit 8 valve,aceastra distractie a costat 900 euro ,operatia executata in service Renault,piese achizitionate din magazin. Alte surprize au fost la galeria de evacuare cu precatalizator care avea 3 fisuri . In concluzie nu mi se pare normal ca,cureaua de accesorii sa poata ajunge la cureaua de distributie. Atentie cureaua de accesori sa deteriorat din cauza picurarii timp indelungat a lichidului pt.spalare parbriz cu alcol (aveam o fisura pe furtunul de pe capota care este acoperit cu pasla si nu am observat). Atentie la detalii !
Sa conduceti prudent ! |
--------------------
Renault
Megane Scenic
- MS 11 TED
2000 , 1.6 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#53
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(manu1973 @ 11 Jan 2014, 17:09) de curand a cedat cureaua de accesorii si atele din ea au intrat la distributie.....In concluzie nu mi se pare normal ca,cureaua de accesorii sa poata ajunge la cureaua de distributie. Atentie la detalii ! Cureaua de accesorii avea cati Km/ani? Cureaua de accesori nu intra la distributie ci bucati din ea daca se rupe sau alte obiecte(pietricele).....accidental! Galeria este fisurata la 90% din 1.6 16V. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
jas2 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Fisurile exista din plin si la 8v.Eu o am sudata de 4 ani...
Pe forumurile din Franta recomandare este sa decupezi protectia din tabla care este deasupra... Este o rusine a fabricantului galeria de evacuare...si nu numai... Cititi thread-ul meu cu conducta de frana... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
manu1973 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 July 13 From: Targu Mures ![]() |
cureaua de accesorii a fost schimbata de 3 ani ,si avea 21000 km,si la cureaua de distributie au dasit doar ata din cureaua de accesorii.
11 Jan 2014, 18:36: protectia de aluminiu protejeaza galeria contra apei(daca ar ajunge apa pe galerie cand are 700 grade sigur ar crapa),dar si asigura o temperatura constanta pentru sonda lambada,si totodata o racire lenta. This post has been edited by manu1973: 11 Jan 2014, 17:36 |
--------------------
Renault
Megane Scenic
- MS 11 TED
2000 , 1.6 16v
|
|
espacern |
![]()
Post
#56
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(manu1973 @ 11 Jan 2014, 18:30) protectia de aluminiu protejeaza galeria contra apei Este un scut termic cu rol de protectie pentru caldura excesiva degajata de esapament....atat! Demontarea si eliminarea protectiei supune la risc de incendiu si de deteriorare a cablajelor care trec prin zona. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ibr_suhaib |
![]()
Post
#57
|
![]() Terorist Scenic! Group: Members Posts: 118 Joined: 10 November 13 From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na ![]() |
Scenic 1 ph 2 1,6 16v 107PS an 2000 verde masliniu,cumparata in 15 noiembrie 2013(2 luni) din Germanika,parcurs cu ea pana acuma aproximativ 8000 km(am luat-o la 161300 si acum am 169600),Facut la ea reviziile normale(distributie,accesorii,ulei,si bujii+pompa benzina) si schimbat O-ringul de la conducta de apa,si mai trebuie sa ii schimb acum rulmentii fata,spate(pe fata nu face probleme,dar e mai sigur daca ii schimb si pe aia).In schimb probleme nu am avut cu ea,trage pana la 185(pe Gps),consum Germania-Romania 6,9l/100km, 2 adulti si 2 copii,dupa revizii 6,4l/100km la retur.in oras joaca intre 8-10l/100km,depinde in ce orase umblu si cat e de aglomerat.
Ma cam deranjeaza scaunele din spate ca nu sunt drepte,ci sezutul de la scaun e rotunjit,dar nu ma incurca.Are muuuuuulte buzunare,care inca le descopar,ceea ce imi place(in masina la mine de obicei e bazar ![]() In schimb ulei nu papa. Ceea ce am patit si nu pot sa imi dau seama,de ce pe drumul de retur in Ungaria,la vreo 40 km de granita cu Austria mi s-au ars amandoua becuri de pe faza scurta,dintr-o lovitura(mergeam cu faza lunga,si apoi am pornit scurta,si s-a auzit un sunet ciudat,dupa care am ramas in Bezna).Le-am schimbat si apoi nu am mai avut probleme. Daca stie cineva din ce cauza...ii Multumesc Am uitat sa precizez ca a mea are incalzire in Parbriz,la multi nu am vazut ca exista... Inca o intrebare,ce trebuie sa fac sa imi bag clima? Multumesc Cam atat despre frumoasa mea masina! This post has been edited by ibr_suhaib: 12 Jan 2014, 16:27 |
--------------------
Renault
Scenic 1
- DI-SY 888
2000 RXE 1,6 16V 107PS Senzatie majora,cu 90 la ora
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 06:07 |