defailance injection, intrerupe la 220o RPM
![]() ![]() ![]() |
defailance injection, intrerupe la 220o RPM
pricop gigi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2001 break
|
|||
zaboss |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu înțeleg, ai fost la service, unde dispun de aparatură de diagnoză și sunt oameni de meserie, ai primit un diagnostic și vrei să ți-l confirme cineva pe forum, care nu a văzut mașina și are la dispoziție doar o descriere vagă "mașina nu trage"? Deci?
|
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
ipiq |
![]()
Post
#3
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
zaboss: si eu am fost cu masina la reno pitesti, reno arad, am vorbit cu cineva de la reno timisoara, am facut o diagnoza in arad, 2 in bucuresti si una in pitesti si fiecare si-a dat cu parerea (pareri diferite, evident), dar nimeni nu mi-a zis clar ce are.
asa ca gigi, nu-ti fie rusine sa intrebi. ![]() over and out! |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
zaboss |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ipiq @ 4 Jan 2010, 21:17) zaboss: si eu am fost cu masina la reno pitesti, reno arad, am vorbit cu cineva de la reno timisoara, am facut o diagnoza in arad, 2 in bucuresti si una in pitesti si fiecare si-a dat cu parerea (pareri diferite, evident), dar nimeni nu mi-a zis clar ce are. asa ca gigi, nu-ti fie rusine sa intrebi. ![]() over and out! Da, dar lui i s-a dat un diagnostic clar - paleții de la turbină tociți. Nu există un al doilea diagnostic care să-l contrazică. De asta nu înțeleg. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
pricop gigi |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 January 10 ![]() |
Ca sa clarific:la reprezentanta mi s-a spus prima data ca e supapa de la rampa injectoarelor,apoi ca e defect debitmetru,apoi ca e EGR-ul,iar intr-un final mi s-a spus ca are presiune marita in adimisie si trebuie turbina schimbata.Care diagnostic sa il iau de bun?Daca ei nu stiu care sunt "doctori" atunci cine?Ca sanu mai spun ca nu au habar ce inseamna"presiune marita in admisie" (ceea ce a aparut la tester
0.I-am desfacut acasa furtunul de jos de la intercooler,am accelerat-o si ni poti tine mana de presiune eliminata de turbina,insa cel de la care am luat masina mi-a zis ca e intercooler-ul fisurat.Nu stiu pe cine sa mai cred...nu pot nici sa demontez toata masina ca mai apoi sa aflu ca e de la nu stiu ce senzor sau ceva asemanator... |
--------------------
renault
laguna 2
2001 break
|
|
byby |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Mie imi suna nitel aiurea diagnosticul care l-au pus asazisii meseriasi. De ce spun asta? Daca ar fi paletii turbinei tociti ( rosi) asta ar presupune uzura mare in lagare( altfel nu au cum sa atinga paletii carcasa turbinei) si tot odata presiunea in admisie nu ar fi marita ci din contra mai mica decat normal. Nu are cum o turbina defecta sa scoata presiune mai mare decat una buna. Deobicei la turbina stricata presiunea este mai mica decat ar fi necesar si tocmai de aceea se face amestecul bogat in motorina si scoate fum mult. Nu mai spun de consumul de ulei.
Eu mai degraba as inclina spre o problema legata de alimentare cu motorina( pompa de inalta presiune, regulator presiune rampa, injectoare cu probleme) , EGR sau TRS. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Scoate furtunul de la intrarea in turbina si verifica jocul axului.
Daca joaca precum o masea stricata clar... te pregatesti de o turbina noua. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
victord |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 3 May 07 From: Târgoviște ![]() |
-cred ca este totusi intercoolerul fisurat , verifica daca ai scurgeri de ulei sau daca ai capota de la motor , pe interior , afumata , daca aveai palele de la turbina uzate iti dadeai seama dupa zgomot , ca frecau de carcasa si zgomotul ere destul de mare
- arunca o privire pe grila de la proiectoare , in dreptul radiatorului |
--------------------
Renault
Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe /
2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
|
|
cezarium |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 27 November 07 From: ploiesti ![]() |
QUOTE(byby @ 4 Jan 2010, 22:32) Mie imi suna nitel aiurea diagnosticul care l-au pus asazisii meseriasi. De ce spun asta? Daca ar fi paletii turbinei tociti ( rosi) asta ar presupune uzura mare in lagare( altfel nu au cum sa atinga paletii carcasa turbinei) si tot odata presiunea in admisie nu ar fi marita ci din contra mai mica decat normal. Nu are cum o turbina defecta sa scoata presiune mai mare decat una buna. Deobicei la turbina stricata presiunea este mai mica decat ar fi necesar si tocmai de aceea se face amestecul bogat in motorina si scoate fum mult. Nu mai spun de consumul de ulei. Eu mai degraba as inclina spre o problema legata de alimentare cu motorina( pompa de inalta presiune, regulator presiune rampa, injectoare cu probleme) , EGR sau TRS. aici tind si eu sa cred ca e problema. vezi firele si mufa de la egr, verifica egr, si neaparat trs deoarece asa am patit si eu. dar am schimbat si egr si trs si turbo si fara mesaje de eroare tot mai ineaca la 3000 de ture dar nu totdeauna. |
--------------------
Nissan
Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila
1993 Renault Laguna 1.9dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:30 |