Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

defailance injection, intrerupe la 220o RPM

pricop gigi
post 4 Jan 2010, 19:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 January 10




Detin un Renault Laguna 2 break din 2001 de 120 CP si am o problema la ea:imi apare la bord "Defailance Injection" (esecul injectiei in traducere libera),am fot la rrprezentanta Reanult Calarasi si la tester a aparut presiune marita in admisie,iar reprezentantii de acolo mi-au spus ca e turbina stricata insa aceasta nu consuma ulei si nici nu scoate fum si au spus ca sunt paletii de la turbina tociti.Sunt nemultumit deoarce masina nu merge la parametrii normali (nu trage cum trebuie) si la 2200 RPM motorul intrerupe si scoate fum.Va rog daca e cineva care stie sa-mi spuna si mie care este cauza.Mai specific ca senzorul de pe furtunul dela intercooler indica presiune normala.Astept raspunsurile si parerile dumneavostra.Pentru mai multe informatii ma puteti contacta si la nr. de tel. 0723081064.Va multumesc.


--------------------
renault laguna 2 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 4 Jan 2010, 19:54
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




Nu înțeleg, ai fost la service, unde dispun de aparatură de diagnoză și sunt oameni de meserie, ai primit un diagnostic și vrei să ți-l confirme cineva pe forum, care nu a văzut mașina și are la dispoziție doar o descriere vagă "mașina nu trage"? Deci?


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 4 Jan 2010, 20:17
Post #3


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




zaboss: si eu am fost cu masina la reno pitesti, reno arad, am vorbit cu cineva de la reno timisoara, am facut o diagnoza in arad, 2 in bucuresti si una in pitesti si fiecare si-a dat cu parerea (pareri diferite, evident), dar nimeni nu mi-a zis clar ce are.
asa ca gigi, nu-ti fie rusine sa intrebi. wink.gif poate cineva stie, si te ajuta!
over and out!


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zaboss
post 4 Jan 2010, 20:25
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 8 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(ipiq @ 4 Jan 2010, 21:17)
zaboss: si eu am fost cu masina la reno pitesti, reno arad, am vorbit cu cineva de la reno timisoara, am facut o diagnoza in arad, 2 in bucuresti si una in pitesti si fiecare si-a dat cu parerea (pareri diferite, evident), dar nimeni nu mi-a zis clar ce are.
asa ca gigi, nu-ti fie rusine sa intrebi. wink.gif poate cineva stie, si te ajuta!
over and out!
*


Da, dar lui i s-a dat un diagnostic clar - paleții de la turbină tociți. Nu există un al doilea diagnostic care să-l contrazică. De asta nu înțeleg.


--------------------
Kia Sportage 2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/ Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pricop gigi
post 4 Jan 2010, 20:31
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 January 10




Ca sa clarific:la reprezentanta mi s-a spus prima data ca e supapa de la rampa injectoarelor,apoi ca e defect debitmetru,apoi ca e EGR-ul,iar intr-un final mi s-a spus ca are presiune marita in adimisie si trebuie turbina schimbata.Care diagnostic sa il iau de bun?Daca ei nu stiu care sunt "doctori" atunci cine?Ca sanu mai spun ca nu au habar ce inseamna"presiune marita in admisie" (ceea ce a aparut la tester
0.I-am desfacut acasa furtunul de jos de la intercooler,am accelerat-o si ni poti tine mana de presiune eliminata de turbina,insa cel de la care am luat masina mi-a zis ca e intercooler-ul fisurat.Nu stiu pe cine sa mai cred...nu pot nici sa demontez toata masina ca mai apoi sa aflu ca e de la nu stiu ce senzor sau ceva asemanator...


--------------------
renault laguna 2 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 4 Jan 2010, 21:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Mie imi suna nitel aiurea diagnosticul care l-au pus asazisii meseriasi. De ce spun asta? Daca ar fi paletii turbinei tociti ( rosi) asta ar presupune uzura mare in lagare( altfel nu au cum sa atinga paletii carcasa turbinei) si tot odata presiunea in admisie nu ar fi marita ci din contra mai mica decat normal. Nu are cum o turbina defecta sa scoata presiune mai mare decat una buna. Deobicei la turbina stricata presiunea este mai mica decat ar fi necesar si tocmai de aceea se face amestecul bogat in motorina si scoate fum mult. Nu mai spun de consumul de ulei.
Eu mai degraba as inclina spre o problema legata de alimentare cu motorina( pompa de inalta presiune, regulator presiune rampa, injectoare cu probleme) , EGR sau TRS.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 4 Jan 2010, 21:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Scoate furtunul de la intrarea in turbina si verifica jocul axului.
Daca joaca precum o masea stricata clar... te pregatesti de o turbina noua.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victord
post 4 Jan 2010, 22:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 3 May 07
From: Târgoviște




-cred ca este totusi intercoolerul fisurat , verifica daca ai scurgeri de ulei sau daca ai capota de la motor , pe interior , afumata , daca aveai palele de la turbina uzate iti dadeai seama dupa zgomot , ca frecau de carcasa si zgomotul ere destul de mare
- arunca o privire pe grila de la proiectoare , in dreptul radiatorului


--------------------
Renault Laguna 2.2 DCI - Laguna III Coupe / 2002 Grandtour Initiale - 2015 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 5 Jan 2010, 11:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




QUOTE(byby @ 4 Jan 2010, 22:32)
Mie imi suna nitel aiurea diagnosticul care l-au pus asazisii meseriasi. De ce spun asta? Daca ar fi paletii turbinei tociti ( rosi) asta ar presupune uzura mare in lagare( altfel nu au cum sa atinga paletii carcasa turbinei) si tot odata presiunea in admisie nu ar fi marita ci din contra mai mica decat normal. Nu are cum o turbina defecta sa scoata presiune mai mare decat una buna. Deobicei la turbina stricata presiunea este mai mica decat ar fi necesar si tocmai de aceea se face amestecul bogat in motorina si scoate fum mult. Nu mai spun de consumul de ulei.
Eu mai degraba as inclina spre o problema legata de alimentare cu motorina( pompa de inalta presiune, regulator presiune rampa, injectoare cu probleme) , EGR sau TRS.
*



aici tind si eu sa cred ca e problema. vezi firele si mufa de la egr, verifica egr, si neaparat trs deoarece asa am patit si eu. dar am schimbat si egr si trs si turbo si fara mesaje de eroare tot mai ineaca la 3000 de ture dar nu totdeauna.


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:30
Dacia