Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injection A Controler

barbone1308
post 27 Mar 2017, 20:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 March 17




Salutare tuturor, sunt posesorul unui megane2 1.5dci (60kw), an fabricatie 2004.
Poate cineva de pe aici a intampinat problema de care nu scap de nici o culoare. In luna ianuarie a inceput sa imi apara pe display mesajul : "Injection A Controler" eroare care nu se sterge decat cu testerul, pe tester imi da : " DF028 -cylinder 3 injector control; -prezent; -at minimum level"
la inceput am crezut ca este vreo problema la injector, luat verificat si curatat injectoarele... toate sunt ok si lucreaza in parametrii ... dupa 300-400km a aparut iarasi eroarea , am verificat pe tester aceeasi eroare. am spus ca o fi vreo problema pe partea electrica... luat la verificat instalatia electrica de la motor (nici o problema)... sters eroarea dupa vreo 200 Km iarasi a aparut, am spus ca o fi cumva de la calculatorul de motor, am inlocuit cu un alt set de calculatoare de pe o masina similara, si iarasi a aparut... deci nu era de acolo...verificat bujiile incandescente (toate sunt ok) am inversat injectoarele si eroarea tot apare... problema cea mare nu ar fi ca apare eroarea (eroare care apare numai in mers) dar dupa ce apare eroarea motorul porneste foarte greu (12-15 apasari de start) scoate mult fum alb in primele minute dupa ce reusesc sa o pornesc si media de consum creste de la 4.7% la 5.3-5.7%. Dupa ce am sters eroarea am verificat nivelul de motorina pe care il da pe retur si la toate este aproximativ acelasi, dar dupa ce apare eroarea minunata unul dintre injectoare imi da mult mai putina motorina pe retur.
Am tot rasfoit forumurile sa vad daca gasesc pe cineva care a intampinat o asemenea belea si nu am gasit. Poate ca mi-a scapat ceva si nu imi dau seama .
Credeti-ma ca mi-am disperat mecanicul care deja ii spune la masina ca asta este Satana nu renault... de fiecare data dupa ce plec de la el imi spune "ne vedem si maine sau poimaine", noroc ca nu ma taxeaza de fiecare data cand ajung la el.
Poate este vreun nefericit pe aici care a patit acelasi lucru si sa imi dea o idee unde ar trebui sa ma uit sau ce sa fac.

Cu stima


--------------------
Renault megane 2 2004 / hatchback - cl 26 doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai break
post 27 Mar 2017, 21:10
Post #2


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




Mufa inj.nu face contact 100%.


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbone1308
post 27 Mar 2017, 21:41
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 March 17




QUOTE(mihai break @ 27 Mar 2017, 22:10)
Mufa inj.nu face contact 100%.
*


am schimbat mufa de la injector cu tot cu cablaj pana la calculator si dupa 145km a aparut iarasi eroarea


--------------------
Renault megane 2 2004 / hatchback - cl 26 doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciumiki
post 28 Mar 2017, 03:32
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 17 March 11




Aceasta eroare am avut-o si eu pe injectorul 3. Partea electronica a injectorului era defecta.Simptomele erau aceleasi si s-au intetit cu timpul.La un moment dat aparea eroarea si dupa 5-10 km,dupa ce o stergeam.Am inlocuit injectorul,rescris codul acestuia in calculatorul de injectie.De mai bine de un an de zile nu mai am probleme.


--------------------
Renault Megane 2007, 1.5 dci
megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianovici_2006
post 19 Apr 2017, 06:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 637
Joined: 4 July 16
From: Ramnicu Valcea




[quote=barbone1308,27 Mar 2017, 20:11]
.... pe display mesajul : "Injection A Controler" eroare care nu se sterge decat cu testerul, pe tester imi da : " DF028 -cylinder 3 injector control; -prezent; -at minimum level"
la inceput am crezut ca este vreo problema la injector, luat verificat si curatat injectoarele... toate sunt ok si lucreaza in parametrii ... dupa 300-400km a aparut iarasi eroarea , am verificat pe tester aceeasi eroare. am spus ca o fi

Daca intre timp nu ti-ai rezolvat problema!......Inlocuieste supapa de sens a injectorului ce da eroarea apoi sterge eroarea si sigur nu va mai aparea!....mecanicul trebuia sa stie asta!


--------------------
renault Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp, megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 20 Apr 2017, 09:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Adrianovici, din moment ce returul de motorina de la injectorul respectiv este in parametri, inseamna ca supapa de retur este in regula. Eu inclin sa cred ca partea electronica a injectorului este buboasa.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Apr 2017, 09:14
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




sa nu fi ramas injectorul blocat pe deschis ... ca in acel caz te trezesti cu pistonul topit ... au fost cazuri ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dorcky
post 1 Oct 2017, 09:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 January 05




@barbone1308 Ai rezolvat in cele din urma? Ce buba ai gasit? Am si eu aceasta problema, tot DF028, am schimbat si eu mufele, desi pareau OK. Stima!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DYZY ANDREI
post 16 Feb 2019, 11:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 14 June 18




A reusit cineva sa rezolve problema cu df028?


--------------------
renault megane 2 2005 - b 42 zay
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nero73
post 17 Feb 2019, 18:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4 June 05




Daca ai problema cu cil3 verifica firele de la calculatorul de injectie mufa din mijloc , C4,D4. pana la injector (195)

Attached thumbnail(s)
cyl3.PNG ( Size: 80.41k ) Number of downloads: 463


--------------------
Renault megane 2.1 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 1 Oct 2024, 21:54
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




Va salut oameni buni,

Am si eu aceeasi eroare, dar la cilindrul 2 : DF027 -cylinder 2 injector control; -prezent; -at minimum level, aparuta numai in sarcina mai sustinuta si la peste 2500 de ture. Dupa acel moment, la accelerare, se aude acel zgomot metalic ritmic in zona injectoarelor si care inceteaza la ridicarea piciorului de pe acceleratie. Dupa stergerea erorii cu testerul, o vreme motorul merge bine.

Uneori porneste cu fum albastru si se aude zgomot in zona injectoarelor si dupa cateva minute isi revine.
Testul cu borcanasele a iesit ok.
Consumul este ok.
Motorul trage destul de bine.
Cablajul de la ECU pana la injector e ok.
Am pus 200ml de ulei 2T la vreo 40l de motorina, doar ca sa vad daca mai face.
Tot a dat eroare, dar dupa mai multi Km...

Lipiturile in zona mufelor ECU au fost refacute cand am avut probleme cu regulatorul de debit, care ramanea deschis (lasand presiune maxima in rampa) din cauza unor lipituri "reci". Motorul facea un zgomot teribil la pornire in relanti , credeam ca bate cineva cu ciocanul in ambielaj....
Probabil de atunci si injectoarele au avut de suferit...

In fine, este posibil ca din cauza unor contacte imperfecte, injectorul sa ramana blocat pe deschis ?! Fara alimentare (impulsuri de 12v), acesta nu ramane blocat pe inchis ?
Se poate bloca pe deschis un injector din cauza supapei de sens ?

Maine desfac iar ECU si o sa refac lipiturile in special pe cele de la injectorul 2 (73;74) Daca tot o sa apara eroare voi schimba intre ele injectoarele 1 si 2, evident schimband si codurile.




--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 1 Oct 2024, 22:01
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.056
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Fara tensiune injectoarele stau inschise altfel cind ai opri masina ar descarca toata motorina aflata sub presiune in cilindri.

This post has been edited by Agrig: 1 Oct 2024, 22:02


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 5 Oct 2024, 21:41
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




Multumesc Agrig !

M-a mancat in ...varful degetelor sa relipesc si restul pinilor de la ECU si dupa ce l-am montat pe masina, motorul pornea dar se tura singur la 4000 de ture... Ecu mai avea si alte bube si eu am reusit sa le gasesc... Acum, pe langa un injector, care se blocheaza pe deschis, mai trebuie sa cumpar si un calculator de injectie... Macar de as gasi unul care sa poata fi inlocuit fara sa mai schimb si imobilizatorul.


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 19 Oct 2024, 08:21
Post #14


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




Dar e injectorul dus? Le-ai schimbat intre ele? Ai Clip? este o comanda pe injector individuala pentru testarea actuatorilor. Poti folosi comanda de pe cablul altui injector. lipiturile sunt pe ultimul loc la verificarile ce tin de conectica. pinii de contact se acopera de obicei cu oxizi sau se prajesc.


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 19 Oct 2024, 13:45
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




Urma sa schimb chiar doua injectoare intre ele ca sa vad daca eroarea apare tot la injectorul 2, sau se muta la celalalt, dar intre timp am schimbat ECU cu altul SH, pastrand eepromul de la calculatorul de injectie original si deocamdata nu mai am nicio eroare in mers. E devreme sa ma pronunt, dar daca mai apare eroare de control injector tot pe injectorul 2, e clar ca trebuie sa-l schimb. Mi-e greu sa cred ca ar fi din ECU tot pe acelasi injector vreo hiba.
Am folosit un DSE 150 Delphi pentru a vedea eroarea, din pacate nu am Clip.


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 20 Oct 2024, 21:28
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




Nu este din ECU cu siguranta. A dat eroare iar...dupa nici 100km si chiar la mers linistit.
Curatasem mufa la injector, verificasem si conductorii de la injector la Ecu, iar ECU mi-e greu sa cred ca are exact aceleasi hibe ca si al meu cel original...pe care nu l-am schimbat degeaba, clar , am scapat
si de o eroare ciudata legata de "cruise controll", masina mea neavand instalata optiunea aceasta.

@geoman : Clipul stie sa inverseze comenzile intre doua injectoare, ca apoi sa pot inversa si cablurile intre cele doua injectoare si sa pot merge o vreme asa, ca sa vad daca se muta eroarea pe celalalt injector ? Daca e asa, m-ar scuti de demontarea injectoarelor si schimbarea pozitiei si de rescrierea codurilor lor.
Sau, mai bine, cumpar un injector sh si il schimb pur si simplu? Problema e ca, daca eroarea aleatorie este data de conectica ( sau cablaj), atunci voi avea iar eroare si tot la acel injector....




Attached thumbnail(s)
20241020_164057.jpg ( Size: 4.5mb ) Number of downloads: 83


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 21 Oct 2024, 19:34
Post #17


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




Ideea era sa muti alimentarea electrica a injectorului cu probleme pe alt injector. Dupa care sa dai pe clip comanda actuatorului pe injectorul care i-ai folosit fisa de alimentare . Daca nu auzeai clicaiturile pe acelasi injector era injectorul. daca nu , excludeai injectorul din posibilele probleme. Si ramanea problema alimentarii electrice. Nu se pune problema inversarii ca se da comanda cu motorul oprit.

This post has been edited by geoman: 21 Oct 2024, 19:36


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 22 Oct 2024, 08:04
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




La rece, chiar si la cald, cu motorul oprit, e posibil sa treaca orice test. Uneori imi functioneaza si 200 km fara sa dea eroare.
Am facut niste masuratori pe inj 2 si pe 1, pentru comparatie.
O sa fac aceleasi masuratori si pe mufa de la ecu.
Am mai curatat o data cupla, eventual o sa cumpar una noua, se gasesc.
Inclin sa cred ca e din mecanica injectorului, cum zicea un coleg pe aici. S-ar explica si pornirea cu fum albastrui, uneori.

Attached thumbnail(s)
20241021_184112_injector_1.jpg ( Size: 3.96mb ) Number of downloads: 59
20241021_184339_injector_2.jpg ( Size: 3.24mb ) Number of downloads: 58


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 01:11
Dacia