Renaultu meu 5, discutii...., discuti despre masina mea de strada
![]() ![]() ![]() |
Renaultu meu 5, discutii...., discuti despre masina mea de strada
vlad_rally |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 May 07 ![]() |
Attached thumbnail(s) 29112009411.jpg ( Size: 371.99k ) Number of downloads: 580 29112009412.jpg ( Size: 459.75k ) Number of downloads: 627 29112009413.jpg ( Size: 626.37k ) Number of downloads: 600 |
||
--------------------
Renault
5 GT Turbo
1990
- BV 17 ZIP
|
|||
Thurisaz |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 10 February 09 ![]() |
De curiozitate...cat ai bagat in masina astA ?
|
--------------------
Renault
R5 campus
1988
|
|
treishu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
masina asta nu e asa spectaculoasa ca cealalta... baga niste poze cu aia de rariu sa cascam si noi gura... nu ai mai zis nimic cu matritele pentru aripile alea...
|
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
M@NIVELA:)) |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 15 January 09 From: Sf.Gheorghe ![]() |
Ohooo cois , ai aparut pe forum si tu:) nu am ce zice , am dat o tura cu vlad sapt trecuta, merge destul de bine masina , cam trancane din toate incheieturile (puntea spate) dar putere areeee:) am admirat si eu cateva minute motorul . ingenios baiatu asta. oricum , urmeaza un clio 93
![]() ![]() Cel mai placut este la 5000 - 7000 rotatii cand are un suntet incredibil si cand nu prea poti tine masina pe drum din cauza puterii ![]() 1 Dec 2009, 11:35: P.S. - Hodea is:D:D This post has been edited by M@NIVELA:)): 1 Dec 2009, 10:35 |
--------------------
Renault
Laguna
99
- CV44FTY
|
|
vlad_rally |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 May 07 ![]() |
Masina am inceput-o de la 0, si am bagat in ea pana acum in jur de 4000 de euro
|
--------------------
Renault
5 GT Turbo
1990
- BV 17 ZIP
|
|
Extremero |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta-i a ta, nu?
Attached thumbnail(s) Raliu_Tara_Barsei__5_.jpg ( Size: 425.75k ) Number of downloads: 602 |
-------------------- Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004 Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 |
|
treishu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
aia e a lui... dar e aia de care ziceam eu ca e mai spectaculoasa...
asta despre care vorbeste aici e cealalta... astea sunt cele doua masini... 1948814841jj.jpg ![]() |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
SOARECELE |
![]()
Post
#8
|
![]() mereu fara timp liber Group: Members Posts: 296 Joined: 9 February 09 From: bucurestiul de altadata ![]() |
am si io o curiozitate de necunoscator. stiam ca in masura in care modifici puterea unei masini, o poti face in limita a unui plus de 40%. banuiesc cai cei 200 de cai sunt mult mai mult decat initialul.
modificarea este si avizata de RAR ori ca masina pentru curse are un regim special de avizare RAR? in speranta ca se va raspunde unui nestiutor curios:D ![]() ![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
2008 SAM SAFETY
- B-06-LDX/B22TIW
|
|
M@NIVELA:)) |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 15 January 09 From: Sf.Gheorghe ![]() |
Eu cred ca nu trebuie sa discutam despre avize RAR cand e vb de marirea puterii...daca se uita cineva pe site si ne da pe toti in gat si ne cauta astia ? la noi totul este legal in limiita posibilitatii, si totul este facu LEGAL si gata....fiecare stoarce cat vrea din masina lui pe basca lui...hai sa ne gandim cine ar omologa un 1.7 turbo de volvo pe R5?sau lucruri dinastea marunte....vorbim de taxe extra scumpe pentru omologari de genul acesta, dar cine are face, cine nu,nu. in rest spor la caluti la toata lumea
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
99
- CV44FTY
|
|
SOARECELE |
![]()
Post
#10
|
![]() mereu fara timp liber Group: Members Posts: 296 Joined: 9 February 09 From: bucurestiul de altadata ![]() |
era doar o curiozitate, mersi oricum de info, mam lamurit...partial ce-i drept, da m-am lamurit
![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
2008 SAM SAFETY
- B-06-LDX/B22TIW
|
|
RaR5 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 August 09 ![]() |
Pentru - M@NIVELA:)) -
daca spui de taze foarte mari, ai cumva idee la ce sume se poate ridica toata afacerea? Nu de alta, dar mi-ar placea sa umblu legal..... |
--------------------
Renault
5
GTX, 1.7 B18FT
|
|
M@NIVELA:)) |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 15 January 09 From: Sf.Gheorghe ![]() |
Pai, de exemplu omologari nu prea se mai fac, decat daca motoru care il schimbi provine exact din acelasi tip de masina sau motorul respectiv a fost montat pe masina de catre fabricant. Eu am facut omologare din diesel pe benzina , nu acu acceptat astia la RAR pana nu am avut un motor care a provenit dintr-un renault 5. O omologare simpla, din diesel pe benzina , pus motor original de renault 5 , pret 640 de lei omologare...dar intervin lucruri ca : sa nu depaseasca 40% din puterea motorului original , daca depaseste inseamna ca , caroseria pe care o ai nu suporta puterea asta, sistemult de directie , suspensie , franare nu a fost gandit pentru puterea aia,daca ai facut toate astea sa fie bune pentru motorul tau atunci treubuie sa ii faci testul dinamic, se considera omologare artizanala, este foarte scump, eu nu am facut dar am auzit ca in jur de 40 de milioane.,poate chiar mai mult , daca am gresit cu ceva la ce am scris mai sus va rog sa ma corectati. Parca vazusem un post cu o masina care a fost omologata,facuta de niste tuneri adevarati si scria si cam cat costa, este un renault 5 rosu, ori aici ori pe 4 tuning. o zi buna la toata lumea. dupa parerea mea este atat de complicat incat nu merita, eu unu pentru 1.7 volvo as omologa un 1.7simplu, original de R5 , macar sa fie aceeasi capacitate cilindrica. as sterge scrisu de volvo si cam atat
![]() ![]() This post has been edited by M@NIVELA:)): 16 Dec 2009, 11:00 |
--------------------
Renault
Laguna
99
- CV44FTY
|
|
vlad_rally |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 May 07 ![]() |
Puterea nu ti-o masoara nimeni !!! Punct ! pot sa zic frumos ca masian mea are 75 de cai si gata...nu au cum sa o masoare
|
--------------------
Renault
5 GT Turbo
1990
- BV 17 ZIP
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Pai si atunci cum se face ca la toate masinile e trecut in talon cp sau kw?
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
vlad_rally |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 May 07 ![]() |
In talon scrie puterea motorului din fabrica, cum a fost facut si masurat de constructor( Renault, VW, Opel...etc)
|
--------------------
Renault
5 GT Turbo
1990
- BV 17 ZIP
|
|
treishu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
aloooo.
cu 600 ron am omologat motor 1,8 16v pe renault 5... ideea este urmatoarea.. puterea motorului nou sa nu depaseasca cu 40% puterea motorului original... de la gtt de 120 cp ajungi la 136 cp.... motorul este din aceeasi perioada si are aceiasi suporti etc etc... nu a fost problema... la fel si la 1,7 turbo... 120 cp gtt - 120 cp b18ft in schimb pe cabrio nu pot omologa 1,8 16v pentru ca de fabrica a fost 1,2 cu putere 50 cp... depaseste cu mai mult de 100% puterea motorului original... asadar exista 2 variante: omologhez 1,4 aspirat = 600 ron apoi omologhez 1,7 aspirat de 80-90 cp = 600 ron apoi omologhez 1,4 turbo de 115 cp = 600 ron apoi omologhez 1,8 16v = 600 ron asta inseamna 2400 ron varianta 2 - omologare artizanala si teste dinamice 4000 ron ideea este ca poate sa spune nenea ingineru... nu imi place nu stiu ce... si nu o omologhez... platesti 4000 ron degeaba... la varianta progresiva 1 e mai sigur si mai ieftin dar e mult de lucru... |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
RaR5 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 August 09 ![]() |
Treaba este ca eu terc dela 75 de cai la 120 - asta depaseste cu mai mult de 40%, pentru ca masina nu a fost GTT din fabrica, ci a fost GTX... Oricum, sper sa mearga...
|
--------------------
Renault
5
GTX, 1.7 B18FT
|
|
treishu |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
nu o sa mearga...
|
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:33 |