Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Punte Spate

myron
post 7 Jan 2010, 16:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea




Buna,


Am si eu o problema, mi s-a dus puntea pe spate ( este modelul cu 4 bari de torsiune ) si tot am cautat acest model pe la diverse dezmembrari dar se pare ca acest model este foarte rar ! Ar fi o problema daca as pune o punte care este modelul cu o bara ( acea bara groasa ) oare se potriveste prinderea pe sasiu !?!?

Modelul de Renault este un R19 1.8i , 65 KW,an 1992 , hatchback.

Si o doua intrebare ar fi, daca eu am avut pe puntea spate tamburi, si gasesc una cu discuri de frana trebuie sa se modifice ceva sau se poate pune fara probleme !?

Care este diferenta dintre cele 2 modele de punti ! sub aspect tehnic este una mai buna ca cealalta sau nu sunt diferente notabile !


Multumesc anticipat .


--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 7 Jan 2010, 22:34
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Sistemul de franare cu discuri este mult mai bun dar mai scump.
Puntea cu 4 bare de torsiune este mult mai buna pe hartie dar nu stiu de ce s-a renuntat la ea ..probabil anumite defecte ascunse ?

Deci daca gasesti punte cu 2 bare de torsiune ( o bara groasa cum o numesti ) cu discuri estee xcelent .

In mod normal s epotriveste fara probleme .dar nu sunt sigur 100% :0 Mai asteapta si parerea altora care s-au confruntat cu o astfel de problema smile.gif

Vezi ca sunt pe aici destui care dezmembreaza Reno 19 :0 discuta cu ei ...


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 7 Jan 2010, 22:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea





Sincer am cautat pe toata partea de Vest , ( Timis , Arad, Satu Mare, Salaj , Bihor ) si din pacate nu am avut noroc ! Dar modelul cu o Bara am gasit peste tot !

Oricum o sa mai astept, vorba ta vepman , si parea altora si o sa iau o dezicie in sensul asta !

Intre timp m-am mai interesat, si am inteles ca daca schimb cu punte pe discuri tre sa schimb si cablul de la frana de mana pentru ca difera, asa imi povestea un mecanic !

Caut in continuare ...... Keep Walking smile.gif



--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baiatbelea
post 7 Jan 2010, 23:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 9 August 07




ablurile(doar cele doua care merg la discuri) sunt diferite la puntea cu discuri;
am eu o punte cu 4 bari de torsiune; o dau oeftin cu tot cu tamburi ,rulmenti si ce mai este oe acolo... cabluri frana de mana...etc..
daca esti interesat da un semn pe prv;
stima!


--------------------
renault 19 19 cabrio 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 8 Jan 2010, 07:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea






Din pacate inca nu pot da mesaje pe privat ! Inca nu ma lasa Adminul biggrin.gif . Eventual da-mi un mail pe adresa din contact si puntem discuta ! sau un numar de tel sa putem vb !

In ce stare e puntea respectiva ! ? pe cat posibil as pune un in stare tehnica cat de cat bun as anu imi fac singur de lucru !

Mersi.


--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 8 Jan 2010, 08:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




o intrebare am si eu... mi-am schimbat jantele/anvelopele cu cele de iarna si cand am strans unul din prezoane se invarte in gol, acuma nu il mai pot nici strange nici scoate... ce sa dus oare? asta excluzand filetul prezonului. la o roata din spate am patit baiul...

This post has been edited by Horyca: 8 Jan 2010, 08:20


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Jan 2010, 08:22
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




2 bare pentru suspensie
2 bare anti-ruliu

Puntile se pot schimba intre ele. Nu-s chiar plug'n play, dar se pot schimba destul de usor.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 8 Jan 2010, 08:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




pt: Horyca
in cazul tau nu prea te ajuta nici extractorul de prezoane
Trebuie sa gasesti un sistem cu care sa il prinzi si sa il tragi spre exterior in timp ce il desfiletezi, un pic de munca si rabdare si il dai afara,
cel mai simplu e sa sudezi ceva de el
ai toate sansele sa fie varza ambele filete


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 8 Jan 2010, 09:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea






La ce te referi cand zici ca nu sunt chiar "plug and play " , ce ar trebui adaptat ca fie OK !?


Te referi la schimbarea dintre punte 4 bare / Tamburi cu punte 4 bare / Discuri ! ?
sau la schimbat punte 4 bare cu punte model o bara ( cea cu bara de diametru mai mare ) !!?

Macar partea de prindere pe sasiu sper ca potriveste ! ?


--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Jan 2010, 12:42
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Parca la tubulatura franelor sunt ceva modificari de facut, dar nimic irealizabil.

Deci - poti pune o punte d-asta 1.JPG ( Size: 81.6k ) Number of downloads: 856
in locul acesteia 2.JPG ( Size: 71.32k ) Number of downloads: 962


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 8 Jan 2010, 15:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




BiGBearRO... naspa veste imi dai adevarul este ca l-am dus la un service mi-o pus pistolul pe el si tragea cu ceva si nu o iesit... cred ca va trebui sa distrug surubul si sa fac un filet mai mare si sa pun un prezon mai mare... alta bataie de cap sad.gif
Vestea buna ca jantele de la tine se potrivesc si le-am echilibrat. mersi smile.gif


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 8 Jan 2010, 18:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Nu fa alt filet... nu umbla cu prostii de-astea. Sudeaza ceva de prezonul ala care se invarte in gol, scoate-l. Schimba piesa defecta ("oala" care vine peste ferodouri) cu una de la dezmembrari, dupa ce in prealabil ai dus-o la strung si i-ai "scos" gradul de uzura. E o posibilitate mare sa fii nevoit sa schimbi si rulmentul. Am patit-o si eu si asa am rezolvat. Spor la treaba!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 8 Jan 2010, 21:52
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Perfect adevarat DJ _ bonssay smile.gif

Cea mai buna solutie pentru a nu umbla cu improvizatii smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 9 Jan 2010, 11:00
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea






Revin cu noutati ! Am gasit o punte cu 4 bare si cu discuri peste granita in Ungaria la Debrecen ! Saptamana care vine merg sa o vad !

Cei care v-ati mai lovit de treaba aceasta sau aveti cu discuri pe spate, stiti daca prinderea pe sasiu potriveste !?

Placutele si etrierii de pe spate sunt la fel cu cei de pe fata sau difera modelul !?

O sa revin cu noutai dupa ce vad puntea.

Un week-end placut la toata lumea !


--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Jan 2010, 11:21
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Prinderile se potrivesc!
Placutele si etrierii nu sunt la fel cu ce-i in fata.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 11 Jan 2010, 08:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Mai fratilor mie practic ce imi trebuie (in cazul in care nu este doar prezonul), tamburul de frana ?

Attached thumbnail(s)
tambur.jpg ( Size: 27.62k ) Number of downloads: 804


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 11 Jan 2010, 23:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Exact. Nu stiu cat costa nou, dar eu am dat 30 ron pe o pereche aproape noua.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dasidas
post 12 Jan 2010, 19:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 January 10




Salut,


Si eu am aceasi problema ca a ta. Dar sunt tentat sa pun o punte cu doua bare de torsiune in locul celei cu patru dar nu stiu daca stabilitatea masini va mai fi aceasi. Am gasit o punte cu patru 4 bare dar o vinde cu 200EU sad.gif


--------------------
RENAULT KARMAN 1994 19
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 12 Jan 2010, 19:50
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea




Da, sin pacate asa este si cea pe care mi-am gasit-o eu a fost cam 150 EUR 4 bare cu discuri . Starea tehnica e destul de buna , doar ca a stat cateva luni pe o masina accidentata si pe ici pe acolo au aparut niste pete de rugina !

Dasidas, voiam sa intreb ce s-a dus la puntea ta ? s-a rupt puntea sau ceva bare de torsiune au cedat ! ?? Intreb de curiozitate pentru ca la mine mecanicul a zis ca la mine e ciudat, pentru ca sa masina pe ambele parti , de obicei se duce pe o parte barile , nu pe ambele odata !

Macar cea ai gasit tu la 200 EUR, este in stare tehnica OK, sau mai trebuie degresata, curatata, tamburii/sabotii sunt in stare buna !? cilindri nu au scurgeri !?


Ca stabilitate nu stiu ce sa zic, un coleg de forum zicea pe aici ca pe hartie cea cu 4 bare ar fi mai buna, acu sincer nu stiu ca nu pot compara pentru ca nu am avut cealata varianta. Ceea ce stiu sigur ca la urmasul lui R19, adica la Megane s-a folosit aceeasi model de cu 4 bare, ceea ce ma duce cu gandul ca bara ar fi Ok.


--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dasidas
post 12 Jan 2010, 20:20
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 January 10




Salut,

Barele sau dus doar pe o parte, puntea este pe o masina lovita nu stiu daca mai trebuie curatata, o sa vad daca ma decid sa o cumpar atunci o sa o dea jos. Dar nu rugina este cel mai mare dusman al punti ci oboseala fizica asa ca o sa fie o loterie in gasirea unei punti bune.


--------------------
RENAULT KARMAN 1994 19
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Jan 2010, 23:19
Post #21


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




O alegerea grea datorita vechimii masinilor noastre .
Din pacate slabe sanse sa poti afla km reali ai masinii , sa fie o masina tinutain garaj , sa nu fi luat foarte multe "gropi" la viata ei , sa nu fi carat greutati in exces . Pana la urma doi rulmenti , amortizoare , discuri de frana sau saboti , etrieri sau garnituri cilindrii pistoane nu cred ca este un capat de Tzara dar problemmele sunt la : rulmentii de pe capetele de bara si bara de torsiune ( 2-4 la numar ) .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 14 Jan 2010, 00:21
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Pai se pot schimba si aia... cu putina rabdare, la fel poate fi si ridicata masina de spate, tot cu putina rabdare cum poate fi si curatata o punte care sta degeaba, tot cu putina rabdare... sau in alta ordine de idei cautati piese noi si plangeti-va dupa aceea ph34r.gif


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baiatbelea
post 14 Jan 2010, 17:26
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 9 August 07




revin cu propunerea pt toti cei eventual interesati:
am punte spate cu 4 bare de torsiune dar cu tamburi; o dau cu tot ce este pe ea-tamburi, pistonase, ferodouri etc;
are si cablurile de frana de mana pe ea si conductele de frana; trebuie doar montata;
eu am luat-o de pe o masina adusa din franta si dezmembrata aici; masina era din 96;
la mine pe masina a stat circa 7-8 luni dupa care am schimbat-o cu una cu discuri;
pretul este de 350 ron fix; pe mine m-a costat la timpul respectiv 700 ron;
pt ce interesati imi puteti scrie pe posturile mele, pe privat, sau la telefon sau messenger;
am acelasi id ca si aici;
stima tuturor!!!!


--------------------
renault 19 19 cabrio 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myron
post 18 Jan 2010, 09:42
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 April 06
From: Oradea




Deci, dupa cum spuneam revin cu noutati !

Dupa ce am fost degreata , curatata, am montat puntea cu discuri in locul celei stricate ! Au fost cateva probleme la prinderea furtunelor de frana, datorita faptului ca prinderea e chiar in spate la rezervor si cam anevoios accesul acolo !
Frane parca mai ferme ca inainte, comportamentul masini este foarte bun pana acuma, deci sper ca o vreme sa ma tina ! macar cat cealalta punte smile.gif)

Acum ca am rezolvat problema aceasta, de pe vechea punte mi-a ramas disponibil pentru cei interesati , tamburii ! Mentionez ca anul trecut mi-am inlocuit cilindrii de frana ( care nu au fost chiar ieftini sad.gif ) + saboti noi !

Daca credeti careva ca sunteti interesat de problema putem discuta !!

Eventual dupa cei dau jos de pe punte va pot trimite si niste poze mai convingatoare .

O zi super .



--------------------
Renault R19 1993
Reanault 19 1.8RT, 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:05
Dacia