Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

dupa inlocuire filtru motorina probleme, injection defailante uneori

geanitov
post 23 Dec 2009, 17:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 2 November 09




va salut. am un megane 1.5dci 170000km in bord, cu frigu asta pornea greu dupa 4-5 secunde de dat la automat, in restul zilei normal. am inlocuit bujii, am crezut k asta ar fi problema si azi am fost la renumitii specialistii lu peste' de Renult si am facut o diagnoza. masina tragea normal, consum normal, mers rotund al motorului. dupa diagnoza : probleme injector cilindru 4, comutator stop frana defect, nu jtiu cum pt k stopu frana merge.... balarii. aveam un filtru motorina nou in spate si le-am zis sa-l schimbe. dupa surpriza: pornejte greu si la cald, injection defailante cand o accelerez la 3000ture, are si unele suturi la 2000ture. toata cehstia asta dupa incocuirea filtrului de motorina. m-am intors si m-am certat cu ei si simplu au zis k nu am avut filtru de motorina de orogine si ca de la ala face asa si ka nu-i intereseaza. ma gandesc sa-l pun pe celalalt la loc , al ei. ce am observat este k pe furtunul de vin din filtru in pompa de injectie vine nu mai cu bule mari de aer , bule de aer si motorina. sa prinda aer pe undeva? m-am dus cu ea buna , imi faceam asa treaba cu ea, si acuma m-au nenorocit tembelii astia. daka stie cineva vreun sfat.... multumesc!


--------------------
renault laguna 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Dec 2009, 18:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




purjeaza filtrul bine sau ia-o mai tare pe la 3000 rot/min vreo 10 min si gata aerul,la mine asa s-a rezolvat.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 23 Dec 2009, 19:17
Post #3


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




" mecanicii " de la reno mananca rahat cu polonicu. N-are nici o treaba filtru ca nu e de la ei. ce sa-ti povestesc. Fa cum a zis rambox, asa am patit si eu cand mi l-am schimbat, pana se duce aerul de pe conducte asa face. La mine se dezamorsa para, se oprea, se ineca daca nu o acceleram putin si imi dadea injection fault. Asta pana cand m-am suparat, m-am urcat in ea si i-am dat putin talpa pe la tara pe sosea vreo 5 min (mers numai in 3000-4000 de ture) si apoi e ok.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geoman
post 23 Dec 2009, 19:59
Post #4


George


Group: Members
Posts: 399
Joined: 28 October 07
From: Iasi




Mai incearca sa defiletezi surubul de purjare de la filtru si da de cateva ori la para poate o fi uitat mecanicii sa faca asta daca zici ca apar bule de aer. Totusi nu stiu daca asta este de-ti da Injection defaillante. Ce filtru ai avut inainte?


--------------------
renault megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP 2004, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 23 Dec 2009, 20:29
Post #5


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Da, de la asta ii da injection fault. Dupa ce o sa iasa aerul de pe conducte, nu o sa ii mai dea nimic si motorul o sa porneasca si o sa mearga normal.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 23 Dec 2009, 20:40
Post #6


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Filtrul de motorina e cu senzor pentru prezenta apei?
Daca da, vezi ca unde se monteaza senzorul in filtrul de motorina este o garnitura.
Verifica sa nu fie ciupita acea garnitura. Banuiesc ca ai verificat daca conductele ce vin la filtru sunt prinse ok.

This post has been edited by DMP: 23 Dec 2009, 20:59


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geanitov
post 23 Dec 2009, 23:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 2 November 09




multumesc mult de raspunsuri. acuma am pornito si si-a mai revenit, am dat drumu la robinetu ala mic de la filtru sa vad daca curge ceva si a curs , nu stiu ce,,,
prostia mare k am dat a 2 a oara drumu la robonet cu motoru pornit si a luat aer, dupa cateva secunde s-a oprit
am dat la pompitza aia pana mi-a venit rau si tot nu a luato, si la automat pana am omorat bateria si tot degeaba. pe urma am vazut , era noapte k nu mai e nici pic de motorina pe furtune , si pompitza nu mai are ce sa amorseze k nu mai are motorina in ea
ce sa fac , cum sa fac sa vina motorina inapoiin circuit, sa poneasca iar...
si aerul ala de pe conducte iese inntre timp si merge normal? sarbatori fericite!

24 Dec 2009, 16:14:
va salut, am fost iar azi cu masina, si le-am zis sa-mi puna la loc filtru vechi si masina merge perfect mi-au disparut toate erorile din bord. numai zic k am dat 100lei degeaba, pt nimik ,ka sa o aduk la starea initziala.
mult succes la toti!
Xmas

This post has been edited by geanitov: 24 Dec 2009, 16:14


--------------------
renault laguna 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 00:13
Dacia