Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nou venit in clubul r 25, cine imi poate spune cum se regleaza relantiul la

marius PH 10 RGR
post 9 Nov 2009, 21:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 9 November 09




salut la toti proprietarii de renault 25 de pe acest site am un renault 25 tx din 89 pe benzina de un an si jumate si nu ii dau de cap cu turatia motorului care cand e rece motorul sta la 800 iar cand se incalzeste sta la 1200 kre e problema la aceasta masina???as avea nevoie de un manual de reparatie ptr k sa mi-l repar singur ,am idee despre ce e vorba in mecanica ,cat de cat va rog sa imi spuneti si mie kre sa fie treaba cu relantiul,va multumesc si respect ptr toti fanii r 25

9 Nov 2009, 21:04:
si mai am o nedumerire cu arcurile de pe spate am pus arcuri noi si masina tot jos sta kre sa fie treaba?

This post has been edited by marius PH 10 RGR: 9 Nov 2009, 21:04


--------------------
renault 25 renault 25 - PH 10 RGR 1989 model 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 9 Nov 2009, 21:42
Post #2


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




la arcuri...ti se pare tie ca sta jos nu sta e aceeasi inaltime si in fata si in spate numai ca aripile sunt decupate altcumva..


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 9 Nov 2009, 21:55
Post #3


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salutare tuturor!

Legat de arcuri ... mai exact inaltimea masinii pe fata si spate!
Din fabrica, si daca toate componentele suspensiei sunt in stare optima, nimic modificat, inaltimea masinii in fata e mai mare fata de spate icon_mrgreen.gif

Pe masurate.

Succes wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 9 Nov 2009, 22:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Bine ai venit in gasca noastra.
Ce model de motor ai J7R722 de 120 de cai? sau de care? da si tu mai multe detalii.
Relantiul este posibil sa fie facut din clapeta de acceleratie sa stea la 1200 de ture,adica este deschisa dintr-un surub care se afla pe corpul care aste asezat pe adimisie si pe care scrie INJECTION.Acest surub apasa pe parghia care actioneaza acceleratia atunci cand tu apesi pedala.Este usor de observat daca ai idee despre ce vorbesc.Probabil regulatorul de aer,cel care tine relantiul,nu mai lucreaza si fostul proprietar a umblat la acel surb cu care se deschide admisia si implicit creste in turatie atunci cand se incalzeste.
Asta ar fi o cauza mai fericita,se rezolva usor.Eu te sfatuiesc sa citesi topicurile deschise pe aceata tema, te ajuta foarte mult, problema este dezbatuta deja in detaliu.
Succes!


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius PH 10 RGR
post 10 Nov 2009, 20:43
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 9 November 09




va multumesc ptr sfaturii baieti, sa sti petry k modelul de motor este de j7r722 de 107 cai 79 kw.Masina este in stare mai deplorabila cel kre a avut-o a muncit-o mult fara sa bage un ban in ea eu am luat-o de la zero si as dori si eu un manual de reparatie ptr modelul asta de masina dak are cineva vreau sa o fac cum a fost de la mama lui i-am luat macarale electrice si ptr usile spate k nu avea cu tot cu instalatie as vrea sa ii pun si calculatorul de bord ptr k al meu e simplu nu are calc de bord


--------------------
renault 25 renault 25 - PH 10 RGR 1989 model 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 11 Nov 2009, 15:57
Post #6


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




cu chestia cu calculatorul electric...

Mai bine ramai la cel old style adica cum e acuma la cel electric poti sa ai mult mai multe probleme decat cel vechi...asa ca mai bine ramai la cel actual pararea mea asa am eu...daca ai bani de dat pune-ti nu am nimic impotriva..


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 16 Apr 2010, 13:12
Post #7


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




salut.si eu am o nedumerire:la rece sta la 1000 rpm,iar cald ajunge si la 1200,care ar fii turatiile normale la rece si la cald?la 1000 la relanti este deja prea mare?si apropo de carte de reparatii si chiar manual de utilizare in lb engleza ca a mea e in germana,poate imi da si mie cineva,as vrea sa invat sa fac cit mai multe la masina ca sa nu mai atirn la altii,multam.


--------------------
Renault 25 tx - IF-03-VHF 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:02
Dacia