Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Troncanit motor, mecanica

claus111ro
post 10 Nov 2009, 10:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 February 08
From: Pitesti, Arges, Romania




Salutare colegi twingari !
Am si eu o problema. La pornire, nu cu viteza mare, si la oprire tot asa, se aude un troncanit la motor. Un poc. Am suit-o pe elevator si troncane, se pare, bucsa(suportul) de motor de jos. Se simte si in podea. Stie careva ce este ? A mai patit careva? Mentionez ca nu vorbesc de suportii de motor de sus. Jos acolo, inteleg ca are o bucsa un suport care nu cred ca mai tine. Nu pot merge imediat la service si mai am nevoie de ea. Sper sa nu ii fac ceva mai rau, doar ca este stresant sa aud cand merg bara la bara, poc poc. Multam!


--------------------
Renault Twingo 2003 Beach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Nov 2009, 11:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




"Aaaa nasol poti sa o arunci. Asa facea si Dacia lu tata inainte sa ia foc."
smile.gif) Lasand deoparte glumita, ai putea incerca sa cauti acea bucsa (presupun ca e un tampon) si anume cel din spate nu? Ca la motor sunt 2, unul stanga sus, si unul in spate. Mai este un tampon la cutie dreapta jos.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus111ro
post 10 Nov 2009, 12:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 February 08
From: Pitesti, Arges, Romania




Buna, buna asta !
Cred ca cel de jos ca se aude foarte bine in podea cand este pe elevator. Nu face foarte tare dar nici sa il ignori nu poti. Cauzeaza daca mai merg cateva zile cu ea asa? Oare tre sa merg cu ea la service sau merge si pe la prieteni? Dar nu stiu ce sa cumpar si nici sigur nu sunt ca este acela. Mercic de raspuns si mai ales de glumita.


--------------------
Renault Twingo 2003 Beach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Nov 2009, 12:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ghinionul face sa fii din Pitesti. Daca erai in Bucuresti poate aruncam si eu un ochisor pe acolo. Problema e ca poate sa fie rupt tamponul si atunci e mai nasol.
Mai e o chestie. Problemele legate de tampoane baga vibratii puternice in caroserie, si pot (uneori) produce fisuri, oboseli ale metalului.
Daca mergi o zi, doua cu ea..USOOOR ca o pisica, eventual nu o turezi, nu cred ca se poate intampla ceva rau..
Insa pune-o (pune-io radmasa.gif ) pe rampa, si verifica vizual bine bine unde troncane. Daca este doar cauciucul acela rupt, cred ca se poate reface (bineinteles ca intotdeauna unul nou e mai bun) insa in caz de nevoie (criza) pana pui un banut deoparte, poti sa te folosesti de masinuta.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus111ro
post 10 Nov 2009, 15:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 February 08
From: Pitesti, Arges, Romania




Vad ca esti tare glumet !
Ce spui tu de vibratii, asta este prea mult. Se aude doar un troncanit. O sa merg sa fac o verificare la un service. Mercic de sfaturi.


--------------------
Renault Twingo 2003 Beach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Nov 2009, 17:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Inseamna ca ai noroc si nu e ceva grav. O fi ros cauciucul ala si loveste putin in metal. Totusi e bine sa te uiti.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus111ro
post 11 Nov 2009, 21:12
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 February 08
From: Pitesti, Arges, Romania




Salut! Am fost la service. Dupa 40 de minute de uitat si cotrobait, cascadorii rasului. radmasa.gif Mecanicul m-a pus sa fac miscari inainte-inapoi si a stat si a ascultat. Apoi vine cu o cheie de roti si imi strange roata fata-dreapta. S-a linistit problema. Va vine sa credeti. Cu cateva zile inainte am pus anvelopele de sezon rece. Baietii de la vulcanizare nu mai pun mana pe cheia de roti si le strang din pistolul pneumatic. Pentru jantele mele din aliaj nu a fost de ajuns si dupa cateva zile s-au slabit atat cat sa faca un zgomot care raspundea in brat, respectiv pe la motor. Nu stiu ce sa zic. Ma bucur ca a fost simplu dar ma supara superficialismul cu care unii isi fac treaba. Usor sa fie si pentru voi !!!


--------------------
Renault Twingo 2003 Beach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 11 Nov 2009, 21:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




poti sa zici ca ai avut noroc ca nu te-a depasit roata pana acum..si mecanicul ala .... razi tu...dar nu cred ca multi se gandesc inainte ca nu e stransa roata bine....


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 11 Nov 2009, 21:56
Post #9


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




In cazul jantelor din aliaj prezoanele se strang in mod special, cu cheia dinamometrica.

Spun "in mod special", pentru ca si in cazul jantelor de tabla, Renault indica o valoare a cuplului de strangere a prezoanelor dar toata lumea le strange "la ochi".

This post has been edited by tunderbird: 12 Nov 2009, 19:47


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 11 Nov 2009, 22:50
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




claus111ro mai sus spune-ai ca ai ridicat-o pe un elevator, trebuia de atunci mecanicul care ti-a ridicat-o sa descopere problema. Deci vinovat numarul unu cel care a strans roata cu ciocanul pneumatic, vinovat doi cel cu elevatorul, daca nu o fi tot ala si vinovat trei noi toti care ne incredem in toti prosti care au ajuns sa lucreze la service-urile auto si se dau mari specialisti dar nu cunosc nici macar principiul de strangere al unei roti. Tu realizezi ca puteai avea un accident daca roata se desfacea mai mult? Pai dupa ce loveai un copac 70-80km/h si rotile ajungeau sub masina cine mai stia ca nea" Gigi n-a strans bine roata? Macar le-ai verificat pe toate, nu de alta dar maine te trezesti ca-ti bate in spate si acolo n-ai motor si nu stiu pe ce mai dai vina...


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Nov 2009, 10:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Lasa-ti ca la mine a strans unul prezoanele atat de tare...incat am stricat 2 chei ca sa le desfac (cheia originala sa rasucit practic in jurul axei...zici ca era din guma).
Iar alta sa rupt pur si simplu (era sa-mi fac si o gaura in cap cu ocazia asta).
Adevarul ca nici strans in nebunie nu este cazul, nici lasat slabit nu e o solutie. La cuplu specificat de fabricant este ideal. Ideea e sa spunem asta baietilor de la vulcanizari (presupun ca au chei dinamometrice).
Din cate stiu eu, pistolul pneumatic are un reglaj pentru strangere la un anumit cuplu.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus111ro
post 12 Nov 2009, 23:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 3 February 08
From: Pitesti, Arges, Romania




Salut !
Nu va ganditi ca roata era aproape de desprindere. Avea unul-doua prezoane mai putin stranse. Suficient cat sa faca ceva joc, respectiv zgomot ingrijorator. Iar zgomotul pe care il facea pe elevator la franare, zic flacaii de la service ca este normal sa il faca ca motorul nu este in sarcina. Deci pacaleste asa suspendata. Ideea este ca, trebuie sa strangem rotile si cu cheia pentru ca nu stim cat le poate strange ciocanul pneumatic.


--------------------
Renault Twingo 2003 Beach
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubalus
post 13 Nov 2009, 19:11
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 February 08




QUOTE(Vallybz @ 11 Nov 2009, 21:27)
poti sa zici ca ai avut noroc ca nu te-a depasit roata pana acum..si mecanicul ala .... razi tu...dar nu cred ca multi se gandesc inainte ca nu e stransa roata bine....
*


astia de la service se gandesc la multe....
cum spuneam si pe alt topic....si eu tot auzeam un troncanit in mers....dupa ce cei de la un service s-au uitat de 2 ori la ea...scos roti, schimbat unnele piese mai uzate... cauza troncanitului a fost descoperita tot la renault.... in primul minut....
mecanicul a intrebat daca masina a fost lovita in spate (fusese) ..... si apoi ne-a zis ca de fapt zgomotul vine de la linia de evacuare care nu mai are un colier.....


--------------------
renault twingo - ct 84 cab 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzabal
post 23 Dec 2009, 19:51
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 7 December 08




hai cine ma ajuta si pe mine cu un sfat urgent , e pe moarte twingo ul...
problema este urmatoarea , probabil incins de mine prea tare ca am ramas in zapada si abia am iesit , l am bagat in garaj in stare de functionare si a 2 a zi cand dau sa l pornesc surpriza , mergea in 3 pistoane...in prima faza am zis ca sunt bujiile da nici vorba , am mers la un mecanic si mi a zis ca sigur a sarit cureaua de distributie de la punct , singura varianta era sa l desfac . am desfacut capacu de la curea , era totul ok , pana la urma am zis ca desfac si motoru sa vedem daca nu este ceva mai in profunzime si era garnitura de chiuloasa piscata , am schimbat garnitura , distributie cu tot cu pompa de apa si bujiile, inca o garnitura de cauciuc de la capacu de la motor si astazi l am pornit si .... la fel , in 3 pistoane.
acuma dupa ce toate erau la locul lor , am verificat fisele de la bujii ,fisa a 2 a fura curent , nu venea ca si pe celelalta , da am pus fisa noua si tot asa , are cineva idee care ar putea fi problema????


--------------------
renault twingo 2002
mitzabak[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiqaz
post 23 Dec 2009, 20:48
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 09




Verifica bobina .T-i sa aprins martorul de la apa cand ai fortat motorul?

Daca ai ajuns cu ea acasa si mergea bine nu stiu de ce ti-a zis mecanicul ca a sarit de la punct

PS: ai grija cu fisele ca nu toate sunt bune (sper ca ai luat originala)

This post has been edited by mihaiqaz: 23 Dec 2009, 20:55


--------------------
renault megane 2.2 Hatch - B-51-NNT 2006 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lazarescumarcel
post 23 Dec 2009, 22:13
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 18 December 09




motor complet, 47000 km, stare foarte buna de functionare, 2005, 8V, 300 euro - 0745.239.400


--------------------
Renault Twingo - hd 08 ccd 2005, 16V, initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 23 Dec 2009, 22:49
Post #17


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




ai verificat injectorul de pe pistonul repsectiv? (si ca fapt divers... antigel ai avut?)


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzabal
post 24 Dec 2009, 00:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 7 December 08




nu mi consuma apa , motoru se comporta perfect , eu am ramas cu ea blocat la poarta pt ca au trecut cu masinile de dezapezit si s a adunat zapada ... tot ce am pus pe masina am pus de mijloc , ca si pret , din ce stiu , distributia era inna sau ceva de genu. mecanicul mi a zis ca poate sa fi sarit de la punct pt ca am scos filtru de aer si se auzea un zgomot ca de supapa cand o acceleram putin. habar n am ce as putea sa i fac sau ce sa verific...

24 Dec 2009, 00:25:
si apropo , pe testeru de la service si cel de la reprezentanta logan nu mi apare nici o problema!!! in bord toate becurile sunt stinse ca si cand ar fi totul in regula

This post has been edited by mitzabal: 24 Dec 2009, 00:25


--------------------
renault twingo 2002
mitzabak[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 13:02
Dacia