Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire urata la rece, Toate beculetele si acele se dau peste cap

lag_ph
post 13 Feb 2012, 10:04
Post #31


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Sa prezint si finalul povestii.

Pe dimineata a venit un amic, cu cabluri si bunavointa. Bateria era descarcata, cheia dadea in gol in yala (bine, initial nu mergea nici stanga, nici dreapta). Dupa multe insistente (vreo 10 minute de frecat), a prins curaj si a descuiat.
A urmat capota - unu inauntru la maner, celalalt afara la trage/impunge 04.gif Greu greu, dar s-a deschis si capota.
Legat cabluri, stat, turat, asteptat.. contact. Nimic, abia de a clintit motorul din loc. Stat, turat, asteptat, contact. La fel. Dupa vreo 20 min de incercari, verdict : e moarta bateria. popa.gif

A plecat amicul, eu am ramas sa incerc sa curat pe la incuietori, in ideea in care la venirea noii baterii, macar de problema asta sa scap. Am curatat pe ici, pe colo, am testat (din exterior) daca se actioneaza usor incuietoarele si am dat sa plec. Cand sa incui masina, nem baterie. N-a prins deloc curent. Bine, nici cu capota n-am rezolvat mare lucru, ca al draq cablu bate fizica : in loc sa se contracte la frig si sa trag un pic de el, el parca se dilata.
* pe timp cald se deschidea lejer.

Dupa ce descuiasem cu cheia in yala, conectat cabluri, bla bla... am descuiat toata masina din centralizata, sa am acces si la portbagaj. Mare prostie. Din incuietoare, cu cheia in yala, incuia doar usa de la sofer. Cele din spate le-am rezolvat manual, dar dreapta fata si portbagaj = descuiate.

Din ideea in care : ok, e moarta, ma ocup eu cand voi avea timp (adica bani) de investit, am ajuns la situatia in care devenise urgent de rezolvat. Fara cabluri si fiind pe o alee circulata doar de vant si caini, a trebuit sa renunt la speranta de un pic de transfer de curent si am plecat in mare graba dupa o baterie.

In fine, am gasit o baterie de 70Ah si 640 curent pornire Bosch, varianta de baza - neagra, la 290 lei. Cam atat stiam ca e si Varta Black asa ca ne-am casatorit oficial. Am merg la masina, cu ajutorul unui alt amic am deschis capota, am demontat bateria veche, am pus-o p'asta noua, contact : Vrruuuuuum 04.gif

Am lasat-o la relanti cat am curatat gheata de pe ea, iar zilele urmatoare a pornit lejer.

Bordul si-a revenit, farurile sunt ambele functionale, toate usile se incuie/descuie.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - de PH - 05.10.1998
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 13 Feb 2012, 11:33
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




iarna asta ...bat-o vina.


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 10:28
Dacia