help ... s-a oprit motorul, in mers
![]() ![]() ![]() |
help ... s-a oprit motorul, in mers
george_ss |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|||
Ryk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
si nu ti-a aparut nici un mesaj pe bord? Sau nu s-a mai aprins nici un alt bec?
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
george_ss |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
nimic,nimic era doar becu stop aprins, mi s-a mai intamplat acuma cateva luni cand ma grabeam, sa mi dea injection fault dar nu s-a oprit, am mers cu ea inca vreo 30 de km azi si nu a mai facut nici o figura...
|
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#4
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
si eu am patit lucrul asta cu mesaj injection fault- dar afara era destul de frig ( -8) am presupus ca s-a format un dop de gheata - dar problema am patit cu masina cand am bagat euro 5 in ea - asa ca e posibil ca acea solutie sa iti faca probleme
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
george_ss |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
Mi-a zis un amic cu o toyota ca ii mai pune din cand in cand euro 5 ca are mai putin sulf, consuma mai mult dar aparent curata si injectoarele. Motorina pana acum am pus petromv euro 4; e prima data cand pun solutie din asta 2+2, si in rest merg la drum lung mai sus in ture, deci nu cred ca are avea cum sa fie infundate .....si injection fault mi-a dat cand am bagat acceleratia in podea pe la 100 cam asa in treapta 4, sa zicem scuzabil.... dar totusi ..DE CE S-A OPRIT azi ?????
This post has been edited by george_ss: 16 Dec 2008, 16:14 |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
elro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
eu am aproape 20.000km,mergeam cu 90km/h si simt cum masina da in nas,si s-a aprins in bord cheita de service+injection fault ,eram in drum spre munte.Opresc motorul,incui masina,o descui,o pornesc...nu mai apare in bord nimic,merg cu ea,dar isi lua demarajul greu,sun la brasov la service,ma duc la ei,baga testerul pe ea,si observa ca a fost problema de la clapeta de aer,au curatat-o au montat-o la loc si de atunci merge ok
This post has been edited by rcosmin: 16 Dec 2008, 19:59 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#7
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
parerea mea este ca 2+2 este cauza pentru opritul masinii
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
si eu cred ca 2+2 este problema. Daca are si proprietati de curatare a rezervorului/conductelor de combustibil, poate sa colmateze partial filtrul de motorina sau sa ajunga si la injectoare. Desi compar mere cu pere, am patit cu Dacia 1300 veche asa ceva, cind am pus un aditiv de curatare LiquiMoly. Mi s-a oprit motorul in plina iarna afara...la drum lung... Aveam un filtru intermediar din plastic transparent pe furtunul ce ducea benzina de la pompa la carburator, filtru ce era complet astupat de mizerie strinsa din rezervor, mizerie aparuta clar dupa ce am pus aditivul.
|
--------------------
renault
megane 2.2
- IS-05-GP?
2006 1,5dCi 80CP We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Tzatziky |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 November 08 ![]() |
Si meganu meu face aproape la fel, se opreste in timpul mersului, si ramane aprins STOP + Batterie, apas butonul si motoru porneste fara probleme ... intr-o dimineata s-a oprit la relanti, mesaj Fault Injection, nu vroia sa porneasca, doar dupa cateva incercari a pornit.....
Azi dimineata dupa ce am pornit si am lasat putin motorul sa se incalzeasca, turometru se misca in sus si jos intre 500-1000 ture....si desigur in drum spre servici sa oprit bestia. Stop + Batterie, plus turometru se plimba in sus-jos Am alimnetat de la OMV motorina Sprint Diesel.. CE poate fi? |
--------------------
Renault
Megane 2
2005
|
|
i_lucian2000 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 08 ![]() |
si meganul meu face la fel, mai ales dupa ce iam schimbat filtrul de motorina
-cei drept iam pus numai motorina eufix euro 5 Oare asta sa fie cauza???????? |
--------------------
megan
II
- bc10lam
2004
|
|
dmtrsc |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Am patit-o si eu o data inainte de craciun sa mi se opreasca motorul in mers fara nici un mesaj pe bord.Tocmai alimentasem de la mol cu oseara inainte.Toata ziua m-a chinuit .De doua saptamini nu amai facut,dar nici nu am mai alimentat de la mol "13 septembrie" de atunci.Cred ca a fost ceva cu benzina ,alta explicatie nu am gasit.
megane sedan 1,6 16v 33000 km 2006 |
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#12
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
Si megane-ul meu facea asa si s-a rezolvat prin schimbarea EGR in service.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
george_ss |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
am asteptat sa ma conving ca nu era nimic altceva in neregula, motorina a fost de vina, ca dealtfel si prostia aia de aditiv de curatat injectoare, asa ca sfatul meu sincer, cand prindeti locul potrivit calcati-o ca-i face bine, acum are 97000 si nici o problema de nici un fel ..... daca ar fi sa o schimb as schimba-o pentru una cu motor de 1.9 in rest super ok
|
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#14
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Renault nu recomanda aditivii de niciun fel...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
george_ss |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
si reinviem ..problema apare din nou... motha' fuc*** shi* ma enerveaza la culme, ca persista ..... am sunat la reprezentanta si m au programat abia dupa Paste
Vreau sa mai intreb daca stie cineva exact care s diferentele intre motorul de 1.5 dci cel de 85 si 105 cai .... ceva ceva banui, dar as aprecia daca mi ati spune concret ... multumesc anticipat This post has been edited by george_ss: 12 Apr 2009, 20:06 |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Pe scurt: turbina cu geometrie variabila, presiunea de injectie marita, sistemul biela-piston mai rezistent constructiv.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#17
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
ma inscriu si eu...mergeam pe centura ploiestiului si am observat ca masina dadea puternic in nas cand luam piciorul de pe acceleratie. acceleram putin, luam piciorul si masina parca primea pumni in bot, dadea in nas. am zis ok, poate eram la o turatie prea inalta si frana de motor era mai brutala...am schimbat in urmatoarea treapta. de la 2000 rpm masina nu accelera....sau o facea intr-un ritm de ma lua somnul...am calcat pedala la fund de pe la 2300 rpm...masina abia daca crestea in viteza iar cand apasam ambreiajul turometrul cadea ca si cum as fi oprit motorul...am zis ok...poate mi se parea...ma apropii de un semafor si franez de la o distanta considerabila....pe la 30-40 km/h apas ambreiajul si franez in continuare...stupoare! turometrul este la 0!!! ma apropii de semafor, turometrul este la 0, vitezometrul aproape de 0 si franez puternic si intra ABS.... este posibil sa intre abs daca motorul este oprit? dupa ce m-am oprit constat ca motorul este oprit si il repornsc...toate bune si frumoase de aici incolo, nimic din simtomele de mai sus nu au mai aparut si masina a mers perfect pana in buc. care ar fi problema... nu mi-a aparut nici un mesaj in bord, nu s-a aprins nici un martor, pur si simplu s-a oprit motorul in mers...sa fie egr???
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
- B-XXX-LGF
2011
|
|
maryo85 |
![]() ![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 December 08 ![]() |
pt george_ss iti spun cu parere de rau ti-sau dus injectoarele motorul ti-sa oprit pt ca arcurile din injectore nu mai tin presiunea la pulverizare. nu mai folositi aditivi pt dci este strict interzis, si vezi ca injectoarele se reconditioneza si da si garantie
|
--------------------
renault
megane 2
- B-46-LVC
2005 versiunea 1
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#19
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
revin....iar mi s-a intamplat...cu toate astea, nu mi-am dat seama ce comenzi am executat...manevratul masinii e oarecum mecanic, dar tind sa cred ca am retrogradat in vit 1 luand brusc piciorul de pe ambreiaj dupa trecerea unui limitator de viteza la o trecere de pietoni...a crescut turatia motorului la 2000 rpm. am apasat ambreiajul, turatia s-a dus la 0, am luat piciorul de pe ambreiaj, turatia a urcat undeva la 1200-1300 la o viteza de 5-10 km/h...am incercat sa o pornesc cu abreiajul apasat la viteza asta - nu a mers.... am oprit de tot, apasat frana si a pornit fara probleme... iarasi, ABSOLUT 0 MESAJE IN CB...nu martori aprinsi, nu mesaje....de la ce sa fie...nu am mai experimentat aceasta problema pana ieri...acum tind sa o cred pe nevasta-mea...e incepatoare si a luat sambata masina singura vreo 3-4 km si a zis ca i s-a oprit motorul fara sa franeze pana la 0 fiind in viteza. eu, stiind cum conduce, am contrazis-o instant ca a uitat masina in viteza si a franat pana la 0...acum nu mai sunt asa sigur...ce dracu' are ca ma scoate din minti...singurul lucru pe care nu l-as suspecta ar fi injectia...in septembrie 2008 s-a schimbat pompa de injectie, rampa si s-au reconditionat injectoarele. de atunci n-am facut mai mult de 20.000 km...nu cred sa fi cedat asa repede...ce sa fie oare?
|
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
- B-XXX-LGF
2011
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#20
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
am scris mai sus. EGR-ul e de vina. fie se curata, fie se schimba
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#21
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
pt cei interesati de EGR de curatat, azi il curat contra sumei de 70 RON. dupa curatare revin cu impresii si daca totul e ok va spun si unde l-am curatat...
ok....l-am curatat...nu va imaginati ce era in el...cred ca nu a fost vreodata curatat...se inchina mecanicul de cata mizerie scotea de acolo...ma intreb cum mai trecea aerul pe acolo...in fine...s-a montat la loc, masina merge foarte bine, parca trage mai bine (dar mi-e teama sa nu fie autosugestie:D ). cert este ca franele de motor nu mai sunt asa de brutale ca inainte, de asta sunt sigur!!! nu s-a mai oprit motorul....ramane de vazut pe termen lung ce se v-a intampla...deci, momentan nu pot face aprecieri pozitive sau negative in privinta calitatii manoperei, decat ca mecanicul a fost ok, de treaba si comunicativ vis-a-vis de ceea ce face.... site-ul este www.autofix.ro , pretul este 70 de ron pentru doritori. bafta This post has been edited by cristixxxlog: 10 Jun 2009, 11:35 |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
- B-XXX-LGF
2011
|
|
catalin_jianu |
![]()
Post
#22
|
![]() Megane Rider Group: Members Posts: 184 Joined: 13 June 06 From: Craiova ![]() |
Subscriu la afirmatia lui Fratzica...verifica valva EGR!!!!!
Si eu am avut aceeasi problema, mi s-a oprint motorul in mers de 2 ori, in ambele cazuri era iarna si era destul de frig afara(in jur de 0 grade) si motorul era destul de rece ... si in plus, ca si simptome, motorul tragea si destul de greu, la o panta abrupta am avut impresia ca am plecat cu a 3a de pe loc ![]() Despre oprirea motorului, situatiile au fost in felu urmator, motorul era in sarcina mare, peste 3000 de ture, am scos-o pe liber, evident ca sa schimb viteza, insa am lasat-o cateva secunde pe liber...si turatia a scazut ... d tot, iar motorul s-a oprit. In cazul meu, EGR-ul era complet blocat, aveam deja erori in calculator, am vazut pe tester....insa pe bord nu a aparut nimic. Initial mecanicul a zis ca EGR-ul e stricat, insa am insistat sa il curete...surpriza... a mers!... si am scapat sa mai dau banii pe unul nou, asa ca sfatul meu este sa verifici valva si sa nu o schimbi pana cand nu esti sigur ca a ta nu mai merge deloc...curat-o calumea si apoi incearca sa o misti putin manual, impingand cu o surubelnita ca sa o deblochezi. Dupa curatare sincer iti spun ca era alta masina, fara mici caderi de putere, mers greoi si alte chestii...care credeam ca sunt din cauza turbinei...era ca noua masina P.S. Apropo de valva EGR, incearcati sa o verificati si curatati regulat, adica la fiecare revizie, nu e mare lucru, exista informatii si pe forum, la tutoriale, despre cum se procedeaza si bineinteles multi utilizatori care va pot ajuta... va scapa nu numai d banii pe care ii dati pe una noua, dar si de vreo surpriza nenoricita ca sa nu zic tragedie, mie prima data cand mi s-a oprit motoru eram in depasire...si am ezitat pt cateva secunde sa schimb in treapta superioara pt ca cel din fata a franat, deci fara prezenta de spirit si obisnuita de la vechea dacia, care se mai oprea in mers, la schimbarea vitezelor, puteam sa o patesc rau d tot...cu motoru oprit, la peste 50km/h esti kamikaze direct... This post has been edited by catalin_jianu: 13 Jul 2009, 20:33 |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
|
|
george_ss |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
''pt george_ss iti spun cu parere de rau ti-sau dus injectoarele motorul ti-sa oprit pt ca arcurile din injectore nu mai tin presiunea la pulverizare. nu mai folositi aditivi pt dci este strict interzis, si vezi ca injectoarele se reconditioneza si da si garantie''
sa reluam ... asta seara am stat pe langa el o ora si ceva nu a vrut sa porneasca, dupa ce in prealabil am mers cu el si nu a facut nici o figura, era cald nu nimic m am oprit sa pufai o tigara pe la vreo 12 .00 am deci acu vreo ora si ceva fata de cand postez .. am scos intr un final borna de la baterie si tot nimic...arata ''injection fault'' ..m a scos din belea un amic, care a venit si m a tractat ; si conform legilor lui Murphy cand am ajuns akasa a pornit. EGR l am curatat acu 10000 de km, nu era prea jegos ca o calc; Injectoarele 3 din ele is bune al 4 lea da mai multa motorina decat normal dar totusi sunt in parametrii toate.. maine dimineata ma duc peste aia de la renault din pitesti sa vad ce o sa faca... si inca o chestie pe meganu meu e motor euro 3, daca bag euro 5 ii face bine ..logic ar fi sa nu, da cine stie, a mers bine si cu lukoil, si schimb toate filtrele inclusiv cel de motorina la 10000 de km, numai champion sau mann nu ce pun ei delphi sau altele... deci o sa va spun care a fost problema .............sper ...... zilele urmatoare ... una peste alta m am enervat pe renault cu problema asta, chiar eram mandru de masina, si daca nu eram aproape de casa ce naiba faceam ca eram aproape boschet nu aveam decat 10 lei la mine si un telefon ... na sa vedem ..deja ma gandesc sa i fac papuci totusi cred ca e o problema de soft.. This post has been edited by george_ss: 21 Jul 2009, 00:44 |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
chieftec |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Recomand la totii sa verifice EGR ul, si sa il curete neeaparat. Daca se poate chiar din 10.000 in 10.000 KM. Atasez cateva poze dupa curatarea EGR ului. Masina chiar trage mai bine, inainte dupa 2800 RPM nu mai tragea cine stie ce acu trage pana la 4500 foarte bine. Si mentionez ca EGR ul meu nu era prea murdar si totusi se simtea.
Attached thumbnail(s) img023.jpg ( Size: 247.89k ) Number of downloads: 1315 img022.jpg ( Size: 211.82k ) Number of downloads: 1388 img021.jpg ( Size: 190.93k ) Number of downloads: 1344 img019.jpg ( Size: 328.71k ) Number of downloads: 1333 |
--------------------
Renault
Megane 2
- B 03 NUJ
2005 1.5 dci 105 hp (82 hp original) Yaesu 857D + Sirio Megavat 4000 N + talpa magnetica Midland 16cm
|
|
george_ss |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
gata pana acuma...problema partial rezolvata 1) mufa de la pompa de injectie sau ceva in genu asta o sa i fac o poza si va arata ...mi a zis tipu ca e frecventa problema ....si 2) tre sa repar un injector ca citez 'curge frate zici ca i spart
![]() |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
george_ss |
![]() ![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
nu are legatura cu topicul deja deschis ... sfat !!! NU CUMPARATI FERODO PREMIER ca si placute de frana sunt foarte proaste, la 9000 de km s au dus, si teoretic ar fi trebuit sa tina aproximativ 30000...
This post has been edited by george_ss: 26 Oct 2009, 23:10 |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai si daca nu are legatura cu topicul asta,de ce postezi aici?Sau nu era de ajuns ca ai postat in topicul despre placute?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
george_ss |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
"Pai si daca nu are legatura cu topicul asta,de ce postezi aici?Sau nu era de ajuns ca ai postat in topicul despre placute? " ..sa subliniez ce am zis
![]() Sa reluam problema ... a venit frigul masina a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu ..sun la reprezentanta ..imi zice ingineru ... injectorul afectat nu are legatura cu pornit greu imi zice sa ma uit la bujii, ma uit evident, le schimb ca na poate o sa fie mai bine.... NGK D power... si una peste alta nicio imbunatatire ... (injectoarele 3 4 sunt cam terminate) Am incercat sa fac eu rost de duze de retur sa le schimb si am dat de un dealer de piese delphi si i am zis ce vreau ..si tipul mi a zis ca n are voie sa mi vanda mie decat daca s reprezentant sau dealer de al lor .. si m a trimis la un atelier de reparat dieseluri. E vorba de rodiesel ... si am ajuns .. mi a facut un test de retur, adica a masurat in niste bidonase cat se pierde pe retur, s a confirmat ce stiam... si ii zic ..pai haide ti sa le schimbam .. si acum incepe povestea ... pana acum 45 ron... trebuie sa desfacem rezervorul sa vedem daca aveti pilitura de la pompa de inalta presiune .. desfacem rezervorul ..ce i drept era ceva ..il spalam in curatam ... am stat cu ei .... si acuma trebuie sa desfacem si pompa ... sa vedem cat de uzata e ..ca daca va punem injectoarele noi si ea face pilitura le blocheaza si n o sa mearga ... plus 350 demontat rezervorul plus 100 injectoarele doar de desfacut ... si am aflat ca trebui si niste piese in pompa. ... eventual dupa ce se termina tot o sa va spun ... is cam agitat ca nu am masina si i nasol rau mai ales ca am drumuri de facut ... si teoretic mi a zis ca azi o sa fie gata .... abia m am intors si imi scriu ofu .... Si sa trag CONCLUZIA .. INJECTIA DELPHI ESTE LA MAI MULT CA PERFECT PROASTA !!! ARE NEVOIE DE FILTRU DE MOTORINA DE MAXIM 3 MICRONI CA DEALTFEL DE MOTORINA FOARTE BUNA ....SI CE SE INTAMPLA ...MOTORINA PROASTA ..FRECARE MARE IN POMPA DE INALTA, SPAN/PILITURA IN INJECOARE .. LE BLOCHEAZA/ INFUNDA ... RESTUL IL/O BAGA IN REZERVOR SI TOT ASA .. INJECTOARELE SE STRICA DIN CAUZA POMPEI ... ![]() |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
george_ss |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 08 ![]() |
Si azi in final mi am recuperat masina ... a costa 2400 ron, au umblat la pompa 2 injectoare, filtru de motorina, rezervor si conducte .... le au curatat spalat..si ce au mai facut .. si mi a dat GARANTIE 2 ANI CU CONDITIA SA PUN FILTRU DE MOTORINA DELPHI DE 3 MICRONI CARE COSTA 120 RONI ceea ce mi se pare foarte rezonabil ... recomand... patronul este un om de apreciat dupa parerea mea ... va las numarul lui de telefon in caz ca aveti nevoie .... se simte diferenta destul de mare la felul in care trage .... una peste alta is multumit desi a costat ceva macar acum pot sta linistit
![]() RODIESEL SERVICE S.R.L. SAT GEAMĂNA STR. TĂBĂCĂRIEI NR. 143 COM. BRADU, ARGEȘ, pe varianta spre Slatina dupa ce iesi din Pitesti 117140 Adrian si nu mai stiu cum * 0722-940 001 |
--------------------
reno
meganeII
05/ 1.5
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
"si schimb toate filtrele inclusiv cel de motorina la 10000 de km, numai champion sau mann nu ce pun ei delphi sau altele"
PUNE filtru de motorina original de acum inainte, dupa cum vezi nu-i de joaca. MANN si restul or fi bune pt masinile lor, la masinile noastre trebuie sa punem ce trebuie.... DESI TOATE ARATA LA FEL, inauntru treaba poate sa fie altfel LA toata lumea recomand pt masina lor filtre originale, macar bucurati-va ca nu costa 500ron ca la VOLVO un filtru ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 17:33 |