Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

injector/regulator presiune

George97
post 28 Feb 2019, 22:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 February 18




Salut. Vin cu o intrebare, poate cineva a trecut prin situatia mea.


Am un megane 2 1.5 2006, la o revizie am zis sa pun si testerul pe ea sa vad ce probleme mai are si a aparut urmatoarea eroare: rateuri de combustie pe cilindrul 3.

Acum cateva zile am avut din nou niste probleme cu ea( n-a mai pornit deloc in mijlocul orasului) asa ca am dus-o iar la service. Baietii au zis ca au rezolvat cu o resetare de calculator dar acum apar doua erori pe tester: rateuri de combustie pe cilindrul 3 si functiune regulator de presiune sine.


Intrebarea mea este daca eroarea de la regulator poate fi cauzata de acel injector "dus". Din ce am mai citit pe forum se poate sa fie doar injectorul de vina si de aceea sa dea si eroarea la regulatorul de presiune. Vreau sa stiu daca are rost sa schimb si regulatorul sau nu.


Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nero73
post 1 Mar 2019, 19:43
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4 June 05




eroare de regulator apare cand presiunea masurata de senzor in rampa de injectie difera fata de presiunea ceruta de calculatorul. Ex. Daca ai un injector care scapa o cantitate mare de motorina pe retur pompa nu mai poate furniza presiunea ceruta de ECU. Sau daca regulatorul ramane pe deschis presiunea in rampa creste peste valoarea optima, in cazul asta motorul devine foarte zgomotos. Trebuie sa vezi ce cod de eroare ai, cred ca df053 este pentru eroare de regulator , dar mai apare si un alt cod :1.DEF, 2DEF, 3DEF si 4 DEF, Cel mai bine sa pui testerul si sa vezi presiunea cu motorul pornit, daca corespunde cu valoarea ceruta de ECU.
Si eu am avut eroare de regulator si a trb. sa schimb ECU, pt. ca nu comanda regulatorul cum trb. Dar prima data incearca sa cureti conectorul de la ECU cu spray de contact sa nu fie ceva contact imperfect


--------------------
Renault megane 2.1 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 15:51
Dacia