Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

NON EURO-CAI DE SUPRAVIETUIRE, proiecte,adaptiuni si informatiuni

jul
post 13 Feb 2010, 19:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




sad.gif dupa cum bine stiti,noi poluam la fel de mult ca si cantina parlamentului,hary poterica a decis mai acum cativa anisori ca masinilii cu grade mari (adica noi) vor trebuie deposedate si supuse exorcizarii
trebuie sa gasim o cale de a fi in continuare posedati
singurica cale mai sigura e schimb motor cu perfuzie dar macar euro2 (include si partea cu vanzatorii de marmita si tabla de casa,adica tablagii confectioneri de burlane,tigai si tobe) blink.gif


prin anii 80-90 a fost un fas ca daca iti pui toba catalitica platesti mai putin la impozit,au vazut ei ca tine figura si au mers mai departe,mi se pare ca acum e undeva la euro6,din umila mea parere euro 6 la ce?
un jeepan cu consum de 23 l,diesel am inteles ca intruneste conditia
hai totusi sa il introducem in camera etansa si sa masuram gazele din camera nu de pe toba
o masina care consuma 100 l /400 km cu euro 6 e un mare vis,deoarece catalizatorul costa cat bara fata ,bara spate,parbriz,luneta si cele 4 usi,iar daca vii cu el din germania cu 180/h sigur ai ars pe nenea cu marmita,asa ca...
in sfarsit mai putin ne intereseaza
cei care suntem posedati si ne simtim bine cu invelisul actual,trebuie sa cautam o rezolvare
una ar fi de r19 cu euro 2,megane sau clio
se ia frumusel dupa cate ne zice si colegul alexander si se monteaza in service autorizat,omologare rar si hopla,euro 2


colegul ivike e cel care a si infaptuit fapta smechereasca asa ca l am ruga sa ne relateze cum exact si etape,cost,hartiute,samd


motorul electric vad ca inca nu i tenteaza pe chinezi sa il fabrice la scara mare,asa ca mai avem de asteptat
personal pe gpl imi ies gazele mai frumos decat unele din euroka
122 gr ceea ce corespunde pare cu euro 4
pe benzin,nereglata iese undeva la 165-189 in forja chiar spre 3,deci am o problema cu carburatorul,nu cunosc daca as pune carburator nou cat ar iesi excl.gif

This post has been edited by jul: 13 Feb 2010, 20:46


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axicrisan
post 13 Feb 2010, 20:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 20 September 09
From: maramures




ce am facut eu acu 2 ani cand am mers la starea tehnica
in primul rand am curatat carburatorul bine si l-am reglat in asa fel incat i-am dat cat mai putina benzina si mai mult aer rezultat 6.5% dar nu mergea mai mult de 105 ca nu ii dadeam benzina necesara dar mie imi era deajuns si sa ma opreasca din febra vitezei si la buzunar asta a tinut lam un an si mai mult pana mi sa inbaxit iar asa inainte sa merg la rar am schimbat uleiul filtru de ulei filtru de benzina si cel de aer rezultat sefuu cool.gif deacolo mi-a zis ca masina mea se incadreaza la euro 2 si l-am intrebat cum asa: explicatia lui o fost:nu consuma peste masura carburant , filtrele schimbate si ulei cica astea conteaza. amu io am spus ce am auzit de la nenea sef sa speram ca nu om ajunge obligati sa le tragem pe dreapta vorba vine obligati adica impozite enorme si stari tehnice rare la fel si asta am auzit acum ce sa zik is curios ce fum a scoate cu noul motor care l-am pus sus dar tre reglat tachetii bujii si carburatoruu spalatsi reglat iar dupa ce termin operatiunea pun si cva poze mai proaspete cu noul motor


--------------------
renault 9 gtl 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 13 Feb 2010, 20:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




fara catalizator,chiar daca se incadreaza in barem sigur nu o sa ne mai lase

13 Feb 2010, 20:28:
deci din cate am citit,ei vor sa scoata,opel kadett,ascona,renault 9,11,5si inca cateva de tot,ptr ca nici ei nu sunt prosti si anticipeaza ca poti scoate numai ptr itp gazele,deci nu are KAT EURO 2,REMAT

13 Feb 2010, 20:29:
nu merge nici ca masina de epoca ca nu are 30 ani de la incetarea productiei

13 Feb 2010, 20:31:
r19 16 v a postat la inceputul ariei r19 un tabel cu motoare,presupun ca in vistieria dansului mai detine si alte informatii ce ne pot ajuta,respectiv ce tip de motor are euro 2 ,codul si orice alta informatie utila,multumim

13 Feb 2010, 21:11:
miscati va ca acum mancam sorici partea a 2-a si ne arunca astia la remat,banuiesc ca si in tarile cu posesori de non euro ,sunt un pic speriati de noile directive care o sa vina alimentate si de criza universului ,banuiesc ca ati vazut ca sunt pline paginile de megane la 600 euro,acesta avand euro 2 daca nu ma insel

This post has been edited by jul: 13 Feb 2010, 21:11


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 13 Feb 2010, 21:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Nu este asa de simplu. Dupa montarea noului motor, trebuie facut un test dinamic, care se face pe bune si numai in Bucuresti. Daca nu vrei sa-l faci, ei iti omologheaza motorul Euro 4 pe R11, dar va fi trecut NON-EURO. Doar dupa testul dinamic devine Euro 1,2,3,4,5 sau mai mult... in acte.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 13 Feb 2010, 21:51
Post #5


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




hai mai baieti sa fim seriosi , credeti ca scot ei masinile noneuro?eu nu prea cred fiindca ar insemna ca omu sarac sa numai aibe masina?
renou meu cand am facut itp a rezultat la testul pe stand:53cai si emisii CO2 412.7g/km deci aproape jumatate de kg de aer imputit care iese pe toba


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cocarel
post 13 Feb 2010, 22:39
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 16 November 09




daca le vor scoate asta este le radiem si le facem cotete la gaini ca o investitie pt eura 3 4 nu se merita.
dar pt a le scoate trebuie sa faca si trenurile euro 3 4 5 nu? si alte utilitare care nu au trebuie sa le scoata.


--------------------
renault 11 - vl 06 ule 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 13 Feb 2010, 23:08
Post #7


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




ar fi chiar culmea sa scoata masinile mici non euro si euro 1 si sa lase dubele alea care scoate fum cat un vapor pa carbuni, oricum tot mai folosim masinile la cate ceva , eu o folosesc la treburile casei
243.gif 243.gif charge.gif icon_twisted.gif gun3.gif CAR SACI DE CIMENT si BALASTRU DIN PRUNDU GARLII 243.gif 243.gif 243.gif 243.gif


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guiutz
post 13 Feb 2010, 23:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 30 October 07
From: Dezna, ARAD




Is berbeci, nu cred ca daca stam in spate la o dacie cu r11-le nostru sau mergem pe drum la 90km/h nu vom fi nevoiti sa inchidem aeroterma si sa-i dam talpa sa o depasim, azi in oras am stat in spate la un opel vectra 16valve si am zis ca ma intoxic in masina, ala cred ca o fi ceva euro3...
Si cu RABA si TRACTORU romanes, autobuzele de te stropeste de jos si te ploua de sus, ce fac cu ele?? Aaa: astea au AFRICA 4. Parca merg cu fumigena dupa ele, tie frica sa intri in depasire ca nu vezi nimic de fum.


--------------------
Renault 11 GTD - AR-01-ESX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 13 Feb 2010, 23:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Va reuși UE să tragă pe dreapta 54% din automobilele din România?

Posibila retragere din circulație a automobilelor non-euro din 2011, pe baza directivei aflată în dezbaterea Comisiei Europene și care ar urma să fie aprobată în curând, stârnește controverse în piața auto românească.

Specialiștii estimează că România va beneficia, cu siguranță, de o derogare de 2-3 ani, timp în care proprietarii să își poată schimba "rablele" pe mașini ce respecta normele minime de poluare.

România nu poate să renunțe nici în 10 ani la atât de multe mașini câte ar intra sub incidența măsurii de interzicere a circulației, spun specialiștii din piață. Este vorba de 54% din parcul auto din România, adică 2,3 milioane de automobile, conform datelor Registrului Auto Român.

Dacă va fi adoptată o asemenea decizie de către Comisia Europeană, România, alături de Bulgaria, Polonia și alte țări din Est, vor beneficia de o derogare, termen în care să își rezolve problemele cu rablele, crede Constantin Stroe, vicepreședinte Dacia, președinte Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) și vicepreședinte al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).

"Este vorba de milioane de masini, care este imposibil să fie eliminate așa ușor din circulație. Sunt masini produse până în 1996 care circulă, de la Dacii la Opel-uri. Ca să le casezi, de pildă, ți-ar trebui câțiva ani. Nu cred că UE vrea să transformăm străzile din Estul Europei în cimitir de mașini", spune Stroe. "Soluția va fi acordarea unui termen mai lung, în care proprietarii să poată să le schimbe pe mașini euro", a mai spus vicepreședintele Dacia. „Va fi cu siguranță o decizie politică la mijloc, dar cred că se va merge pe un compromis în care programul Rabla și derogarea de 2-3 ani de la implementarea măsurii ar urma să fie punctele semnificative”.

Guvernul spune însă că, dacă Bruxelles-ul va hotărî interzicerea mașinilor non-euro, o asemenea decizie va avea caracter obligatoriu pentru toate statele membre, iar România va trebui să o respecte, indiferent de consecințe. Premierul Tăriceanu a precizat că o derogare de la o asemenea măsura ar însemna un act de discriminare pentru proprietarii mașinilor din țările unde măsura va fi aplicata, fapt ce nu va fi acceptat niciodată de UE.

"Este foarte probabil ca, la nivelul Uniunii Europene - și este o atenționare pe care o fac tuturor deținătorilor de mașini poluante non-Euro -, de la 1 ianuarie 2011 să fie adoptată o directivă pentru scoaterea acestor masini din circulație. Fără excepții", a declarat recent premierul Tăriceanu, în cadrul unei audieri privind taxa auto.

Conform Registrului Auto Roman, în România există peste 2,3 milioane de mașini non-Euro înregistrate în baza de date a RAR. Majoritatea au fost produse până la 31 decembrie 1995. Este vorba, printre altele, de Dacia 1300, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 5, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett.

APIA a ceut ca programul Rabla să fie extins la 200.000 de mașini

O eventuală decizie a Uniunii Europene în privința interzicerii circulației mașinilor non-euro din 2011 va avantaja producătorii și importatorii de automobile care speră că în următorii 3 ani, statul să impulsioneze programul Rabla, în așa fel încât românii să poată beneficia de prima de casare.

"Decizia guvernului de a extinde programul Rabla la 40.000 de mașini în acest an este bună, dar cred că în condițiile date, ar trebui gândit un plan serios, de mare amploare, de înnoire a parcului auto", spune Constantin Stroe, vicepreședinte APIA.

"Cu 150.000-200.000 de masini incluse în program pe an, până în 2011-2014 am putea recupera decalajul față de țările occidentale, iar oamenii ar beneficia de acea primă de 4.000 de lei (a rămas tot 3.000 de lei pentru 2008, n.r.) care ar fi avansul pentru o mașină nouă", a mai spus Stroe.

Sursa: dailybusiness


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 13 Feb 2010, 23:43
Post #10


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




quiutz ceam putut sa rad la faza:aaaa alea au AFRICA 4 radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif cat despre opelu ala ...asa e cielo'u lu nasamea daca il porneste sil lasa la relanti pa loc , nu poti sa stai la spatele lui ca te ustura pa gat si ochii de mori, te asfisiezi in aer liber wacko.gif


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 14 Feb 2010, 07:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




NON-EURO sau EURO1 nu vor fi scoase din circulatie, este alta dezinformare. In toata lumea si tarile lumii poti sa mergi cu orice masina, dar platesti pe masura.
Daca ai NON-EURO platesti enorm, platesti inca o data mult, ca sa intri in oras sau poate nu ai voie deloc....
Daca in Germania si Franta se merge cu R11, in Romania de ce s-ar interzice? Daca UE nu interzice acolo, de ce trebuie sa credem noi minciunile cum ca vor sa le interzica la noi in tara?
Singurul motiv pentru care vreau sa pun al motor pe R11 este consumul redus,puterea mai mare si capacitate cilindrica mai mica. Asta inseamna progres. Daca mie imi place forma si platesc sa merg cu ea, nu ma poate obliga nimeni sa renunt la masina.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 14 Feb 2010, 08:52
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




masinile aflate in circulatie dupa care contin euro 2 minim depasesc numarul non euro,in situatia creata,cei cu euro 2 minim sunt aprobatori in prvinta ,,eliminarii rablelor fara frane si care scot fum,mi se face greata numai cand le vad",majoritatea au in minte celebra dacie care merge intr o parte cu tobele atarnand ,umplute la refuz cu marfa ptr piata,in sfarsit eu nu comentez ,dar sunt total anti masina de orice tip care troncane,nu are pingele,frane,directie,lumini si cam tot ce e necesar sa o poti conduce in conditii optime fara sa omori oamenii,acestea le as casa cu mare bucurie
eu ma refer la cei care mai se ingrijesc de masini si au o pasiune

in privinta ca nu o sa se intample,sigur se va intampla,mai devreme sau mai tarziu,parcurile auto sunt pline ,depozitele de piese pline,ca si inceputul la un razboi atunci cand munitia e pe finish al termenului de garantie,daca nu poti sa vinzi prin africa pe undeva sa se omoare aia,pornesti tu un razbel
discursul lui base din clanul lui base ,insotit de aghiotantul sau boc ,va suna asa:base-bla bla ue interzice rabla,boc dupa 15 secunde-bla bla,ptr viitorul copiilor nostrii ,sa respire aer curat,bla bla,siguranta circulatiei,bla bla,stimularea economiei prin programul rabla,bla bla.....hai frate ,nu vedeti ca au sabloane?sau trebuie sa va amintesc ca baseasca azi m a facut sa borasc cu aberatiile debitate la nus ce intalnire ,ne da elvetienii 120 miliarde nerambursabili.....
or sa zica ca prin nus ce comunicat al guvernului tariceanu sau o chichita scrisa in nus ce monitor oficial,reprezinta instiintare publica
si cu asta basta
mai putin ma intereseaza ce si cum,eu vreau sa o transform
insufla o noua viata masinii,perfuzia e altceva
ce cunosc de prin 90,diferenta la un vw cu toba catalitica si unul fara era de 800 dm,acum nus ce diferenta va fi la noi

This post has been edited by jul: 14 Feb 2010, 08:53


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 14 Feb 2010, 11:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Scuze baieti ca ma bag tongue.gif .. asi avea o intrebare biggrin.gif din modelul asta de clio800px_Renault_Clio_I_Phase_I_Dreit_rer_1.2_RN.JPG ( Size: 131.47k ) Number of downloads: 723
s-ar potrivii motorul in renoul11 , adica fara modificari la prindere/suporturi ? ... asa cum (dupa auzite) se potriveste din r19 pe r11.
Stiti careva? smile.gif


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 14 Feb 2010, 11:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




trebuie verificat dar din cate stiu r5 e problema la planetare sun mai scurte,banuiesc ca si la asta e la fel,cutia de r5 e buna si motorul ptr noi,restul nu stiu,de clio,alexander e in masura sa ne zica,el detine un exemplar biggrin.gif


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 14 Feb 2010, 11:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Salut. Trebuie sa montezi, adaptezi un suport motor pe care ale noastre nu il au.
In rest se potriveste, cu motor si cutie, planetarele sunt mai scurte, masina este mai ingusta.
Daca pui de pe R19, merge cu tot cu planetare, nu stiu inca daca si Megane si Laguna 1 au acelasi ecartament.

Din foto, este cel de langa prinderea amortizorului.
12_clio1992.jpg


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 14 Feb 2010, 12:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




inteleg,planetarele sunt mai scurte...dar atunci cum se rezolva cu planetare,trebe puse inapoi planetarele de r11? .. planetarele de r11 se potrivesc acolo in cutia de clio?


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin banaseanu
post 14 Feb 2010, 13:09
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 24 June 09




mai baieti nu va mai speriati ca nu va scoate nimeni dar nimeni nici o masina din circulatie pentru probleme de poluare.ginditiva ca inca se acorda itp la trabant care merge dup[a cum stim cu benzina in amestec cu ulei ,si atita timp cit trabantul circula noi ne putem considera euro 15 .asa ca nu va faceti griji ca asta e doar politica ieftina pe care "alesii" 243.gif nostri o fac pentru intimidare.asa s-a mai zis si acum 10 ani cind au inceput sa apara masinile cu euro ca or sa scoata daciile ca nu o sa mai poata lua itp si alte vrajeli de astea.nici o tara europeana nu a avut un astfel de program asa ca nici la noi nu va fi,pt ca ar trebui sa sustina financiar prea mult pe cei pe care i-ar "obliga" sa schimbe masina,si la noi asta e imposibil ca ne trebuiesc banii sa construim cele mai scumpe si mai "bune" autostrazi din lume.eu zic ca nu avem de ce sa ne ingrijoram absolut deloc.sint foarte sigur ca cel putin 10 ani de acum incolo nu vor fi probleme de genul asta.si peste atita timp om fi si noi in stare sa ne luam o masina mai noua. drunksinging.gif


--------------------
renault 9 renault 9 - tr 03 fsw 1984 motor 1.6 d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 14 Feb 2010, 13:14
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(zsoltpihe @ 14 Feb 2010, 13:36)
inteleg,planetarele sunt mai scurte...dar atunci cum se rezolva cu planetare,trebe puse inapoi planetarele de r11? .. planetarele de r11 se potrivesc acolo in cutia de clio?
*


Da


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 14 Feb 2010, 18:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...t%3D54%26um%3D1
cam asa ceva ar trebui

14 Feb 2010, 19:43:
se pare ca au inceput productia in masa a motoarelor,daca isi pun chinezii mintea il scoate mult mai ieftin,acum am inteles ca fara baterii ajunge la 2500 euro daca il cumperi direct din china,include pedala,servofrana,convertoare si cam tot tacamul,o baterie ,sunt speciale costa cam 130 euro,deci cam 3000 euroi,momentan,costul unei incarcari momentan este cam maricel-120 kw /8 h cat necesita incarcarea,autonomia cam 100-200 km in functie si de greutate,nr bateriilor,viteza samd
http://www.gmfleet.com/pdf/LSSVSM04.pdf

This post has been edited by jul: 14 Feb 2010, 19:43


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Feb 2010, 19:46
Post #20


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Continuati discutia la cafenea, va rog, nu pe aria tehnica.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 12:15
Dacia