NON EURO-CAI DE SUPRAVIETUIRE, proiecte,adaptiuni si informatiuni
![]() ![]() ![]() |
NON EURO-CAI DE SUPRAVIETUIRE, proiecte,adaptiuni si informatiuni
jul |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
|
||
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|||
axicrisan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 20 September 09 From: maramures ![]() |
ce am facut eu acu 2 ani cand am mers la starea tehnica
in primul rand am curatat carburatorul bine si l-am reglat in asa fel incat i-am dat cat mai putina benzina si mai mult aer rezultat 6.5% dar nu mergea mai mult de 105 ca nu ii dadeam benzina necesara dar mie imi era deajuns si sa ma opreasca din febra vitezei si la buzunar asta a tinut lam un an si mai mult pana mi sa inbaxit iar asa inainte sa merg la rar am schimbat uleiul filtru de ulei filtru de benzina si cel de aer rezultat sefuu ![]() |
--------------------
renault
9 gtl
1982
|
|
jul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
fara catalizator,chiar daca se incadreaza in barem sigur nu o sa ne mai lase
13 Feb 2010, 20:28: deci din cate am citit,ei vor sa scoata,opel kadett,ascona,renault 9,11,5si inca cateva de tot,ptr ca nici ei nu sunt prosti si anticipeaza ca poti scoate numai ptr itp gazele,deci nu are KAT EURO 2,REMAT 13 Feb 2010, 20:29: nu merge nici ca masina de epoca ca nu are 30 ani de la incetarea productiei 13 Feb 2010, 20:31: r19 16 v a postat la inceputul ariei r19 un tabel cu motoare,presupun ca in vistieria dansului mai detine si alte informatii ce ne pot ajuta,respectiv ce tip de motor are euro 2 ,codul si orice alta informatie utila,multumim 13 Feb 2010, 21:11: miscati va ca acum mancam sorici partea a 2-a si ne arunca astia la remat,banuiesc ca si in tarile cu posesori de non euro ,sunt un pic speriati de noile directive care o sa vina alimentate si de criza universului ,banuiesc ca ati vazut ca sunt pline paginile de megane la 600 euro,acesta avand euro 2 daca nu ma insel This post has been edited by jul: 13 Feb 2010, 21:11 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Nu este asa de simplu. Dupa montarea noului motor, trebuie facut un test dinamic, care se face pe bune si numai in Bucuresti. Daca nu vrei sa-l faci, ei iti omologheaza motorul Euro 4 pe R11, dar va fi trecut NON-EURO. Doar dupa testul dinamic devine Euro 1,2,3,4,5 sau mai mult... in acte.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#5
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
hai mai baieti sa fim seriosi , credeti ca scot ei masinile noneuro?eu nu prea cred fiindca ar insemna ca omu sarac sa numai aibe masina?
renou meu cand am facut itp a rezultat la testul pe stand:53cai si emisii CO2 412.7g/km deci aproape jumatate de kg de aer imputit care iese pe toba |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
cocarel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 16 November 09 ![]() |
daca le vor scoate asta este le radiem si le facem cotete la gaini ca o investitie pt eura 3 4 nu se merita.
dar pt a le scoate trebuie sa faca si trenurile euro 3 4 5 nu? si alte utilitare care nu au trebuie sa le scoata. |
--------------------
renault
11
- vl 06 ule
1986
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#7
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
ar fi chiar culmea sa scoata masinile mici non euro si euro 1 si sa lase dubele alea care scoate fum cat un vapor pa carbuni, oricum tot mai folosim masinile la cate ceva , eu o folosesc la treburile casei
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
guiutz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
Is berbeci, nu cred ca daca stam in spate la o dacie cu r11-le nostru sau mergem pe drum la 90km/h nu vom fi nevoiti sa inchidem aeroterma si sa-i dam talpa sa o depasim, azi in oras am stat in spate la un opel vectra 16valve si am zis ca ma intoxic in masina, ala cred ca o fi ceva euro3...
Si cu RABA si TRACTORU romanes, autobuzele de te stropeste de jos si te ploua de sus, ce fac cu ele?? Aaa: astea au AFRICA 4. Parca merg cu fumigena dupa ele, tie frica sa intri in depasire ca nu vezi nimic de fum. |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|
r11guiutz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 ![]() |
Va reuși UE să tragă pe dreapta 54% din automobilele din România?
Posibila retragere din circulație a automobilelor non-euro din 2011, pe baza directivei aflată în dezbaterea Comisiei Europene și care ar urma să fie aprobată în curând, stârnește controverse în piața auto românească. Specialiștii estimează că România va beneficia, cu siguranță, de o derogare de 2-3 ani, timp în care proprietarii să își poată schimba "rablele" pe mașini ce respecta normele minime de poluare. România nu poate să renunțe nici în 10 ani la atât de multe mașini câte ar intra sub incidența măsurii de interzicere a circulației, spun specialiștii din piață. Este vorba de 54% din parcul auto din România, adică 2,3 milioane de automobile, conform datelor Registrului Auto Român. Dacă va fi adoptată o asemenea decizie de către Comisia Europeană, România, alături de Bulgaria, Polonia și alte țări din Est, vor beneficia de o derogare, termen în care să își rezolve problemele cu rablele, crede Constantin Stroe, vicepreședinte Dacia, președinte Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) și vicepreședinte al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA). "Este vorba de milioane de masini, care este imposibil să fie eliminate așa ușor din circulație. Sunt masini produse până în 1996 care circulă, de la Dacii la Opel-uri. Ca să le casezi, de pildă, ți-ar trebui câțiva ani. Nu cred că UE vrea să transformăm străzile din Estul Europei în cimitir de mașini", spune Stroe. "Soluția va fi acordarea unui termen mai lung, în care proprietarii să poată să le schimbe pe mașini euro", a mai spus vicepreședintele Dacia. „Va fi cu siguranță o decizie politică la mijloc, dar cred că se va merge pe un compromis în care programul Rabla și derogarea de 2-3 ani de la implementarea măsurii ar urma să fie punctele semnificative”. Guvernul spune însă că, dacă Bruxelles-ul va hotărî interzicerea mașinilor non-euro, o asemenea decizie va avea caracter obligatoriu pentru toate statele membre, iar România va trebui să o respecte, indiferent de consecințe. Premierul Tăriceanu a precizat că o derogare de la o asemenea măsura ar însemna un act de discriminare pentru proprietarii mașinilor din țările unde măsura va fi aplicata, fapt ce nu va fi acceptat niciodată de UE. "Este foarte probabil ca, la nivelul Uniunii Europene - și este o atenționare pe care o fac tuturor deținătorilor de mașini poluante non-Euro -, de la 1 ianuarie 2011 să fie adoptată o directivă pentru scoaterea acestor masini din circulație. Fără excepții", a declarat recent premierul Tăriceanu, în cadrul unei audieri privind taxa auto. Conform Registrului Auto Roman, în România există peste 2,3 milioane de mașini non-Euro înregistrate în baza de date a RAR. Majoritatea au fost produse până la 31 decembrie 1995. Este vorba, printre altele, de Dacia 1300, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 5, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett. APIA a ceut ca programul Rabla să fie extins la 200.000 de mașini O eventuală decizie a Uniunii Europene în privința interzicerii circulației mașinilor non-euro din 2011 va avantaja producătorii și importatorii de automobile care speră că în următorii 3 ani, statul să impulsioneze programul Rabla, în așa fel încât românii să poată beneficia de prima de casare. "Decizia guvernului de a extinde programul Rabla la 40.000 de mașini în acest an este bună, dar cred că în condițiile date, ar trebui gândit un plan serios, de mare amploare, de înnoire a parcului auto", spune Constantin Stroe, vicepreședinte APIA. "Cu 150.000-200.000 de masini incluse în program pe an, până în 2011-2014 am putea recupera decalajul față de țările occidentale, iar oamenii ar beneficia de acea primă de 4.000 de lei (a rămas tot 3.000 de lei pentru 2008, n.r.) care ar fi avansul pentru o mașină nouă", a mai spus Stroe. Sursa: dailybusiness |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR 01 ESX
1986, 1.6 Diesel
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#10
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
quiutz ceam putut sa rad la faza:aaaa alea au AFRICA 4
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
NON-EURO sau EURO1 nu vor fi scoase din circulatie, este alta dezinformare. In toata lumea si tarile lumii poti sa mergi cu orice masina, dar platesti pe masura.
Daca ai NON-EURO platesti enorm, platesti inca o data mult, ca sa intri in oras sau poate nu ai voie deloc.... Daca in Germania si Franta se merge cu R11, in Romania de ce s-ar interzice? Daca UE nu interzice acolo, de ce trebuie sa credem noi minciunile cum ca vor sa le interzica la noi in tara? Singurul motiv pentru care vreau sa pun al motor pe R11 este consumul redus,puterea mai mare si capacitate cilindrica mai mica. Asta inseamna progres. Daca mie imi place forma si platesc sa merg cu ea, nu ma poate obliga nimeni sa renunt la masina. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
jul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
masinile aflate in circulatie dupa care contin euro 2 minim depasesc numarul non euro,in situatia creata,cei cu euro 2 minim sunt aprobatori in prvinta ,,eliminarii rablelor fara frane si care scot fum,mi se face greata numai cand le vad",majoritatea au in minte celebra dacie care merge intr o parte cu tobele atarnand ,umplute la refuz cu marfa ptr piata,in sfarsit eu nu comentez ,dar sunt total anti masina de orice tip care troncane,nu are pingele,frane,directie,lumini si cam tot ce e necesar sa o poti conduce in conditii optime fara sa omori oamenii,acestea le as casa cu mare bucurie
eu ma refer la cei care mai se ingrijesc de masini si au o pasiune in privinta ca nu o sa se intample,sigur se va intampla,mai devreme sau mai tarziu,parcurile auto sunt pline ,depozitele de piese pline,ca si inceputul la un razboi atunci cand munitia e pe finish al termenului de garantie,daca nu poti sa vinzi prin africa pe undeva sa se omoare aia,pornesti tu un razbel discursul lui base din clanul lui base ,insotit de aghiotantul sau boc ,va suna asa:base-bla bla ue interzice rabla,boc dupa 15 secunde-bla bla,ptr viitorul copiilor nostrii ,sa respire aer curat,bla bla,siguranta circulatiei,bla bla,stimularea economiei prin programul rabla,bla bla.....hai frate ,nu vedeti ca au sabloane?sau trebuie sa va amintesc ca baseasca azi m a facut sa borasc cu aberatiile debitate la nus ce intalnire ,ne da elvetienii 120 miliarde nerambursabili..... or sa zica ca prin nus ce comunicat al guvernului tariceanu sau o chichita scrisa in nus ce monitor oficial,reprezinta instiintare publica si cu asta basta mai putin ma intereseaza ce si cum,eu vreau sa o transform insufla o noua viata masinii,perfuzia e altceva ce cunosc de prin 90,diferenta la un vw cu toba catalitica si unul fara era de 800 dm,acum nus ce diferenta va fi la noi This post has been edited by jul: 14 Feb 2010, 08:53 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
zsoltpihe |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES ![]() |
Scuze baieti ca ma bag
![]() ![]() s-ar potrivii motorul in renoul11 , adica fara modificari la prindere/suporturi ? ... asa cum (dupa auzite) se potriveste din r19 pe r11. Stiti careva? ![]() |
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
- MS 10 TYC
1986 / 1990
|
|
jul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
trebuie verificat dar din cate stiu r5 e problema la planetare sun mai scurte,banuiesc ca si la asta e la fel,cutia de r5 e buna si motorul ptr noi,restul nu stiu,de clio,alexander e in masura sa ne zica,el detine un exemplar
![]() |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Salut. Trebuie sa montezi, adaptezi un suport motor pe care ale noastre nu il au.
In rest se potriveste, cu motor si cutie, planetarele sunt mai scurte, masina este mai ingusta. Daca pui de pe R19, merge cu tot cu planetare, nu stiu inca daca si Megane si Laguna 1 au acelasi ecartament. Din foto, este cel de langa prinderea amortizorului. 12_clio1992.jpg |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
zsoltpihe |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 18 July 09 From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES ![]() |
inteleg,planetarele sunt mai scurte...dar atunci cum se rezolva cu planetare,trebe puse inapoi planetarele de r11? .. planetarele de r11 se potrivesc acolo in cutia de clio?
|
--------------------
Renault / Renault
r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel
- MS 10 TYC
1986 / 1990
|
|
florin banaseanu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 24 June 09 ![]() |
mai baieti nu va mai speriati ca nu va scoate nimeni dar nimeni nici o masina din circulatie pentru probleme de poluare.ginditiva ca inca se acorda itp la trabant care merge dup[a cum stim cu benzina in amestec cu ulei ,si atita timp cit trabantul circula noi ne putem considera euro 15 .asa ca nu va faceti griji ca asta e doar politica ieftina pe care "alesii"
![]() ![]() |
--------------------
renault 9
renault 9
- tr 03 fsw
1984 motor 1.6 d
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
jul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...t%3D54%26um%3D1
cam asa ceva ar trebui 14 Feb 2010, 19:43: se pare ca au inceput productia in masa a motoarelor,daca isi pun chinezii mintea il scoate mult mai ieftin,acum am inteles ca fara baterii ajunge la 2500 euro daca il cumperi direct din china,include pedala,servofrana,convertoare si cam tot tacamul,o baterie ,sunt speciale costa cam 130 euro,deci cam 3000 euroi,momentan,costul unei incarcari momentan este cam maricel-120 kw /8 h cat necesita incarcarea,autonomia cam 100-200 km in functie si de greutate,nr bateriilor,viteza samd http://www.gmfleet.com/pdf/LSSVSM04.pdf This post has been edited by jul: 14 Feb 2010, 19:43 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
R19/16v |
![]()
Post
#20
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Continuati discutia la cafenea, va rog, nu pe aria tehnica.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 12:15 |