Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Plus si minus la R 21, haideti cu pareri !

jungle_21
post 8 Oct 2009, 19:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




Avand treaba si prin topicul de Laguna si vazand asa ceva, ar fi interesant sa avem si pt 21 un topic de genu,mai ales ca R 21 e mama Lagunei.Ce ziceti?


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 8 Oct 2009, 21:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




de ce nu......sa-i dam drumu smile.gif


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 9 Oct 2009, 06:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




plusuri: smile.gif
CONFORT,piese ieftinute,destule dotari,motoare fiabile(mai ales 1.4C2J710 cu Weber), usor de reparat,cutii de viteze parerea mea f.bune,aerodinamica bunicica

minusuri: sad.gif
aerisire motor,carburatoare solex pretentioase(si nimeni sa le regleze),scaune cu suport subtirel,nu imi place cum ea a mea virajele

daca mai e ceva spuneti si voi,bravos pt topic.


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt - BR 03 MRE/BR 03 JGD 1988-TL/1990-GTL/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jungle_21
post 9 Oct 2009, 13:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




MINUS:nu-mi place bordul in partea superioara,partea soferului,parca e tejghea de bar biggrin.gif ,in schimb partea pasagerului e chiar ok,poti sa tii o gramada de chestii acolo+torpedoul urias.
Alt minus ar fi prinderea scaunelor mai ales la sofer,n-am vazut 21 care sa nu aiba baiul acesta.Incalzirea excesiva a motorului,caseta de directie.Servo-directia trebuia sa existe la toate nivelele de echipare,deoarece e o masina masiva,iar la manevrele de parcare iti rupi mainile.
PLUS: tinuta de drum exemplara,stabilitate in viraje,bate la confort o gramada de masini mult mai noi(cu pretentii)pot sa zic ca nici in Laguna la mine nu stau asa bine in scaun.Loc in ea o gramada,mai ales la mine ca e break si cand rabatez banchetele am aproape 2 m in care pot sa imi fac de cap cand e cazul blush.gif ..tabla buna,n-am treaba cu rugina.i-as da un 7.50-8 din 10,deoarece o mai trage in jos capitolul tren de rulare care e cam sensibil.Dar e o masina cu un design frumos,elganta la vremea ei si nu imi pare rau ca detin asa ceva.


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 9 Oct 2009, 17:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




plusuri:design frumos chiar si in ziua de azi nu mi rusine cu ea
motoru fiabil si destul de performant cel putin 1.7 pe injectie cum am eu la carburatie apare problema carburatorului unde nu prea avem meseriasi
se gasesc usor piese la dezmembrari ca la bugetul nostru romanesc contaeaza smile.gif
se repara usor in comparatie cu multe masini la care am mai lucrat
minusuri:caseta de directie servo la modelele de 1.7 putin fiabil
suspensia de fata pretentioasa nu prea face fata la drumuri accidentate pica bucse ,pivoti daca nu se are grija de ea
puntea de spate oboseste frecvent la anii astia si se lasa de spate masina
piese scumpe!radiator nou 800 de lei azi mi-am comandat telescoape de spate 210 lei bucata cu reducere de 20%si lista poate continua
in schimb consumabilele pivoti ,placute de frana is acceptabile
scaunele de fata slabute nu te prea tine in curbe ,prinderea de sasiu e slabut
si sunt dintr-un metal foarte casant daca masina a avut un proprietar solid scaunu de fata sigur e praf
dar nu-mi pare rau ca o detin ma servit 70 de mii km in 3 ani si reparatile se pot face relativ usor si piesele care sunt scumpe le-am gasit in dezmembrari


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 13 Oct 2009, 10:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




b06fcn nici o parere?


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt - BR 03 MRE/BR 03 JGD 1988-TL/1990-GTL/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor cristian
post 13 Oct 2009, 19:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 May 07
From: Bucuresti




salutare!ma bag si eu in vorba cu toate ca am tradat si am vandut renault-ul 21 ptr. o laguna 2003.totusi ,l-am dat nasului si deci...e aproape.pana la 174.000km,am schimbat urm.:bucse cadru sasiu(o data),capete de bara(de doua ori),bielete directie(o data),caseta directie(nu am vazut burduful rupt la bieleta si de la apa s-au creeat niste impuscaturi in cremaliera care au dus la ruperea simeringului de presiune),rulmenti amortizoare(o data),bucse bara stabilizatoare(de doua ori),toba mijloc,toba finala(de doua ori),inele tobe,rulmenti spate(o data),discuri fata(o data),radiator,pompa apa(o data),pompa frana si cilindrii spate(o data),sudat scaun sofer.daca trag linie,in 18 ani si 174.000km,nu e rau.a fost o masina buna,fara rugina si defecte stupide.


--------------------
renault LagunaII 1.8,16v 2003limousine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 13 Oct 2009, 21:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




eu am un 21 Symphonie grena metalizat, 1,7 66kW multipunct
cu ajutorul unei alte masini, de pe aici de pe forum voi reusi sa fac o recarosare si sa o inmatriculez.
masina nu a rulat in Romania pana sa o iau eu, iar eu am facut 4000 km
Am luat-o la 110.000 km si am schimbat, pe langa consumabile urmatoarele:
tampon motor, amortizoare(era cazul, masina a stat f mult), tobe si alte piese mici dar mofturi de ale mele, gen reglaj faruri sau chedere si ornamente.
In rest masina impecabila.
Plusuri : foarte stabila pe sosea, motorul merge foarte bine are un cuplu bun, design placut, protectie anticoroziva de exceptie, masina e precablata pt oglinzi electrice , geamuri spate pe care i le-am si montat de altfel
Minusuri : un pic ca zgomotoasa(poate am eu o pb la etansare) pozitia volanului cam incomoda pt mine, scaunele nu iti asigura un confort prea mare in special la curbe.

Una peste alta eu zic ca pt vremea ei, era o masina foarte buna.
Si, e clar, maisinile inainte se faceau cu un alt simt de respundere si cu mult mai mult respect fata de clienti.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Oct 2009, 22:23
Post #9


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(aurel82 @ 13 Oct 2009, 10:51)
b06fcn nici o parere?
*



Acu am vazut topicul asta...cu ce sa incep?
Puncte negative ar fi problemele de coroziune, atentie mare la praguri, capete de lonjeroane, suporti cric spate, toate astea datorate faptului ca frantuzii au optat pentru niste solutii tehnice ciudate, de sudare a unor bucati de tabla ambutisate separat. Plus, probleme cu radiatorul de racire la modelele 1,7 faza 1 cu vas de expansiune incorporat, frane subdimensionate, consum mare al motorului F2N daca se deformeaza talpa carburatorului si mai ales lipsa de piese de origine aici, la noi, ca afara inca sunt.
Ca puncte tari, ce sa zic, confort si tinuta de drum de clasa business, nu m-am dat jos obosit dupa nici mai mult de 1000 km, linie eleganta (deh, Giugiaro), agresiva chiar pentru faza 1 cu proiectoare galbene, indemodabila, dotari excelente pentru vremea ei (clima automata in 1989, cand stramosii TDI-urilor de azi aveau aer manual prin manivela de la geam). Nu stiu cate stele ar obtine, dar pentru vremea ei este o masina sigura (ca termen de comparatie, pentru cei care stiu masina mea, am rupt o Dacia 1300 in doua in Piata Victoriei, din vina soferitei care nu mi-a dat prioritate, 21 al meu nu a avut mare branza (aripa, capota, bara, parbriz, lonjeron usor indoit)...Viteza era cam de 45 la ora...
Si, bomboana pe coliva, fata unor cocalari cu TDI sau alte agregate moderne cand ii depasesc sau ma ajung din urma si sunt mirati ca e doar un R21...Adevarul ca, in afara de mici exceptii notabile, majoritatea R21 care au ajuns la noi, au fost cazaturi, luate pe nimic de afara...ceea ce explica parerea proasta a unora despre aceasta masina...
Si, ceea ce probabil putina lume stie, R21 a fost masina care a marcat trecerea la un nivel superior de calitate a marcii Renault si care a fost un succes mondial, fabricandu-se pana in 1998 sau 1999 in America de Sud...unde era considerata limuzina de lux si costa peste 50.000 USD...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristyan Heat
post 14 Oct 2009, 10:37
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 23 September 09
From: Bucharest




Nu stiam ca exista cineva la noi care sa stie atat de multe despre istoria R21. Ma bucur cu atat mai mult ca este din Bucuresti. Sper sa am onoarea sa te intalnesc vineri. Legat de cei cu masini noi, iti impartasesc punctul de vedere...am incercat chiar cu tata, care are un Passat din 2004 TDI si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca nu aveam probleme in a sta lipit de el.

Tot respectul,
Cristi


--------------------
Renault 21 - B 61 CVS 1988 - GTS - Symphonie
Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 14 Oct 2009, 16:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




am postat si io mai sus .........si ce vreau sa zic
multa lume de aici lauda masina pentru tinuta de drum
ei problema mea e ca masina mea e barca si nu mai stiu ce sa-i fac
o sa deschid un topic despre problema poate o dezbatem va astept


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M@NIVELA:))
post 13 Nov 2009, 13:20
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 15 January 09
From: Sf.Gheorghe




Eu am muulte de spus despre renault 21, o masina care nu o cunoaste multa lume , doar cunoscatorii se uita la ele , dar cine a avut asa ceva 100% nu este nemultumit. eu sunt pentru Renault 21 cu motor longitudinal,stabilitate mult mai mare, rezistenta si calitate mai buna la piese . plusuri sunt multe , eu am vazut renault 21 cu 1 mil de km, vorbim de echiparea cu 2068 cmc diesel , cel mai reusit motor si cel mai durabil de cand exista renault . comfort pe care nu il au multe masini germane din ziua de azi , dotari cum ar fi AC , sau clima electronica, asa are tatal meu acum.

- renault 21 motor longitudinal dupa parerea mea este cea mai buna masina , simpla , fara multa electronica , daca mai este si in stare buna cu tabla si ii faci un tratament bun nu ai treaba ....si nu vorbesc din auzite, am un service auto cu tatal meu si reparam numai renault astea mai vechi....


--------------------
Renault Laguna - CV44FTY 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m4iky
post 22 Nov 2009, 18:28
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 January 08




Renault 21,frumoasa masina "place la mine",spatioasa,fiabila,stabila,usor de intrtinut.
Minusuri-aparitia ruginii la aripile si portierele din spate.


--------------------
renault 21 - 87 YKY 89,14oo cc,carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 19:23
Dacia