Probleme cu pornirea Clio 1.5
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu pornirea Clio 1.5
Mircea08 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 1 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2008, dci, 85 CP Drive safe!
|
|||
DMP |
![]()
Post
#32
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mircea08 @ 6 Jan 2010, 15:02) Nu chiar. Spre exemplu, la OMV, se vand doua tipuri de motorina. Cea pentru sezonul rece este vanduta in lunile de iarna sub denumirea "Alpin" si este aditivata specific, (in restul anului se comercializeaza sub denumirea "Premium"). Diferenta intre Alpin/Premiun si Sprint (motorine OMV) este vizibila atat ca pret cat si ca aditivare (site-urile companiilor dau detalii in acest sens). ... Iarna, in cazul OMV, intre Sprint Diesel si Alpin Diesel diferenta la temperatura limita de filtrabilitate este de vreo 15 grade Celsius. Daca Alpin rezista si la -35 grade Celsius, cum zice reclama OMV, Sprint rezista pana la vreo -20 grade Celsius, conform fisei cu caracteristicile acestei motorine. Vara intre Premium Diesel si Sprint Diesel nu este nicio diferenta in privinta temepraturii limita de filtrabilitate. Ambele rezista pana la -5 grade Celsius. Asa este in toate retelele cu nume. Iarna motorina, indiferent de sortiment, rezista minim pana pe la -20 grade Celsius iar in zone tip Joseni, Intorsura Buzaului, etc, chiar si mai jos. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Mircea08 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 1 September 08 ![]() |
De acord. OMV era doar cu titlu de exemplu. Ideea este ca iarna trebuie folosita motorina adecvata - inclusiv producatorul recomanda acest lucru. La benzinariile "no name" surprizele pot fi dintre cele mai neplacute, atat la benzine cat si la motorine, indiferent de anotimp. Personal, apreciez ca masina porneste mai repede si merge mai bine (mai putine trepidatii, mai putine oscilatii la relanti pana se incalzeste, nivel de zgomot usor redus) cu motorina pt. iarna mentionata in postul anterior.
Revenind la topic: cei care au avut probleme la pornire au incercat motorina pt. iarna? |
--------------------
Renault
Symbol
2008, dci, 85 CP Drive safe!
|
|
DMP |
![]()
Post
#34
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca nu m-am facut inteles pe deplin.
Am vrut sa spun ca iarna nu ai cum sa ai probleme la pornire din cauza motorinei atata timp cat ai alimentat motorina de la orice statie a unei retele cu nume dupa ce a venit iarna si temperaturile nu sunt sub -20. Daca te-a prins gerul cu motorina pusa in vara (dar chiar din vara pentru ca de pe la jumatatea lui septembrie, inceputul lui octombrie, functie de zona, motorina de la pompa are temperatura limita de filtrabilitate sub -5 grade celsius, cea pe care o are vara) atunci e alta poveste daca incerci sa pornesti cand afara sunt sub -5 grade. Doar la temperaturi foarte scazute, gen -20, -25 grade celsius vei simti ceva diferente intre o motorina gen Sprint Diesel, Tempo Diesel, Efix, etc si una gen Alpin Diesl, EVO Diesel, Alto, etc. insa va porni cu oricare dintre ele daca bateria, bujiile si compresia sunt OK. Ca la -20 porneste mai usor si merge mai frumos pana se incalzeste motorul cu una tip Alpin e adevarat. In legatura cu bujiile incandescente, daca bateria e ok si motorul are compresie buna, atunci porneste si cu toate cele 4 bujii arse chiar daca sunt cateva grade sub 0, insa nu prea multe. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Mircea08 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 1 September 08 ![]() |
Intru totul de acord cu tine.
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008, dci, 85 CP Drive safe!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 04:41 |