Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Adio megadiscounturi la autoturisme!

MadHawk1
post 9 Nov 2009, 15:00
Post #1


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




Adio megadiscounturi la autoturisme!

Criza de pe piața auto din acest an a provocat reduceri de prețuri care au depășit și 25%.

Importatorii spun însă că megaofertele sunt deja istorie, iar anul viitor ne va aduce prețuri ceva mai mari, dezvăluie revista „Capital”.

Îngropați în stocuri calibrate pentru o piață anuală de peste 350.000 de unități, comercianții au fost forțați să reducă prețurile până la limita marjei lor de profit. Unii, deși nu recunosc, au și sărit-o. Așa se face că un vehicul care în 2008 se vindea cu 18.000 de euro, în vara acestui an se comercializa cu 15.000 de euro sau chiar mai puțin. „În primăvară, clienții noștri ajunseseră în paradis. Din cauza stocurilor mari și a lichidității scăzute de pe piața financiară, care încă persistă, toți importatorii și dealerii au vândut mașini la prețuri incredibil de mici. Toți aveam nevoie de bani lichizi. Cred că această situație a luat sfârșit, pentru că stocurile, cel puțin la noi, sunt acum exact pentru o piață precum cea de astăzi”, a declarat Günther Seifert, directorul general al Porsche România.

Astfel, majoritatea importatorilor anunță majorări de prețuri pentru 2010, prin raportare la acest an. „Mai jos decât acum nu cred că se poate. Noi, cel puțin, nu mai putem coborî prețurile. Acestea vor începe să crească, iar la începutul lui 2010 toată lumea va vedea prețuri ceva mai mari”, spune Stephan Breschan, șeful BMW România. În același timp, Didier Gerard, directorul Citroën România, afirmă că „prețurile de acum sunt corecte și cred că așa vor rămâne”. Seifert, de la Porsche, este de părere că „prețul real se află undeva între cele două extreme. Mașinile vor fi mai ieftine decât acum un an, dar mai scumpe decât în primavară”.

Decembrie, ultimul bal

Totuși, există încă mărci ale căror stocuri nu au fost complet epuizate, iar trecerea în 2010 cu automobile a căror dată de producție este 2008 ar însemna pierderi majore din valoarea autovehiculului. Astfel, este de așteptat ca ultimele luni din acest an să se remarce prin noi oferte cel puțin interesante, fiind clar că mulți vor prefera să vândă acum cu discounturi de 20%-25%.

În privința finanțării, președintele AutoItalia, Herbert Stein, spune că băncile sunt încă reticente la a mai da bani. Totuși „ținerea banilor în seif nu le este de mare ajutor, mai devreme sau mai târziu, băncile vor trebui să dea din nou credite”, remarcă Stein.


Sursa: evz.ro


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 9 Nov 2009, 15:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




Este un articol cumparat care imi suna a ultima zvacnire, poate poate mai prind cativa cumparatori care sa aplece urechea la prostiile lor si cumpara o masina anul asta...
Eu sunt convins ca preturile o sa scada din 2 motive
- nu sunt bani
- sunt mult prea multe masini pe strazi

This post has been edited by murfi: 9 Nov 2009, 15:13


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 9 Nov 2009, 15:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




mai copii preturile la masinile 2008...nu au scazut....

ele au fost importate in tara in 2008 la un curs de 3,2-3,5...si sunt vandute acum la un curs de 4,2-4,5 (ijn functie de banca agreata)

cand faci calcul si tragi linie...vezi ca de fapt reduerea aia e cam praf in ochi...


o reducere la masini 2009 are reno la laguna...si chiard ford la mondeo...restul e tacere.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 9 Nov 2009, 15:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.332
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




posibil, desi as mai adauga, sunt mult prea multe rable pe strazi.
Dar pretul scade, euro creste si de fapt platesti tot aia...ca asa e la prostii de romani.
Pretul scade la aia care sunt platiti in euro, cam 5% din populatie


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2009, 15:20
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce stire de vrajeala.
Asta e, as putea baga mana in foc, platita de vreun (sau mai multi) dealer ca sa mai vanda din masini acu' pe sfarit de an, sa-si faca repede planul


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 9 Nov 2009, 15:25
Post #6


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




QUOTE(murfi @ 9 Nov 2009, 16:11)
Este un articol cumparat care imi suna a ultima zvacnire, poate poate mai prind cativa cumparatori care sa aplece urechea la prostiile lor si cumpara o masina anul asta...
*


Foarte posibil! nedumerire.gif



QUOTE(murfi @ 9 Nov 2009, 16:11)
...
Eu sunt convins ca preturile o sa scada din 2 motive
- nu sunt bani
- sunt mult prea multe masini pe strazi
*


Daca nu sa mai scada macar sa ramana asa! peacefingers.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 9 Nov 2009, 15:29
Post #7


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




acelasi tip de stiri circulau la inceputul anului, cu privire la pretul caselor: ca pretul lor a atins minimul, ca nu vor mai scadea preturile, etc. vrajeala de vanzatori....


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 9 Nov 2009, 15:31
Post #8


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(MadHawk1 @ 9 Nov 2009, 16:00)
Importatorii spun însă că megaofertele sunt deja istorie, iar anul viitor ne va aduce prețuri ceva mai mari, dezvăluie revista „Capital”.
*


oooo.daa...daca megaofertele vor fi istorie..atunci si vanzarile vor fi istorie..in perioada asta daca scumpesti un produs sa fii sigur ca o sa ai vanzare din parti....este o vrajeala ieftina...menita sa faca vanzare la sfarsit de an....si reducerile....hmmm..vorba lui Barf...in afara de ford... unsure.gif

This post has been edited by M i h a i: 9 Nov 2009, 15:32


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 9 Nov 2009, 15:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Vom putea discuta de scadere atunci cand Ro va trece la moneda Euro, iar trendul pretului se va mentine.
Scaderea pretului in euro nu face altceva decat sa se ajunga la pretul corect. Asta ar insemna adaosuri si comisioane mai mici si, cine stie, poate un plus de calitate.
De acord cu ideea de "zvacnire". Nu este singura stire din categoria asta.
Reversul medaliei ar putea fi blocajul vanzarilor auto; s-ar putea sa fie destui care asteapta pana la anu' sa vada cum evolueaza piata, pretul sa nu creasca asa cum zice articolul, ba dimpotriva, si sa astepte o ieftinire mai mare... si sa tot astepte...
Bafta!


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lowdriver
post 9 Nov 2009, 22:10
Post #10


greasechimp


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 November 09




Mie mi se pare credibil articolul. Productia mergea bine, importurile la fel, s-a oprit creditarea, au ramas cu fiarele nevandute. Daca nu faceau discount-uri anul asta pierdeau la anul prin simplul fapt ca un model de anul trecut chiar cu 0 km dar tinut in aer liber valoreaza mai putin decat unul proaspat la fel sau poate chiar putin modernizat.
Productia se va ajusta ori prin concedieri si scaderea unitatilor scoase ori prin noi modele de criza, cu mai putine dotari, motoare mai mici, din materiale mai ieftine, etc. - probabil o sa traga invataminte si alti producatori din succesul loganului pe plan international. Daca apare o masina nemteasca cu aceleasi caracteristici ca loganul si pret foarte apropiat, care credeti ca se va vinde mai bine? Ma rog, sa vedem cat mai tine circul asta cu criza.


--------------------
Lada 1200s 1982 S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 9 Nov 2009, 22:22
Post #11


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Eu va zic ca daca aveti bani veti gasi mereu si o oferta foarte buna la masini ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 9 Nov 2009, 23:48
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Sa aplicam atunci aceeasi regula referitoare la creditare si in domeniul imobiliar (in special terenuri). Pretul lor inca este ridicat si, spun unii, sunt in continua scadere. Oare ce mare interes national/comercial sa aiba un teren al carui pret poate ajunge si la 2000 euro/mp? Si acum fac legatura cu articolul din ziar: numarul de masini a crescut enorm in ultimii ani, iar legatura este ca ajungi din afara orasului in centru uneori mult mai repede decat din sud, sa zicem, in centru (cu masina, mijloc de transport in comun etc.). Putem sa spunem ca avem sau suntem pe cale de a avea o saturare in domeniul auto.
Un alt indiciu: sa facem o comparatie intre traficul de acum 3 ani si cel actual - net mai aglomerat acum.
Si nu in ultimul rand: daca tot va creste pretul masinilor in Romania, ce-ar fi sa cumparam masini de la reprezentante din alte tari din vest? Intreb si eu...

This post has been edited by cata_lag2.2: 9 Nov 2009, 23:52


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Nov 2009, 23:50
Post #13


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(lowdriver @ 9 Nov 2009, 22:10)
Productia se va ajusta ori prin concedieri
Au concediat mecanicii, dar au pastrat directorii ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 9 Nov 2009, 23:55
Post #14


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Din decembrie adio taxa de poluare 0 pt masinile euro4 sub 2000cmc... Degeaba, au scazut vanzarile dramatic, incearca si ei sa "agite" piata.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lowdriver
post 10 Nov 2009, 12:36
Post #15


greasechimp


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 November 09




Da, uite, si taxa de inmatriculare e un factor important in jongleriile astea cu oferte.

Cata, domeniul imobiliar nu se compara cu cel auto din mai multe puncte de vedere:
Pamantul e singura chestie care nu se mai fabrica pe planeta asta, ba chiar se preconizeaza ca va scadea prin ridicarea nivelului marii, desertificare, etc, asta in timp ce populatia creste exploziv.
Apartamentele si casele nu isi pierd valoarea de la un an la altul precum masinile, nu exista norme care sa restrictioneze utilizarea lor - cu o masina care depaseste limita emisiilor n-ai voie sa circului, dar poti sa locuiesti intr-un bloc cu bulina; durata de viata a unei masini e de la cativa ani la cateva zeci de ani, pe cand casele ajung la mai multe generatii.
Alt aspect ar fi atitudinea politica - guvernu' vrea sa reduca numarul masinilor si sa creasca numarul de locuinte, din motive prea evidente.
La masini scade valoarea cu timpul si daca sunt rulate si daca nu si dupa o vreme nu mai valoreaza decat la kilogram, pe cand la imobiliare preturile fluctueaza, insa o casa sau un teren nevandute azi le poti vinde si peste o suta de ani. Preturile fluctueaza dar pe termen lung cresc constant, marindu-se cererea. De-aia dealerii auto se grabesc sa scape de fiare si dezvoltatorii imobiliari prefera sa astepte.
Treaba cu cumparatul din vest e deja o afacere vioaie - preturile sunt mai mici, garantia e internationala, nu trebuie sa astepti ca la unii dealeri de la noi si se mai poate recupera si TVA pentru persoanele juridice, ca achizitie intracomunitara, pentru cine cunoaste...

This post has been edited by lowdriver: 10 Nov 2009, 12:36


--------------------
Lada 1200s 1982 S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Funny
post 10 Nov 2009, 12:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.272
Joined: 7 October 04




Da , dry.gif corect,urmeaza ultra-super-mega-discount-uri,asta daca vor mai dori sa vanda ceva!


--------------------
Dividae et impera!
Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Nov 2009, 12:49
Post #17


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




acuma ca tot au bagat taxa de poluare pt e4 <2000cmc nu prea se mai simt unele reduceri infime aplicate de dealeri!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buzasparta
post 10 Nov 2009, 13:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.263
Joined: 25 August 07
From: Judetul Romanica




ce a spus b76bgaarh cam este adevarat. iti face reducere la o masina care are acelasi pret in euro dar euro are alt curs. referitor la reduceri am ramas masca mai acum vreo 4 luni cind am trecut pe linga reprezentanta mercedes din galati si am vazut ca unele masini- nu stiu ce modele dar cred ca mai sus de c klasse- aveau reducere de 13000 de euro. cit costa in realitate o masina daca ei faceau reduceri de mii de euro?


--------------------
renault megane sedan 1.6 110cp - GL06cxx 2007 expression
President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 10 Nov 2009, 21:35
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




@lowdriver: da-mi voie sa fac cateva precizari:
1. in nici un caz nu ma refeream la Sahara, ci la terenul de langa blocul tau pe care acum inca mai sta o casuta veche pe care, culmea, nimeni nu a valorificat-o nimeni(o fi intamplator?) sau la constructia in paragina inconjurata de 1000 mp pe care sta un anunt al unei agentii imobiliare...
2. "cu o masina care depaseste limita emisiilor n-ai voie sa circului" (circuli ai vrut sa spui) - nu sunt deloc de acord cu tine; in toate tarile lumii nu iti ia nimeni dreptul sa circuli cu o masina non-euro, euro 1, 2 etc.; de acord ca nemtii,de exemplu, isi vand golfurile I pentru ca platesc impozit mult prea mare si nu ca nu ii lasa cineva sa le foloseasca...
3. "casele ajung la mai multe generatii" - asa se intampla cu casele construite acum 20-30 ani; acum situatia este cu totul alta, crede-ma, stiu ce spun; inca suntem parte a unei societati de consum
4. care sunt motivele prea evidente pentru care guvernul vrea sa creasca numarul de locuinte in detrimentul automobilelor? Poate ai vrut sa spui ca ar fi interesat sa le creasca pe ambele si sa fie vandute cat mai des... - taxe, impozite etc. si mi se pare normal.
5. hai sa facem o licitatie imaginara pentru o casa cu bulina... eu anticipez rezultatul... dupa caz, poate prefer golful I smile.gif

This post has been edited by cata_lag2.2: 10 Nov 2009, 21:36


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lowdriver
post 11 Nov 2009, 15:32
Post #20


greasechimp


Group: Members
Posts: 39
Joined: 4 November 09




1. Casuta de langa bloc s-a transformat in alt bloc, pe care proprietarul asteapta sa-l vanda dupa ce trece criza. Depinde de zona ce se intampla, sunt si exceptii de la tendinta generala.
2. Din moment ce ai prins intelesul cuvantului gresit ortografiat, faptul ca ai tinut sa evidentiezi aceasta scapare nesemnificativa din punct de vedere statistic si semantic este o deviere de la firul discutiei; iti propun sa ne concentram asupra subiectului.
Confunzi emisiile peste limitele admise cu normele Euro. Cu o masina care emite noxe peste limita admisa pentru modelul respectiv nu ar trebui sa treci ITP (Inspectia Tehnica Periodica) deci nu vei avea dreptul legal de a o utiliza, de a circula cu ea. Am comparat casele cu bulina si masinile uzate pentru ca ambele bunuri depasesc limite ingineresti utilizare si din aceasta cauza sunt mai putin dezirabile decat unele noi, cu deosebiri in privinta restrictiilor.
3. Am comparat durata de viata a produsului auto cu produsul imobiliar in favoarea celui din urma. nu am spus nicaieri ca nu suntem societate de consum si nici nu se deduce din text.
4. Guvernul are responsabilitatea sociala de a asigura bune conditii pentru crearea de locuinte si obligatia morala de a limita industriile poluante.
5. In Bucuresti cladirile cu bulina au o situatie aparte. majoritatea sunt in centru, unde numai terenurile de sub ele valoreaza enorm si chiriile sunt uriase. Consolidarea sau demolarea sunt actiuni profitabile, spre deosebire de masini, unde reconditionarea unei rable sau vinderea la fier vechi nu este o mare afacere. Daca ar fi o licitatie intre un golf stricat si un bloc cu bulina la Armeneasca, imaginara desigur, sunt de acord ca personal te-ar interesa sa licitezi doar la masina, insa deviem de la discutie. Ideea era ca statul nu te lasa sa circuli cu o masina 'daramata' (care emite noxe peste limita admisa pentru modelul ei, adica fara ITP), dar nu te impiedica sa locuiesti in casa cu bulina. Ideea pe care am expus-o este ca atitudinea statului este dura fata de masinile vechi si permisiva fata de casele vechi, comparatie folosita ca argument impotriva ideii tale de a compara imobiliarele cu auto.

Pe scurt, tabel comparativ case©-masini(M), notare favorabil +, defavorabil -
Subventii, programe de creditare guvernamentale pentru achizitii: C+ M-(am notat cu minus aici pentru ca statul nu sustine cumpararea unei masini noi, ci inlocuirea uneia vechi, deci numarul caselor e stimulat sa creasca, la masini se sprijina doar innoirea)
Valoare pe termen lung C+ M-
Restrictii de utilizare unitati necorespunzatoare dpdv tehnic C+ M-

Ideea e ca nu putem baga in aceeasi oala creditarea pentru locuinte cu cea auto, findca domeniile sunt foarte diferite.

This post has been edited by lowdriver: 11 Nov 2009, 16:18


--------------------
Lada 1200s 1982 S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 12 Nov 2009, 13:24
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Nu intentionez sa te conving de ce am scris. Experienta ultimilor 2-3 ani vine sa demonstreze cele spuse.
Teoria cu indatoririle guvernului nu cred ca o poate nega cineva. Insa, mergand pe aceeasi logica si firmele producatoare de masini, ciorapi, medicamente etc. ar trebui sa functioneze determinate de aceeasi etica si care sa mearga in directia cresterii nivelului de trai al clientilor. ...hm...
Nu am intentionat sa evidentiez eroarea din textul tau, am scris asa dintr-un motiv simplu: am respectat citatul intocmai; "corectarea" am facut-o pentru a fi bine inteleasa ideea de acolo.
Imi cer scuze de off-topic, nu vreau sa virez discutia catre imobiliare.
Continui sa cred ca acest articol are poate pera multe precedente, motiv pentru care parerea mea ramane cea exprimata mai sus.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 16 Nov 2009, 13:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(buzasparta @ 10 Nov 2009, 14:09)
cit costa in realitate o masina daca ei faceau reduceri de mii de euro?
*



Din auzite cica in jur de 25-30% din pretul de catalog!


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 16 Nov 2009, 13:39
Post #23


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Poate strict costurile de fabricație, însă ai cheltuieli indirecte generate de dezvoltare & cercetare în faza de creare a modelului, garanție, rețea de distribuție și service, promovare …


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 18 Nov 2009, 22:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Da, la costurile strict de fabricatie ma refeream! Pe alea pe care le enumeri tu nu le poti evidentia ca cost/exemplar decat in momentul in care tragi linie, adica in momentul cand un anumit model iese din fabricatie!


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 07:39
Dacia