Intrebare 1.6 16v, O intrebare cam "idioata"...
![]() ![]() ![]() |
Intrebare 1.6 16v, O intrebare cam "idioata"...
geomvp2nite |
![]()
Post
#1
|
||
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|||
alexjackal |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 17 October 07 From: bucharest ![]() |
nu inteleg .... vrei sa stii daca consuma cu venitlaorul pornit si motorul oprit sau daca consuma mai mult atunci cand sta cu ventilatorul la max (pe caldura - 27 grade) cu masina la relanti fata de relanti fara ventilatie???
acum presupun ca nu esti chiar asa de **** sa crezi ca mananca benzina cand motorul sta indiferent de ce face masina atunci... deci ca sa iti raspund la posibitatea 2 (motor pornit cu ventilatie max pe max cald la relanti) poate consuma infim mai mult pt ca introduci o sarcina suplimentara asupra motorului si pt a mentine tensiunea bateriei constante va creste un pic de tot indicele de sarcina.... parerea mea e ca vei avea o crestere de max 10 % fata de stationare fara ventilatie pornita si asta e spusa cu multa generozitate pt ca poate fi si mult mai putin 10-11 la suta pt buc e consum absolut decent pt 1.6 16 v |
--------------------
Renault
Megane II
SEDAN phase 2 apr 2006 1.5 dci 80bhp euro 3
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#3
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alexjackal @ 14 Nov 2009, 23:53) nu inteleg .... vrei sa stii daca consuma cu venitlaorul pornit si motorul oprit sau daca consuma mai mult atunci cand sta cu ventilatorul la max (pe caldura - 27 grade) cu masina la relanti fata de relanti fara ventilatie??? acum presupun ca nu esti chiar asa de **** sa crezi ca mananca benzina cand motorul sta indiferent de ce face masina atunci... deci ca sa iti raspund la posibitatea 2 (motor pornit cu ventilatie max pe max cald la relanti) poate consuma infim mai mult pt ca introduci o sarcina suplimentara asupra motorului si pt a mentine tensiunea bateriei constante va creste un pic de tot indicele de sarcina.... parerea mea e ca vei avea o crestere de max 10 % fata de stationare fara ventilatie pornita si asta e spusa cu multa generozitate pt ca poate fi si mult mai putin 10-11 la suta pt buc e consum absolut decent pt 1.6 16 v probabil m-am exprimat eu gresit. Consuma benzina( cand merg prin bucuresti, tralala, si am temperatura data la 25-26 gr Celsius )cu puterea de ventilatie aproape de max?...intrebarea era doar daca consuma fara CA Clima sa fie pornita ci doar ventilatia...scuze daca initial nu m-am facut inteles. mersi pentru raspuns,geo! This post has been edited by geomvp2nite: 15 Nov 2009, 00:05 |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai vrut sa zici daca mai consuma acel litru in plus la cuplarea AC-ului cand cuplezi doar aeroterma, nu?
Daca asta era intrebarea ta, atunci e cam asa, aeroterma foloseste foarte putin curent electric, insesizabil. Putina tehnica: Compresorul este un compresor rotativ cu pistoane si este montat in compartimentul motor, fiind actionat printr-o curea de catre motor. Pentru a nu functiona in permaneta, deoarece fulia compresorului este in permanenta rortita de catre motor, pormirea compresorului se face electric, cupland printr-un ambreiaj comandat electric fulia de compresor. Decuplarea se face decupland electric acelasi ambreiaj si permitand fuliei sa se miste libera pe ax. Freonul are in compozitia sa un ulei care ajuta la ungerea componentelor in moscare ale compresorului, pentru a asigurata o durata lunga de viata a acestuia. This post has been edited by mihai_dorin: 15 Nov 2009, 00:23 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#5
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
cam pe acolo
![]() un pic off-topic dar deh: De unde ti-ai luat stickere cu F1 team ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
De la un user de pe forum, dar care din pacate nu mai face. Si nici nu le mai am pe masina...
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
shading_cone |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 15 July 09 ![]() |
nu consuma benzina in plus doar aeroterma daca dai pe cald. consuma in plus benzina daca pornesti AC
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Renault Megane II sedan, 1.6 16V 83 Kw, 2005
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#8
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
orice consumator in plus iti creste consumul - dar zic eu ca nesemnificativ
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
pe langa AC..
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
cristache03 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 May 08 ![]() |
consuma numai curent...benzina numai daca dai drumul la AC...asa merg si eu....numai cu acel ventilator...chiar si vara. Cobor temperatura la 14 grade dezactivez AC si dau drumul la ventilator..Atunci va intra de afara numai aer la temperatura de afara, iar dak mergi cu o viteza de 110 -120 km/h, aerul nu mai este unul cald, ci relativ rece, mai placut decat AC (la sanatate)....Succes!
|
--------------------
Renault
Megane
- b 50 mpg
2004 Sedan
|
|
caktuss |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
si daca deschizi geamul, va fi de-a dreptul inghetat
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
Adila16 |
![]()
Post
#12
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
offtopic:
@cristache 03: 14 grC pe afisajul climei?... cum ai reusit...?... :-) ontopic: intr-adevar, orice consumator electric, fiind suportat de alternator (atunci cand motorul functioneaza, desigur; in rest, bateria, saraca, e cea care duce greul...) si inducand un efort suplimentar pe motor, duce la sporirea consumului de combustibil.. insa, zic eu, cantitatea suplimentara de benzina arsa pentru a sustine si aeroterma, chiar pe turatie maxima este destul de redusa... ma abtin de la cifre... desi cartea masinii parca zice ca "pentru economie de carburant, este recomandat a nu se folosi echipamentele electrice atunci cand nu esta cazul...", opinez ca asta nu inseamna, pe de-o parte, sa renuntam la confortul oferit sau, pe de alta parte, consumul va creste atat de mult incat sa optam pentru prima opinie... ps: am sesizat ca cel mai puternic consumator de la bord este ...grila de dejivrare a lunetei... cand o conectez, se simte efortul motorului de a compensa sarcina electrica pusa pe alternator... ;-) |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 09:24 |