Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebare 1.6 16v, O intrebare cam "idioata"...

geomvp2nite
post 14 Nov 2009, 23:29
Post #1


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare, un pic cam ciudata spre retarda:

Masina consuma cand merge ventilatorul, adica nu apare ac in colt(eu avand climatronic), si ii dau la putere maxima la ventilatie?...

intrebarea asta vine din faptul ca eu sunt un tip mai friguros, si iarna trebuie neaparat sa ma simt bine in masinuta mea. Deci trebuie sa fie cald, dar nu trebuie neaparat sa folosesc si clima...sper sa nu fie prea prea intrebarea mea si sa luati in considerare un consum de 10-11% in Bucuresti blush.gif ...


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexjackal
post 14 Nov 2009, 23:53
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 17 October 07
From: bucharest




nu inteleg .... vrei sa stii daca consuma cu venitlaorul pornit si motorul oprit sau daca consuma mai mult atunci cand sta cu ventilatorul la max (pe caldura - 27 grade) cu masina la relanti fata de relanti fara ventilatie???

acum presupun ca nu esti chiar asa de **** sa crezi ca mananca benzina cand motorul sta indiferent de ce face masina atunci...

deci ca sa iti raspund la posibitatea 2 (motor pornit cu ventilatie max pe max cald la relanti) poate consuma infim mai mult pt ca introduci o sarcina suplimentara asupra motorului si pt a mentine tensiunea bateriei constante va creste un pic de tot indicele de sarcina.... parerea mea e ca vei avea o crestere de max 10 % fata de stationare fara ventilatie pornita si asta e spusa cu multa generozitate pt ca poate fi si mult mai putin

10-11 la suta pt buc e consum absolut decent pt 1.6 16 v


--------------------
Renault Megane II SEDAN phase 2 apr 2006 1.5 dci 80bhp euro 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 15 Nov 2009, 00:04
Post #3


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




QUOTE(alexjackal @ 14 Nov 2009, 23:53)
nu inteleg .... vrei sa stii daca consuma cu venitlaorul pornit si motorul oprit sau daca consuma mai mult atunci cand sta cu ventilatorul la max (pe caldura - 27 grade) cu masina la relanti fata de relanti fara ventilatie???

acum presupun ca nu esti chiar asa de **** sa crezi ca mananca benzina cand motorul sta indiferent de ce face masina atunci...

deci ca sa iti raspund la posibitatea 2 (motor pornit cu ventilatie max pe max cald la relanti) poate consuma infim mai mult pt ca introduci o sarcina suplimentara asupra motorului si pt a mentine tensiunea bateriei constante va creste un pic de tot indicele de sarcina.... parerea mea e ca vei avea o crestere de max 10 % fata de stationare fara ventilatie pornita si asta e spusa cu multa generozitate pt ca poate fi si mult mai putin

10-11 la suta pt buc e consum absolut decent pt 1.6 16 v
*




probabil m-am exprimat eu gresit. Consuma benzina( cand merg prin bucuresti, tralala, si am temperatura data la 25-26 gr Celsius )cu puterea de ventilatie aproape de max?...intrebarea era doar daca consuma fara CA Clima sa fie pornita ci doar ventilatia...scuze daca initial nu m-am facut inteles.

mersi pentru raspuns,geo!

This post has been edited by geomvp2nite: 15 Nov 2009, 00:05


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 15 Nov 2009, 00:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Ai vrut sa zici daca mai consuma acel litru in plus la cuplarea AC-ului cand cuplezi doar aeroterma, nu?

Daca asta era intrebarea ta, atunci e cam asa, aeroterma foloseste foarte putin curent electric, insesizabil.


Putina tehnica:

Compresorul este un compresor rotativ cu pistoane si este montat in compartimentul motor, fiind actionat printr-o curea de catre motor. Pentru a nu functiona in permaneta, deoarece fulia compresorului este in permanenta rortita de catre motor, pormirea compresorului se face electric, cupland printr-un ambreiaj comandat electric fulia de compresor. Decuplarea se face decupland electric acelasi ambreiaj si permitand fuliei sa se miste libera pe ax. Freonul are in compozitia sa un ulei care ajuta la ungerea componentelor in moscare ale compresorului, pentru a asigurata o durata lunga de viata a acestuia.

This post has been edited by mihai_dorin: 15 Nov 2009, 00:23


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 15 Nov 2009, 01:01
Post #5


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




cam pe acolo tongue.gif
un pic off-topic dar deh:

De unde ti-ai luat stickere cu F1 team mad.gif ? vreau si eu neaparat alcoholic.gif


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 15 Nov 2009, 09:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




De la un user de pe forum, dar care din pacate nu mai face. Si nici nu le mai am pe masina... sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shading_cone
post 17 Nov 2009, 14:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09




nu consuma benzina in plus doar aeroterma daca dai pe cald. consuma in plus benzina daca pornesti AC


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane II sedan, 1.6 16V 83 Kw, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 17 Nov 2009, 14:30
Post #8


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




orice consumator in plus iti creste consumul - dar zic eu ca nesemnificativ


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 17 Nov 2009, 15:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




pe langa AC..


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 17 Nov 2009, 22:36
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




consuma numai curent...benzina numai daca dai drumul la AC...asa merg si eu....numai cu acel ventilator...chiar si vara. Cobor temperatura la 14 grade dezactivez AC si dau drumul la ventilator..Atunci va intra de afara numai aer la temperatura de afara, iar dak mergi cu o viteza de 110 -120 km/h, aerul nu mai este unul cald, ci relativ rece, mai placut decat AC (la sanatate)....Succes!


--------------------
Renault Megane - b 50 mpg 2004 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 17 Nov 2009, 22:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




si daca deschizi geamul, va fi de-a dreptul inghetat radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 18 Nov 2009, 11:28
Post #12


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




offtopic:
@cristache 03: 14 grC pe afisajul climei?... cum ai reusit...?... :-)

ontopic:
intr-adevar, orice consumator electric, fiind suportat de alternator (atunci cand motorul functioneaza, desigur; in rest, bateria, saraca, e cea care duce greul...) si inducand un efort suplimentar pe motor, duce la sporirea consumului de combustibil..
insa, zic eu, cantitatea suplimentara de benzina arsa pentru a sustine si aeroterma, chiar pe turatie maxima este destul de redusa...
ma abtin de la cifre...

desi cartea masinii parca zice ca "pentru economie de carburant, este recomandat a nu se folosi echipamentele electrice atunci cand nu esta cazul...", opinez ca asta nu inseamna, pe de-o parte, sa renuntam la confortul oferit sau, pe de alta parte, consumul va creste atat de mult incat sa optam pentru prima opinie...

ps:
am sesizat ca cel mai puternic consumator de la bord este ...grila de dejivrare a lunetei...
cand o conectez, se simte efortul motorului de a compensa sarcina electrica pusa pe alternator... ;-)


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 09:24
Dacia