Despre semeringul dinspre ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Despre semeringul dinspre ambreiaj
davincu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|||
Adi R5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
1. cind va incepe sa patineze discul..va fii prea tirziu si te vei afla intr-o depasire la limita...sfatul meu: nu mai astepta,schimba semeringul bucuclas. (sa nu fie unul din semeringurile alea...neam cu al meu de pe papuc..a curs acu vreo 90.000km de a facut balta sub masina...de atunci si pina in ziua de azi nu a mai varsat o lacrima)
2. daca vrei sa lucri elegant...da motorul jos cu tot cu cutie...daca vrei sa te chinui ,atunci imita-l pe mecanic. (poate in metoda mecanicului economisesti vreo 2-3 ore de lucru...dar la nervi nu faci nici o economie) in service ,unde ai un elevator la dispozitie..sau un canal bine amenajat si n cricuri hidraulice la indemana ,se preteaza metoda..acasa insa cel mai sanatos si elegant e sa scoti motorul+ CV "din masina" ..sa il pui pe un banc/masa solida (o usa pusa pe citeva roti de masina) si astfel ai loc sa te dai de-a roata dupa el,sa ai acces la toate suruburile,sa centrezi corect discul si sa pui mai usor CV la loc. 4 Nov 2009, 23:44: toate astea ...cele patite de tine in ultima vreme...imi ridica o intrebare: cum stai cu gazele de carter? te-ai gandit la o segmentare? ... e a2a intrebare. This post has been edited by Adi R5: 4 Nov 2009, 22:44 |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
davincu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Adi R5 , multumesc !
Nu am gaze de carter (nu sufla si nu scoate fum pe la busonul de ulei), uleiul se mentine curat (nu se inegreste), in perioada recenta in care nu am avut pierderi de ulei , consumul de ulei exista dar era f. mic. Intrebarea ta insa e pe deplin justificata si voi verifica asta cu motorul fierbinte si turat. * Mecanicul avea o macara mobila mai modesta , dar stiu ca s-a chinuit mult de tot sa faca sa intre motorul in cutie. Nu reusea sa le alinieze perfect. De atunci imi faceam griji ca poate strica altceva. This post has been edited by davincu: 5 Nov 2009, 07:54 |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
mihai29 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 15 June 06 ![]() |
am avut aceeasi problema - discul nu aluneca deoarece problemele sunt la semeringul de la motor nu la cel de cutie - eu am rezolvat tot la service, dar mi-a dat jos cutia nu motorul
|
--------------------
Renault
Super5 TL 1,1 33kw
1987 5 usi B40H
|
|
cosinus |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 2 February 08 From: ORADEA ![]() |
-Nu cumva problema este de la "alternator".
|
--------------------
Logan
1,4 MPI ABS Plus
- BH 63 LGT
2007
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
si noi cind o trebuit sa scoatem motorul am folosit grinda de la garaj si un palan.(acasa).
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
davincu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Ma simt dator sa aduc o explicatie:
<cosinus Scris 5 Nov 2009, 17:18 -Nu cumva problema este de la "alternator".> Nu e un mesaj scris aiurea. Omul mi-a trimis un alternator pe incredere, adica oferta dansului era sa-i trimit ce suma consider eu, cand am timp ca nu e graba, dupa ce ma conving ca este bun alternatorul. Desi a fost cel mai mare domn pe care l-am intalnit eu vreodata, au trecut 5 saptamani si eu inca nu i-am trimis banii. Un cumul de intamplari nefericite a facut sa nu-i pot trimite! Trebuie doar sa ajung in oras la ora la care sunt deschise bancile. * Acum 2 saptamani: un furtun de langa pompa de apa s-a spart in mers si m-a lasat din nou fara alternator. Merg dus intors pe distante scurte, pe baterie... Cred ca masina mea trebuie exorcizata ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
treishu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 14 November 09 ![]() |
deci motorul iese foarte usor de pe cutie... trebuie doar sa faci cateva chestii...
1 dai fulia de la alternator jos 2 scoti prezoanele de pe bloc si le inlocuiesti cu suruburi dar vezi sa ramana bucsile de ghidaj acolo si apoi motorul iese ca uns - fara chinuiala... adir5... tie ti se pare mai usor sa: - scoti uleiul din cutie... sa desfaci suruburi la planetare, sa desfaci suruburile care tin burduful de la planetara din stanga (care au prostul obicei sa se strice), sa scoti stiftul de la planetara lunga, sa dai jos cate o roata, sa desfaci amortizoarele de pe fuzeta ca sa scoti fiecare planetara? nu e mai simplu sa desfaci surubul de la fulie si sa scoti prezoanele de la cutie si sa desfaci suruburile intre cutie si motor? am dat motorasul ala de 1,4 turbo jos de f multe ori in acest fel si nu am abut niciodata probleme... |
--------------------
Renault
5
1990 Cabrio
|
|
vionik |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 9 May 09 ![]() |
te sfatuiesc sa il di jos cu cutui cu tot o sa iti fie mai usor mai ales daca ai o macara
Attached thumbnail(s) DSC02142.JPG ( Size: 839.56k ) Number of downloads: 132 |
--------------------
renault 5
renault 19
1994 1,8 litri
|
|
davincu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Va multumesc frumos ! La urma urmei simt ca am imbatranit . Il duc la mecanic si treaba lui... munceste dupa cum il duce capul, atata doar ca de cate ori l-am dus la altcineva am avut diferite nemultumiri. Cand l-am facut eu - pe langa satisfactie- chiar daca l-am facut incet si oarecum babeste , n-am avut niciodata probleme.
Am facut o intelegere cu mecanicu : verificam impreuna daca sunt sau nu gaze de carter. (eu stiu ca nu sunt), apoi el schimba semeringul. Daca in decurs de 1-2 luni incepe iar sa curga schimba din nou semeringul fara plata. Am cumparat un semering cu 52 lei , ceva nemtesc , dar n-am retinut numele.Asta ca sa n-avem vorbe ca nu-i de calitate. I-am recomandat sa dea jos doar cutia, dar treaba lui ce face . Sper sa nu strice altceva. N-am garaj cu groapa , incalzire si alte luxuri si nici asa tanar nu mai sunt. As putea sa-mi iau alta , dar am prins drag de curva asta mica. (rog moderatorii sa nu stearga cuvantul- e vorba doar de o figura de stil, nu de limbaj murdar) Va doresc o seara placuta, e vreme urata afara ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
tilicaru |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 April 08 ![]() |
semeringul lam schimbt si eu sambata asta precum si cutia de viteaza . intradevar sa dai jos cutia de viteze e mult de lucru , planetare etc sunt enumerate mai jos .total ore 6 ore munca cu schimbat de rulmenti fata .
dar nu inteleg davinciu cum de ai dat 56 de lei eu am luat semering tot nemtesc cu 20 de roni . e scump rulmentul . si fi atent daca nul bate cu ceva semeringup sil lasa mai inafara o sa frece fulia pe semering pana se duce si apoi iar curge ulei.sper ca am zis destul de clar . la mine asa a fost cred ca na fost bagat destul de la ros . am luat semerin nou si cu ocazia schimbari cutiei din 4 in 5 trept am schiombat si semeringul fara sa dau jos motorul sau jugul |
--------------------
renault r5 campus
renault
1987
|
|
davincu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Si asta tot nemtesc. Unu japonez era 60 ron. Alta data intrebam telefonic la 2-3 magazine de piese , dar acum mi-am zis ca doar pentru un semering nu e cazul.
Totusi recunosc ca m-a pus pe ganduri pretul, nu atat pentru semeringul asta cat pentru viitoarele cumparaturi de la acel magazin. Dupa ce il primesc si vad producatorul mai intreb la altii si daca e teapa m-au pierdut de client. Ideea era ca totusi manopera costa mult mai mult sau presupune mult de lucru. Cred ca eu am facut prostia de a-l schimba odata cu discul de ambreiaj, asa numai sa fie nou desi nu curgea, iar mecanicul mi-a pus unul de Dacia, romanesc si ieftin. Alternatoru, dupa o super baie in diluant, lacuit statorul si uscat la cuptor, perii si releu de incarcare nou,slefuit colectoarele, merge perfect. A fost bun cand l-am primit, dar baia repetata de ulei si apa nu i-a priit. Acum sunt doctor la capitolul alternator, oricand dispus la un sfat ! * Am primit semeringul. Marca Victor Reinz. 17 Nov 2009, 20:32: Mare dreptate avea AdiR5. Mi-a aratat mecanicu cum stau cu gazele ! Eu ma uitasem la busonul de ulei.Problema era ca epuratorul are rupta teava spre carb si ca sa intre acolo l-am mai impins spre carb. Uneori ajungea teava carburatorului sa obtureze orificiul pe unde vin gazele din motor si atunci face presiune in motor. Cand orificiul e liber e OK. Dar daca tii cateva secunde degetul pe teava aia pe unde ies gazele de carter si apoi ii dai drumu iti dai seama exact, adica se si aude cum iese presiunea (gazele) formata, iar daca scoti joja de ulei cand e astupata teava cu pricina scuipa ulei mai ceva ca o sonda de petrol. Daca epuratorul e OK si scot busonul de ulei nici nu-ti dai seama ca are gaze. Acuma ar urma faza aia tipica cu scosul unui furtun pentru gaze... Numai ca eu am hotarat sa-i schimb segmentii. Despre marcile si costurile segmentilor sfaturile sunt binevenite. Acuma stiu eu ca am scris cam mult, dar sper sa fie de folos cuiva vreodata ! Asadar ajunsese sa se obtureze aleator (adica sa se infunde uneori-alteori nu) traseul gazelor de carter , asta creea presiune de gaze in motor si mi-a sarit joja si a umplut totul cu ulei. Chestia asta repetata mi-a compromis pana la urma si alternatorul. I-am pus o garnitura sa nu mai sara joja si mi-a puscat semeringul. Am verificat daca am gaze de carter , dar pe la busonul de ulei. Daca s-a nimerit ca atunci sa nu fie blocat traseul gazelor , totul parea in regula. Asa ca il injuram degeaba si pe mecanic si semeringurile romanesti. Piesa aia numita epurator, un plastic cu trei cai, are teva rupta spre carb. De aici cam tot necazul! Buturuga mica rastoarna... Va doresc sa aveti mai mult succes ca mine ! This post has been edited by davincu: 17 Nov 2009, 20:32 |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 18:37 |