Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nu mai trage masina

$$ilvviu
post 19 Nov 2009, 20:13
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu de regula ma descurc singur, sau apelez la un service unde am mai fost si sunt multumit de baieti.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 19 Nov 2009, 20:15
Post #32


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni





fugi pe capul lui deaceea este acolo sa ne rezolve problemele


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cozmin13
post 19 Nov 2009, 20:22
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 13 December 08




si pentru ce sa-i suport nesimtirea. si pe deasupra ii fac si salar ca orice interventie (buna, rea) costa. dar chiar s-au terminat atelierele? cei de acolo, chiar daca platesti o diagnoza sau orice verificare in momentul cand vad ca nu esti dispus sa repari acolo iti dau un rezultat mai mult decat evaziv si in nici un caz precis de unde vine defectul, ca de te astepti ca e reprezentanta.
am sa incerc sa fac o copie la constatarea lor cand mi-au spus ca sunt injectoarele defecte. credeti-ma e de plans dar si de ras

19 Nov 2009, 20:36:
DSCF3415.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 405
de obicei te astepti ca intr- constatare de reprezentanta la injectoare sa fie trecut care injector este defect (1,2,3 sau 4) dar ei .... uitati-va si voi si dati o parere daca intelegeti ceva. iar 3 cuvinte au costat 151.19 lei.

This post has been edited by cozmin13: 19 Nov 2009, 20:36


--------------------
renault laguna 2 2003 1.9dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Typhoon
post 21 Nov 2009, 04:25
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 November 09




Salut.Am o laguna 2 din 2oo1 1.9 dci si am o mare problema cu ea,astazi in timp ce depaseam o alta masina eram in treapta a2a,am accelerat brusc si am turat-o putin moment in care mi-a murit motorul de era sa ma arunce prin parbriz iar pe bord mi-a aparut martorul stop insotit de cel care semnalizeaza probleme la sistemul de injectie.Am reusit sa o repornesc dar nu pot sa o ridic la mai mult de 3000 de ture ca moare din nou.De pornit porneste relativ greu.Are cineva o idee de ce s-a intamplat si poate ajuta cu un sfat?


--------------------
Renault Laguna - cs-05-ajb 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 21 Nov 2009, 14:30
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Am intrat si eu in randul celor care nu le mai trage masina.
Mai exact daca apas acceleratia la maxim (la plecarea de pe loc) motorul da sa moara apoi incepe sa traga dar foarte slab.
Filtrele au aproximativ 200 Km
Turbina am reconditionat-o acum 8000 Km
EGR l-am curatat de curand
I-am facut o diagnoza si nu are nicio eroare...dar de tras tot nu trage
Fum nu scoate deloc...de la ce ar putea fi?


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminphotog
post 22 Nov 2009, 03:19
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 15 August 07
From: Galați-Tg.Mureș




Verifică furtunele acelea de motorină care intră în filtrul de motorină (cel de plastic transparent cu pliuri), vezi că alea se freacă între ele și de capacul motorului și se poate fisura. Drept urmare poate trage aer în instalația de motorină și poate apărea problema descrisă de tine. Bine, mai pot fi un milion de cauze pe lângă ăsta, dar asta îmi trece în minte acum...

This post has been edited by cosminphotog: 22 Nov 2009, 03:20


--------------------
Dacia/ ex Renault Sandero/ex Laguna 1&2 - MS-36-GIN 2008 Laureate 1.6
Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 22 Nov 2009, 13:31
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Am faut urmatoarele verificari:

-EGR, curatat din nou, masurat rezistenta, verificat daca etanseaza bine => OK
-TRS, curatat orificiile si dicul acela din el, masurat rezistenta => OK
-MAP, curatat de ulei, masurat valorile => OK
-Turbina, verificat daca functioneaza tija geometriei => OK
-Intercooler, nu prezinta urme de ulei, verificat imbinarile => OK
-Presiunea in rampa de injectie, verificat conform manualului => OK

Mai ramane debitmetrul sal verific dar am mers cu el deconectat si masina tot bleaga a ramas.
Rog pe cineva care are motorul de 120 Cp si dispune si de DDT2000 sa faca un test in mers si sa citeasca valorile in timp ce accelereaza puternic (presiune supraalimentare, presiune motorina, cantitatea aerului intrat in motor etc)...m-ar ajuta foarte mult in diagnosticarea problemei.

Sau daca are cineva un manual in care sunt scrise aceste valori (presiune supraalimentare la relanti si in sarcina maxima etc).

Va multumesc!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr7
post 23 Nov 2009, 00:56
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 August 08




QUOTE(cozmin13 @ 14 Nov 2009, 22:52)
si asta imi apare pe tester? sau e defect mecanic?
*


e f.posibil sa nu vezi nimic pe tester,probabil i-ti dai seama de neregului daca faci un test dinamic,insa e f simplu sa desfaci vana egr si sa vezi daca supaa acesteia se aseaza perfect pe scaun


--------------------
audi a4 2005 2,5 tdi multitronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 26 Nov 2009, 21:12
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Am rezolvat problema
Vinovatul era catalizatorul care era imbacsit de funingine si din cauza asta gazele nu se evacuau adecvat si turbina hiberna.
Din acest motiv nu mi-a aparut nicio eroare (pe tester)

O seara placuta!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr7
post 29 Nov 2009, 00:57
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 August 08




QUOTE(Fubiansky @ 26 Nov 2009, 21:12)
Am rezolvat problema
Vinovatul era catalizatorul care era imbacsit de funingine si din cauza asta gazele nu se evacuau adecvat si turbina hiberna.
Din acest motiv nu mi-a aparut nicio eroare (pe tester)

O seara placuta!
*


supper!si cum ai curatat catalizatorul?


--------------------
audi a4 2005 2,5 tdi multitronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hugo5969
post 29 Nov 2009, 13:46
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 29 April 09




Hm... curios sunt si eu cum ai curatat catalizatorul.
Si la mine a aparut problema cu trasul acum de o luna. In doua zile mi-a murit motorul 3 ori in mers. M-am dus la un service au pus pe tester si arata ca are problema cu senzor de turatie. Bine. Au sters eroarea sa vedem daca mai apare problema.
Au curatat si EGRul, iar cand l-au desfacut s-au intalnit cu o chestie tare interesanta au ras: usita de la EGR a fost sudata pe pozitia deschis. Au zis ca care a facut a facut bine. De ce? Pentru ca la toate Lagune iesite in 2001 au avut problema cu EGR care producea automat problema la turbina. A venit o cuminactie prin REnault Franta ca cei care au probleme cu turbina sa schimbe automat si EGRul (numai daca masina a fost in garantie, si acum cca 5 ani). Cei de la service au zis ca bine s-a gandit care a sudat-o, pentru ca nu afecteaza asa nici pe turbina nici consumul. Usita e totdeauna deschisa si gazele poate circula fara probleme.
Am iesit din service, dupa care am facut 600 km in 3 zile si intr-un sens giratoriu iara a murit motorul. Am sunat pe seful de la service sa faca comanda la un senzor de turatie ca din nou mi-a lasat pe drum. Ziua urmatoare au pus si mergea foarte bine. Nu mi-a aparut problema cu trasul (cand trage cand nu trage) si acum de 5 zile din nou apare.
Unii zic ca daca consumul e mare si scade puterea si nici turatia nu creste atunci e debimetru. Altii zic sa schimb prima data filtru de aer si daca tot apare problema atunci e debimetrul. Turbina suna bine. cu EGR nu am probleme, acum stiu si eu tongue.gif
si ramane problema cu injecotarele sau cu catalizatorul.
Ziceti-mi si mie unde e catalizatorul? Cum se curata?


--------------------
Renault Laguna II Expression 2001 1.9 dci, 107 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 1 Dec 2009, 02:11
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Nu am incercat sa-l curat...am cumparat altul.

hugo5969
Fa un test in mers (cu testerul conectat la masina) si verifica parametri de functionare.

Debitmetrul
La relanti trebuie sa ai fluxul de aer intre 20-50 Kg/h i-ar in sarcina ~400 Kg/h.
Mai trebuie verificat senzorul de temperatura, verifica valoare intre pinii:
1 - 2 = 2.1 KΩ la 20°C
Daca debitmetrul tau se incadreaza in limitele astea dai pace ca nu are nimic.

Alimentare cu motorina
Pe rampa ai un senzor care masoara presiunea motorinei, masoara valorile intre pinii:
1 - 2 = 4.3 MΩ
2 - 3 = 1.05 KΩ
1 - 3 = 4.3 MΩ
Pe pompa de motorina se afla regulatorul de presiune, masoare valoarea intre pinii:
1 - 2 = ~ 5Ω la 20°C
Daca valorile astea sunt OK pe tester ar trebuie sa ai o presiune a motorinei intre 250 - 1350 bari.

Senzorul de presiune supraalimentare (MAP)
Verifica valorile intre pinii:
1 - 2 = 5.4 KΩ ± 0.5 KΩ
2 - 3 = 3.9 KΩ ± 0.5 KΩ
1 - 3 = 5.0 KΩ ± 0.5 KΩ
La senzorul asta fi foarte atent la firele de la mufa ca se rup desi izolatia ramane intacta.

Pe langa lipsa de putere spuneai ca sa oprit si motorul in mers.
Acorda mai multa atentie la alimentarea cu motorina, fa si un test la injectoare sa vezi in ce stare sunt.
De pornit cum porneste (dimineata)?, cu fumul cum stai?

This post has been edited by Fubiansky: 1 Dec 2009, 02:16


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hugo5969
post 1 Dec 2009, 09:42
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 29 April 09




Nu scoate nimic nici in mers nici la prima pornire dimineata. Dimineata putin e alba dar ma gandesc din cauza frigului si nu din cauza turbinei.
De pornit porneste foarte bine. Ieri putin am studiat sunetul motorului si am observat ca dupa ce apas usor acceleratia parca intra aer in motor asa suna. Pana la 1800 turatii asa suna si apoi porneste turbine, care suna bine, dar in continuare se aude sunetul ala ciudat (parca trage de undeva aer).
Mersi pt pareri. Listez ce ai scris tu si aduc masina la un tester. Sa vedem.


--------------------
Renault Laguna II Expression 2001 1.9 dci, 107 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr7
post 3 Dec 2009, 10:04
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 3 August 08




cu opritul motorului in curbe la stanga am mai intalnit de cateva ori si era cablajul de la senzorul de turatie care facea masa


--------------------
audi a4 2005 2,5 tdi multitronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 23:34
Dacia