nu mai trage masina
![]() ![]() ![]() |
nu mai trage masina
$$ilvviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
przamfiri |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
fugi pe capul lui deaceea este acolo sa ne rezolve problemele |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
cozmin13 |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 13 December 08 ![]() |
si pentru ce sa-i suport nesimtirea. si pe deasupra ii fac si salar ca orice interventie (buna, rea) costa. dar chiar s-au terminat atelierele? cei de acolo, chiar daca platesti o diagnoza sau orice verificare in momentul cand vad ca nu esti dispus sa repari acolo iti dau un rezultat mai mult decat evaziv si in nici un caz precis de unde vine defectul, ca de te astepti ca e reprezentanta.
am sa incerc sa fac o copie la constatarea lor cand mi-au spus ca sunt injectoarele defecte. credeti-ma e de plans dar si de ras 19 Nov 2009, 20:36: DSCF3415.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 405 de obicei te astepti ca intr- constatare de reprezentanta la injectoare sa fie trecut care injector este defect (1,2,3 sau 4) dar ei .... uitati-va si voi si dati o parere daca intelegeti ceva. iar 3 cuvinte au costat 151.19 lei. This post has been edited by cozmin13: 19 Nov 2009, 20:36 |
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9dci 120hp
|
|
Typhoon |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 November 09 ![]() |
Salut.Am o laguna 2 din 2oo1 1.9 dci si am o mare problema cu ea,astazi in timp ce depaseam o alta masina eram in treapta a2a,am accelerat brusc si am turat-o putin moment in care mi-a murit motorul de era sa ma arunce prin parbriz iar pe bord mi-a aparut martorul stop insotit de cel care semnalizeaza probleme la sistemul de injectie.Am reusit sa o repornesc dar nu pot sa o ridic la mai mult de 3000 de ture ca moare din nou.De pornit porneste relativ greu.Are cineva o idee de ce s-a intamplat si poate ajuta cu un sfat?
|
--------------------
Renault
Laguna
- cs-05-ajb
2001
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Am intrat si eu in randul celor care nu le mai trage masina.
Mai exact daca apas acceleratia la maxim (la plecarea de pe loc) motorul da sa moara apoi incepe sa traga dar foarte slab. Filtrele au aproximativ 200 Km Turbina am reconditionat-o acum 8000 Km EGR l-am curatat de curand I-am facut o diagnoza si nu are nicio eroare...dar de tras tot nu trage Fum nu scoate deloc...de la ce ar putea fi? |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Verifică furtunele acelea de motorină care intră în filtrul de motorină (cel de plastic transparent cu pliuri), vezi că alea se freacă între ele și de capacul motorului și se poate fisura. Drept urmare poate trage aer în instalația de motorină și poate apărea problema descrisă de tine. Bine, mai pot fi un milion de cauze pe lângă ăsta, dar asta îmi trece în minte acum...
This post has been edited by cosminphotog: 22 Nov 2009, 03:20 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Am faut urmatoarele verificari:
-EGR, curatat din nou, masurat rezistenta, verificat daca etanseaza bine => OK -TRS, curatat orificiile si dicul acela din el, masurat rezistenta => OK -MAP, curatat de ulei, masurat valorile => OK -Turbina, verificat daca functioneaza tija geometriei => OK -Intercooler, nu prezinta urme de ulei, verificat imbinarile => OK -Presiunea in rampa de injectie, verificat conform manualului => OK Mai ramane debitmetrul sal verific dar am mers cu el deconectat si masina tot bleaga a ramas. Rog pe cineva care are motorul de 120 Cp si dispune si de DDT2000 sa faca un test in mers si sa citeasca valorile in timp ce accelereaza puternic (presiune supraalimentare, presiune motorina, cantitatea aerului intrat in motor etc)...m-ar ajuta foarte mult in diagnosticarea problemei. Sau daca are cineva un manual in care sunt scrise aceste valori (presiune supraalimentare la relanti si in sarcina maxima etc). Va multumesc! |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
mr7 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 08 ![]() |
|
--------------------
audi
a4
2005 2,5 tdi multitronic
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Am rezolvat problema
Vinovatul era catalizatorul care era imbacsit de funingine si din cauza asta gazele nu se evacuau adecvat si turbina hiberna. Din acest motiv nu mi-a aparut nicio eroare (pe tester) O seara placuta! |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
mr7 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 08 ![]() |
|
--------------------
audi
a4
2005 2,5 tdi multitronic
|
|
hugo5969 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 29 April 09 ![]() |
Hm... curios sunt si eu cum ai curatat catalizatorul.
Si la mine a aparut problema cu trasul acum de o luna. In doua zile mi-a murit motorul 3 ori in mers. M-am dus la un service au pus pe tester si arata ca are problema cu senzor de turatie. Bine. Au sters eroarea sa vedem daca mai apare problema. Au curatat si EGRul, iar cand l-au desfacut s-au intalnit cu o chestie tare interesanta au ras: usita de la EGR a fost sudata pe pozitia deschis. Au zis ca care a facut a facut bine. De ce? Pentru ca la toate Lagune iesite in 2001 au avut problema cu EGR care producea automat problema la turbina. A venit o cuminactie prin REnault Franta ca cei care au probleme cu turbina sa schimbe automat si EGRul (numai daca masina a fost in garantie, si acum cca 5 ani). Cei de la service au zis ca bine s-a gandit care a sudat-o, pentru ca nu afecteaza asa nici pe turbina nici consumul. Usita e totdeauna deschisa si gazele poate circula fara probleme. Am iesit din service, dupa care am facut 600 km in 3 zile si intr-un sens giratoriu iara a murit motorul. Am sunat pe seful de la service sa faca comanda la un senzor de turatie ca din nou mi-a lasat pe drum. Ziua urmatoare au pus si mergea foarte bine. Nu mi-a aparut problema cu trasul (cand trage cand nu trage) si acum de 5 zile din nou apare. Unii zic ca daca consumul e mare si scade puterea si nici turatia nu creste atunci e debimetru. Altii zic sa schimb prima data filtru de aer si daca tot apare problema atunci e debimetrul. Turbina suna bine. cu EGR nu am probleme, acum stiu si eu ![]() si ramane problema cu injecotarele sau cu catalizatorul. Ziceti-mi si mie unde e catalizatorul? Cum se curata? |
--------------------
Renault
Laguna II Expression
2001 1.9 dci, 107 CP
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Nu am incercat sa-l curat...am cumparat altul.
hugo5969 Fa un test in mers (cu testerul conectat la masina) si verifica parametri de functionare. Debitmetrul La relanti trebuie sa ai fluxul de aer intre 20-50 Kg/h i-ar in sarcina ~400 Kg/h. Mai trebuie verificat senzorul de temperatura, verifica valoare intre pinii: 1 - 2 = 2.1 KΩ la 20°C Daca debitmetrul tau se incadreaza in limitele astea dai pace ca nu are nimic. Alimentare cu motorina Pe rampa ai un senzor care masoara presiunea motorinei, masoara valorile intre pinii: 1 - 2 = 4.3 MΩ 2 - 3 = 1.05 KΩ 1 - 3 = 4.3 MΩ Pe pompa de motorina se afla regulatorul de presiune, masoare valoarea intre pinii: 1 - 2 = ~ 5Ω la 20°C Daca valorile astea sunt OK pe tester ar trebuie sa ai o presiune a motorinei intre 250 - 1350 bari. Senzorul de presiune supraalimentare (MAP) Verifica valorile intre pinii: 1 - 2 = 5.4 KΩ ± 0.5 KΩ 2 - 3 = 3.9 KΩ ± 0.5 KΩ 1 - 3 = 5.0 KΩ ± 0.5 KΩ La senzorul asta fi foarte atent la firele de la mufa ca se rup desi izolatia ramane intacta. Pe langa lipsa de putere spuneai ca sa oprit si motorul in mers. Acorda mai multa atentie la alimentarea cu motorina, fa si un test la injectoare sa vezi in ce stare sunt. De pornit cum porneste (dimineata)?, cu fumul cum stai? This post has been edited by Fubiansky: 1 Dec 2009, 02:16 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
hugo5969 |
![]() ![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 29 April 09 ![]() |
Nu scoate nimic nici in mers nici la prima pornire dimineata. Dimineata putin e alba dar ma gandesc din cauza frigului si nu din cauza turbinei.
De pornit porneste foarte bine. Ieri putin am studiat sunetul motorului si am observat ca dupa ce apas usor acceleratia parca intra aer in motor asa suna. Pana la 1800 turatii asa suna si apoi porneste turbine, care suna bine, dar in continuare se aude sunetul ala ciudat (parca trage de undeva aer). Mersi pt pareri. Listez ce ai scris tu si aduc masina la un tester. Sa vedem. |
--------------------
Renault
Laguna II Expression
2001 1.9 dci, 107 CP
|
|
mr7 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 08 ![]() |
cu opritul motorului in curbe la stanga am mai intalnit de cateva ori si era cablajul de la senzorul de turatie care facea masa
|
--------------------
audi
a4
2005 2,5 tdi multitronic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 23:34 |