Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierdere de putere, EGR

domnuprofesor
post 7 Oct 2009, 11:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Salutare,

aveam pierderii serioase de putere in special in viteza a 4 in depasiri.
In ultima vreme se manifesta tot mai rau, in oras la 2800 de ture in viteza a 2-a aveam un consum instantaneu de 13 L.

Acum 5 lunii am avut aceiasi problema, am dus-o la service. Mi-au curatat EGR-ul, mecanicul mi-a spus ca "poate" e nevoie sa curete si galeria, dar pentru asta trebuia dat motorul jos ca sa ajunga la galerie si nu am mai avut rabdare si am luat masina.

Acum, dupa ce a pus-o la test pe calculator, mi-a descoperit aceiasi problema; EGR-ul.
S-a uitat la el, a vazut ca era curat (de la ultima curatare acum 5 luni) si a sters erorile. A facut un test zdravan in oras cu ea, si masina trage ca noua. Chiar m-a surprins diferenta. Mi-a spus sa fac un drum de 200-500 km si daca problema mai revine atunci o ia cu de-amanuntul.

Care este parerea voastra? Cum se poate ca simpla stergere de erorii din memoria computer-ului de bord sa "deblocheze" puterea masinii?

Astept raspunsurile voastre,

PS.: Pentru cei din Timisoara, am dus-o la PitStop (de langa Profi din Sagului), unul dintre cele mai bune service-uri auto.

Francisc

This post has been edited by domnuprofesor: 7 Oct 2009, 11:51


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Oct 2009, 13:11
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai se poate sa fii picat de tot EGR-ul sa sa fi blocat.... nu este o regula ca trebuie sa functioneze chiar daca este curat... si nu te mai uita pe consumul instant ca nu este relevant.... eu am vazut si 25% .. asa ca..

Era mai multe topice dedicate, cred ca se putea scrie direct acolo ...

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=156504&hl=EGR

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=156504&hl=EGR - asta este deschis chiar de tine...

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=61013&hl=

This post has been edited by cj98czh: 7 Oct 2009, 13:14


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 7 Oct 2009, 21:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




slutare si eu am patit ceva asemanator ,nu se tura mai mult de 2800,am fost cu ia la tester si mi-au aratat pe laptop ce erori au descoperit:debitmetru defect ,electovalva turbo,egr,am curatat egr cu solutie pt degresat motoare si orificiul care face legatura cu electrovalva turbo,era infundat .nu am schimbat nici debitmetru nici electrovalva turbo si vreau sa-ti spun ca merge de ,,rupe drumul''.apropo pt.a curata galeria de admisie nu trebuie scos motorul.succes.


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 10 Oct 2009, 10:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Stii cumva care e orificiul ala care face legatura cu electrovalva turbo?

This post has been edited by alex0507: 10 Oct 2009, 10:30


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grigore sima
post 11 Oct 2009, 13:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 9 July 08





buna ziua d-lor sunt posesorul unui renault megane 1.9 dci din 2002


si as dori sa-mi spuna cineva daca este complicat desfacerea egr-ului

si daca sunt ceva riscuri ca sa-l desfac si sa-l curat orce informatii
si sfaturi sunt binevenite


--------------------
renault megane break 2002
Satu Mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro_Andrey
post 11 Oct 2009, 14:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 October 09




aceeasi problema am avut`o si eu....
scria Eroare pulverizarea nush ce la motor
am sters eroarea dupa care a dat cu spray pe canlul ce intra in cutia de la motor.... a scos vro 200 g de pulbere ......
dupa 50 km masina si a dat drumu instantaneu...
vr sa spun ca masina cand depaseam cu a 3 a isi lua avant de la 3000 de ture knd era prea tarziu

poate ca si eroarea din computeru de bord valoreaza ceva


--------------------
Renault Megane 2001 1.9 dTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 12 Oct 2009, 07:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Revin cu descrierea situatiei:

dupa circa 60 km de oras problema a revenit. Martorul cu bujiile incandescente s-a aprins din nou, si odata cu el, cresterea consumului si evidenta pierdere de putere (masina nu mai trage cum a tras inainte). Curcumstantele in care a aparut din nou problema sunt urmatoarele: pornire cu motorul cald, dupa ce l-am lasat vreo 3-4 minute la relanti... DAR.. in oras am facut multe opriri scurte de 10-15 minute in care am oprit motorul. Dupa a 3-a astfel de oprire cu pornire martorul s-a aprins.

Ce poate fi, din moment ce EGR-ul e curatat bine? La testul pe calculatorul, au mai aparut 2 erori, una dintre ele zicea: deplasare "nu stiu ce" la sistemul de distributie. Sa fie oare de la aia? Acum iara trebuie sa ma duc cu ea in service. Ce ma uimeste in continuare insa este faptul ca doar o simpla stergere de erorii din memoria computer-ului de bord a rezolvat temporar problema.

Astept ideile & sugestiile voastre!
Multumesc.

This post has been edited by domnuprofesor: 12 Oct 2009, 07:26


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 12 Oct 2009, 16:21
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Scoate debimetru si mergi asa. Vezi daca ti se mai aprinde martorul. Da mergi mai mult (min 100 km). Eu am patit exact ca si tine, am schimbat EGR-ul la Renault si tot asa facea. De vreo 2000 km merg fara debimetru si nu s-a aprins nici o data martorul. Cand il pun la loc se aprinde instant insotit de binecunoscuta lipsa de putere.

O sa-i cumpar si debimetru nou in curand, cand o sa gasesc la un pret acceptabil smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 12 Oct 2009, 16:42
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Habar n-am unde e debimetrul.... il voi scoate daca ma directioneaza cineva ... totusi nu ar fi trebuit sa apara la erori acest debimetru?


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 14 Oct 2009, 09:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Nu trebuie sa scoti debimetrul ci doar mufa de la debimetru. La tine e in partea stanga sus pe traseul conductei de la filtru de aer. Vezi ca sunt pe forum ceva poze ...daca cauti.

In ce priveste erorile la test, nu e neamparat nevoie sa apara pt ca s-ar putea ca in momentul testului debimetru sa mearga normal.


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 26 Oct 2009, 11:47
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Revin cu rezolvarea problemei:

am fost la service si mi s-a spus: ori EGR-ul ori debimetrul. Macanicul inclina spre EGR. La insistentele mele am decis sa inlocuim debimetrul cu unul nou sa vedem daca parametrii revin la valorile normale. Asa a fost, masa de aer a urcat la valoarea de 50 (de la 30 initial). Masina trage acum de rupe drumul.

Am facut un drum Timisoara-hateg, hateg-timisoara, in total 350 km cu un consum medie de 4.8 (in conditiile unui mers destul de rapid, in unele portiuni i-am dat si 140 Km/h). Sunt foarte multumit de cum trage si mai ales de consum!!!!

Masina am luat-o acum 1 an si jumatate si atunci pe acelasi traseu imi manca 6.8%. E clar ca am cumparat-o cu problema asta.

Multumesc lui FederalMogul pentru sfatul care m-a scos din situatia asta.

Francisc


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2009, 12:19
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Faptul ca functioneze fara debitmetru nu este Ok, la un eventual ITP sau control RAR in trafic nu iti vor iesii gazele in veci...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 26 Oct 2009, 13:14
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




QUOTE(domnuprofesor @ 26 Oct 2009, 12:47)
Revin cu rezolvarea problemei:

am fost la service si mi s-a spus: ori EGR-ul ori debimetrul. Macanicul inclina spre EGR. La insistentele mele am decis sa inlocuim debimetrul cu unul nou sa vedem daca parametrii revin la valorile normale. Asa a fost, masa de aer a urcat la valoarea de 50 (de la 30 initial). Masina trage acum de rupe drumul.


Francisc
*



Imi pare bine sa aud ca ai rezolvat. La ce service ai fost si cat te-a costat debitmetrul nou?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 29 Oct 2009, 15:32
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




QUOTE
Imi pare bine sa aud ca ai rezolvat. La ce service ai fost si cat te-a costat debitmetrul nou?


Am fost in Timisoara, la Pit Stop (Pe Liviu Rebreanu, in Sagului, langa Profi).
Din cate am auzit ar fi unul dintre cele mai bune service-uri.

Debimetrul nou m-a costat 650 RON. Insa ca sa primesc garantia (1 an) trebuia schimbat si filtrul de aer (35 RON). Am luat unul Siemens, piesa originala (adica cea recomandata de Renault).

Cei de la service au fost destul de ok si mi-au zis ca daca nu e de la debimetrul nu sunt obligat sa il cumpar, deci ei au comandat piesa la risc ca sa zic asa.

Francisc


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 13 Nov 2009, 00:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




dar am si eu o nelamurire.acest faimos scump debitmetru nu se curata? nu se reconditioneazea?biggrin.gifD


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 17:05
Dacia