Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Masina cu masaj, vibreaza rau de tot intre 2200 si 3000 r/m

fan peugeot
post 12 Aug 2008, 12:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




Buna ziua,

In primul rand vreau sa va asigur ca am citit, am cautat, pe forum si ori nu am gasit ceva asemanator, ori nu ma pricep eu prea bine, cert este ca am fost nevoit sa deschid un topic nou.
am una bucata masina din semnatura. acum are 183.000 km. masinuta, achizitionata anul trecut in decembrie, a trepidat la plecarea de pe loc de la bun inceput. + daca doream sa accelerez de la 80 la 100 (de ex.) tremura pana la atingerea vitezei apoi rula lin si frumos. am zis eu ca-i trebuie un kit de ambreiaj, dar pana nu pica nu are rost sa-l schimb, ca nu-i asa de deranjant.
masina avea la achizitie 170.000 km. la 180.000 am schimbat kit distributie, transmisie, filtre, ulei, bieleta anticuplu, etc. dupa nici 1000 km, masina a inceput sa vibreze rau de tot (zici ca se rupe) in palierul de turatii 2200-3000. schimbat kit de ambreiaj si rezultatul....zero. adica la plecarea de pe loc pleaca lin acum, nu mai trebuie sa accelerea mai puternic, dar in mers face la fel.
anvelopele sunt noi, echilibrate (daca calc ambreiajul masina ruleaza lin). semnalmentele sunt ca si cum ar merge motorul in 3, dar el merge rotund. eram 100% ca e din ambreiaj.
un sfat, un link (poate nu l-am gasit eu), se poate?

Cu multumiri anticipate,
George


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 12 Aug 2008, 13:11
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




daca ai DCI la diagnoza compiuterizata iti v-a spune daca masina merge sau nu in 3 pistoane, daca este DTI nu cred ca v-a reusi sa-ti spuna daca merge sau nu in 3 deoarece numai un piston beneficiaza de senzori de injectie.....

Sfatul meu: dute la un service renault si fa o diagnoza compiuterizata


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi - CT-87-GCA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 12 Aug 2008, 14:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




merci pentru sfat. am vorbit deja sa merg la analiza cu masina.

am un tip de motor f. ciudat. injectoarele, filtrele, toate sunt de dti, dar cand am schimbat distributia / transmisia am descoperit ca defapt sunt de dci.
"motor hibrid" a spus mecanicul.
ma gandesc ca poate e un injector mai dubios. adica sa nu lucreze bine in cuplu. nu stiu ce sa mai zic.
revin maine cu informatii dupa ce duc masinuta la analiza. (prea multe sperante nu-mi fac, caci am inteles ca dti-urile sunt foarte sarace in informatii)

o zi usoara tuturor.

13 Aug 2008, 09:23:
am fost cu masina la diagnoza. din pacate modelul acesta este destul de sarac in informatii computerizate. au fost gasite urmatoarele erori:
1. captorul de la acceleratie. - nu a putut fi stearsa eroarea
2. ceva cu abs spate dreapta - sters (rezolvat)
3. nu-s ce cu rulaj la viteze mici. - aici, de cand am schimbat ambreiajul, am o chestie f. interesanta. daca pun frana mi se aprinde martorul din bord (acela cu rezistente sau ce o fi el - de sub becul rosu de combustibil) si turatia creste la 1300. daca misc un pic masina, aceasta scade si sta normal la 900. in mers nu se manifesta in niciun fel. ma rog, eroarea stearsa, aparuta de dimineata.
4. rezistenta arsa pentru prima treapta de la ventilatorul de radiator.

ca sa revin la trepidatul acesta stupid, mecanicul, in care am f. mare incredere, zice sa urmarim urmatorii pasi:
a. curatam injectoarele
b. schimbare captor

am sa revin cu info.
o zi buna tuturor.

ps. daca are cineva o idee ce ar putea fi la punctul 3, raman dator

This post has been edited by fan peugeot: 13 Aug 2008, 09:23


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 13 Aug 2008, 10:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




Daca te referi la indicatorul de bujii sa stii ca acesta se poate aprinde si in mers oricand "simte" ca e ceva neregula cu carburantul: apa, impuritati lichide....
Incearca sa vezi poate e ceva apa in paharul unde este si filtrul de motorina, acolo se afla senzorul de calitate a carburantului.

Cat despre captorul de acceleratie nu stiu ce sa iti zic, daca e pot sa ti-l dau pe al meu sa vezi daca este intradevar de la captor inainte sa mai schimbi si alte piese. Eu sunt in Bucuresti pana duminica. Anunta-ma daca vrei!!
SALUTARE


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi - CT-87-GCA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 13 Aug 2008, 12:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




acelasi fenomen il am eu acum in service la un audi A3 la accelerare incepe si trepideaza . Daca mentin viteza constanta nu face nimic. daca franez mai tare cu frana de motor trepideaza dar nu asa tare. Daca merg cu spatele nu trepideaza deloc.

si acum diagnoza:

coroana era desprinsa din niturile batute la cald de pe carcasa diferentialului.
Cand acceleram baga coroana desprinsa intr-o vibratie iesita din comun si ATENTIE!!! fara zgomote suspecte.
Daca dadeam cu spatele, datorita inclinarii danturii tragea coroana pe suprafata diferentialuli si nu trepida..


Oricum interesant defectul!


Remediul..piesele fiind prea scumpe clientul a preferat sa cumpere o cv second. Astazi am montat-o

This post has been edited by RADU__: 13 Aug 2008, 12:02


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 14 Aug 2008, 08:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




salve,

aseara am curatat injectoare. ori sunt eu un pic autosugestionat, ori chiar asa este, cert e ca parca, parca vibreaza mai incet. oricum problema nu e rezolvata inca. maine pun de proba un captor sa vedem daca mai da eroarea si daca merge si ea ca o masina normala.
sper din tot sufletul sa nu fie aceeasi problema ca la audi. (nici nu vreau sa ma gandesc cat e cutie sh)

o zi minunata,
george


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 18 Aug 2008, 09:30
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




buna ziua,

am mai facut o incercare. masina incepe sa trepideze de pe la 85-90 km/h. am adus masina peste aceasta viteza in treapta 3 (peste 3000 rot/min) si trepideaza la fel de tare. am dedus de aici ca nu prea are legatura cu mersul motorului, ci mai degraba cred ca este vorba de ceva mecanic. (ceva care "se aseaza" peste 150 km/h)
nu stiu ce sa mai fac. un sfat ceva?

cu multumiri anticipate,
george


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 18 Aug 2008, 16:31
Post #8


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Tampoane motor poate? Sau prinderea cutiei de viteze?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 19 Aug 2008, 07:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




saru-mana de raspuns.

tampoanele de la motor nu au nimic, caci le-am verificat cand am schimbat ambreiajul. prinderile cutiei de viteze pareau ok.
vineri seara ma apuc de demontat. nu are jocuri vizibile f. mari, dar ma gandesc ca poate cumulate....un foarte mic joc in pivot si parca, parca bucsile de bascula.
cert este ca nu-mi vine sa schimb pivotii si bucsile de bascula + bara stabilizatoare, asa aiurea.
dar pana la urma o fac si pe asta. decat cutie de viteze, mai bine sa elimin tot inainte....
inca o data va multumesc pentru raspuns.

cu stima,
george


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 22 Aug 2008, 08:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




salutare tututor,

am descoperit intr-un final....
sa o luam de la capat. masina nu facea nici un zgomot suspect (exceptie facand cazul in care plecam in spate - se auzea un clantanit metalic si asta f. rar...aici am crezut ca sunt bucsile de la bara stabilizatoare care ce-i drept sunt cam duse). trepidatiile apareau initial la accelerare dupa care, odata ajuns la viteza de croaziera se linisteau. plus ca nu trepida asa de tare. dupa un timp a inceput sa faca din ce in ce mai rau de la 80 la 140 - 150....
aseara, am ridicat inca o data masina pe cric si vine un baiat destept (dupa ce i-am descris fenomenul) si zice ca nu sta bine cricul acolo si sa-l bag sub pivot sa stea masina in pozitia normala de mers. am lasat masina sa mearga cu roata data jos si minune....s-a vazut defectul imediat. planetara dreapta. am mers la dezmembrari si am luat alta, dar nu s-a potrivit pe caneluri asa incat am schimbat tripoda cu totul (aceea dinspre cutie). montat si acum merge stas. (mi-e un drag de ea acum... wub.gif )

va multumesc inca o data pentru sfaturi si-mi cer scuze pentru postul, poate, prea lung.

o zi usoara,
george


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 27 Aug 2008, 10:33
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




Cat te-a costat planetara?


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi - CT-87-GCA 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goplus
post 3 Sep 2008, 14:29
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 September 08




incearca sa echilibrezi rotile


--------------------
renault megane - db06wlk 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catyon
post 6 Sep 2008, 20:13
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 08




in urma cu o luna mi-a cedat turbina iar motorul a "luat-o pe ulei" accelerindu-se la 4000 de rot. in prima faza am scos cheile din contact dar motorul mergea constant la 4000 rot, am deconectat bateria si nimic . in concluzie motorul a mers pina s-a oprit singur cca 10 min, mentionez ca in timpul functionarii mi-a aruncat si toata apa din borcan.
am crezut ca motorul s-a calat dar la sfatul mecanicului peste 2 zile am completat cu ulei si apa si surpriza acesta a pornit, mai defectuos adevarat din cauza turbinei stricate.
dupa inlocuirea turbinei a aparut adevarata problema pentru care va scriu, motorul trepideaza la relanti atit de tare incit simti miscarea in scaun iar schimbatorul abia daca il poti prinde in pumn. nici demarajul masinii nu mai este acelasi in sensul ca in a2-a si a3-a avea mai multa vlaga.
credeti ca daca mi-a cedat garnitura de chiuloasa in incidentul initial poate fi afectat randamentul motorului? va intrb pentru ca in borcanul de apa am gasit in prima zi dupa reparatie o pelicula de ulei, in motor uleiul este curat.
tot in prima zi dupa reparatie am constatat impreuna cu mecanicul ca termostatul este blocat, l-am demontat si am lasat-o fara o perioada.
astept parerile voastre pentru ca m-am cam saturat de aceasta masina, credeti ca merita sa mai investesc in ea pentru o reparatie mai serioasa?


--------------------
renault megane 2000 1,9 dti 98 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krystyb
post 7 Sep 2008, 09:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 May 07




urita treaba cu turatia, oricum, dieselul se opreste "luindu-i aerul", ( in situatia in care se autoaprinde cu ulei)cind ai vazut ca se tureaza, puteai sa incerci sa o bagi in viteza si sa te urci cu picioarele pe frana...


--------------------
renault megane 1.9 dci 1 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan peugeot
post 11 Sep 2008, 16:07
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 21 January 08




QUOTE(Hawk84 @ 27 Aug 2008, 10:33)
Cat te-a costat planetara?
*



200 ron


--------------------
Renault Megane Break 2001 1.9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cyppa
post 12 Nov 2009, 15:03
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 30 March 08




Am aceeasi masina , acelasi motor , acelasi an (numai ca e berlina) , aceeasi problema (cred) . Cand depasesc 50-60 km/h imi face toata masina ca dracu parca decoleaza ! Sa fie aceeasi problema? planetara? Ms. , astept raspuns.

This post has been edited by cyppa: 12 Nov 2009, 15:05


--------------------
Renault Megane Classic - CT-99-TEO 2001 dTi 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 12 Nov 2009, 22:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




daca huruie poate sa fie si un rulment....descrie mai detaliat problema


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cyppa
post 21 Nov 2009, 01:18
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 30 March 08




Nu huruie deloc..rulmentii i-am schimbat acum 2 lini. Am fost la un service si mecanicul mi-a spus ca e de vina tamponul de la motor !


--------------------
Renault Megane Classic - CT-99-TEO 2001 dTi 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 15:02
Dacia