Masina cu masaj, vibreaza rau de tot intre 2200 si 3000 r/m
![]() ![]() ![]() |
Masina cu masaj, vibreaza rau de tot intre 2200 si 3000 r/m
fan peugeot |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|||
Hawk84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
daca ai DCI la diagnoza compiuterizata iti v-a spune daca masina merge sau nu in 3 pistoane, daca este DTI nu cred ca v-a reusi sa-ti spuna daca merge sau nu in 3 deoarece numai un piston beneficiaza de senzori de injectie.....
Sfatul meu: dute la un service renault si fa o diagnoza compiuterizata |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
- CT-87-GCA
2000
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
merci pentru sfat. am vorbit deja sa merg la analiza cu masina.
am un tip de motor f. ciudat. injectoarele, filtrele, toate sunt de dti, dar cand am schimbat distributia / transmisia am descoperit ca defapt sunt de dci. "motor hibrid" a spus mecanicul. ma gandesc ca poate e un injector mai dubios. adica sa nu lucreze bine in cuplu. nu stiu ce sa mai zic. revin maine cu informatii dupa ce duc masinuta la analiza. (prea multe sperante nu-mi fac, caci am inteles ca dti-urile sunt foarte sarace in informatii) o zi usoara tuturor. 13 Aug 2008, 09:23: am fost cu masina la diagnoza. din pacate modelul acesta este destul de sarac in informatii computerizate. au fost gasite urmatoarele erori: 1. captorul de la acceleratie. - nu a putut fi stearsa eroarea 2. ceva cu abs spate dreapta - sters (rezolvat) 3. nu-s ce cu rulaj la viteze mici. - aici, de cand am schimbat ambreiajul, am o chestie f. interesanta. daca pun frana mi se aprinde martorul din bord (acela cu rezistente sau ce o fi el - de sub becul rosu de combustibil) si turatia creste la 1300. daca misc un pic masina, aceasta scade si sta normal la 900. in mers nu se manifesta in niciun fel. ma rog, eroarea stearsa, aparuta de dimineata. 4. rezistenta arsa pentru prima treapta de la ventilatorul de radiator. ca sa revin la trepidatul acesta stupid, mecanicul, in care am f. mare incredere, zice sa urmarim urmatorii pasi: a. curatam injectoarele b. schimbare captor am sa revin cu info. o zi buna tuturor. ps. daca are cineva o idee ce ar putea fi la punctul 3, raman dator This post has been edited by fan peugeot: 13 Aug 2008, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
Hawk84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca te referi la indicatorul de bujii sa stii ca acesta se poate aprinde si in mers oricand "simte" ca e ceva neregula cu carburantul: apa, impuritati lichide....
Incearca sa vezi poate e ceva apa in paharul unde este si filtrul de motorina, acolo se afla senzorul de calitate a carburantului. Cat despre captorul de acceleratie nu stiu ce sa iti zic, daca e pot sa ti-l dau pe al meu sa vezi daca este intradevar de la captor inainte sa mai schimbi si alte piese. Eu sunt in Bucuresti pana duminica. Anunta-ma daca vrei!! SALUTARE |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
- CT-87-GCA
2000
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
acelasi fenomen il am eu acum in service la un audi A3 la accelerare incepe si trepideaza . Daca mentin viteza constanta nu face nimic. daca franez mai tare cu frana de motor trepideaza dar nu asa tare. Daca merg cu spatele nu trepideaza deloc.
si acum diagnoza: coroana era desprinsa din niturile batute la cald de pe carcasa diferentialului. Cand acceleram baga coroana desprinsa intr-o vibratie iesita din comun si ATENTIE!!! fara zgomote suspecte. Daca dadeam cu spatele, datorita inclinarii danturii tragea coroana pe suprafata diferentialuli si nu trepida.. Oricum interesant defectul! Remediul..piesele fiind prea scumpe clientul a preferat sa cumpere o cv second. Astazi am montat-o This post has been edited by RADU__: 13 Aug 2008, 12:02 |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
fan peugeot |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
salve,
aseara am curatat injectoare. ori sunt eu un pic autosugestionat, ori chiar asa este, cert e ca parca, parca vibreaza mai incet. oricum problema nu e rezolvata inca. maine pun de proba un captor sa vedem daca mai da eroarea si daca merge si ea ca o masina normala. sper din tot sufletul sa nu fie aceeasi problema ca la audi. (nici nu vreau sa ma gandesc cat e cutie sh) o zi minunata, george |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
buna ziua,
am mai facut o incercare. masina incepe sa trepideze de pe la 85-90 km/h. am adus masina peste aceasta viteza in treapta 3 (peste 3000 rot/min) si trepideaza la fel de tare. am dedus de aici ca nu prea are legatura cu mersul motorului, ci mai degraba cred ca este vorba de ceva mecanic. (ceva care "se aseaza" peste 150 km/h) nu stiu ce sa mai fac. un sfat ceva? cu multumiri anticipate, george |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
adip |
![]()
Post
#8
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Tampoane motor poate? Sau prinderea cutiei de viteze?
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
fan peugeot |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
saru-mana de raspuns.
tampoanele de la motor nu au nimic, caci le-am verificat cand am schimbat ambreiajul. prinderile cutiei de viteze pareau ok. vineri seara ma apuc de demontat. nu are jocuri vizibile f. mari, dar ma gandesc ca poate cumulate....un foarte mic joc in pivot si parca, parca bucsile de bascula. cert este ca nu-mi vine sa schimb pivotii si bucsile de bascula + bara stabilizatoare, asa aiurea. dar pana la urma o fac si pe asta. decat cutie de viteze, mai bine sa elimin tot inainte.... inca o data va multumesc pentru raspuns. cu stima, george |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
salutare tututor,
am descoperit intr-un final.... sa o luam de la capat. masina nu facea nici un zgomot suspect (exceptie facand cazul in care plecam in spate - se auzea un clantanit metalic si asta f. rar...aici am crezut ca sunt bucsile de la bara stabilizatoare care ce-i drept sunt cam duse). trepidatiile apareau initial la accelerare dupa care, odata ajuns la viteza de croaziera se linisteau. plus ca nu trepida asa de tare. dupa un timp a inceput sa faca din ce in ce mai rau de la 80 la 140 - 150.... aseara, am ridicat inca o data masina pe cric si vine un baiat destept (dupa ce i-am descris fenomenul) si zice ca nu sta bine cricul acolo si sa-l bag sub pivot sa stea masina in pozitia normala de mers. am lasat masina sa mearga cu roata data jos si minune....s-a vazut defectul imediat. planetara dreapta. am mers la dezmembrari si am luat alta, dar nu s-a potrivit pe caneluri asa incat am schimbat tripoda cu totul (aceea dinspre cutie). montat si acum merge stas. (mi-e un drag de ea acum... ![]() va multumesc inca o data pentru sfaturi si-mi cer scuze pentru postul, poate, prea lung. o zi usoara, george |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
Hawk84 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Cat te-a costat planetara?
|
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
- CT-87-GCA
2000
|
|
goplus |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 September 08 ![]() |
incearca sa echilibrezi rotile
|
--------------------
renault
megane
- db06wlk
2002
|
|
catyon |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 July 08 ![]() |
in urma cu o luna mi-a cedat turbina iar motorul a "luat-o pe ulei" accelerindu-se la 4000 de rot. in prima faza am scos cheile din contact dar motorul mergea constant la 4000 rot, am deconectat bateria si nimic . in concluzie motorul a mers pina s-a oprit singur cca 10 min, mentionez ca in timpul functionarii mi-a aruncat si toata apa din borcan.
am crezut ca motorul s-a calat dar la sfatul mecanicului peste 2 zile am completat cu ulei si apa si surpriza acesta a pornit, mai defectuos adevarat din cauza turbinei stricate. dupa inlocuirea turbinei a aparut adevarata problema pentru care va scriu, motorul trepideaza la relanti atit de tare incit simti miscarea in scaun iar schimbatorul abia daca il poti prinde in pumn. nici demarajul masinii nu mai este acelasi in sensul ca in a2-a si a3-a avea mai multa vlaga. credeti ca daca mi-a cedat garnitura de chiuloasa in incidentul initial poate fi afectat randamentul motorului? va intrb pentru ca in borcanul de apa am gasit in prima zi dupa reparatie o pelicula de ulei, in motor uleiul este curat. tot in prima zi dupa reparatie am constatat impreuna cu mecanicul ca termostatul este blocat, l-am demontat si am lasat-o fara o perioada. astept parerile voastre pentru ca m-am cam saturat de aceasta masina, credeti ca merita sa mai investesc in ea pentru o reparatie mai serioasa? |
--------------------
renault
megane
2000 1,9 dti 98 cp
|
|
krystyb |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 13 May 07 ![]() |
urita treaba cu turatia, oricum, dieselul se opreste "luindu-i aerul", ( in situatia in care se autoaprinde cu ulei)cind ai vazut ca se tureaza, puteai sa incerci sa o bagi in viteza si sa te urci cu picioarele pe frana...
|
--------------------
renault
megane 1.9 dci
1 2003
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
cyppa |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 March 08 ![]() |
Am aceeasi masina , acelasi motor , acelasi an (numai ca e berlina) , aceeasi problema (cred) . Cand depasesc 50-60 km/h imi face toata masina ca dracu parca decoleaza ! Sa fie aceeasi problema? planetara? Ms. , astept raspuns.
This post has been edited by cyppa: 12 Nov 2009, 15:05 |
--------------------
Renault
Megane Classic
- CT-99-TEO
2001 dTi 98cp
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
daca huruie poate sa fie si un rulment....descrie mai detaliat problema
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
cyppa |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 March 08 ![]() |
Nu huruie deloc..rulmentii i-am schimbat acum 2 lini. Am fost la un service si mecanicul mi-a spus ca e de vina tamponul de la motor !
|
--------------------
Renault
Megane Classic
- CT-99-TEO
2001 dTi 98cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 15:02 |