Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

+ uri si - uri la Symbol/Clio fata de Megane, sunt curios...

spy_oh_joy1389
post 5 Oct 2008, 00:11
Post #1


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




sunt curios daca a mai avut cineva clio si a trecut la megane sau au trecut prin cele doua masini, ce avantaje si dezavantaje au gasit comparandu-le pe cele doua.
Eu mi-am facut lista asa:
+ uri clio: mai mic si mai usor de strecurat prin trafic, climatronicul raspunde mai bine la comenzi chiar daca apas repede pe butoane, mai usor de intretinut interiorul, ambreiajul tine mai jos, mai bine pozitionat climatronicul, design mai vesel, bord ergonomic si scrumiera in consola, cand aprindeam pozitiile sau faza scurta puteam sa pornesc direct cu proiectoare ceata, nu scartaiau stergatoarele, plasticele din bord erau frecate intre ele si nu mai scartaiau deloc, schimbator mai scurt, acele de la ceasuri subtiri parca iti indica mai clar viteza;
- uri clio: consum un pic mai mare(1.4 8v) fata de megane(1.6 16v), nu prea mai accelereaza in a 5-a daca e incarcat cu 5 oameni, volanul merge mai greu, mai instabil, lipsa geam cu impuls macar la sofer, se conduce mai greu si e mai obositor la drum lung.
+uri megane: design interior placut(mi-a placut mult privilege), exterior formal, scaune fata care te tin bine si facute pe coloana, confort sporit, mai multe spatii de depozitare, porneste mai repede motorul daca iti moare in trafic, stergatoarele curata mai bine, e mai vioi, mai usor de condus chiar si in trafic, ceasuri placute mai ales noaptea
- uri megane: plasticele de pe consola sunt mai proaste decat pe clio, mai subtiri chiar desi restul mi se pare bine inchegat, spuma aia din care e facut bordul nu cauzeaza nicio problema, nu am loc la genunchiul stang sa imi pun mobilul, cand fixez volanul uneori intra greu pivotul acela(nu stiu cum sa-i spun), se incing butoanele pentru geamuri la sofer, nu imi place cum e pus butonul de avarie, climatronicul raspunde greu la comenzi si butoanele se misca de colo colo, si schimbatorul lung specific renault e oribil, parca dau la mamaliga, dar vitezele se schimba bine.
Nu sunteti de acord, nu-i nimic, fiecare cu parerea lui, dar fiecare sa si-o spuna. Numai bine!


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 5 Oct 2008, 02:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Ar fi interesanta comparatia intre Clio 3 si Megane 2.2 tongue.gif


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 5 Oct 2008, 08:09
Post #3


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




orice clio, de fapt orice trecere de la clasa mai mica la megane amandoua de la renault. din cate stiu clio 3 e un megane mai mic.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 5 Oct 2008, 11:49
Post #4


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.151
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Eu as vrea sa-mi dau clio II pe un megane 1.6 16v 110 cp Privilage si dotari optionale:scaune incalzite,tempomat si air-bag torace spate...dupa oferta celor de la Serus asta ma duce la 15000 euro cu TVA si discount....e o afacere buna?


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 5 Oct 2008, 12:24
Post #5


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




Eu am doua Meganuri la "activ" dar am condus destul de mult si un Clio ... ce pot sa spun e ca din start -per ansamblu- comparatia intre cele doua masini e "nedreapta" cu Clio pt. ca se face intre doua clase diferite ... plusuri la Clio in clasa sa pot gasi destul de multe si masina imi place ... dar daca e sa-l compar cu Meganul mai ales cu cel II nu cu Classic-ul ... rolleyes.gif .Acum daca stam si despicam firul in 4 biggrin.gif putem gasi "+" - uri de genul pozitia butonului de avarii ... dar repet in opinia mea - Megane rules tongue.gif


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 5 Oct 2008, 16:10
Post #6


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




totusi, as fi vrut un climatronic mai "user friendly" ca la clio si cu ecran la fel si butoane mai sanatoase un pic. sunt niste mici +uri de care mi se face un pic dor, din obisnuinta caut sa pun mobilul la genunchi in stanga sau caut sa dau mai rece jos in dreapta pe la butonul de start. De... asa-i obisnuinta


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 5 Oct 2008, 19:04
Post #7


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




intr-adevar butoanele de actionare a climatronicului joaca un pic in locasul lor dar de ce zici ca nu e "user-friendly"?telefonul poti sa ti-l pui in dreapta sub ceasuri si ai o vizibilitate buna la el.eu am un suport din acela magnetic de la practiker mic si finut care nu prea se observa si sunt foarte multumit.( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=123...post&p=1519687)
Ai dreptate cu obisnuinta eu cand am trecut de la classic la II o saptamana am tot dat cu cartela in volan incercand sa pornesc motorul biggrin.gif

This post has been edited by adrian mgn: 5 Oct 2008, 19:06


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 6 Oct 2008, 08:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(eduardsebe @ 5 Oct 2008, 11:49)
Eu as vrea sa-mi dau clio II pe un megane 1.6 16v 110 cp Privilage si dotari optionale:scaune incalzite,tempomat si air-bag torace spate...dupa oferta celor de la Serus asta ma duce la 15000 euro cu TVA si discount....e o afacere buna?
*



Avand in vedere ce dotari intra in pretul mentionat de tine, e o afacere foarte buna. Motorul e super ok, s-o stapanesti sanatos!

P.S.: Asta daca nu mai astepti un pic sa apara Megane III Sedan smile.gif


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 6 Oct 2008, 15:53
Post #9


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(adrian mgn @ 5 Oct 2008, 19:04)
intr-adevar butoanele de actionare a climatronicului joaca un pic in locasul lor dar de ce zici ca nu e "user-friendly"?telefonul poti sa ti-l pui in dreapta sub ceasuri si ai o vizibilitate buna la el.eu am un suport din acela magnetic de la practiker mic si finut care nu prea se observa si sunt foarte multumit.( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=123...post&p=1519687)
Ai dreptate cu obisnuinta eu cand am trecut de la classic la II o saptamana am tot dat cu cartela in volan incercand sa pornesc motorul  biggrin.gif
*


Telefonul nu mi se pare bine pus acolo ca daca il uit, se cam vede de dinafara, cand la symbol cum statea acolo greu se vedea; zic ca la ala climatronicul era mai user friendly pentru ca avea butoanele alea separate pentru aer spre picioare, piept si parbriz, cat timp la megane trebuie sa dai in sus si in jos si imi placea mai mult ecranul ala mai mare. nu stiu, pur si simplu, ma intelegeam mai bine cu ala, din prima iti dai seama cu trebuie sa il setezi, cand la megane a trebuit sa ma joc cu el sa aflu ce si cum. Ah si ce nu imi place, aeratoarele la megane nu prea au libertate de miscare, acolo cativa mm dar nu prea poti sa le orientezi cum vrei. Poate asa o fi la masinile care au genul asta de la aeratoare, ca in schimb, alea rotunde mi se par mai utile, dar arata oribil


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 8 Nov 2009, 01:25
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu am fost la drivetest cu Megane asta nou cu motor 1.6 16V si 6 viteze si mi s-a parut lesinat rau motorul.
In rest masina e ok .smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 Nov 2009, 17:27
Post #11


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




lesinat in comparatie cu ce?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 10 Nov 2009, 17:42
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




In comparatie cu alt motor de 100CP.
La 130km/h avea vreo 4500rpm, cu viteza a 6-a, daca imi aduc bine aminte. Treptele sunt foarte scurte, dar demarajul resimtit pe fiecare treapta nu e impresionant pentru un motor de 105 CP.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 10 Nov 2009, 18:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Vezi ca posesori zic ca la 130m/h in a 6-a au 3500 rot/min,nu 4500.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 18:29
Dacia