Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 3 facelift 2009, sau ce masina sa NU-ti cumperi

nh1980ro
post 27 Jun 2010, 00:42
Post #271


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai sunt 3 poze in primul post. De atunci am capatat o dunga aproape invizibila pe hayon. Nu prea imi dau seama cum a reusit cineva sa o atinga acolo, in rest e doar mai murdara.
O sa fac si poze cu interiorul.

Problema cu demarajul e doar in primele ~5 minute de la pornire. Daca plec de pe loc imediat, apas acceleratia, ea accelereaza putin si apoi simt cum moare, desi eu apas in continuare pe pedala de acceleratie. Daca infund piciorul in pedala, are un moment cand se inneaca, dar apoi se tureaza. Nu mai face asa dupa primele 5 minute.

Am mai condus o Mazda 3 din 2004 mai multe mii de km si mi s-a parut mult mai masina decat Clio, cel putin nu chitaia nimic in ea dupa 10.000km (era tot noua si aia). Problema ei era ca avea motor de 140CP si 1.7 tone. A, si era facuta pentru SUA si nu Europa de Est. Chiar cred ca e o diferenta de calitate. Materialele de la interior pareau cam ca si la Clio, doar ca insonorizarea era mult mai buna si manufactura la fel.(erau totusi 500Kg in plus).
In plus "betele" de la semnalizare/stergatoare nu aratau ca un clitoris (vezi Clio 3) smile.gif
Corolla/2004 era cam ca si Clio de acum, poate ceva mai proaste materialele din interior. Corolla era sedan.







--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 27 Jun 2010, 00:59
Post #272


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Probleme minore. Materiale super-fine n-ai sa vezi decat la Mini in clasa asta.

Conteaza consumul, motorul fasnet, tinuta de drum foarte buna, designul frumos, functionalitatea.

N-are sens sa o compari cu masini duble ca si pret tongue.gif Daca vrei pot sa-ti insir lista de mici imperfectiuni de finisare la un Mercedes clasa E, nou-noutz.



--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 27 Jun 2010, 12:48
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(nh1980ro @ 27 Jun 2010, 00:43)
Sunt curios daca prinderea tobei finale de evacuare e la fel la Clio fara facelift. La mine e un fel de dreptunghi de cauciuc gol pe interior si prins pe margine cu o fasie de fibra cum e cea de la ambalajele de aragaz/frigider. Si chestia asta permite tobei sa se balangane stanga-dreapta si sa se loveasca de diverse chestii. Cred ca ajung sa o leg cu sarma, cum facem la batrana Dacie cand se rupeau ovalurile alea de cauciuc... 
*


Stai linistit ca nu o sa ti se rupa asta.

Auzi, da nu mai bine, in loc sa-i cauti defecte in k*r, mai degraba i-ai pune benzina si ai pleca la o plimbare? Si la masina mea ii gasesc prietenii multe defecte, dar eu nu prea le bag in seama. Am si Mercedes E-Classe in parcare la ai mei, luat de nou, sunt constient de ce trebuie sa-mi ofere o masina dintr-o anumita gama de pret.
Asadar, da-o dreaku. Cele mai bune masini sunt alea la care proprietarii nu fac decat sa le puna benzina, lichid de parbriz si sa le duca la revizii. Si drum bun.

This post has been edited by Laurentziu83: 27 Jun 2010, 12:51


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 27 Jun 2010, 16:31
Post #274


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(dogy_10 @ 26 Jun 2010, 20:29)
nu are nicio treaba clio 2002 cu clio 3.......din cate vad aici se pare ca dupa "feislift" cu clio 3 s-a intamplat exact ca si cu octavia 1 cand a devenit tour.... am intrat mai demult intr-un clio 3 facelift si pot sa spun ca materialele de la interior sunt mai proaste ca pe modelul de pana la facelift
*



Adevarat. Clio 3 fara facelift are bordul din spuma sau cauciuc, ce o fi, si la fel partea superioara a fetelor de usi de la sofer si pasager. In spate e un plastic oribil, dar oricum nu prea sta lumea acolo. Au gandit bine treaba. La cel nou cand m-am urcat, ma asteptam sa fie ceva mai bine, dar bordul e din plastic tare acum. Pacat.

De acord cu Laurentiu. De cand nu mai bag in seama micile bube ale masinilor, le indragesc pe amandoua.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Jun 2010, 17:16
Post #275


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Jun 2010, 13:48)
Stai linistit ca nu o sa ti se rupa asta.


Pai nu mi-e ca se rupe. Problema e ca eu cred ca din cauza prinderii respective se balangane toba si face un zgomot enervant.

Se pare ca cedeaza nervos serverul. Nu mai pot adauga alte fotografii. Poate dupa inca un post smile.gif

This post has been edited by nh1980ro: 27 Jun 2010, 17:31

Attached thumbnail(s)
DSCN09431.jpg ( Size: 359.08k ) Number of downloads: 860
DSCN09441.jpg ( Size: 396.88k ) Number of downloads: 908
DSCN09451.jpg ( Size: 418.61k ) Number of downloads: 905
DSCN09461.jpg ( Size: 345.89k ) Number of downloads: 899
DSCN09471.jpg ( Size: 363.69k ) Number of downloads: 968
DSCN09511.jpg ( Size: 257.07k ) Number of downloads: 339
DSCN09521.jpg ( Size: 336.3k ) Number of downloads: 308


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 27 Jun 2010, 20:57
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Partea superioara a bordului e "dura" la atingere ?

Asa cum a spus si @spy_oh_joy1389 , materialele din interior parca sunt o idee sub Clio 3 prefacelift .
Legat de problema cu demarajul : confirm ,e doar in primele ~5 minute de la pornire , usor atenuata after . E sigur ceva comun pt E4 . Se rezolva cu o resoftare biggrin.gif

This post has been edited by alc2: 27 Jun 2010, 21:01


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 27 Jun 2010, 22:04
Post #277


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




Bordu' din plastic dur a fost si la ph1, versiunea Authtentique si la ceva serii limitate (gen Cosmopolitan)...La fel e si la ph2, dar din ceea ce vad nh1980ro are un Dynamique, deci e bord din slush (moale).
Oricum bordul nu are treaba cu facelift-ul!

This post has been edited by TAW: 27 Jun 2010, 23:16


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Jun 2010, 22:35
Post #278


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@alc2 Nu pare foarte dur. E tot plastic din cate imi dau seama, dar pare moale si nu aspru cum era la Solenza de ex. Ca si la Solenza tot un plastic cu "picatele" era, dar parea mai ieftin.

Oricum pare mai ok decat la Mazda 2. Cand mi-am luat Clio, prima optiune era Mazda 2. Dar dupa un drivetest cu versiuni preGTA, m-am ingrozit de cum arata interiorul. Pacat, ca imi placea mai mult Mazda in rest. biggrin.gif

Nu mai pot adauga poze, desi cica mai am spatiu.

This post has been edited by nh1980ro: 27 Jun 2010, 22:37


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 27 Jun 2010, 23:17
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




e posibil ca problema cu plasticu sa fie la versiunile mai ieftine si nu la facelift, oricum pana una alta ce conteaza din ce e facut bordu, parca ai sta toata ziua ceu mainile pe el smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 28 Jun 2010, 05:22
Post #280


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Conteaza dogy_10. Plasticul tare pute. Vad ca ai Logan. Am avut si eu Symbol. In masinile astea e un miros care te arde pe nas cand stau cu bordul in soare. In Clioul meu miroase a plastice ieftine, nu chiar ca in Symbol, dar se simte. Nu se compara cu Megane-ul. Pe langa asta plasticul moale e mai rezistent in timp, nu prea se zgarie, e mai putin predispus la scartaituri si izoleaza fonic mai bine. De asemenea cu cat e mai scumpa o masina cu atat are mai putine plastice in interior, tocmai de aia versiunile mai ieftine de Clio aveau plastice mai nasoale.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 28 Jun 2010, 09:48
Post #281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




monteaza-i o cotiera, vorbesc serios: se simte diferenta biggrin.gif


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 28 Jun 2010, 09:53
Post #282


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Butonul pentru reglat oglinzile vad ca are si o a 4-a pozitie, ce face in pozitia aia?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jun 2010, 09:56
Post #283


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Le pliaza.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 28 Jun 2010, 11:32
Post #284


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




imi place canapeaua dupa spate arata f bine ? e comfortabila?


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 28 Jun 2010, 14:57
Post #285


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




N-am avut inca placerea sa o testez.. tongue.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 28 Jun 2010, 20:50
Post #286


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(MMVI @ 28 Jun 2010, 09:48)
monteaza-i o cotiera, vorbesc serios: se simte diferenta biggrin.gif
*


Uite ca tot pomenea colegul de cotiera. Pozele de la mine si de la cine am cumparat-o http://www.reno.ro/index.php?showtopic=101...dpost&p=2453296 . Mie imi vine bine, si ma ajuta la drum lung, stau mai confortabil. Prietena mea, pentru ca isi ridica scaunul n-are ce face cu ea si pe autostrada o folosesc eu in dreapta ca nu umbla la schimbator.

Alex4u, mie unul bancheta din spate nu prea mi se pare confortabila. E cam tare sezutul. Imi place sa mai iau si rolul de pasager din cand in cand ca sa ma bucur cu totul de masina tongue.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 26 Jul 2010, 11:31
Post #287


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(hellcat @ 24 Jun 2010, 15:36)
Renault are o politica interesanta de preturi la fel cum prima revizie la un clio 3 1.4 16v NU va costa niciodata 800 de lei.
N-ar strica sa mai filtrezi si tu informatiile. Ca asta cu 800 de lei e grestita.


Am revenit de la revizie.

Revizia a fost 542.17 RON (aici sunt incluse si curatat placute frana, ca scartaiau, shcimbat filtru habitaclu, test computer, schimbat filtru aer +1 l antigel, +1l ulei)+
160 RON am dat pe 4l de ulei de la alta firma =
702RON.
Oricum filtru de aer 120RON?! ce pana mea are in el de costa atat?

Deci cat e prima revizie? Dincolo era mai ieftin as zice eu.

Partea buna e ca am scapat de zgomotul de pe spate deocamdata. Se pare ca era prinderea tobei de esapament spate.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 26 Jul 2010, 12:12
Post #288


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




QUOTE(alc2 @ 27 Jun 2010, 20:57)
Partea superioara  a bordului e "dura"  la  atingere ?

Asa  cum a  spus  si  @spy_oh_joy1389 , materialele din interior  parca sunt o idee sub Clio 3 prefacelift .
Legat de problema cu demarajul  : confirm ,e doar in primele ~5 minute de la pornire , usor atenuata after . E  sigur ceva  comun pt E4 . Se rezolva cu o resoftare biggrin.gif
*


Scuzati-ma ca ma bag in topic, desi n-am nici o tangenta cu automobilele de dupa 1990, dar cum vreti sa traga un motor daca n-are temperatura apei si a uleiului ajunsa in banda optima?
Cand motorul e rece nu "bagi piciorul in pedala", accelerezi foarte usor, si nu treci de ~3000 rpm, pana nu ajunge macar temp. apei peste 80 de grade. Dup-aia se merge cum se doreste.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 26 Jul 2010, 12:22
Post #289


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Tu vrei sa zici ca la carburator nu ai "repriza"? Chiar si cu motorul rece?
Ideea e ca la motoarele astea mai noi exista un management al amestecului aer-benzina si motorul ar trebui sa nu "lesine" cand e rece.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Aug 2010, 20:53
Post #290


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




http://www.reno.ro/Preturi-revizii-Clio-3-...89145-s127.html
...540 de lei si cu uleiul luat tot din reprezentanta (si e 5w40, nu 10w40 cum mai pun unele reprezentante pentru a mai cobori totalul facturii wink.gif )
Acum ce sa zic, o fi provincie, dar si in capitala nu e un singur dealer.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 28 Aug 2010, 20:23
Post #291


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai am vazut ca el a avut reducere de 52RON.
In plus ora H la Serus e 80RON si cea normala e 65RON.
Oricum macar de-ar fi ei oameni, dar sunt magari. Nu mai vreau sa povestesc aici cat de magari sunt.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Aug 2010, 22:20
Post #292


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Filip @ 26 Jul 2010, 12:12)
....... dar cum vreti sa traga un motor daca n-are temperatura apei si a uleiului ajunsa in banda optima? ......
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Cred ca te-am mai intrebat....cand revii in secolul nostru?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 29 Aug 2010, 12:42
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




la motorul asta . fata de cel 1.4 normal este altfel taie alimentarea mult mai devreme la rece MAXIM 3000 chiar si vara pana urca acul spre jumatate , eu am Symbol cu acelasi motor si tocmai azi cand era nor si am plecat repede din parcare a dat in nas la o apasare a pedalei de acc
Asa a facut de noua si nu este din defect asa face computerul de injectie pentru protectie uneori mai are faze cand apas blana si sunt in a3 a la 20 km la ora si nu o ia, daca dau a 2 a o ia de rupe, asa face el si masina nu are defect, este caracteristic acestiu motor de la renault are mai multe toane decat cel simplu 1.4 8v

This post has been edited by mihai leu: 29 Aug 2010, 12:44


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Aug 2010, 14:33
Post #294


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti





QUOTE(nh1980ro @ 28 Aug 2010, 21:23)
Pai am vazut ca el a avut reducere de 52RON.
In plus ora H la Serus e 80RON si cea normala e 65RON.
Oricum macar de-ar fi ei oameni, dar sunt magari. Nu mai vreau sa povestesc aici cat de magari sunt.
*


Te-au pus sa dai 6 lei pe saiba de la busonul de ulei? PE care nici macar nu au inlocuit-o?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 29 Aug 2010, 17:45
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Am vrut sa verific saiba de buson, dar n-am fost pe faza cand a pus-o la loc.. biggrin.gif
Si la mine a costat 8RON saiba aia! Deh e Mercedes in caroserie de Renault.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Aug 2010, 17:46
Post #296


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.353
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ai rabdare pana la 60 000, sa vezi cat costa 2 dopuri.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Sep 2010, 00:35
Post #297


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cine dracu se mai duce in service Renault dupa ce expira garantia?
Am fost la Serus Bd. Timisoara sa-mi montez bare de pavilion originale (deh, m-a mancat in c#r sa-mi pun de origine, cand puteam sa-mi pun thule sau altceva la un pret la fel) si un "mecanic" de acolo care "are muschi" mi-a RUPT niste piulite de la prinderea barei in spate/stanga.
Am trimis mail la VC, apoi am fost chemat in service si m-au rezolvat, asa cum se vede in poza.(restul din piulita oroiginala e prin cupola masinii)
Au tot incercat sa dea vina pe mine ca am strans prea tare, etc., desi mecanicul respectiv mi-a rupt o piulita de prindere in caroserie si NU mi-a spus. Din cauza prinderii sub cheder, evident ca eu n-am vazut decat mult mai tarziu. Intre timp n-am carat pe masina decat bicicleta, dar ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca duceam ceva greu (teoretic pana la 80Kg) si puneam o frana mai brusca pe la 100km/h. E destul de probabil ca prinderile sa se fi rupt si bagajul meu sa zboare cine stie pe unde sau pe cine.

Deci morala e ca atunci cand te duci in service AUTORIZAT, trebuie sa stai cu ochii ca pe butelie pe mecanici si apoi la receptie trebuie sa verifici ca totul e strans bine si nu e rupt nimic, pentru ca altfel ei nu mai recunosc nimic si te duc cu vorba.

Deci eu ma duc in service, le dau bani nesimtitilor alora si ei ma lasa sa plec cu masina neconforma.

Cam astea sunt serviciile Renault in Romania!

Deci cu Meridian Sud si Serus Bd. Timisoara m-am lamurit.
De fapt aici se vad serviciile unui service adevarat, ca orice mecanic se pricepe sa schimbe uleiul la o masina sau un pivot (bate cu ciocanul!), dar la chestii de finete sunt PRAF!
O sa mai incerc si alte service-uri, deoarece mai am destule zgomote:
-geamul de la sofer pare ca agata in ceva cand e mai cald afara si il cobor.
-in usa dreapta fata se aude un zgomot/zdranganit la hopuri mai mari.
-zgomotul de la toba de esapament s-a mai redus, dar nu a disparut.
-marginea argintie de la bara fata are alta vopsea decat ce am vazut prin showroom si la masinile de pe strada. Deci senzatia mea e ca a fost lovita bara si revopsita. Mai ales ca a inceput sa se cojeasca vopseaua si pe dedesubt se vede o vopsea asemanatoare cu ce am vazut prin showroom.


Deci mare atentie ce masina luati. Eu unul sper sa scap cat mai repede de Renault. (servicii si marca de masina).

PS: Sper ca se vede ca usile ating barele de pavilion ORIGINALE. Deci designerii si tehnicienii de la Renault sunt PRAF. Cumperi piese de origine ca sa ai garantia compatibilitatii. La Renault asta e o gluma proasta. Oricum trebuie sa vedem partea pozitiva, macar usile se inchid.

PS2: Unii m-ar putea acuza ca incerc sa fac o imagine proasta Renault, dar eu cred ca Renault isi face reclama proasta singur. Nu stiu daca de vina sunt romanii sau cei de la Renault care nu stiu sa-i puna sa respecte clientii. Oricum toate cele prezentate de mine pot fi verificate si fiecare isi face parerea proprie. Am avut ocazia sa conduc si alte masini "straine" si nu am avut astfel de probleme, care ar putea fi considerate de unii nimicuri. Dar eu nu prea accept sa-si bata joc de banii mei niste incompetenti. Am muncit pentru toti banii astia si nu vreau sa-i arunc pe geam aiurea, pe servicii proaste.

This post has been edited by nh1980ro: 3 Sep 2010, 00:48

Attached thumbnail(s)
stanga_spate.JPG ( Size: 106.26k ) Number of downloads: 170


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 3 Sep 2010, 05:38
Post #298


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Nu stiu daca romanii sunt neaparat de vina, sau oamenii slab pregatiti. Povestea userul naighba cu Laguna GT ca la service, in Franta, ii pusesera 4 litri de ulei in motor in loc de 5.6. Ii umflasera rotile la 2.4 in loc de 2.8 si cautau sa ii schimbe senzorii de presiune ca cica s-au stricat radmasa.gif . Barele alea probabil nu-s facute de Renault, dar si-au pus sigla pe ele si cer mult mai mult. Te-ai complicat cu astea originale.

"-marginea argintie de la bara fata are alta vopsea decat ce am vazut prin showroom si la masinile de pe strada. Deci senzatia mea e ca a fost lovita bara si revopsita. Mai ales ca a inceput sa se cojeasca vopseaua si pe dedesubt se vede o vopsea asemanatoare cu ce am vazut prin showroom."

Se poate. Cand am fost o data la Serus pe centura, si eram prin parcul auto, un pustan care lucra la ei muta un Koleos si vorbea la mobil in timp ce il parca pe acolo. Daca il zgaria, fii sigur ca trebuia sa il revopseasca!

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 3 Sep 2010, 05:39


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Sep 2010, 10:03
Post #299


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Nu contest ca exista incompetenti si in alte tari, doar ca rezolvarea problemelor se face altfel. La noi ei incearca intai sa dea vina pe tine, ca nu cumva sa faca si ei ceva ca lumea. Asta ma enerveaza cel mai tare. Adica vin la ei, le dau bani, pentru ca vorba aia sunt autorizati (si ,deci, mai bine pregatiti!) si isi bat joc de mine.
Chiar ma gandeam sa-mi montez singur barele alea, ca doar nu e mare branza. Dar cei de la Serus aveau oferta montarea lor gratis. Si m-am gandit ca ei sunt profesionisti si n-are rost sa-mi bat eu capul cum se prind. Dar mai bine le montam dracu singur, ca sigur nu strangeam pana sa se rupa rahatul ala de piulita.

Cand mergeam la Dacia, ziceau: pai dom'le cati bani dai atata face. Acum la Renault pare ca e la fel. Eu nu prea ma impac cu ideea asta. Atata timp cat eu le dau bani pentru un serviciu, ma astept sa-l execute asa cum scrie in manualul de service, pentru a de asta sunt AUTORIZATI.

In alte tari exista si incompetenti, dar exista si procese in care firma plateste daune pentru serviciile facute aiurea. La noi si clientii si angajatii de la service sunt pe zicala: "Las' ca merge si asa".


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 3 Sep 2010, 10:46
Post #300


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Auzi la ei cati bani dai atata face laugh.gif Dupa principiul asta la dracu mai vi in garantie cu masina, si-asa e de rahat, nu?
Sa fim seriosi, barele alea trebuiau montate corect. Din moment ce le-au strans in asa hal incat s-a bulit ceva singura solutie acceptabila ar fi schimbul lor cu totul si o instalare corecta.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 8 9 10 11 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 06:44
Dacia