Clio 3 facelift 2009, sau ce masina sa NU-ti cumperi
![]() ![]() |
Clio 3 facelift 2009, sau ce masina sa NU-ti cumperi
cj98czh |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
madkat |
![]()
Post
#242
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#243
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Salutare salutare,
Sa stapanesti sanatos masina, cati mai multi km fara incidente, de orice natura ar putea fi ele. Poze interior? Hai fi dragut si pune vreo 2. |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
l@u |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#245
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#246
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ia mutati-va inapoi la "limuzina" ca faceti mizerie pe topicul meu..
![]() @sonycu Multumesc pentru urari. Sper sa-mi fac timp si pentru ceva poze din interior. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
au viata mea......"ie grele" cu specialistii de pe forum, care observa diferenta intre lichidul de parbriz cu 0,5 bani mai scump si gume cu 10mm mai late, care pana la urma din cauza jantei probabil au tot dimensiunea celor de pe fatza, cum ziceai tu plin de "sumaheri"......aaa dar problema e ca ai avut tupeul sa critici un reno....asta e problema
This post has been edited by dogy_10: 13 Dec 2009, 14:41 |
--------------------
.
.
.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#248
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Mi-am schimbat si lamela de la stergatorul din stanga cu una tot de vreo 15RON, in care nu prea am incredere. Dar pentru prima spalare de parbriz e chiar super: liniste si pace. E lamele de 24" sin Cora cu ambalaj bleu. Din pacate era singura de 24".
Sambata cand am spalat parbrizul scartaia aia originala de credeam ca-mi sparge parbrizul. Si abia erau 0 grade. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
adiblu |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 15 January 07 From: Slatina ![]() |
Si stergatorul meu din stanga a inceput sa faca urat de cand a scazut temperatura, dar dupa ce se incalzeste interiorul si implicit parbrizul, merge ca uns... asa ca momentan ramane la locul lui.
This post has been edited by adiblu: 14 Dec 2009, 18:13 |
--------------------
Renault
Clio 3 Estate 1,4
Dynamique 2009
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#250
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
A trecut aproape un an si ma pregatesc de prima revizie.
M-am mai obisnuit cu masina intre timp. La fel si cu zgomotele de pe spate, care inca n-au fost identificate desi am fost la 2 service-uri deiferite, de vreo 6 ori. Au auzit si mecanicii zgomotele, dar habar n-au de unde vin. - Geamul de la sofer cand coboara face zgomot, un carait. - Mi-a sarit o chestie in geam pe la 130km/h si mi-a facut 2 floricele faine cam pe mijloc asa. Din fericire nu s-au intins, asa ca arata a "tiuning" ![]() - Se mai aude un zgomot in usa din dreapta la hopuri mai mari. -Aeroterma nu prea are destul flux de aer cand o dau la maxim. Pare cam lesinata, dar probabil si din cauza ca aerul se mai duce si la picioarele pasagerilor din spate. -Rotile din fata parca au ceva joc (putin). Simt asta la viraje pe loc si cand trec peste linii de tramvai sau damburi, limitatoare de viteza. - O data la 5 luni trebuie sa schimb lamelele stergatoarelor din fata cu unele din Cora/Carefour etc. Prietenii situ de ce. ![]() In rest totul e bine. N-am primit nicio zgarietura pana acum (probabil si datorita stratului consistent de praf de Bucuresti, care se depune la 2 zile dupa ce am spalat masina). Din primavara si pana acum consumul mediu in Bucuresti e cam 10-10.5/100km. Cam cat consuma si Solenza mea in zilele bune ![]() Din cate am inteles revizia asta e cam 800RON. La Kia Ceed o prietena a dat pe revizia de 45.000, 400RON. Se pare ca Renault are o politica de preturi foarte interesanta. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#251
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Eu am dat pe a 2-a 7 milioane jumate. 2 milioane e doar filtrul de motorina. Fara ala ar fi costat cat la Megane.
La mine aerul conditionat parca isi face treaba mai bine ca in Megane, poate unde o fi masina mai mica un pic. Sunt multumit de partea asta ![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
MMVI |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
prima revizie m-a costat 420 RON (daca "meseriasul" incepe cu trebuie schimbat filtrul de benzina, placute, etc sau manopera pentru ca au lucrat doi mecanici atunci poti sa depasesti suma de 800; daca faci revizia ca la carte nu are cum sa depaseasca 500 RON pentru motorul tau)
PS: parca incepe sa-ti placa masina? ![]() |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#253
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Daca reusesc sa scap de zgomotul ala de pe spate, s-ar putea sa inceapa sa-mi placa.
Sper ca pot sa ma duc acolo cu uleiul meu Elf Evolution 5W40. M-am uitat in carte si Renault recomanda ELF si 5W40. Cat despre revizie, evident ca vreau ca la carte. Cu verificat de Calculator si ce se mai face pe acolo. This post has been edited by nh1980ro: 24 Jun 2010, 12:16 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#254
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 20 Jun 2010, 00:24) -Rotile din fata parca au ceva joc (putin). Simt asta la viraje pe loc si cand trec peste linii de tramvai sau damburi, limitatoare de viteza Ce are mah? Joc? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vijelie |
![]()
Post
#255
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#256
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 24 Jun 2010, 14:04) Ce are mah? Joc? ![]() ![]() ![]() Rotile, coloana de directie, nu stiu exact ce e. Cert e ca atunci cand trec peste linii de tramvai se aude ca si cum ar fi dus un pivot. Nu e un zgomot puternic, mai degraba suna a uzura, care e prematura pentru 11.000km. ACest zgomot nu se auzea cand am luat masina si in primii 5000km. Si se aude o pocnitura mica in volan, uneori, atunci cand virez pe loc. Nu e ceva grav sau nemaipomenit. Oricum nu te fa ca nu stii despre uzura prematura a flanselor de la Megane, ca nu te cred. Si nu mai laudati atata Renault, pentru ca JD Power se pare ca a dat mai multe puncte Dacia decat Renault care a luat sub 800 de puncte. Nu ca Dacia ar fi cine stie ce, dar acolo oamenii se asteapta la mai putin, pentru ca au platit mai putin. Sa va mai povestesc despre faptul ca daca pornesc motorul, in primele 5 minute daca accelerez masina da in nas, are o pierdere de cuplu. Adica eu apas acceleratia si masina pare ca se ineaca (si nu apas brusc acceleratia). Iar turatia are o mica variatie tot in primele 5 minute dupa pornirea motorului, la ralanti. @IRONICK Dar despre faptul ca mecanicii din 2 service-uri aud zgomotul de pe spate si nimeni nu stie de unde este ce zici? Sunt competenti, daca imi tot ung cu vaselina hayonul si il tot regleaza? desi zgomotul se aude la fel indiferent ce-i fac ei hayonului? Cat de inteligent tre sa fii ca sa lasi dracu' hayonul in pace si sa cauti in alta parte? This post has been edited by nh1980ro: 24 Jun 2010, 14:31 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
hellcat |
![]()
Post
#257
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 20 Jun 2010, 00:24) Din cate am inteles revizia asta e cam 800RON. La Kia Ceed o prietena a dat pe revizia de 45.000, 400RON. Se pare ca Renault are o politica de preturi foarte interesanta. Renault are o politica interesanta de preturi la fel cum prima revizie la un clio 3 1.4 16v NU va costa niciodata 800 de lei. N-ar strica sa mai filtrezi si tu informatiile. Ca asta cu 800 de lei e grestita. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#258
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Vezi ca multi se pacalesc la trecerile peste sine, in general vibreaza ele si ai impresia ca este de la masina. Iar pocnitura in volan mai simti din cauza rotilor, mai prinzi o pietrica, mai de la suprafata.
Orice masina nu are zgomote cand este noua, ca doar nu are jocuri. Asta trebuie sa se inteleaga ca de fapt asa ruleaza masina cu jocuri ... 24 Jun 2010, 15:40: QUOTE(nh1980ro @ 24 Jun 2010, 15:26) @IRONICK Dar despre faptul ca mecanicii din 2 service-uri aud zgomotul de pe spate si nimeni nu stie de unde este ce zici? Se rabateaza bancheta si se ruleaza pe un drum in care apare zgomotul cu o persoana in spate care poate sa il identifice. Daca cei din service nu se pricep (ceva normal), identifica tu zgomotul.This post has been edited by IRONICK: 24 Jun 2010, 14:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#259
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Doar ca pocniturile in volan eu le aud in parcarea subterana de la serviciu, unde se face curat si pe jos e mozaic lucios.
Eu simt jocurile de la roti, la trecerea peste sinele de la AFI Cotroceni, care sunt de cale ferata si sunt bine prinse in asfalt. Nu e un joc foarte mare. Poate sunt eu mai carcotas, doar ca mi se pare ca a aparut cam devreme. O sa vedem cum se manifesta in timp. La Solenza dupa fiecare 10.000km aveam diverse jocuri pe la rotile din fata si sper sa nu se intample la fel si cu Clio. @hellcat Pai luna viitoare voi afla cat face direct de pe factura. 24 Jun 2010, 15:51: QUOTE(IRONICK @ 24 Jun 2010, 15:36) Se rabateaza bancheta si se ruleaza pe un drum in care apare zgomotul cu o persoana in spate care poate sa il identifice. Daca cei din service nu se pricep (ceva normal), identifica tu zgomotul. Zgomotul apare pe orice drum. E un zgomot de la ceva care pare ca se "balangane". Au rabatat si bancheta, au scos tot din portbagaj, dar degeaba. Iar eu nu prea am timp sa stau sa ma plimb pe drumuri si sa identific zgomote, mai ales ca pot fi multe cauze. Mecanicii fiind scoliti la Renault ar trebui sa aiba mai multa experienta ca mine in identificarea diferitelor probleme. This post has been edited by nh1980ro: 24 Jun 2010, 14:51 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
99AIM |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Man eu am descoperit de unde facea aceeasi chestie ciudata pe spate-Da rezerva jos si vezi daca mai face,sigur nu.
Strange mai bine rezerva de sub masina cu o saiba ceva de plastic mare ca piulita aia nu o duce pana la cap si de aia joaca putin roata si loveste de caroserie. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
MMVI |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
-faptul ca moare motorul poate fi de la calitatea benzinei
-de obicei pun Petrom sau OMV, nu prea pun de la aceeasi statie si face la fel indiferent. Si problema asta e doar dupa ce poernesc motorul si tine vreo 5 minute. Apoi totul e ok. -din cand in cand mai schimba viteza la 4.000rpm sau peste -Asta fac destul de des in Bucuresti. Ca trebuie sa ajung in diferite locuri si repede. -zgomotul de la rotile din fata(cand treci peste denivelari) poate proveni si de la etrieri -mi-au umblat la etrieri cand m-am dus cu zgomotul de pe spate. -zgomotul din spate poate proveni de la benzina din rezervor, se misca de colo colo si se aude ca o lovitura infundata -se aude si ala, dar e diferit. Zgomotul asta se aude exact ca si cum ar fi o chestie de metal care se balangane. Un zgomot similar aveam la Solenza pana am schimbat tecile arcurilor de pe spate. Desi la Clio nu cred ca e aceeasi problema, ca la asta se aude tot timpul, iar la Solenza se auzea doar cand coboram pe melcul din parcarea subterana sau pe denivelari mai mari. -pocniturile in volan nu o sa le simti cand masina este in miscare, viteza mai mare de 5km/h, ci doar in parcare; de ce oare? ![]() -asta pot sa-l ignor, ca nu pare foarte deranjant. Doar ca exista si de asta l-ammentionat. -incerca sa nu te stresezi de la orice zgomot -Incerc sa le ignor, dar unul din motivele majore pentru care am schimbat Solenza este tocmai pentru ca facea o gramada de zgomote si ma scotea din minti. nu am avut jocuri nici la solenza dar bucsele de la bara stabilizatoare se duceau foarte repede(se intarea cauciucul din care erau confectionate) de aveai impresia ca se rupe masina la denivelari. Daca intrebam mecanicul imi schimba si cel putin un pivot dar daca le schimbam din proprie initiativa, la revizie, problema era rezolvata, parca aveam alta masina (si mai erau si foarte ieftine). -La Solenza bucsile de la bara le-am schimbat la fiecare 10.000km.Dar am schimbat si cate un pivot la 15.000 si la 30.000 si capetele de bara, tot in 30.000km. Si cum la Renault preturile sunt ceva mai mari, sper ca macar sa le schimb mai rar. @RamboX O sa scot si roata de rezerva, sa vedem ce se intampla. This post has been edited by nh1980ro: 24 Jun 2010, 16:39 |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
99AIM |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Daca e de acolo ai o bere? si pe mine ma dispera zgomotul asta si l-am rezolvat asa.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
George Paul |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Referitor la "datul in nas" la acceleratii in primele 5min:
La fel face si a mea, dintotdeauna, i-a fost curatata si clapeta de acceleratie acum 1 an (avea 18.000, acum are 25.000km). Poti incerca sa observi mai bine raspunsul apasarii pedalei, la pornirea la rece, apasand usor si treptat acceleratia, fara sa cuplezi vreo treapta de viteza. Se simte cum incearca sa urce spre 1500-2000rot/min dar, desi tin constant apasat, parca o ia in jos. Cand a trecut efectiv de 2000rot/min, revine brusc la viata. (Cred ca simti zvacul asta cand pleci aproape imediat, cu motorul rece, la 2000-2200rot/min.) O las sa revina linistita 5sec la relanti, apoi pornesc de pe loc si merge bine (ca un motor rece, normal, abia dupa ce ajunge indicatorul de temperatura a lichidului de racire la optim am curaj sa-i dau "pe merit" peste 3000rot/min). A, si daca asta e masina sa NU-ti cumperi, de multe altele ce mai e de zis? ![]() This post has been edited by George Paul: 25 Jun 2010, 13:20 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#264
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Deci se pare ca nu sunt singurul. De obicei cand plec de pe loc incerc sa plec usurel pana isi revine. Sau daca chiar e nevoie apas pedala la fund si asta e, chiar daca nu e recomandat cand e motorul rece.
@RamboX Am dat jos roata de rezerva si am desfacut toate matele alea si face exact acelasi zgomot. Cred ca mai degraba e prinderea tobei finale care nu tine foarte bine toba si asta se misca si genereaza acest zgomot. O sa intreb in service daca se poate schimba suportul ala sau bloca cumva ca sa vad daca mai face asa. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#265
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Nici pana in prezent nu ai pus 2-3 fotografii din interior.
Hai bre, pentru noi, pozeeeeeee |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu nu astept nimica, compensez din acceleratie cand are tendinta sa dea in nas. Insa, cum masina mea vede cam 70% din kilometri extraurban si vede destula talpa in ture inferioare, ca sa nu se afume bujiile, nu prea da in nas.
Zgomote am si eu prin spate de la polita de la portbagaj, dar sunt discrete si nu le mai aud cand e clima si radioul pornit. Asadar baga-i benzina, da-i talpa si bucura-te de masina, da-o dracu', n-ai sa gasesti niciodata masina perfecta. A, si n-are nici un joc, mai ales la kilometrii astia. Eu sunt la a 3-a masina noua si am invatat ca, pana in 50 de mii de km trebuie doar sa-i fac reviziile si sa-i pun benzina si lichid de parbriz. In rest talpa, masina ca si femeia ca sa functioneze bine trebuie fwtwta din cand in cand. |
--------------------
.
.
.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
nu are nicio treaba clio 2002 cu clio 3.......din cate vad aici se pare ca dupa "feislift" cu clio 3 s-a intamplat exact ca si cu octavia 1 cand a devenit tour.... am intrat mai demult intr-un clio 3 facelift si pot sa spun ca materialele de la interior sunt mai proaste ca pe modelul de pana la facelift
|
--------------------
.
.
.
|
|
TAW |
![]()
Post
#268
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Alex4u @ 26 Jun 2010, 20:19) pff nu as fii dat 11 mii pe asa ceva....mai bine luam un PeUGEOT 206+ CARE ARE DESTULa istorie...si mai imi ramanea si bani....eu am mers odata cu un clio 2002 diesel si am ramas cu sechele...si acum... Dap...206+, nu are istorie, masina asta e chiar istorie...Si intr-adevar, se vad sechelele.... @nh1980ro: datul in nas e din ciclul "asa face, n-ai ce-i face"... ![]() Eu patesc uneori (dupa ce merg mai mult in oras) sa mai dea nitel in nas, sau uneori cu motorul rece, sa cada relantiul pana cand se opreste motorul (cu pedala de acceleratie apasata cam 10%), dar asta foarte rar. Problema se mai manifesta si dupa ce stationezi cu motorul pornit (ajuns la temperatura de lucru) pentru o perioada mai lunga (1-2 min), cand este canicula iar temperatura la asfalt este mare, si esti si cu AC in functiune; asta din cauza ca la plecarea de pe loc motorul tinde sa se "sufoce" din pricina aerului supraincalzit din colector si de pe traseul de conducte, calculatorul compensand mai greu... Din ce stiu eu, problema vine de la corectiile impuse automat de sistemul de depoluare, si de la lipsa sistemului de deazaj distributie, si e mai pregnanta la cele E4. Acum dupa ce am schimbat bujiile si o bobinuta parlita (ale mele sunt Sagem) parca masina e mai putin sensibila la corectiile sistemului de depoluare. Oricum per ansamblu e o masina reusita, de care eu sunt multumit...In afara de o problema cu sonda de marsarier, si de bateria care a crapat la 2 ani (antrenand si un droser de xenon), ambele remediate in garantie, eu nu am avut necazuri... This post has been edited by TAW: 26 Jun 2010, 23:32 |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#269
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Jun 2010, 10:25) Eu nu astept nimica, compensez din acceleratie cand are tendinta sa dea in nas. Insa, cum masina mea vede cam 70% din kilometri extraurban si vede destula talpa in ture inferioare, ca sa nu se afume bujiile, nu prea da in nas. Asa faceam si eu prin '99, la Dacia lu' tata pe carburatie .. ![]() La astea mai moderne ma asteptam sa compenseze electronica mai bine. SI SOlenza nu facea asa, dar era Euro 2 si avea doar 8 valve si nu avea niciun motoras pe admisia de aer. Cred ca TAW are dreptate cu compensarea. Oricum daca am pata pusa pe ea sau ma grabesc ii dau 5000rpm si acolo numai face figuri. La revizie o sa-i pun ulei sintetic, ca sa nu stea prea mult pe "uscat" la pornire si atsa e. @dogy_10 Eu n-am vazut nicio diferenta intre interiorul fara facelift sau cu. De fapt nici nu observasem ca e cu facelift masina pana nu mi-a atras atentia o tipa de la dealer. Am observat diferentele in momentul in care am facut drivetest cu Clio fara facelift. Grila e schimbata, farurile schimbate si stopurile. Si nici nu mai scrie Renault pe Hayon ![]() Si in afara de faptul ca nu mai avea lumina in torpedou, restul par la fel.. ![]() La motor e un rezonator pe baterie, care nu se prinde bine la niciuna. Deci e un defect de fabricatie pe care nu-l vede niciun imbecil de frantuz. Dar la ROmanica merge, ca aici e lumea a 3-a. Si o pereche de stargatoare 250RON? S-astepte. Bosch sunt 160RON. Iar o pereche de lame de inlocuit 30-60RON. Sunt curios daca prinderea tobei finale de evacuare e la fel la Clio fara facelift. La mine e un fel de dreptunghi de cauciuc gol pe interior si prins pe margine cu o fasie de fibra cum e cea de la ambalajele de aragaz/frigider. Si chestia asta permite tobei sa se balangane stanga-dreapta si sa se loveasca de diverse chestii. Cred ca ajung sa o leg cu sarma, cum facem la batrana Dacie cand se rupeau ovalurile alea de cauciuc... ![]() @sonycu Incerc sa-mi fac timp si sa iau Aparatul in masina. This post has been edited by nh1980ro: 26 Jun 2010, 23:53 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vis a vis de stergatoare te sfatui sa nu mai cumperi Valeo.
Gasesti Champion (plate evident) la cca 120 de lei (atat costa setul pentru Logan), eu le am de cca 10.000 km si merg bine, sunt silentioase, sterg tot si nu scartaie pe parbriz uscat. Vis a vis de restul defectelor, pentru ca am urmarit jurnalul fara sa comentez pana acum, mi se pare ca asteptai sa fie S-class in loc de Clio, care de altfel mie mi se pare o masina foarte buna, doar ca nu incap prea bine la volan. Mici greieri vor mai aparea, sunt usor de remediat. Atata vreme insa cat alegi o versiune "de marketing" in locul uneia solid echipate, sunt si neajunsuri. Vis a vis de problema cu motorul, sunt 99% sigur ca patesti asta de la zona de turatie in care reia injectia de benzen pe frana de motor in sus pana spre ture medii, plus obiceiul de a demara incorect. Am volanit Clio 1, 2 si 3, nici unele nu aveau simptome de genul asta ![]() Multi km fara probleme iti doresc. In loc de atatea lamentari, ar da mult mai bine niste pozeeeeee ![]() This post has been edited by dr_mKe: 27 Jun 2010, 00:12 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 06:09 |