Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

iarna - cu caldura - mi se aburesc geamurile, condens mare in habitatul masinii

domnuprofesor
post 29 Jan 2009, 10:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




Salut tuturor...

de cand a venit iara ma zbat cu o problema rea de tot.... mi se aburesc geamurile ingrozitor, trebuie sa dau cu o carpa pe ele ca sa pot vedea din afara masinii...

mentionez ca pornesc bineinteles caldura, si mai intai dau doar pe parbriz... parbrizul nu are probleme, se tine dezaburit... insa la usile din fata si din spate e groaznic... se face condens de numa.... mentionez ca usile se inchid bine, nu intra aer din exterior... din punctul asta de vedere e ok!

am fost zilele trecute cu un megane II, diesel, si nu avea deloc problema asta. Dadea caldura mare, eram 4 persoane in masina, si geamurile erau curate, fara condens pe ele...

ce sa fac? dati-mi cateva sfaturi va rog in problema asta ca nu stiu ce sa ma mai fac!

multumesc


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 29 Jan 2009, 10:38
Post #2


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Presupun ca nu mergi cu recircularea pornita, ar fi principala problema. Mai este posibil sa ai filtrul de particule foarte imbacsit, si sa nu traga aer de afara mai deloc. Alta cauza poate fi posibila umezeala din mochete.

This post has been edited by bambu: 29 Jan 2009, 10:58


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 29 Jan 2009, 12:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




domnuprofesor, verifica pozitionarea clapetei de recirculare, daca au fost probleme gen:
http://reno.ro/index.php?showtopic=42013&v...dpost&p=1302942

se poate sa se fii blocat pe recirculare.
Cum a spus si "bambu" imbacsirea excesiva a filtrului de habitaclu (polen) duce la scaderea dramatica a fluxului de aer, implicit la probleme de "abureala" pe timp de iarna.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 29 Jan 2009, 13:56
Post #4


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.906
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Sau radiatorul de incalzire a habitaclului are probleme...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 29 Jan 2009, 15:16
Post #5


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Doar sa fie spart dar si-ar da seama. Daca masina baga caldura ce alte probleme?


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 29 Jan 2009, 15:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




va multumesc pentru raspunsuri...

nu am probleme cu incalzirea.... in 20 de minute daca las sa vina tare de tot, nu mai poti sta in masina de cald ce e (si ma refer iarna, pronire de dimineata, pe ger)....

nu ma luati tare, dar eu pana acum am crezut ca filtrul de aer e filtrul de polen.

Cand schimbam uleiul schimbam si acest filtru. Se afla sub masca motorului. Am vazut pe forum ca se vorbeste despre filtrul de polen, care la M1 se afla unde in zona stergatoarelor, jos.

Ei, acest filtru nu l-am schimbat niciodata de cand am luat masina. Adica de vreo 10.000 de km.

Mentionez ca si face zgomot destul de suparator cand baga aerul.

Mentionez deasemenea ca atunci cand bag aer, tot timpul bag aer din interiorul masinii? Adica tot timpul il tin pe recirculare! Sa fie asta problema?

Va multumesc si astept raspuns

This post has been edited by domnuprofesor: 29 Jan 2009, 15:25


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Jan 2009, 15:26
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da! Nu mai folosi recircularea!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 29 Jan 2009, 15:26
Post #8


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Garantat! Dar schimba oricum si filtrul ala, e un baiat pe aici care vinde cu carbon activ la 60 ron parca.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
snowdream
post 30 Jan 2009, 13:36
Post #9


posesor de meganel


Group: Members
Posts: 176
Joined: 21 July 06
From: Ilfov




Cum au zis si ceilalti colegi scoate-o de pe recirculare si daca vrei sa se dezabureasca mai repede poti folosi si AC-ul. Te ajuta sa dezaburesti mai repede masina si tine selectorul directiei clapetelor aerotermei pe geam ca sa fie mai eficace. Gurile de aerisire laterale ale aerotermei indreapta-le catre geamurile portierelor. Daca vrei ca aerul care vine pe geam sa nu te deranjeze coboara parasolarele si aliniaza-le cu parbrizul.

Succes smile.gif



--------------------
Renault Megane I RTA 2000/ 1.6/8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnuprofesor
post 30 Jan 2009, 18:46
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 May 08




multumesc de raspunsuri... am sa inlocuiesc cu proxima ocazie si filtrul de polen


--------------------
Renault Megane 1, 1.9 dCI 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviu_n
post 3 Nov 2009, 19:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 14 February 09
From: Cluj-Napoca




hop si eu
voi schimba si eu, cu proxima ocazie, filtru de polen.

Alta intrebare legata de distributia aerului.
Data directionez aerul doar spre parbriz, vine f putin daca sunt deschise si clapetele (laterale si centrale), aprox. identic ca si cum aerul ar fi directionat spre pasager/parbriz. Solutia mea - inchiderea clapetelor de pe bord, este corecta? sau este ceva ce nu functioneaza corect?

Respecte


--------------------
Renault Megane - Cj26VNC 1999
Fara evenimente

[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 3 Nov 2009, 20:57
Post #12


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Da, e corecta si recomandata pentru cresterea fluxului de aer, inchidera clapetelor!
Despre filtrul de polen il recomand pe cel original pentru ca mi se pare ca baga aer mai mult decat cele aftermarket.
Pentru cei care li se aburesc geamurile stergetile cu o carpa uscata dupa ce sa incalzit in masina si atata timp cat nu mai deschideti usa nu se mai aburesc.
NU folositi recircularea pentru ca doar plimbati umiditatea din habitaclul masinii prin prizele de aer deci nu rezolvati nimic!

This post has been edited by Shafu: 3 Nov 2009, 20:59


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 4 Nov 2009, 10:32
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Cea mai buna varianta pentru dezaburirea geamurilor este folosirea A.C. concomitent cu caldura pornita, cu aer de afara. Periodic se mai poate opri A.C., dar cand sunt mai multe persoane in masina e necesar cam tot timpul. Si filtrul habitaclului are un rol foarte important, mai ales pentru cantitatea de aer ce trece de el.


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 18:09
Dacia