iarna - cu caldura - mi se aburesc geamurile, condens mare in habitatul masinii
![]() ![]() ![]() |
iarna - cu caldura - mi se aburesc geamurile, condens mare in habitatul masinii
domnuprofesor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|||
bambu |
![]()
Post
#2
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Presupun ca nu mergi cu recircularea pornita, ar fi principala problema. Mai este posibil sa ai filtrul de particule foarte imbacsit, si sa nu traga aer de afara mai deloc. Alta cauza poate fi posibila umezeala din mochete.
This post has been edited by bambu: 29 Jan 2009, 10:58 |
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
radunre |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
domnuprofesor, verifica pozitionarea clapetei de recirculare, daca au fost probleme gen:
http://reno.ro/index.php?showtopic=42013&v...dpost&p=1302942 se poate sa se fii blocat pe recirculare. Cum a spus si "bambu" imbacsirea excesiva a filtrului de habitaclu (polen) duce la scaderea dramatica a fluxului de aer, implicit la probleme de "abureala" pe timp de iarna. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#4
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Sau radiatorul de incalzire a habitaclului are probleme...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
bambu |
![]()
Post
#5
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Doar sa fie spart dar si-ar da seama. Daca masina baga caldura ce alte probleme?
|
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
domnuprofesor |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
va multumesc pentru raspunsuri...
nu am probleme cu incalzirea.... in 20 de minute daca las sa vina tare de tot, nu mai poti sta in masina de cald ce e (si ma refer iarna, pronire de dimineata, pe ger).... nu ma luati tare, dar eu pana acum am crezut ca filtrul de aer e filtrul de polen. Cand schimbam uleiul schimbam si acest filtru. Se afla sub masca motorului. Am vazut pe forum ca se vorbeste despre filtrul de polen, care la M1 se afla unde in zona stergatoarelor, jos. Ei, acest filtru nu l-am schimbat niciodata de cand am luat masina. Adica de vreo 10.000 de km. Mentionez ca si face zgomot destul de suparator cand baga aerul. Mentionez deasemenea ca atunci cand bag aer, tot timpul bag aer din interiorul masinii? Adica tot timpul il tin pe recirculare! Sa fie asta problema? Va multumesc si astept raspuns This post has been edited by domnuprofesor: 29 Jan 2009, 15:25 |
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da! Nu mai folosi recircularea!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bambu |
![]()
Post
#8
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Garantat! Dar schimba oricum si filtrul ala, e un baiat pe aici care vinde cu carbon activ la 60 ron parca.
|
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
snowdream |
![]()
Post
#9
|
![]() posesor de meganel Group: Members Posts: 176 Joined: 21 July 06 From: Ilfov ![]() |
Cum au zis si ceilalti colegi scoate-o de pe recirculare si daca vrei sa se dezabureasca mai repede poti folosi si AC-ul. Te ajuta sa dezaburesti mai repede masina si tine selectorul directiei clapetelor aerotermei pe geam ca sa fie mai eficace. Gurile de aerisire laterale ale aerotermei indreapta-le catre geamurile portierelor. Daca vrei ca aerul care vine pe geam sa nu te deranjeze coboara parasolarele si aliniaza-le cu parbrizul.
Succes ![]() |
--------------------
Renault
Megane I RTA
2000/ 1.6/8v
|
|
domnuprofesor |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
multumesc de raspunsuri... am sa inlocuiesc cu proxima ocazie si filtrul de polen
|
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
hop si eu
voi schimba si eu, cu proxima ocazie, filtru de polen. Alta intrebare legata de distributia aerului. Data directionez aerul doar spre parbriz, vine f putin daca sunt deschise si clapetele (laterale si centrale), aprox. identic ca si cum aerul ar fi directionat spre pasager/parbriz. Solutia mea - inchiderea clapetelor de pe bord, este corecta? sau este ceva ce nu functioneaza corect? Respecte |
--------------------
Renault
Megane
- Cj26VNC
1999 Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
Shafu |
![]()
Post
#12
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
Da, e corecta si recomandata pentru cresterea fluxului de aer, inchidera clapetelor!
Despre filtrul de polen il recomand pe cel original pentru ca mi se pare ca baga aer mai mult decat cele aftermarket. Pentru cei care li se aburesc geamurile stergetile cu o carpa uscata dupa ce sa incalzit in masina si atata timp cat nu mai deschideti usa nu se mai aburesc. NU folositi recircularea pentru ca doar plimbati umiditatea din habitaclul masinii prin prizele de aer deci nu rezolvati nimic! This post has been edited by Shafu: 3 Nov 2009, 20:59 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Cea mai buna varianta pentru dezaburirea geamurilor este folosirea A.C. concomitent cu caldura pornita, cu aer de afara. Periodic se mai poate opri A.C., dar cand sunt mai multe persoane in masina e necesar cam tot timpul. Si filtrul habitaclului are un rol foarte important, mai ales pentru cantitatea de aer ce trece de el.
|
--------------------
renault
espace
- bulgariax4
2.2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:09 |