Megane 3 RS
![]() ![]() ![]() |
Megane 3 RS
Hyp3rion |
![]()
Post
#1021
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 July 14 From: O R A D E A ![]() |
|
||
--------------------
ford
focus
2011
- B-38-GTO
|
|||
Laj |
![]()
Post
#1022
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 December 14 ![]() |
Indraznesc si eu sa poluez topicul : Intentionez sa achizitionez un Megane RS pentru daily use Bucuresti .Am inteles din postarile voastre ca este de preferat sa fie non CUP ,jante 18” .As avea cateva nelamuriri :scaunele Recaro sunt inconfortabile la drum lung ? Din datele tehnice eu inteleg ca un RS are aceeasi garda la sol ca un Megane obisnuit,gresesc cumva ? Multumesc anticipat .Btw ,sper ca se va pastra aceeasi politica de preturi si la modelul nou ..
|
--------------------
Renault
Clio
2008
|
|
Modus |
![]()
Post
#1023
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
at.filimon |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 20 March 13 ![]() |
Este vreun posesor de M3 RS in Bucuresti, cu evacuare non-stock care e dispus pentru o intalnire?
Ma gandesc la o schimbare la al meu si as vrea sa aud o evacuare modificata inainte de a o "strica" pe a mea ![]() |
--------------------
BMW
e90 318d
2009
- CJ 19 YNV
|
|
tipografu |
![]()
Post
#1025
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 October 15 ![]() |
Salut si bine (ca) v-am gasit!
![]() In viitorul apropiat sper ca toate sa mearga bine si sa devin posesorul unui Megane 3 RS. Istoric: In momentul in care am luat decizia ca un Trophy vine exact in configuratia ideala pentru preferintele mele actuale,la care as fi adaugat suspensiile Ohlins+RS Monitor cu Rlink in locul celui 2D din configuratia de baza + camera spate/oglinzi electrice si plafon vitrat si gata versiunea optima,am dat buzna intr-un showroom si m-am pus pe dezvoltat ideea. Trophy nu se mai fabrica si nu mai exista nimic disponibil pe stoc,adica lipsa totala de variante. Am plecat cu promisiunea reprezentantului de vanzari ca dupa o interogare mai larga a stocului vine cu variante existente pentru RS,pentru ca lansari in fabricatie iarasi nu se mai fac. Stateam si ma gandeam,cum puii mei,cand tocmai decisesem ca M3 RS in echiparea cu sasiu Cup+scaune Recaro + RS Monitor ofera cel mai complet pachet de performanta in segmentul hot hatch,sa nu am posibilitate de achizitionare? Ba chiar m-a apucat usor panica la gandul ca in urma lansarii la Frankfurt a M4 datele care se vehiculau pentru urmatoarea generatie de RS erau cu downsize pentru motor pentru incadrarea pe viitor in normele de poluare, cresterea valorii de putere la 300 CP ca sa se alinieze modelelor noi lansate in segment,versiune de caroserie doar in 5 usi si transmisie EDC,ca asta a rezultat din studii ca isi doreste clientul de hot hatch. WTF? Nu vreau nimic din toate astea,in sinea mea urlu dupa versiunea actuala,chiar daca e pe piata de vreo 6 ani,ca asta corespunde preferintelor mele.Chiar nu ma regasesc in targetul ala de clienti pentru urmatoarea generatie. Ca M3 RS si-a atins limita de varsta e foarte ok pentru ca e rafinat si matur,e in 2+1 usi ceea ce e ideal din punctul meu de vedere,are toate cele 3 pedale ![]() Nu mai vorbesc de setarea curbei de cuplu care liniarizeza raspunsul motorului la urcarea in ture. Ca paranteza,sunt fan NA nevoit sa trec la turbo pentru ca era aspiratelor de turatie,din pacate,a apus. Nu vreau cuplu maxim de la +1700 rpm ca la turismele cu motoare de tractor cu tendinta sa rupa aderenta din orice pozitie ai accelera,ca senile nu pot sa-i pun si nici remorci cu pepeni nu vreau sa trag cu ea. Ma rog,in cele din urma am primit 2 variante existente pe stoc in RO. Copy/Paste: Megane Coupé R.S. - 2,0 16V 265CP, EURO 5,vechime -August 2014, culoare NEGRU, cu dotari optionale:Tapiterie din piele gri carbon, perforata + Scaune fata cu incalzire si reglaj electric pentru sofer + Cotiera bancheta spate (p-asta am vazut-o si live,fiind expusa la standul Serus cu ocazia ultimei etape de VTM de week-end-ul trecut din Poiana) Megane Coupé R.S. - 2,0 16V 275CP,EURO 6,productie 2015, vechime 1 luna culoare NEGRU – fara dotari optionale La astea am zis categoric NU pentru ca nu vad unde e pachetul complet de performanta care-l detaseaza de competitori si pentru care m-am decis in final la RS. Partea minunata e ca impreuna cu variantele disponibile pe stoc mi-a fost comunicat si ca au primit informare ca urmeaza o noua lansare in productie incepand de acum din octombrie,asa ca am configurat-o instant,a fost emis bonul de comanda in aceeasi zi,platit aconto de 5% si gata,treaba rezolvata. In felul asta lucrurile sunt batute in cuie, termenul de livrare estimat este sfarsit de februarie 2016. Suma finala rezultata in urma configurarii variantei RS comandata e cu 1013 EUR(TVA inclus) mai mica decat daca as fi avut posibilitatea configurarii unui Trophy cu exact aceleasi dotari si in plus ar fi avut suspensii Ohlins(adaugate ca optionale),evacuare Akrapovic(standard) si pneuri MICHELIN Sport Cup (adaugate ca optionale). Ma doare capul,mi le-as fi dorit,dar asta e. Am dormit pe mine,habar n-am avut ca e sfarsit de generatie. Ma bucur totusi ca am avut pana la urma posibilitatea sa configurez si un RS asa cum am vrut. Am cateva nelamuriri ref la codurile din bonul de comanda la care nu am primit inca raspuns de la reprezentanta. Nu mi se regasesc detalii legate de codul: - TBOR28 (afisaj tablou bord in limba Romana)-bifat,dar nu figureaza in fisa de specificatii - VTLAR (geamuri laterale spate + luneta cu tenta inchisa)bifat si asta,insa nu l-au putut inregistra in comanda-posibil sa se regasesca deja in vreunul din pachetele puse pe masina? - pentru jantele de 19" care vin impreuna cu pachetul CUP nu am de la reprezentanta confirmarea ce design au:Steev Black Mat Diamante sau Steev Black cu insertie rosie? Dupa codificarea RDIF03 /RALU19 foarte probabil sa fie Steev Black Mat Diamante,ceea ce-mi si doresc. - nu am certitudinea ca centurile de siguranta vin in culoarea rosie care stiu ca sunt standard pentru versiunea RS- in lista de optiuni primita,la pachetul sasiu CUP e mentionata culoarea galbena pentru centuri-sper sa nu,ar fi ca nuca-n perete. Despre variantele luate in calcul in vs. cu RS nu mai vorbesc,ca nu-si au rostul. Am devenit obositor sau pot sa continui? ![]() This post has been edited by tipografu: 11 Oct 2015, 10:32 |
--------------------
Alfa Romeo
Giulia Veloce 2.0T AWD/ AT8_280 CP
2018
- Bucuresti KIA XCeed 1.5T_160 CP
Mazda 3MPS 2.3T_35x CP Ex: Renault Megane 3RS CUP_275 CP Nissan Juke 1.6T_190 CP |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1026
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Mie unuia imi place povestea, ce culoare ai ales pana la urma ?
Cat despre alternative - daca vorbim de achizitie din Romania probabil erau Cupra (5-15% mai scumpa in functie de configurare) si Type-R care de-abia a aparut. Asteptare usoara! |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Type-R costa aproape 40k euro, deci nu prea mai e alternativa la Megane RS, e mai degraba la Golf R. Felicitari pentru alegere!
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1028
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Corect, am vazut acum ca a aparut si pretul, ce pot sa zic, sa taiem type-r-ul de pe lista.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
tipografu |
![]()
Post
#1029
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 October 15 ![]() |
Multumesc!
Ref la culoare,prima optiune ar fi fost galben,insa Juke a venit cu vreo 8 luni inainte si e tot galben. Riscam sa ne facem renume printre vecini ca facem taximetrie si sa ne trezim batandu-ne in poarta in miez de noapte cu bagajele pregatite sa-i ducem la aeroport sau sa luam nu stiu ce ruda din gara. Rosu nu,restul optiunilor posibile fiind doar tonuri de gri/negru si 2 variante de alb. Asa ca va arata ca o masina de flota,castigatorul fiind alb Glacier,adica alb opac. Pentru a-l gasi si iarna prin nameti,am adaugat pachetul ''RS rouge''-insertii in culoarea rosu a lamelei frontale , protectiilor laterale si eleronului spate. E usor cam mult pentru gustul meu,asa ca protectiile laterale vor fi colantate si va ramane probabil doar o vipusca rosie ca accent de culoare care sa rupa marea de alb a lateralelor. La fel si eleronul,va fi colantat alb in partea superioara si va ramane rosu in partea inferioara unde se afla si cel de-al 3-lea stop. Ref la variante,Type R nu a fost niciodata pe lista,am refuzat chiar sa ma duc sa-l vad,desi mi s-a sugerat ca daca vreau sa-l vad e nevoie doar sa spun. Ba chiar am un anunt de vanzare pe alt forum cu un Civic 1.8 MT/nivel de echipare Sport,an 2015 inmatriculat in aprilie,are doar 2.000 km la bord. Zace de vreo 3 luni la Asko Honda in parcare in speranta ca cineva il vede si il vrea. Nivelul de performanta oferit de Civic Type R o fi mega,giga,insa modul contorsionat in care arata e peste puterea mea de intelegere,la care se mai adauga si aspectul partii posterioare cu eleron cocotat peste alt eleron.Pare ca a evadat vreunul cu el de pe circuit sa-si ia un baton si-o apa si il duce rapid inapoi in spatele glisierelor. Pe langa asta,oi avea eu atentie distributiva,dar sa si fiu nevoit sa culeg informatii diverse de pe vreo 3 ecrane imprastiate pe plansa de bord fara sa am ca ocupatie de baza pe cea de controlor de trafic aerian,e mult prea mult. Initial am pornit de la ideea unui coupe RWD ca varianta inlocuitoare pentru masina actuala de zi cu zi. Variantele sunt aproape inexistente,pot fi numarati pe degetele de la o mana producatorii care ofera asa ceva. Asa ca variantele RWD au ramas in final doar 2:BMW 228i si Ford Mustang 2.3T Ford Mustang-am abordat discutia cu BDT Ford inca din primavara de cand au aparut primele informatii si lista de preturi. Din lotul de 20 masini comandate de ei la momentul respectiv,mai era disponibila doar una care era cu transmisie automata.Am zis pas si am asteptat sa ajunga primele exemplare sa o vad pe viu. Prima data vazut live m-am extaziat,dar cred ca mi-era prea sete si deliram usor ca altfel acum nu-mi explic. Avea scaune fata Recaro + o aplicatie pentru telemetrie gen RS monitor,era RWD -perfect,motorizarea cu cilindree ok-comestibila ca taxe etc. Vazut a doua oara la interval mai mare de timp am avut un sentiment exact invers decat prima data. -pentru un coupe e imens,foarte lat si foarte lung, absolut inutil de mare -e atat de opulent ca aparitie ca am avut un usor sentiment de rusine cand m-am urcat in el -mi-am amintit apoi de scaunele RECARO de la primul exemplar vazut cu ceva timp in urma care aveau spatarul si sezutul atat de late,incat nu reuseam sa inteleg nimic din sustinerea laterala decat daca ma rezemam de o laterala si apoi de cealalta.Nici cu toate gecile de iarna din dulap daca ma imbracam si tot nu as fi reusit sa simt lateralele simultan;cred ca aveam loc si eu si fii-mea pe acelasi scaun,fara sa ne incomodam reciproc,parea un fel de bancuta cu laterale proeminente. ![]() Am constatat ca masina asta,chiar daca e gandita sa fie vanduta pe plan global probabil doar prin prisma motorizarii,are acelasi stil american in care pur si simplu eu nu ma regasesc. Cum n-a fost Type R cel strident,la fel nu m-a interesat nici Mustangul cel opulent. BMW 228i devine ok ca pachet de performanta si echipare doar cu suplimentarea pretului versiunii de baza cu inca min.+50%. Total neconvigator,doar prin prisma pretului prohibitiv. In rest,e de vis din puntul meu de vedere ![]() Asa ca,pentru placerea condusului de zi cu zi,am ramas doar cu variante din gama hot hatch. Ah,masina va fi atat de utilizare zilnica,cat si de mini concedii pe-aici,pe-aproape.Tot ce inseamna o destinatie mai indepartata de atins va presupune cu siguranta orice alta forma de mijloc de transport,evident nu rutier. Sunt constient ca,nefiind modele de sine statatoare concepute de la bun inceput pentru performanta, orice hot hatch e o forma de compromis. Fiind derivate din modele domestice si ulterior modificate prin adaugarea unor pachete de performanta,setupul final tine doar de priceperea sau orientarea fiecarui producator in parte. Variante pentru RS erau: -Opel Astra OPC- nu numai ca pare balena,dar e si greu ca porcu’.Beneficiaza de diferential blocant,propulsorul o fi el potent,insa comportamentul general e cel mult de GT. -Focus ST sau Golf GTI exclus,pe astea nici nu le mai comentez -NU hotarat integralelor gen Golf R ,noul Focus RS sau viitoarea Mazda 3 MPS; Haldex controlat electronic pentru repartitia variabila intre punti cu comportament neutru imi suna prea deconectant de la intreg actul de condus. Nu intra in preferintele mele,prefer semnale diverse care sa-mi ascuta simturile si o permanenta conectare la toate conditiile,chiar daca totul e mult mai jos ca regim de exploatare. Asa ca au ramas doar doua: Cupra:configurata similar cu RS,cum dealtfel am si lansat comanda,avea exact acelasi pret. Imi placea in schimb ideea sistemului DCC cu modificarea amortizarii suspensiei la o simpla apasare pe buton,dar in urma unui drivetest cu o versiune diesel ce-i drept,n-am inteles absolut nimic din imbunatatirile aduse in comportament.Cum asta era sigurul atu pe care i-l gaseam si in rest il asociam doar cu un hatchback familial sportiv,am putut sa zic lejer pas. Marele finalist a fost Megane 3 RS,arata cuminte,nu epateaza si implica destul de mult in actul de condus,e responsiv si transmite mult. Performantele motorizarii nu sunt primordiale,mult mai important e pachetul complet ,aspect la care RS a punctat decisiv. Nu cred ca o voi conduce la mai mult de 70% din potential,asa ca tot ce ofera e arhisuficient. |
--------------------
Alfa Romeo
Giulia Veloce 2.0T AWD/ AT8_280 CP
2018
- Bucuresti KIA XCeed 1.5T_160 CP
Mazda 3MPS 2.3T_35x CP Ex: Renault Megane 3RS CUP_275 CP Nissan Juke 1.6T_190 CP |
|
Hyp3rion |
![]()
Post
#1030
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 July 14 From: O R A D E A ![]() |
Salut,
Sa-nteleg ca a intrat in productie modelul nou, pentru ca din cate stiu eu modelul vechi nu se mai fabrica. La cat se ridica distractia per total ? |
--------------------
ford
focus
2011
- B-38-GTO
|
|
tipografu |
![]()
Post
#1031
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 October 15 ![]() |
E modelul actual 3RS care se va mai fabrica si in 2016,nu stiu pana in ce luna.
Cel comandat de mine cica se fabrica undeva in ianuarie si pana atunci mai pot modifica in configurator. Livrare estimata-sfarsit de februarie. Megane 4 RS e deocamdata la nivel de speculatii pe tema platformei tehnice pe care vor merge. |
--------------------
Alfa Romeo
Giulia Veloce 2.0T AWD/ AT8_280 CP
2018
- Bucuresti KIA XCeed 1.5T_160 CP
Mazda 3MPS 2.3T_35x CP Ex: Renault Megane 3RS CUP_275 CP Nissan Juke 1.6T_190 CP |
|
centurion |
![]()
Post
#1032
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Trophy-R-ul, dar si pretul e pe masura.
RS-ul normal de 273 cai are vreo 100kg in plus, o mica mare diferenta. Chiar si asa la ora asta se pare ca e cel mai bun sasiu de pe piata. @tipografu care a fost configuratia finala ? |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laj |
![]()
Post
#1035
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 December 14 ![]() |
Astãzi am plãtit și eu rezervarea de 5% pt.M3 RS .Am trecut prin fix aceleași frãmântãri ca și @tipografu .
Ah,uitasem ..am fãcut și drive test cu Trophy-ul existent B-128-RCR ![]() This post has been edited by Laj: 4 Nov 2015, 13:40 Attached thumbnail(s) IMG_20151029_WA0012.jpg ( Size: 233.33k ) Number of downloads: 1215 2015_10_29_11.01.45.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 1258 2015_10_29_11.08.00.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 1238 IMG_20151029_WA0016.jpg ( Size: 212.59k ) Number of downloads: 1198 |
--------------------
Renault
Clio
2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1036
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce bine c-ai pus tu vreascu' acolo...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
alexniculescu |
![]()
Post
#1037
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 January 11 ![]() |
Parca era un coleg de pe forum ?!
Attached thumbnail(s) image.jpeg ( Size: 2.29mb ) Number of downloads: 1118 |
--------------------
Renault
Megane Coupé
2009
- B904LEX
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#1038
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Cunoste careva un istoric pt B 38 PUI? E un megane 3 RS negru. Un tovaras vrea sa-l cumpere.
|
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1039
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu e fostul rs al lui blondish?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dodopan11 |
![]()
Post
#1040
|
![]() Automobilist Group: Members Posts: 204 Joined: 14 September 09 From: Bucareshit ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=v9pAVsU6W3U Distractia de weekend pe circuit ![]() Facut in 2015 la evenimentul Legal Racing Time Attack, in prima parte a zilei, la antrenamente. Megane RS 3 CUP 265 ![]() This post has been edited by dodopan11: 17 Jan 2016, 12:46 |
--------------------
ex - Renault
Megane 2 RS
2008 now - Renault Megane 3 RS 2014
|
|
dodopan11 |
![]()
Post
#1041
|
![]() Automobilist Group: Members Posts: 204 Joined: 14 September 09 From: Bucareshit ![]() |
|
--------------------
ex - Renault
Megane 2 RS
2008 now - Renault Megane 3 RS 2014
|
|
Shuri |
![]()
Post
#1042
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 8 February 16 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane III
GT Line 2015, 1.6dci, 130cp
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Inca un test necinstit, ar fi trebuit sa ia trophy-ul normal, nu r-ul:
http://www.autobild.de/artikel/civic-type-...st-8659679.html |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
mars |
![]()
Post
#1044
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pe asta il stie careva? http://olx.ro/oferta/renault-megane-rs-ID6ebiu.html M-as duce sa-l vad.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
mars |
![]()
Post
#1045
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Am fost, l-am vazut, e OK, dar ma mai gandesc. Are jantele atinse binisor, anvelope praf, trancane ceva pe fata dreapta, discuri cam uzate pentru 37.000 km, niste liniute stinse la display-ul climei.
Vinde careva unul cu sasiu normal, jante de 18 si interior din piele? Era unul prin Timisoara (al unui coleg de forum), dar e cam peste buget: http://olx.ro/oferta/renault-megane-rs-ID62Yt2.html Mai e unul aici: http://olx.ro/oferta/de-vanzare-renault-me...html#8ae0d126dd dar e prea "suparat" pentru mine. Eu trebuie sa duc copiii la scoala cu el ![]() This post has been edited by mars: 22 May 2016, 06:41 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
adrian pop |
![]()
Post
#1046
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 April 14 ![]() |
Salut
Ma poate ajuta cineva pentru modelul Megane 3 rs din 2014 (final 2014) ce marimi de jante se potrivesc? 8.25 J 18 stiy insa dimensiuni intre prezoane ( 5 x 114.3 ?) si dimensiune gaura mijloc janta??? Merci mult |
--------------------
renault
megane rs
2014
|
|
NovaS |
![]()
Post
#1047
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 February 05 ![]() |
Salutare la toata lumea, am si eu un RS de prin 2012 (luat de nou) dar pana acum desi sunt membru pe forum nu prea am spus mare lucru pe aici
![]() De curand avand in vedere ca imi iese masina din garantie prin august, m-am apucat de modificari la ea. Am pus incalzire in scaune, un visio si un R-Link pana acum. La R-link am o problema si sunt curios cum va functioneaza voua. Am activat partea de Trip Computer si Eco cu DDT-ul dar nu comunica cu ceasurile de bord si in consecinta nu vad consumul si datele despre calatorie cand intru in meniu. Totusi am senzatia ca la RS-uri (spre deosebire de M3 obisnuit, ceasurile nu au fost gandite sa furnizeze informatii catre MFD). Imi poate spune cineva daca la voi acest lucru functioneaza sau nu? 2 la mana ma chinui sa imi activez RS-Monitorul pe R-Link, e cineva din bucuresti cu un RS din 2015 (R-Link + RS Monitor) care ar fi dispus sa ma lase sa bag si eu diagnoza pe masina 5 min? Am deja informatii de la un RB8 din 2013 dar nu sunt suficiente. Mersi frumos |
--------------------
Dacia
Nova GT
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Va salut. Ma reintorc in familia Megane dupa mai bine de 10 ani. Am avut un Megane 1. Acum detin un RS3 din 2013. Vad ca e cam linsite pe topicul asta.
Exista undeva un alt topic mai animat dedicat posesorilor de RS ? Pana ma cunosc mai bine cu masina as avea cateva intrebari despre micile pb observate in cele cateva zile de cand o am. La ce interval recomanda Renault schimbarea discurilor de frana? Visual par cam uzate, 3-4 mm uzura. In plus fluiera la franat usor. Masina are un usor tremur la relanti dar nu este sesizabil pe turometru. De la ce ar putea fii? In sarcina no pb, merge de rupe. |
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
pantsless |
![]()
Post
#1049
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 July 10 ![]() |
Salut!
Ma intereseaza un 3 RS, SH. A fost pasiunea mea, inca de la lansare. Avand in vedere ca nu ies pe circuit (ca si avem multe in RO), cred ca e de preferat sasiul sport (in loc de CUP). Pentru cei care au un RS, poate ma puteti ajuta cu cateva lamuriri: - Inteleg ca nu e vreun pui de e-klasse, dar se poate trai cu el in viata de zi cu zi? Sunt atat de dure suspensiile, incat sa devina foarte neplacut in oras? Mentionez ca in prezent am un Megane 2, 1.6. Am condus Megane 4 RS, si suspensia mi se parea foarte iertatoare (chiar confortabila). 3-ul e cu mult sub? - Am inteles ca sunt vreo doua facelift-uri (august 2012, respectiv 2014); implicit, 3 modele: III.1, III.2, III.3. Ar trebui sa evit vreun model? - Evacuarea Akcrapovic (must have, zic) vine standard pe orice Megane 3 RS? - Navigatia/display-ul ala e decent? e vreun must-have? (banuiesc ca nu; pare si din 1999) - "bate/troncane"? Sau e bine asamblata? - Orice alt sfat e binevenit! Mersi! This post has been edited by pantsless: 3 May 2018, 15:35 |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
speedman |
![]()
Post
#1050
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
akrapovici ai doar pe rs trophy, este dura, insa se poate trai cu ea (am mers cu m 3 rs 2015 cu sasiu cup si jante pe 18). Este o masina renault sport...adica diferita de una de serie...dc e terminata posibil sa aiba zgomote, altfel nu...dc a fost ingrijita si cu km ok nu are voie sa aiba zgomote suspecte
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:28 |