Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martori preincalzire + stop + temperatura

Askary
post 13 Oct 2009, 23:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 April 09




Cam de o saptama la o accelerare mai brusca se aprind martorii de preincalzire bujii/probleme electrice si electronice , cel de temperatura si Stop. La inceput se aprindeau in orice viteza, iar masina pornea normal la cheie. Dupa ce am schimbat filtrul de motorina se aprind doar in a 5-a si pleaca la a 3-4 cheie cu motorul rece(cu el cald nici o problema). Am schimbat bujiile, dar nici o imbunatatire.
Pus pe tester si gasit probleme la circuitul de preincalzire, si inel de recunoastere a cheii la contact.

This post has been edited by Askary: 13 Oct 2009, 23:10


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Askary
post 24 Oct 2009, 13:00
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 April 09




Am fost cu masina la reprezentanta, iar concluzia lor a fost ca injectorul 1 si 2 sunt defecte si pompa injectie este sub parametrii de functionare ... Se recomanda inlocuirea injectoarelor , a pompei injectie si sistemul de joasa alimentare (conducte-filtru s.a).
La ei toata afacere costa aproximativ 100 mil.
Acum ma intreb daca gasesc la alte magazine aceleasi pise la preturi mai scazute .... sau daca pot doar repara injectoarele si pompa de injectie si curata sau inlocui conductele, rezervorul ...


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Oct 2009, 13:04
Post #3


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




urat sad.gif
cati km are masina? de pe unde ai alimentat si cum a fost exploatata?
revizii la zi? consumabilele pt. revizii de pe unde le-ai luat/


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Askary
post 24 Oct 2009, 14:27
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 April 09




Are 100 mii km. Revizii la zi facute la ipso ploiesti.
Nu cred ca are nimic de a face cu locul de unde am alimentat .... in mare omv - sprint disel si uneori rompetrol - efix.... celebra "pilitura" pare a fi de vina.


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Oct 2009, 18:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Daca nu e identificata pilitura fara dubii , mai ai de verificat regulatorul de presiune de pe pompa si mai are supapa de retur. Vezi pe la topicele legate de pornire au fost semnalate si niste minuni . In general in service cu mare usurinta se da verdictul injectoare, pompa.

<span class='edit'>24 Oct 2009, 19:30:</span>
http://www.daciaclub.ro/1-5-dci-asa-face-t...88747-s300.html

si vezi ca mai e unu si pe reno.ro/clio da nu stiu pe la ce pagina.
Si motorul K9K e montat si pe megane II, si mai gasesti si pe sectiunea aia cate ceva.

Si mai intai de toate poate motorina e mai nasoala.
Steagu sus ! Citeste mult pe forum si mai consulta si alt mecanic.

Misto ca pot sa scriu din 5 in 5 minute , Am mai gasit
http://www.reno.ro/Probleme-injectie-Clio-III-t124895.html

Filtru de motorina nou daca poti.

Pe daciaclub ai acces cu user si parola de aici din reno.ro


This post has been edited by verde: 24 Oct 2009, 18:56


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nae74bya
post 27 Oct 2009, 16:23
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 17 August 09




Am avut si eu aceeasi problema ceva saptamani in urma (la accelerare se aprindeau aceeasi martori de bord) si s-a rezolvat prin simpla schimbare a unei supape de retur a unui injector.
Singura diferenta ca la mine masina pornea la prima cheie cand motorul era rece ,dar la cald trebuia sa dau la electromotor aproape 10 secunde.
Ia cu tine pe cineva in ajutor da dea la cheie si tu deconecteaza fisele electrice de la injectoare si furtunasele de retur- asa verifici la care iti vine motorina si inseamna ca acela e defect.


--------------------
Renault Clio Simbol 2005 - Ph 11 ugm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan76
post 29 Oct 2009, 22:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 17 February 09
From: CAMPINA




Askary,chestia cu injectoarele este adevarat.La aprinderea acestor martori asta e problema!Dar chestia cu pompa vezi ca e vrajeala!!!Mai incearca si la alt tester.Daca masina porneste calda repede si trage ,este vorba,cred,ca doar un singur injector.Iar chestia cu pilitura e iar vrajeala ptr ca asta trebuia sa se intample in primii 30-40k km nu la 100000 si le buleai pe toate 4!Problema este motorina de la ROMPETROL!!!!!!!!Aditivata in draci ptr ca este de cea mai proasta calitate!



p.s. motorina are o importanta f mare la sistemele commonrail!si atentie la aditivi sa nu folosesti deloc!

29 Oct 2009, 22:46:
si ca o adaugare la reply aici gasesti injectoare (nu cu 15000 de lei)http://www.ropieseauto.ro/articol/Elemente_Motor/Injectoare/Injector_Delphi_1.5_DCI-694.html

This post has been edited by razvan76: 29 Oct 2009, 22:46


--------------------
Renault Clio Symbol 2 2004 berlina - PH-76-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Askary
post 2 Nov 2009, 11:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 6 April 09




razvan76 ai dreptate ... am lasat reprezentantele in pace ca ei au impresie ca o masina de 4 ani inca mai este in garantie si cer schimbarea intregii alimenteri pentru 2 injectoare. Am fost la un service specializat pe injectoare Delphi (nu stiu daca pot spune numele) si am rezolvat problema. Au testat inejctoarele, unul din ele era infundat de tot iar altul aprope tongue.gif. Au verificat si daca este pilitura si nu au gasit. Solutia a fost repararea celor doua injectoare, iar masina merge ca noua acum.
In legatura cu motorina mi-au recomandat sa nu folosesc nimic aditivat, fara aditivi in motorina ... Am intrebat ce motorina sa folosesc si raspunsul a fost ca el foloseste Sprint de la OMV.

Mai era ceva .... tot o recomandare de la ei ... sa folosesc numai filtru de motorina Delphi ca are dimensiunea intre fibrele din interior, daca nu ma insel, de 2 microni pe cand celelalte de 12.

This post has been edited by Askary: 2 Nov 2009, 11:43


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:07
Dacia