Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Espace 1,9dci, fum la demaraj

feldi
post 9 Jul 2012, 07:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 August 11
From: codlea




buna ziua am o nelamurire se oprea masina in timpul mersului pornea imediat la renault service au zis ca sunt 2 injectoare defecte am mers la un service si am reconditionat toate 4 nu se mai opreste dar scoate fum la demaraj am un espace 4 1,9dci o sugestie multumesc


--------------------
renault grand espace 4 2004 1,9dci - BV-11-WKF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 9 Jul 2012, 17:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Posibil sa fie :debitmetru defect
:furtun slab la intercooler sau de ce nu spart
:filtru aer imbacsit
:tot o problema la injectoare
:distributia reglata incorect(admisie-evacuare axe cu came)
Fumul ce culoare are?si e abundent?la ce turatii schimbi viteza?


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
feldi
post 10 Jul 2012, 07:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 August 11
From: codlea




am schimbat filtru aer si motorina furtunul la iesire turbina a fost spart ,am pus unul de la reprezentanta si distributia schimbata cu vreo 15 mii in urma atunci nu am avut probleme. am mai citit raspunsurile dupa forum si intradevar cu ac pornit scoate mai mult fum negru. cam 2500-3000 turati schimb putere are dupa ce se tureaza ajung la 170 la ora. cand aveam furtunul crapat scotea tot timpul putin fum negru avea egr-eul scoasa mufa ,asa lam luat in 2008. dupa remediere a mers bine. cel de la service a zis sa merg vreo 500-600 km si dupaia sa mai verificam injectoarele. scze de lungimea mesajului

10 Jul 2012, 07:08:
sa fie si tobele imbacsite si pana se curata sa merg mai turat.

This post has been edited by feldi: 10 Jul 2012, 07:08


--------------------
renault grand espace 4 2004 1,9dci - BV-11-WKF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 10 Jul 2012, 07:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




De regula fumul negru inseamna motorina nearsa:inclin sa cred ca ar fi injectoare,asta fiind ultimul defect,dar nu ar strica sa mai verifici odata traseul aerului in cautare de vreun colier nestrans:debitmetrul are mufa curata si el e ok?
P.S.E un pic cam tarzie schimbarea treptei de viteza la 3000 de ture,incearca sa-l lasi pe la 2000(4000 sau 4500 sunt toate parca)


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
feldi
post 10 Jul 2012, 10:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 August 11
From: codlea




debitmetru are ceva ulei pe el am apasat cu mana si se misca nu e blocat o sa verific si traseul de aer ar trebui sa aud un suierat multumesc pentru sfaturi.

10 Jul 2012, 11:28:
am citit conversatiile de la egr laguna citva au aguzat debitmetru ma gandeam sa scot mufa de la egr dar mecanicul a zis sa nu o scot un sfat

This post has been edited by feldi: 10 Jul 2012, 11:28


--------------------
renault grand espace 4 2004 1,9dci - BV-11-WKF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 10 Jul 2012, 20:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Nu confunda debitmetrul cu egr-ul:sunt doua chestii total diferite-debitmetrul e tubul de plastic cu o mufa pe el cel gasesti la iesirea din filtrul de aer:egr-ul este o supapa cu un corp metalic si suruburile dispuse in triunghi(oarecum) in care intra o teava din inox din chiulasa si care are de asemenea o mufa pe el


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
feldi
post 18 Jul 2012, 16:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 August 11
From: codlea




am dat jos debitmetru (cel de langa filtru aer) era curat si cele doua firicele erau intrgi, cu mufa scoasa demara mai lent decat cu ea bagata .o sa mai fac un test la injectoare sa vedem dupaia


--------------------
renault grand espace 4 2004 1,9dci - BV-11-WKF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bo_
post 22 Sep 2012, 17:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 2 July 09
From: Brasov




QUOTE(dethave @ 10 Jul 2012, 08:36)
P.S.E un pic cam tarzie schimbarea treptei de viteza la 3000 de ture,incearca sa-l lasi pe la 2000(4000 sau 4500 sunt toate parca)
*


Nici pe departe. Poti să schimbi și pe roșu daca vrei. La mine e al doilea Safrane pe care-l conduc "sportiv", si nu vad nici întrevad probleme de uzură. Din contră, am înțeles ca turbina se decalaminează din cauza căldurii mai mari pe la 3000+ rpm, plus că merge mult mai "uniform" după ce a fost condusă turat decât după un drum prin oraș.
(părerea mea)
Oricum, merci de pont, voi verifica și la mine, ca iarna, la rece, la pornire scoate un norișor de fum smile.gif


--------------------
Renault Safrane 2000, 2.2 dT, Alize - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
feldi
post 8 Mar 2013, 12:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 August 11
From: codlea




nu am mai scris de mult, deci fumul era de la intercooler sa spart la lipitura , mai tarziu a crapat turbina am inlocuit kitul dar pe turbina eraa aluminiu lipit , am dat jos chiuloasa si un piston era topit in partea de sus (cica de la injector) pistonul a zgariat camasa deci daca nu mai aveam rate o abandonam. Am luat motor de la secand turbina facuta injectoare reconditionate acum merge mai bine decat am luato sper sa tina vreo 3 ani ,scuze de lungumea textului. rolleyes.gif


--------------------
renault grand espace 4 2004 1,9dci - BV-11-WKF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Mar 2013, 12:56
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(feldi @ 8 Mar 2013, 13:06)
un piston era topit in partea de sus (cica de la injector) pistonul a zgariat camasa

Garantat era pistonul topit de la injectorul care a ramas blocat pe deschis.
Bine ca ai rezolvat.....cu costuri importante.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 04:57
Dacia