Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Miros urat climatizare

bubu782001
post 15 Jun 2008, 23:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Buna seara. Mai baieti, astazi am avut o surpriza. Si una mare. Am cumparat un Ambipur (stiti voi...sa miroasa frumos in habitaclu) ee si m-am gandit sa dau pe recirculare sa il amestece putin prin habitaclu. Buuun. Deodata (eu eram afara) deschid hayonul...si cand....un miros GROAZNIC..de GUNOI pot spune..urat tare..ce mai (menionez ca nu am pornit aerul conditionat). De la ce sa fie oare? Ca de la Ambipur SIGUR nu e mirosul ala. Deci problema se rezuma la 2 intrebari:
De la ce este acel miros..si cum pot scapa de el ?

This post has been edited by bubu782001: 16 Jun 2008, 00:07


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Jun 2008, 08:21
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cauta pe forum si vei gasi usor ... in teorie trebuie sa inlocuiesti filtru de habitaclu si sa cureti locasul lui, tubul prin care se scurge apa rezultata din condens etc. ... smile.gif (ex: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41502 )


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateim
post 16 Jun 2008, 10:07
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 February 08




aceeasi parere ca si cmandrei.....filtrele de aer ale climatizarii....sau filtre de polen blabla bla etc. acelea fiind un material textil care mereu sunt in contact cu apa *fie ea condens, apa pura de ploaie etc.* fac mucegai, coclesc (pe limbajul mecanicilor) mai ales daca a trecut o iarna si`o vara peste ele se schimba....prea scumpe nu sunt...si daca nu ma insel sunt aceleasi de pe logan/solenza....dar nu mai stiu sigur


--------------------
renault twingo twingo - if 15 xxy 1.2
nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 16 Jun 2008, 10:23
Post #4


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Stiu ca exista dispozitive tip spray care se deschid si se lasa in zona pedalelor, pe unde absoarbe aer instalatia de climatizare(din habitaclu), si igienizeaza tot ce tine de cai ale circulatiei aerului. Am vazut asa ceva un Kauffland cu un pret in jur de 10-20 ron. Nu am incercat dar sper sa iti fie de folos informatia.
Bafta! sa ne spui cum ai rezolvat wink.gif


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 16 Jun 2008, 18:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Exista un aparat care se pune in functie in masina, cu usile si geamurile inchise, cu clima conectata la temperataura minima si pe recirculare. dupa 20min de tratament,este curatata toata tubulatura, radiatoarele si fantele de aerare. Costul unui asemenea tratament la noi la service este de 120ron si trebuie repetat la inceput de sezon cald, in fiecare an.
Cu acest tratament scapati de flora microbiana depusa prin mucegai pe tubulatura si radiatoarele instalatie de climatizare.
In cele mai multe cazuri, dupa tratament, ramane sub masina o apa colorata in verde (condensul din masina cu mucegaiul respectiv)

Bafta si minuni!


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Jun 2008, 21:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Scuze dar mie mi se pare cam "scumpicel" acest "tratament" la 120RON.
Din cate am inteles eu se poate face foarte simplu cu o solutie ce costa numai 5-6 ron ce se dilueaza in apa, iar apoi se sprayeaza cu ajutorului unui recipient gen Mr. Muscolo (din ala cu FAS-FAS).
Efectele am inteles ca sunt extrem de bune si dau rezultate de exceptie.

De alfel am si vorbit cu cineva si am "mirosit" masina lui si intr-adevar este ca noua.

Iar apoi in week-end nu i-mi este greu sa desfac cateva suruburi si sa dau jos bordul la o adica (am mai facut-o si la Twingo este chiar simplu).

Este aiurea sa impingi 120RON ca sa te tina doar un an.

Dupa parerea mea asta inseamna ca nu e facuta treaba ca lumea sau nu este eficienta. Nu spun ca trebuie sa tina o viata. Insa un an este mult prea putin. Sa nu i-mi spuneti mie ca o masina cum trece anul gata trebuie dezinfectata ca altfel se umple de purici radmasa.gif . Pai asa pot sa o "deratizez" 10 ani si tot nu scap (ca am lipsit un an de la o sedinta). Hai sa fim seriosi. Ori e tratament ori e apa de ploaie pe banii clientului.

PS
Solutia cu pricina se numeste Bionet A 15 si o puteti cumpara de aici: http://www.gm2000.ro/product_info.php?products_id=432 (pe pagina respectiva aveti si datele de contact + alte detalii privind folosirea respectivei solutii)


Aici este un topic de pe acest forum in care se discuta despre acest tratament cu Bionet. http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=63&t=46417&st=0

This post has been edited by bubu782001: 16 Jun 2008, 21:16


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 16 Jun 2008, 21:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Diferenta o face o solutie de amatori fata de un tratament cu un aparat profesional, aflat in dotarea unor ateliere care-si respecta clientii.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Jun 2008, 22:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mda..asta suna a raspuns gen service Renault :
"Domle' trebuie sa schimbati 1/2 din motor ca sa rupt un fir...ca la noi nu se gaseste firul x dacat daca schimbati motorul".
Si atunci fara suparare dar de ce un spray dedicat unei astfel de operatiunui costa aprox 30RON ?
Ala tine doar o saptamana? Daca era asa de bun acest "tratament" sa fim seriosi toata lumea stia de el si eventual nu se mai apela la alte metode. Eu tind sa cred ca acest "tratament" face EXACT ce face si un spray dedicat sau o metoda cu Bionet, insa la un pret mult mai ridicat (eventual cu un adaos tipic de 400%). Si eu lucrez cu clienti si stiu cum se fac banii. Crede-ma oricum o dai pentru mine suna a "razatoare worner". NU e vorba de bani ca pana la urma nu este o suma exorbitanta ci de faptul ca aceasta chestie costa de 4 -5 ori mai mult ca o metoda din asta practicata de "amatori" ca noi si care tine la fel de mult daca nu poate chiar mai putin - depinde de noroc.
Intrebare de baraj: daca apare efectul bacterian din nou peste sa zicem 2 saptamani de la acest "tratament", asigurati vreo garantie?

This post has been edited by bubu782001: 16 Jun 2008, 22:19


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 16 Jun 2008, 22:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Eu doream sa informez lumea nu sa fac reclama.
Nu suntem un service Renault, suntem cel mai mare service multibrand din Brasov, iar eu sunt angajat la aceasta institutie, nu patron.
Nu fac reclama si nu propun nimic nimanui. Incerc sa-mi ofer cunostintele celor care au nevoie de ele. Sigur ca sunt multi care stiu mult mai multe amanunte decat mine despre tot felul de teme Renault sau altele, de la care invat si eu ca toata lumea.
Ex. Tubul de spray de care vorbesti....


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Jun 2008, 22:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ok i-mi pare rau..nus ce m-am apris asa..(poate ca din cauza traficului de astazi care ma innebunit - eu fiind si incepator). Ai perfecta dreptate. Pana la urma este un sfat si este pus exact la locul lui in acest topic (ca exista si alte metode..cu atat mai bine). Orice informatie este binevenita.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 17 Jun 2008, 12:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Din pataniile proprii: am dat si cu acel spray mic (20 RON in Carf.) lasat in zona pedalei de acceleratie, pe recirculare. Asa, ca m-am gandit ca Bionetul pulverizat orbeste in zona vaporizatorului metalic de la AC poate nu va face destul.

Atentie inspre ce fanta a plansei de sub volan va bate micul gheizer! unsure.gif

Mie mi-a scurtcircuitat ceva la alarma (banuiesc ca unitatea centrala cu niscaiva mufe zac pe-acolo, pe sub volan, si nu-s etansate). Urmarea: mi-a cantat alarma non-stop cat era masina descuiata. Nu tacea decat cand o-ncuiam punand alarma, si numai de-afara, fara sa simta cheia in contact. Am condus astfel vreo 500m, pana la locul unde-o las de obicei. A fost jenant (am trecut si pe langa o masina a Politiei, n-aveam centura, geamurile lasate - puteau foarte bine sa fi fost sparte intr-o posibila tentativa de furt, nu? Nici nu le-a pasat... Desi toti intorceau capul dupa ciudatenia in care circulam! ph34r.gif ).
Din fericire, dupa vreo 8 ore s-a uscat respectiva zona scurtcircuitata, si-am putut circula normal a doua zi.. happy.gif
Efectul nu mi se pare sublim, filtrul e curat, il schimb insa la revizie, peste o luna.

Am mai folosit Bionet, dupa iesirea din iarna. Apoi AC-ul n-a mai mirosit urat, a aer mucegait, dar in interiorul masinii, cred ca tapiteria mai pastreaza ceva din bacteriile emanate de ventilatie.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 2 May 2010, 19:28
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




desi off topic (intrucat nu este topic mai apropiat) am sa postez aici:
La Twity al meu am incarcat sistemul de climatizare,7 bar,freon dar nu raceste desi e pe maxim si ventilatia pe 3.Asta pe drum extraurban ,mers continuu.De racit raceste dar ff putin.

daca poate sa imi spuna cineva daca e normal.multumesc


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 May 2010, 21:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ai incarcat cu 7 bar ca asa ai vrut tu, sau ai consultat in prealabil o documentatie? Sau asa a zis nea manivela ala ca asa e bine?
Pentru ca vezi tu...acolo la noi exista un senzor de presiune (presostat se cheama) si daca e prea mare presiune injectia decupleaza automat compresorul - asta ar fi prima treaba.
A doua problema este ca, ai putea sa ai un por in instalatie - pana nu identifici sursa nu ai cum sa o rezolvi, idiferent de cate ori o incarci (asta se face prin verificare cu lichid fluorescent la presiune intr-un service specializat).
Eu am documentatia de climatizare la Twingo - din pacate pana luni seara nu am acces la ea (sunt plecat din localitate).

This post has been edited by bubu782001: 2 May 2010, 21:36


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 3 May 2010, 08:25
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




am fost si la specialist care nu stie cat e ceasu'...incarca cu freon si noapten staritza.
Radiatorul l-am lipit intrucat era spart.Se aude un cuplaj-decuplaj ca si de releu,sub bord in timpul functionarii AC,destul de des 2-3 ori pe minut.Evident,se si simte pe motor,atunci cupleaza AC.


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 12:32
Dacia