Miros urat climatizare
![]() ![]() ![]() |
Miros urat climatizare
bubu782001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cauta pe forum si vei gasi usor ... in teorie trebuie sa inlocuiesti filtru de habitaclu si sa cureti locasul lui, tubul prin care se scurge apa rezultata din condens etc. ...
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mateim |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 February 08 ![]() |
aceeasi parere ca si cmandrei.....filtrele de aer ale climatizarii....sau filtre de polen blabla bla etc. acelea fiind un material textil care mereu sunt in contact cu apa *fie ea condens, apa pura de ploaie etc.* fac mucegai, coclesc (pe limbajul mecanicilor) mai ales daca a trecut o iarna si`o vara peste ele se schimba....prea scumpe nu sunt...si daca nu ma insel sunt aceleasi de pe logan/solenza....dar nu mai stiu sigur
|
--------------------
renault twingo
twingo
- if 15 xxy
1.2 nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
|
|
Cipav |
![]()
Post
#4
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
Stiu ca exista dispozitive tip spray care se deschid si se lasa in zona pedalelor, pe unde absoarbe aer instalatia de climatizare(din habitaclu), si igienizeaza tot ce tine de cai ale circulatiei aerului. Am vazut asa ceva un Kauffland cu un pret in jur de 10-20 ron. Nu am incercat dar sper sa iti fie de folos informatia.
Bafta! sa ne spui cum ai rezolvat ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 CYP
Authentique 2001 8V
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Exista un aparat care se pune in functie in masina, cu usile si geamurile inchise, cu clima conectata la temperataura minima si pe recirculare. dupa 20min de tratament,este curatata toata tubulatura, radiatoarele si fantele de aerare. Costul unui asemenea tratament la noi la service este de 120ron si trebuie repetat la inceput de sezon cald, in fiecare an.
Cu acest tratament scapati de flora microbiana depusa prin mucegai pe tubulatura si radiatoarele instalatie de climatizare. In cele mai multe cazuri, dupa tratament, ramane sub masina o apa colorata in verde (condensul din masina cu mucegaiul respectiv) Bafta si minuni! |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Scuze dar mie mi se pare cam "scumpicel" acest "tratament" la 120RON.
Din cate am inteles eu se poate face foarte simplu cu o solutie ce costa numai 5-6 ron ce se dilueaza in apa, iar apoi se sprayeaza cu ajutorului unui recipient gen Mr. Muscolo (din ala cu FAS-FAS). Efectele am inteles ca sunt extrem de bune si dau rezultate de exceptie. De alfel am si vorbit cu cineva si am "mirosit" masina lui si intr-adevar este ca noua. Iar apoi in week-end nu i-mi este greu sa desfac cateva suruburi si sa dau jos bordul la o adica (am mai facut-o si la Twingo este chiar simplu). Este aiurea sa impingi 120RON ca sa te tina doar un an. Dupa parerea mea asta inseamna ca nu e facuta treaba ca lumea sau nu este eficienta. Nu spun ca trebuie sa tina o viata. Insa un an este mult prea putin. Sa nu i-mi spuneti mie ca o masina cum trece anul gata trebuie dezinfectata ca altfel se umple de purici ![]() PS Solutia cu pricina se numeste Bionet A 15 si o puteti cumpara de aici: http://www.gm2000.ro/product_info.php?products_id=432 (pe pagina respectiva aveti si datele de contact + alte detalii privind folosirea respectivei solutii) Aici este un topic de pe acest forum in care se discuta despre acest tratament cu Bionet. http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=63&t=46417&st=0 This post has been edited by bubu782001: 16 Jun 2008, 21:16 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Diferenta o face o solutie de amatori fata de un tratament cu un aparat profesional, aflat in dotarea unor ateliere care-si respecta clientii.
|
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mda..asta suna a raspuns gen service Renault :
"Domle' trebuie sa schimbati 1/2 din motor ca sa rupt un fir...ca la noi nu se gaseste firul x dacat daca schimbati motorul". Si atunci fara suparare dar de ce un spray dedicat unei astfel de operatiunui costa aprox 30RON ? Ala tine doar o saptamana? Daca era asa de bun acest "tratament" sa fim seriosi toata lumea stia de el si eventual nu se mai apela la alte metode. Eu tind sa cred ca acest "tratament" face EXACT ce face si un spray dedicat sau o metoda cu Bionet, insa la un pret mult mai ridicat (eventual cu un adaos tipic de 400%). Si eu lucrez cu clienti si stiu cum se fac banii. Crede-ma oricum o dai pentru mine suna a "razatoare worner". NU e vorba de bani ca pana la urma nu este o suma exorbitanta ci de faptul ca aceasta chestie costa de 4 -5 ori mai mult ca o metoda din asta practicata de "amatori" ca noi si care tine la fel de mult daca nu poate chiar mai putin - depinde de noroc. Intrebare de baraj: daca apare efectul bacterian din nou peste sa zicem 2 saptamani de la acest "tratament", asigurati vreo garantie? This post has been edited by bubu782001: 16 Jun 2008, 22:19 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Eu doream sa informez lumea nu sa fac reclama.
Nu suntem un service Renault, suntem cel mai mare service multibrand din Brasov, iar eu sunt angajat la aceasta institutie, nu patron. Nu fac reclama si nu propun nimic nimanui. Incerc sa-mi ofer cunostintele celor care au nevoie de ele. Sigur ca sunt multi care stiu mult mai multe amanunte decat mine despre tot felul de teme Renault sau altele, de la care invat si eu ca toata lumea. Ex. Tubul de spray de care vorbesti.... |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ok i-mi pare rau..nus ce m-am apris asa..(poate ca din cauza traficului de astazi care ma innebunit - eu fiind si incepator). Ai perfecta dreptate. Pana la urma este un sfat si este pus exact la locul lui in acest topic (ca exista si alte metode..cu atat mai bine). Orice informatie este binevenita.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
George Paul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Din pataniile proprii: am dat si cu acel spray mic (20 RON in Carf.) lasat in zona pedalei de acceleratie, pe recirculare. Asa, ca m-am gandit ca Bionetul pulverizat orbeste in zona vaporizatorului metalic de la AC poate nu va face destul.
Atentie inspre ce fanta a plansei de sub volan va bate micul gheizer! ![]() Mie mi-a scurtcircuitat ceva la alarma (banuiesc ca unitatea centrala cu niscaiva mufe zac pe-acolo, pe sub volan, si nu-s etansate). Urmarea: mi-a cantat alarma non-stop cat era masina descuiata. Nu tacea decat cand o-ncuiam punand alarma, si numai de-afara, fara sa simta cheia in contact. Am condus astfel vreo 500m, pana la locul unde-o las de obicei. A fost jenant (am trecut si pe langa o masina a Politiei, n-aveam centura, geamurile lasate - puteau foarte bine sa fi fost sparte intr-o posibila tentativa de furt, nu? Nici nu le-a pasat... Desi toti intorceau capul dupa ciudatenia in care circulam! ![]() Din fericire, dupa vreo 8 ore s-a uscat respectiva zona scurtcircuitata, si-am putut circula normal a doua zi.. ![]() Efectul nu mi se pare sublim, filtrul e curat, il schimb insa la revizie, peste o luna. Am mai folosit Bionet, dupa iesirea din iarna. Apoi AC-ul n-a mai mirosit urat, a aer mucegait, dar in interiorul masinii, cred ca tapiteria mai pastreaza ceva din bacteriile emanate de ventilatie. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
zozo_park |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
desi off topic (intrucat nu este topic mai apropiat) am sa postez aici:
La Twity al meu am incarcat sistemul de climatizare,7 bar,freon dar nu raceste desi e pe maxim si ventilatia pe 3.Asta pe drum extraurban ,mers continuu.De racit raceste dar ff putin. daca poate sa imi spuna cineva daca e normal.multumesc |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ai incarcat cu 7 bar ca asa ai vrut tu, sau ai consultat in prealabil o documentatie? Sau asa a zis nea manivela ala ca asa e bine?
Pentru ca vezi tu...acolo la noi exista un senzor de presiune (presostat se cheama) si daca e prea mare presiune injectia decupleaza automat compresorul - asta ar fi prima treaba. A doua problema este ca, ai putea sa ai un por in instalatie - pana nu identifici sursa nu ai cum sa o rezolvi, idiferent de cate ori o incarci (asta se face prin verificare cu lichid fluorescent la presiune intr-un service specializat). Eu am documentatia de climatizare la Twingo - din pacate pana luni seara nu am acces la ea (sunt plecat din localitate). This post has been edited by bubu782001: 2 May 2010, 21:36 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
zozo_park |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
am fost si la specialist care nu stie cat e ceasu'...incarca cu freon si noapten staritza.
Radiatorul l-am lipit intrucat era spart.Se aude un cuplaj-decuplaj ca si de releu,sub bord in timpul functionarii AC,destul de des 2-3 ori pe minut.Evident,se si simte pe motor,atunci cupleaza AC. |
--------------------
Renault
Twingo
- CJ-13-CRV
1995 Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:32 |