Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

segmentare facuta in garantie, segmentare

claudiupatitul
post 21 Feb 2009, 18:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 February 09







Sper sa nu incep un topic despre care sa se mai fi discutat, dar eu nu am gasit si sunt cam disperat.
Problema este urmatoarea:
Pe 9 martie 2007 am achizitionat un RM sedan, 1.5 dci, varianta Expression + ceva dotari peste, de la AMG Bucuresti.

La prima revizie la 10 mii km facuta la AMG s-a constatat lipsa 1.5 litri ulei in motor. Nu mi-a placut modul in care am fost tratat de cei de la AMG care se tot codeau sa intervina, spunindu-mi ca este normal consumul pentru ca trebuie sa se aseze segmentii. smile.gif. Asa ca am incercat la IPSO Otopeni unde au constatat ca pierdea ulei pe la retur la turbina deoarece nu erau montate niste garnituri din fabrica. Bineinteles ca si aici pina sa se intervina am avut probleme, dar nu are rost sa mai detaliez. Cert este ca la 13 mii km. cei de la IPSO au montat aceste garnituri. Problema insa nu s-a rezolvat in apropiere de 20 mii km am observat iar mai mult de un litru lipsa de ulei in motor. Cei de la IPSO mi-au spus ca nu se vede ca mai pierde ulei pe undeva deci totul este in regula.

In conditiile acestea, auzind ca mecanicii de la SERUS srl. Bucuresti lucreaza bine ( si s-a dovedit ca asa este), am explicat problema si am facut o programare unde s-a constatat lipsa de ulei. MI s-a propus la 20 mii sa fac revizia si sa fiu rechemat din doua in doua mii de km pt. reconstatare. Asa am facut si in final s-a hotarit la 24 mii km( in octombrie 2008 ) sa se faca o segmentare a motorului. Am acceptat segmentarea, s-au facut supapele si distributia, baietii au lucrat repede si bine si am mers asa pina la revizia de 30 mii km. S-a constata ca segmentii nu erau in cote deci am crezut ca numai de aici a fost problema cu lipsa ulei, dar s-a dovedit a mai fi si altceva, dupa cum urmeaza.( Repet de cei de la SERUS am fost si sunt foarte multumit de modul cum au lucrat si m-au trtat. S-au purtat civilizat si m-au asigurat ca vor rezolva problema.) Vina nu este a celor din service ci a producatorului Renault care fabrica masini slabe.

La revizia de 30 mii facuta la SERUS la inceputul lui februarie 2008 am constatat iar lipsa de ulei in motor peste 1.5 l. ( ! Toate acestea in conditiile unei utilizari corespunzatoare, niciodata nu am depasit 130 km/ora in afara si peste 3500 rot/min. Mentionez ca exagerez cu grija fata de aceasta masina ). Din nou rechemare din doua in doua mii de km, acum am 34 mii de km, s-a constatat iar lipsa ulei si s-a facut comanda pt inlocuire turbina pe garantie, deoarece s-a constata joc in axul turbinei si suierat al turbinei destul de puternic in accelerare.Voi fi programat probabil saptamina viitoare si pt inlocuire turbina, in f de cum va sosi piesa. Mentionez ca masina va iesi din garantie in 8 martie 2009.

Am constatat ca dupa segmentare, la pornirea pe timp friguros se aude o bataie a motorului, iar la cald se aude ca un tacanit. Tare mi-e frica ca nu cumva alezajele din blocul motor ( cilindrii fiind frezati direct in blocul motor , nu ca la dacie unde se puteau extrage din bloc ) sa nu fie in cote corespunzatoaresi sa nu formeze un ajustaj corespunzator cu segmentii si de aceea sa nu etanseze corespunzator, desi cei de la Serus au spus ca au fisa de masuratori la alezaje si totul este in regula.

Ma intreb daca nu cumva dupa toate aceste patanii nu am dreptul sa cer celor de la Renault sa-mi schimbe motorul deoarece nu mi se pare corect sa ramin cu un motor segmentat in garantie si care parca nici nu mai functioneaza ca la inceput. Si in plus dupa schimbarea turbinei daca va mai avea consum de ulei cum voi mai rezolva deoarece masina iese din garantie in 8 martie a.c. Credeti ca pot sa le cer asa ceva?

O alta problema mare pe care o am este legata de un tiuit metalic la rotile fata care apare uneori, dar des, la drum lung in timpul rularii cu viteza peste 80km/ora si caruia nu ii dam de cap. Acest tiuit destul de puternic si enervant dispare cind rotesc putin volanul sau apas frina. Am schimbat placutele de frina pe fata si tot asa face. Au curatat iar la service placutele de frina si tot asa se aude acest tiuit. Se poate sa fie coloana de directie? Masina trage si usor spre dreapta la drum lung.

O alta neplacere ar fi legata de faptul ca tot timpul se aude un suierat sau fisiit de la frina care dispare cind apas frina. Cind nu am piciorul de pe frina se aude tot timpul un fisiit.

Toate acestea sunt problemele masinii mele care va iesi din garantie pe 8 martie a.c.

Nu am nici o problema cu articulatiile si masina arata impecabil. smile.gif Dar motorul lasa de dorit din pacate.

Astept parerile si sugestiile voastre.

Va multumesc.




--------------------
renault megane 2 - B-61 CWL 2007/megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 21 Feb 2009, 18:37
Post #2


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




a 3 problema a ta este foarte simpla,servofrana.mergi in service si cere inlocuirea in garantie,este un defect recunoscut de renault si nu vor comenta....


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Feb 2009, 18:42
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Daca a bagat romanu' mana asa adanc... e ca si pierduta masina...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diasul
post 21 Feb 2009, 18:44
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 30 May 08




Tare chinionist esti tinand cond ca motorul este punctul forte al masinilor Renault dupa parerea mea. Au ele alte 1000 de probleme dar motorul in principiu este cu mult peste marca in general. Pistoneaza si tu tare sa vezi ce poti scoate pana la iesirea din garantie.

P.S. Zici si tu ca ai motor VW legat de consumul de ulei. tongue.gif


--------------------
renault megane 1.5 DCI 80CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Feb 2009, 18:46
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pacat... eu am mari indoieli ca a iesit masina proasta pe poarta fabricii...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerius 54
post 21 Feb 2009, 18:50
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 February 09




Cere sa-ti schimbe motorul pana nu-i prea tarziu ...


--------------------
renault megane 2 hb 2003 1,5 dci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Feb 2009, 18:51
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




A fost prea tarziu acum multa vreme smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 21 Feb 2009, 19:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




eu sunt de parere ca poti incerca sa te adresezi direct RRO pt. a schimba motorul in garantie. Eventual le explici ca te vei adresa si instantei daca nu se rezolva problema, care a aparut in garantie, chiar daca garantia expira ei sunt obligati sa ti-o remedieze, pt. ca lucrarile au inceput in garantie.

This post has been edited by Ryk: 21 Feb 2009, 19:14


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 21 Feb 2009, 19:36
Post #9


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(claudiupatitul @ 21 Feb 2009, 18:28)
Vina nu este a celor din service ci a producatorului Renault care fabrica masini slabe.
*


laugh.gif Banuiesc ca nu stiai asta inainte de a cumpara masina, nu? Nu stiu de ce dar nu imi miroase prea bine povestea asta. rolleyes.gif

This post has been edited by Hackmikey: 21 Feb 2009, 19:37


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 22 Feb 2009, 20:08
Post #10


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Trage tare sa il schimbi, si nu doar ii ameninta cu instanta, chiar fa-o. E simplu si nu foarte costisitor.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Feb 2009, 20:18
Post #11


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




ANPC-ul e mai sigur ca instanta, mai rapid si mai ieftin. Din cate stiu, daca pe parcursul garantiei la produsele de folosinta indelungata apar mai mult de 2 defectiuni, se poate cere inlocuirea produsului. Eu cred ca Renault iti va da alt motor fara prea multe discutii. Evident, daca nu cumva toate astea provin dintr-o utilizare necorespunzatoare...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 22 Feb 2009, 20:41
Post #12


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Stiam aceeasi regula la electronice, si chiar am beneficiat de ea, daca este si in domeniul auto, cu atat mai clara situatia.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Feb 2009, 03:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Motoarele de 1.5 sunt asamblate intr-o singura tara ? Sau fiecare fabrica isi asambleaza si motorul ?
Ca daca e asa, ma gandesc ca motorul tau o fi din mainile vreunui Mustafa, care a venit la munca dupa o noapte de sprituiala.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Feb 2009, 10:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




In cartea mea scrie ca un consum normal de ulei este de pana la 500g/1000km...deci ma mir ca au acceptat segmentarea, teoretic masina ta se incadreaza in limte.Ce nu inteleg eu este urmatorul fapt:la 1,5l lipsa ulei martorul de presiune ulei nu a zis nimic, la pornire tot OK scria?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiupatitul
post 23 Feb 2009, 11:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 February 09




referitor la raspunsul lui meganus-bicorpus

Mai intii multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii.
Voi face o sesizare scrisa la Renault Romania si voi cere schimbarea motorului in garantie, desi ma indoiesc ca voi avea sorti de izbinda. Totusi nu mi se pare normal sa ramin cu un motor segmentat la 24 mii km. Ajustajul dintre segmenti si alezajul blocului nu mai este in aceleasi tolerante ca cel dintre segment nou si alezaj bloc nou, din fabrica. Segmentare se face la motoare cu peste 150 mii km nu la motoare in garantie.

In cartea mea tehnica scrie ca este normal un consum de ulei de 500 g la 10 mii km ( adica de la schimb la schimb) si nu la 1000 km cum spunea meganus-bicorpus.smile.gif De aici s-ar putea deduce ca la 10 mii km ar fi normal sa manince cam 5000 g adica 5 Kg ulei ceea ce este absurd. smile.gif

Referitor la nivelul de ulei eu sesizam pe joja ca era chiar la minim. ( pe CB arata nivel ninim cu toate cerculetele lipsa, sau citeodata un singur cerculet doar din 6 parca- asta cam la putin peste 5 mii km de la un schimb ulei ) 1.5 litri lipsa de ulei apreciau cei din service, spunind ca intre minim si maxim ar fi mai bine de un litru. Si sa nu mai spun ca de fiecare data la service dupa schimbul de ulei nivelul era peste maxim cu vreo 5 mm. Nu stiu de ce pun ulei mai mult in motor deoarece este chiar contraindicat. Eu fac masuratoarea pe joja, la rece, pe suprafata plan- orizontala in locul de poarcare din spatele blocului.

Sincer va spun ca sunt foarte dezamagit de ceea ce este aceasta masina.

Multumesc inca o data pt sfaturi.

Cele bune


--------------------
renault megane 2 - B-61 CWL 2007/megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudor.
post 23 Feb 2009, 12:13
Post #16


satisfied renault owner


Group: Members
Posts: 132
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Eu nu inteleg cum de nu ti-ai dat seama inainte de revizii, in decursul celor 10.000 de km ca masina mananca ulei in prostie. Nu stiu de ce zici ca exagerezi cu ingrijitul masinii.


--------------------
Renault/Volvo/BMW Clio III/S40/X5 2007 Dynamique dci 85/2009 1.6D/2011 xDrive35i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 23 Feb 2009, 12:18
Post #17


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(claudiupatitul @ 23 Feb 2009, 11:58)
Voi face o sesizare scrisa la Renault Romania si voi cere schimbarea motorului in garantie, desi ma indoiesc ca voi avea sorti de izbinda.
*



Cu atitudinea asta chiar nu reusesti nimic, daca te duci sa ii rogi sa il schimbe sigur nu il vor schiba. Trebuie sa ii constrangi cu ceva, cauta un fundament legal, vorbeste cu un avocat/ jurist si sigur va gasi el ceva. Exista chiar forumuri cu juristi, incearca si pe acolo sa afli ce temei legal ai avea.

This post has been edited by bambu: 23 Feb 2009, 12:18


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiupatitul
post 23 Feb 2009, 12:43
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 February 09




Multumesc pentru sfaturi. O sa intru tare in ei.
Nu stiu daca sa astept sa monteze si noua turbina si apoi sa fac sesizarea, sau sa fac aceasta sesizare cit mai repede. Ma refeream la faptul ca mapot lega de faptulca sunt doua defectiuni in garantie la motor ( segmenti, turbina). De fapt ar fi a treia defectiune turbina daca socotesc prima defect. cea cu montarea garniturilor retur turbina. S-a facut comanda pt inlocuire turbina, s-a acceptat reparatia de arenault dar nu stiu cind ma vor programa. Cred ca trebuie sa actionez cit mai repede.

Eu nu inteleg cum de nu ti-ai dat seama inainte de revizii, in decursul celor 10.000 de km ca masina mananca ulei in prostie. Nu stiu de ce zici ca exagerezi cu ingrijitul masinii.
R. Pai mi-am dat seama ca maninca ulei de la primii 5000 km dar cei din service mi-au spus ca pina la 10 mii trebuie sa se aseze segmentii.



--------------------
renault megane 2 - B-61 CWL 2007/megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 24 Feb 2009, 12:59
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(claudiupatitul @ 23 Feb 2009, 12:43)
Multumesc pentru sfaturi. O sa intru tare in ei.
*



Asa trebue, altfel ramai cu masina praf dupa ce expira garantia si nici nu te mai baga in seama. Reclamatii in Franta, si pregatit de proces! Sunt sigur ca avand un avocat care stie sa puna problema poti obtine si masina noua, nu doar schimbarea motorului!


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip2k7
post 24 Feb 2009, 13:17
Post #20


Resistance Is Futile


Group: Members
Posts: 436
Joined: 23 July 07
From: Timisoara




Sunt oficial dezamagit sa aud ca se intampla astfel de probleme... "claudiupatitul" are simpatia mea. Sper sa reusesti sa primesti fie alt motor, fie alta masina.


--------------------
Renault Megane Sedane II.2 Privilege 1.5dci 85CP 2007
All-In-One Dedicated Multimedia Unit + Xenon + LLumar-Powered Lighting + Magnat-Powered Acoustics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiupatitul
post 3 Apr 2009, 19:52
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 February 09




Am scapat de Megane. L-am dat si mi-am luat o Skoda Octavia 2, 1.9 TDI, noiua. Sper sa nu mai am aceleasi probleme ca la Renault.


--------------------
renault megane 2 - B-61 CWL 2007/megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Apr 2009, 20:01
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.385
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sa vedeti cum apare unul saracul acuma sa se planga de probleme..biggrin.gif

Foarte bine ai facut... TDI este TDI...nu se compara cu renault biggrin.gif (in sensul ca eu unul nu as lua nimic din grupul VW, si vb. dupa 1 an petrecut pe un Golf si 1 an pe Octavia ca masini de servici..).... macar acuma nu vei avea dureri de cap.... ci de spate de la scaunele alea incomode... biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 3 Apr 2009, 20:06


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 3 Apr 2009, 20:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




oricum, de mancat de ulei n-ai scapat icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinu'
post 3 Apr 2009, 23:31
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 December 08




daca e motorul 2.0 tedei de 150 cp iti mananca si ala ulei...sper ca ti-a zis cel de la care l-ai luat pt ca e o problema cunoscuta la aceste motoare


--------------------
Renault Megane 2 2005
17" sunroof:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Apr 2009, 00:19
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da' care e motorul ala tedeiu' care NU mananca ulei?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 4 Apr 2009, 01:15
Post #26


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




QUOTE(R19/16v @ 4 Apr 2009, 00:19)
Da' care e motorul ala tedeiu' care NU mananca ulei?
*




"tdiul" ideal e 1.9 DCi - Dupa 10.000km inca e la acelasi nivel fara sa completez nimic. rolleyes.gif

This post has been edited by pitzy_is: 4 Apr 2009, 01:18


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 4 Apr 2009, 07:02
Post #27


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Am 70.000 Km, schimb la 10.000, 5W40, ELF sau Mobil si nu am completat niciodata.
Referitor la segmentarea in garantie, nu pot intelege cum s-a ajuns aici! In mintea mea nu "incape" ideea!
Daca s-a ajuns sa "scape" de masina, ceva n-a fost tocmai curat ! asteapta nervos.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Apr 2009, 08:20
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(R19/16v @ 4 Apr 2009, 00:19)
Da' care e motorul ala tedeiu' care NU mananca ulei?
*


Ala oprit. biggrin.gif
La Passat-ul alor mei fara bidon de aral 431 nu plecam la drum lung, din rodaj si pana la 75000 de km cand l-am dat, a papat cate-un litru de ulei la 10 mii de km, in medie, la 15 mii se facea schimbul. La orice drum de 1000 de km se vedea putin scaderea pe joja.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Apr 2009, 08:58
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




numai mie imi pute povestea asta? Is curios daca initiatorul topicului are o dovada, o maslina ceva, cu intrarile in service. Nu zic neaparat ca minte, insa pe internet poti sa spui ce vrei tu...


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 4 Apr 2009, 11:57
Post #30


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(Hackmikey @ 21 Feb 2009, 20:36)
laugh.gif Banuiesc ca nu stiai asta inainte de a cumpara masina, nu? Nu stiu de ce dar nu imi miroase prea bine povestea asta. rolleyes.gif
*


Deci cum spuneam... rolleyes.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:57
Dacia