mai apasati ambreiaj cand scoateti in pct mort, io nu
![]() ![]() ![]() |
mai apasati ambreiaj cand scoateti in pct mort, io nu
NRA |
![]()
Post
#31
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 18 October 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
fiat
1.8i - 140 cp
2008
|
|
mister |
![]()
Post
#32
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@NRA
Intr-adevar esti mult prea subtil pentru mine. Eu unul ma retrag din acest dialog. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
- 1,5 dci 100 CP
2006 Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
adrian 24 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 16 September 07 From: oradea ![]() |
aditasse postul #21.Cel mai corect raspuns si cel mai adevarat.Cine a vazut un sincron de cutie de viteza stie ce se intampla.Cand apesi ambreiajul se opreste unul din cele 2 axe(cel al trenului mobil) din cutie si se elibereaza forta exercitata asupra rotilor dintate.
Da oare de ce s-or fi inventat sincroanele?Ca doar intrau si pinion pe pinion... |
--------------------
Peugeot
407 SW
- BH-47-PJO
2006 2.0 HDI 136 cp Ce nu te omoara te face mai puternic...
|
|
horhel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
eugentl are dreptate, scoti din viteza fara ambreiaj inainte sau in timp ce iei piciorul dupa acceleratie, daca sa ajuns la frana de motor atunci iese foarte greu sau deloc
la motorul de 1.6 schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face bine intre 2500-3000 rpm eu unul mai folosesc tehnica asta rar intre treptele 3-4, sau cand scot din viteza am incercat la mai multe masini tehnica asta si functioneaza fara probleme totul este sa nu fortezi cutia, adica daca nu a intrat din prima calci ambreiajul si gt teoretic schimbarea vitezei consta in schimbarea intre 3 roti dintate(2 fixe si una mobila) daca se prinde momentul se schimba usor |
--------------------
reno
megan
doi punct doi
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#35
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai baieti,
Vorba multa, saracia omului. Aruncati-va un ochi pe aici: http://auto.howstuffworks.com/transmission3.htm http://videos.howstuffworks.com/howstuffwo...-work-video.htm si am speranta ca o sa va lamuriti cum functioneaza sincroanele la o cutie de viteze manuala si daca este sau nu recomandabil sa scoateti din viteza fara apasarea ambreiajului. This post has been edited by tunderbird: 28 Oct 2009, 21:35 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
brehoiadrian |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 June 06 ![]() |
Salut,
pentru a raspunde celui ce a deschis acest topic: daca scoti din viteza fara sa calci ambreiajul se pot uza doua piese: dantura de pe baladorul si crabotii de pe pinionul liber (pentru a nu sari din viteza in timpul mersului cele doua piese sunt mentinute in contact datorita unor unghiuri intre danturile celor 2 piese si datorita unei piese cu o bila in varf si care apasa pe axul furcii care actioneaza baladorul). Deci daca nu apesi ambreiajul se pot uza aceste piese, de unde si problema celui care folosea aceasta metoda si care dupa un timp a constatat ca ii sare din viteza. |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 22:45 |