Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

mai apasati ambreiaj cand scoateti in pct mort, io nu

NRA
post 26 Oct 2009, 14:42
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 18 October 09
From: Cluj-Napoca




QUOTE(MATEA BOGDAN @ 26 Oct 2009, 13:40)
Bagatul in viteza fara ambreiaj e intr-adevar o prostie si nici de curiozitate nu am imncercat niciodata.
*


Si surpriza titlul topicului :''
mai apasati ambreiaj cand scoateti in pct mort, io nu '' oops.gif


--------------------
fiat 1.8i - 140 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 26 Oct 2009, 16:40
Post #32


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@NRA

Intr-adevar esti mult prea subtil pentru mine. Eu unul ma retrag din acest dialog.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian 24
post 27 Oct 2009, 19:27
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 September 07
From: oradea




aditasse postul #21.Cel mai corect raspuns si cel mai adevarat.Cine a vazut un sincron de cutie de viteza stie ce se intampla.Cand apesi ambreiajul se opreste unul din cele 2 axe(cel al trenului mobil) din cutie si se elibereaza forta exercitata asupra rotilor dintate.


Da oare de ce s-or fi inventat sincroanele?Ca doar intrau si pinion pe pinion...


--------------------
Peugeot 407 SW - BH-47-PJO 2006 2.0 HDI 136 cp
Ce nu te omoara te face mai puternic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horhel
post 28 Oct 2009, 19:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




eugentl are dreptate, scoti din viteza fara ambreiaj inainte sau in timp ce iei piciorul dupa acceleratie, daca sa ajuns la frana de motor atunci iese foarte greu sau deloc
la motorul de 1.6 schimbatul vitezelor fara ambreiaj se face bine intre 2500-3000 rpm
eu unul mai folosesc tehnica asta rar intre treptele 3-4, sau cand scot din viteza
am incercat la mai multe masini tehnica asta si functioneaza fara probleme
totul este sa nu fortezi cutia, adica daca nu a intrat din prima calci ambreiajul si gt
teoretic schimbarea vitezei consta in schimbarea intre 3 roti dintate(2 fixe si una mobila) daca se prinde momentul se schimba usor


--------------------
reno megan doi punct doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 28 Oct 2009, 21:21
Post #35


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Mai baieti,

Vorba multa, saracia omului.

Aruncati-va un ochi pe aici:

http://auto.howstuffworks.com/transmission3.htm

http://videos.howstuffworks.com/howstuffwo...-work-video.htm

si am speranta ca o sa va lamuriti cum functioneaza sincroanele la o cutie de viteze manuala si daca este sau nu recomandabil sa scoateti din viteza fara apasarea ambreiajului.

This post has been edited by tunderbird: 28 Oct 2009, 21:35


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brehoiadrian
post 29 Oct 2009, 21:06
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 18 June 06




Salut,
pentru a raspunde celui ce a deschis acest topic: daca scoti din viteza fara sa calci ambreiajul se pot uza doua piese: dantura de pe baladorul si crabotii de pe pinionul liber (pentru a nu sari din viteza in timpul mersului cele doua piese sunt mentinute in contact datorita unor unghiuri intre danturile celor 2 piese si datorita unei piese cu o bila in varf si care apasa pe axul furcii care actioneaza baladorul).
Deci daca nu apesi ambreiajul se pot uza aceste piese, de unde si problema celui care folosea aceasta metoda si care dupa un timp a constatat ca ii sare din viteza.


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 22:45
Dacia