Ce masini vor avea politistii...., Golf R32, Mazda3 MPS, Passat R32, BMW 330 si altele
![]() ![]() ![]() |
Ce masini vor avea politistii...., Golf R32, Mazda3 MPS, Passat R32, BMW 330 si altele
axabrt |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.398 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|||
Villanueva |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
Ce inseamna "maxim" ?!?!
|
--------------------
.
.
.
|
|
bozzo |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Bijuteriile alea de masini ajung la Crima Organizata, nu sunt masini de patrulare, ca asta ar fi si culmea.
Acolo nu ai sa vezi sa dea cu loganu' in pom. Si sunt ceva baieti care stiu sa scoata "maxim" din ele ![]() Cei care nu stiu, sigur o sa invete, oricum sa nu te gandesti ca le-au luat sa faca liniute cu ele. Masinile alea vor fi folosite pentru activitati specifice. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
- B-XX-HAM
2007 Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
vladut88 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
vor face la fel ,ca si cu asta?
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
- bh 10 twa
2004 1994 I hate BMW
|
|
rtBK |
![]()
Post
#65
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu imi vine sa cred cum au chinuit masina aia
![]() vladut: tu erai serios cu filmuletul ala? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
vladut88 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
in gluma am ziso , da sunt multi care cheltuie bani nostri numa sa se plimbe cu loganu cu 20 km la ora si sa incurce circulatia
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
- bh 10 twa
2004 1994 I hate BMW
|
|
rtBK |
![]()
Post
#67
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
am vazut filmuletu asta la tv de m-am saturat....
cred ca e mai bine decat sa ajunga ca cea a politiei italiene italian-police-lamborghini.jpg ce ati fi preferat? sa se joace putin prin zapada sau sa faca masinile alea dauna totala? Asta-i omu! Sunt putini care au grija de masina primita de la firma sau in cazul asta de la stat... |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
bahrim II |
![]()
Post
#68
|
![]() Urat! Group: Members Posts: 271 Joined: 26 February 09 From: Pitesti ![]() |
Stati sa se afle si lista achizitiilor pe 2010 , a Jandarmeria atunci sa vedeti CRIZA!
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp 1.4 16 V
- Ag----
2005 Capitan' de judet!
|
|
bozzo |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
![]() Ce sa mai zic, se dadeau si ei cu masina prin zapada, poate curatau putin si in fata curtii domnului comandant. ![]() Sa nu credeti ca le iau aparararea, insa sincer sa fiu, si eu as fi bagat Tuaregul prin zapada ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
- B-XX-HAM
2007 Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
Villanueva |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
Sunt pol. comunitari ... ex gardieni publici !
|
--------------------
.
.
.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#71
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
O fi ăsta unul din motivele pentru care se termină atât de repede cotele de combustibil?
Și iernile sunt lungi… |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Hiryia |
![]() ![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 March 10 ![]() |
Am si eu o intrebare: ce se va întampla cu existentele loganuri? (atat cele din sate cat si cele din orase) vor fi scoase din circulatie?
si ce e mai exact ''dacia logistica van''? ![]() This post has been edited by Hiryia: 7 Mar 2010, 22:38 |
--------------------
Chevrolet
Lacetti
2008
|
|
Modus |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Am vazut ca folosesc deja noile Logan MCV.
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
cipic |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 November 07 ![]() |
Ma intreb la ce le-or trebuit astora de la criminalistica golf r32? Astia nu au de fugarit soferi pe autostrada sau pe drumurile comunale. Le ajungeau niste logan-uri cu motor de 1.6 de 105 cai sau daca considera ca is instabile exista skoda octavia de 3 ori mai ieftina cu care isi pot face treaba, eu sincer nu am vazut odata o urmarire sau nu am auzit odata ca sa vina politia sa fugareasca hotii la noi. Nici la americani nu au cine stie ce masini, sunt folosite modele autohtone, pentru astia care nu is de la circulatie chiar ar fi fost bine ca masina as fie una normala cu care sa poate face o filare, pe ascuns, nu ditamai animalu de r32 care iese in evidenta. Nesimtirea e mare in politia romana, indiferent daca e vorba de circulatie, criminalistica etc. In timp ce se inchid o gramada de scoli, sunt dati foarte multi profesori afara si medicii rezidenti lucreaza pe salariu de vanzator in piata politia romana arunca cu banii pe fereastra. Iar atunci cand ai nevoie de ei esti trimis sa iti rezolvi treburile singur, eventual daca tot stii cum arata infractoru sa te duci sa il prinzi tu sau sa il rogi frumos sa vina la politie ( patit pe propria piele ).
Ar trebui facut un referendum de fiecare data cand curcile astea bete cumpara ceva asa o sa ajungem sa vedem bently continental gt cu sirene la pocreaca din deal. |
--------------------
Dacia 1310 Break
Dacia 1310 Break
1989
|
|
rtBK |
![]()
Post
#75
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Nici la americani nu au cine stie ce masini, sunt folosite modele autohtone eu stiu defapt ca police cruiserele sunt destul de potente si sa nu mai vorbim de noul cruiser pics-aplenty-plus-video-chevrolet-caprice-ppv-on-patrol.jpg This post has been edited by rtBK: 8 Mar 2010, 11:29 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
vijelie |
![]()
Post
#76
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cipic @ 8 Mar 2010, 10:03) ... Le ajungeau niste logan-uri cu motor de 1.6 de 105 cai sau daca considera ca is instabile exista skoda octavia de 3 ori mai ieftina cu care isi pot face treaba, eu sincer nu am vazut odata o urmarire sau nu am auzit odata ca sa vina politia sa fugareasca hotii la noi... Pai hai sa-ti dau eu ceva Lecitina: http://www.libertatea.ro/stire/femeia-urma...ata-251280.html http://www.monitorulsv.ro/Local/2009-03-02...-si-fara-permis |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#77
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Din păcate pastila de lecitină mi-a readus aminte de cotele de combustibil…
Iar Poliția poate la fel de bine amplasa baraje, nu neapărat să gonească și să întărâte suplimentar un retard/(r/p)etardă cu motorizare mai acătării. O consiliere psihologică în ceea ce privește psihologia infractorului pentru cei de la departamentul achiziții al MAI ar fi binevenită. |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.581 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(cipic @ 8 Mar 2010, 10:03) imi mentin opinia pe care am scris-o aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2305249 pornind de la afirmatia colegului citez 2 articole referitoare la modul cum cheltuie "statul" banii nostri: QUOTE Ce face statul cu banii mei? (I) Cristian Campeanu Miercuri, 03 Martie 2010 Ne confruntam cu un paradox aparent. Pe de o parte, avem un stat slab, in care institutiile functioneaza prost sau chiar contrar scopurilor cu care au fost create, iar pe de alta, avem un guvernamant mult prea extins, cu un aparat greoi si suprapopulat, care are ambitia sa controleze si sa reglementeze aspecte fundamentale ale vietii individuale, de la optiunile in privinta sanatatii si educatiei cetatenilor pana la obiceiurile de consum. In pofida faptului ca o buna parte a economiei este privata, statul pastreaza parghii constand in constrangeri si stimulente care ii permit sa controleze in buna masura cine, ce si cum produce in Romania, cine, ce, cum si unde vinde. Aceasta prapastie dintre incapacitatea statului de a-si indeplini functiunile constitutionale si pretentia de a patrunde pana in cele mai ascunse colturi ale societatii, mascata pana acum fie cu bani, fie, pur si simplu, prin abuz, a devenit, dupa declansarea crizei economice, vizibila in profunzimea ei inspaimantatoare. (Auto)intitulat "institutie fundamentala" a democratiei romanesti, Parlamentul este, in realitate, un simplu mecanism de supervizare si/sau de trafic de influenta. Legislativul nostru legifereaza prost si prolix atunci cand nu se rezuma la statutul de supervizor al legislatiei, reglementarilor si normelor care se fac in cu totul alta parte. Parlamentul Romaniei accepta, de exemplu, practica aprobarii tacite, prin care daca un text de lege nu intra in dezbaterea plenului pana la o anumita data este considerat "din oficiu" adoptat. Problema este ca, din punct de vedere constitutional, un asemenea oficiu nu exista. O lege adoptata in acest fel este conceputa de un grup de birocrati ai Guvernului, validata de un numar minim de parlamentari in comisiile de specialitate, care de obicei nici macar nu o citesc daca nu au un interes personal, dupa care se intoarce la Guvern unde aceiasi birocrati redacteaza o serie de norme de aplicare care, de regula, sunt mai voluminoase decat legea insasi care reprezinta, de fapt, legea in esenta ei functionala. In felul acesta, Parlamentul se sustrage principalei sale functii constitutionale, lasand actul fundamental al legiferarii in sarcina unei elite birocratice necunoscute care scapa oricarui control democratic. Starea Justitiei este alarmanta. Nu numai ca nu isi indeplineste functia pentru care a fost creata – sa imparta dreptatea – dar, in realitate s-a transformat in opusul sau. Sistemul este o casta inchisa, virtual nereformabila, care si-a asumat puteri discretionare, executive – distributia veniturilor bugetare – si legislative – modificarea prin hotarari judecatoresti a fondului legilor in baza carora ar trebui sa judece. Justitia a ajuns pamant sfant pentru infractori, azil si industrie a spalarii de pacate penale pentru interlopi si corupti. Dupa cum s-a vazut in timpul grevei magistratilor, celelalte puteri ale statului au fost tinute prizoniere de acest sistem de tip mafiot, fara vreo putere asupra lui si fara mijloace de reactie. Nici in privinta raporturilor dintre celelalte puteri lucrurile nu stau deloc mai bine. Ce stim pana acum este ca o majoritate parlamentara poate demite un guvern pentru ca s-a intamplat. Tot ceea ce vine insa dupa aceea este o nebuloasa, dupa cum ne-a aratat criza politica de dinaintea prezidentialelor, cand, practic, nu a existat nici o institutie capabila se rezolve disputa constitutionala dintre Parlament si presedinte. Aici nu este importanta nici persoana lui Basescu, nici a celorlalti protagonisti. Important este ca avem o problema institutionala si ca asemenea blocaje pot aparea oricand cu oricare alti actori, iar Constitutia nu ofera iesiri. Adrian Nastase a crezut ca a rezolvat problema raporturilor dintre presedinte si prim-ministru cand a introdus in Constitutia modificata un text explicit care spune ca prim-ministrul nu poate fi revocat de presedinte, asa cum patise Radu Vasile. Ceea ce a iesit a fost chiar mai rau. Administratia – centrala si locala – este supradimensionata, ineficienta si, adesea, izvor de coruptie. Administratia nu este capabila sa indeplineasca una dintre functiile ei de baza – colectarea taxelor si impozitelor –, Banca Mondiala estimand nivelul economiei subterane undeva intre 20 si 40%. Aproape niciodata statul nu strange banii pe care ii prevede in proiectul de buget si este nevoit sa vina cu rectificari. Cand economia produce, banii se iau din alta parte, cand nu, cresc deficitele. De altfel, Executivul nostru nu executa, de fapt, nimic: programul de guvernare ramane de obicei litera moarta, desi este votat in Parlament, pentru ca nu este corelat cu o proiectie bugetara prin care sa se asocieze politicile si resursele. Ce avem in schimb: sunt o puzderie de agentii si institutii care au pretentia sa controleze pana si cel mai insignifiant aspect al vietii, de la igiena personala la practicile alimentare. De aici, nevoia de reforma a statului. Daca unii, precum presedintele Basescu, considera ca reforma statului trebuie sa inceapa cu reforma politica a Legislativului, altii indica spre reforma Justitiei, a administratiei sau a sistemului de pensii. Societatea Academica Romana sustine, bunaoara, ca nu putem decat sa ne fixam obiective politice modeste de regandire a ciclurilor electorale si recomanda un pact national pentru transparenta si impartialitate. Acesta ar elimina pe cat posibil arbitrariul in alocarea resurselor bugetare. Toate aceste initiative de reforma sunt legitime in masura in care domeniile vizate sunt, cum am vazut, in suferinta. Orice reforma a statului va esua insa daca nu porneste de la o intrebare simpla si fundamentala pe care ar trebui sa ne-o punem cu totii si pe care, in mod straniu, nu si-a pus-o nimeni pana acum: "Ce ar trebui sa faca statul cu banii mei?". Daca cele de mai sus nu sunt suficiente pentru a starni anxietate, atunci sa amintim ca in Romania nici Constitutia, nici vreo alta lege nu impun statului vreo limitare in privinta taxarii si impozitarii, nu fixeaza vreo obligatie in privinta domeniilor in care acesti bani sunt cheltuiti si nici vreo constrangere privind modul cum sunt cheltuiti. Puterea de taxare a statului roman este virtual absoluta si acest lucru este cu atat mai inspaimantator cu cat este un stat slab si supradimensionat. http://www.romanialibera.ro/editorial/a179...anii-mei-i.html partea a 2-a: http://www.romanialibera.ro/editorial/a179...nii-mei-ii.html QUOTE Banii mei, banii tai… Postat in Educatie, Profesii, Reforma de Claudiu Minea pe 12 November 2008, la ora 10:02 am Sunt salariile mari sau mici in invatamant? Ar trebui marite cu 50%? Ar trebui amanata majorarea votata de parlament? Seria de intrebari poate continua. S-au scris sute sau mii de articole pe aceasta tema, cu argumente pro si contra. Din pacate, raspunsul la aceste intrebari este ca intrebarea este gresita. Iar raspunsul la o intrebare gresita este lipsit de relevanta. Problema salarizarii din invatamant nu se poate rezolva punctual. Ea poate fi rezolvata doar prin incadrarea intr-un sistem. Sistemul se numeste “salarizarea personalului bugetar”. Din 1990, fara exceptie, birocratia a crescut de la un guvern la altul. Salarizarea s-a facut prin legi distincte, modificate prin alte legi si prin ordonante. In plus, a fost dezvoltat un sistem pervers de sporuri, astfel incat salariul de baza nu mai reprezinta decat o parte din venitul lunar. Inainte de a decide nivelul de salarizare, Romania (prin institutiile sale alese) trebuie sa se decida, nu doar la nivel declarativ, asupra prioritatilor nationale. Este mai important sau mai putin important un medic decat un profesor? Dar un politist fata de un profesor? Dar un functionar public din primarie fata de un medic? Primul pas consta in cuantificarea importantei pe care Romania o acorda fiecarei categorii de bugetari, inclusiv in cadrul aceleasi categorii. In mod similar (ca procedura) cu punctul de pensii, trebuie stabilit punctul de bugetar. Pasul doi consta in eliminarea tuturor sporurilor. Fara nici o exceptie. Pasul trei consta in stabilirea valorii punctului de bugetar. Restul e aritmetica si, pentru usurarea muncii, stapanirea utilizarii unei foi excel. Pasul cel mai dificil este primul, pentru ca stabilirea prioritatilor trebuie asumata. Daca educatia e prioritate nationala, trebuie reflectat in nivelul de salarizare a domeniului. Daca siguranta publica e prioritate nationala, atunci trebuie reflectat in salarizarea politistilor. E un pas pe care, dupa parerea mea, actuala clasa politica nu il va face. Pentru ca, daca l-ar face, ar iesi la lumina toata demagogia si diferenta dintre vorbe si fapte. Pasul doi e simple de definit, iarasi greu de asumat politic. Sporurile au devenit o institutie in sine, de recompensare a clientelei politice si a celor fideli. Dupa stabilirea acestui sistem de salarizare a personalului bugetar, urmeaza etapa urmatoare: reducerea costurilor de functionare a statului. Dar despre asta, cu o alta ocazie… Si ar mai fi o lamurire: legatura cu titlul postarii. Salariile bugetarilor nu sunt platite de stat. Nu sunt platite nici de Banca Nationala, poate doar in rarele momente cand pune in functiune tiparnita de bani. Salariile (si celelalte cheltuieli bugetare) sunt platite din banii mei. Si ai tai. Si ai altor platitori de taxe si impozite. Mie nu imi e indiferent cum se cheltuiesc acesti bani si nici nu sunt dispus sa dau clasei politice un carnet de cecuri in alb. Dar tu? http://stoica.hotnews.ro/banii-mei-banii-tai.html suplimentar: http://gandeste.org/politica/la-ce-mai-e-b...atul-roman/9107 This post has been edited by george_scala_2004: 8 Mar 2010, 11:55 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
rtBK |
![]()
Post
#79
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
a fost cazul recent cand au incercat sa opreasca pe un mos tembel aflat pe contrasens si a intrat fix in ei. nici barajele nu sunt eficente
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Villanueva |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
... si mai ales ca idioata avea si vreo 2 copilasi in masina !
This post has been edited by Villanueva: 8 Mar 2010, 22:07 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd August 2025 - 13:23 |