Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ciudate

Petry
post 12 Oct 2009, 19:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Va salut si imi cer scuze ca deschid un topic nou cu probleme legate de r25,acesta existand, dar am impresia ca altfel nu este citit de membri.
Bun, sa trecem la o problema cel putin bizara.
De ceva timp cam doua luni,masina porneste usor cand este rece la fel de usor daca dupa ce s-a incalzit nu o las mai mult de 15 minute si greu daca trece mai mult de 15-20 minute sau mai mult.In plus motorul merge intrerupt,trepideaza, parca ar merge in trei pistoane, uneori relantiul da sa scada foarte mult si chiar se opreste daca iau piciorul brusc de pe acceleratie, la inceput cand e rece.
Am verificat fisele, am schimbat bujiile, am incercat si cu o alta bobina luata de la un bun prieten cu inprumut,capacul de la delcou l-am scimbat acum un an si jumate am verificat furtunele de la pompa de servo si cel de vacum,am dat cu sprai de contact pe toate mufele existente in compartimentul motor,nu stiu ce naiba are ,am impresia ca imi scapa ceva,nu am cautat unde trebuie.
Mentionez ca am instalatie GPL montata de doi ani dar nu am avut niciun fel de probleme pana acum.Cand merg pe gaz trebuie sa deconectez furtunul de aer,( si sa il astup), care pleaca din regulatorul de aer,IAC, si intra in admisie,pentru ca altfel nu merge pe gaz,si relantiul il fac din acceleratie iam deschis clapeta de admisie dintr-un surb care apasa pe parghia de la acceleratie.O imrovizatie tipic autohtona dar care merge.
La pornire porneste usor dar turometrul nu sare la 2000 de ture ca imediat sa scada la 1200 sau 1100 functie de temperatura aerului,ci se ridica doar pe la 1200 si scade la 900 sau 1000,tremura toata de mi sau slabit colierele de la teava de esapament.
Daca a mai intalnit cineva o problema similara il rog sa ma contacteze sau accept orice sugestie sau sfat in cadrul topicului.
Astept raspuns urgent,am mare nevoie de masina si chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Am sa incerc sa o pun pe un tester sa vedem ce spune.


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 13 Oct 2009, 11:04
Post #2


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




@Petry: Sa nu fie o problema cu calculatorul de injectie (deci electronica).
Am intalnit o situatie similara la un V6 de 2.9 de R 25.
Batranetea ...


Succes!


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PMG_tr
post 14 Oct 2009, 10:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




Si la mine sunt aceleasi probleme ca la tine, dar nu tot timpul. Pe benzina merge ceas, la pornire la rece nu urca turometrul mai mult de 900 dar dupa ce se incalzeste merge bine, porneste mai greu dupa un anumit timp, dar merge


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw 2003 expresion - TR-04-CWY
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnny.m
post 14 Oct 2009, 10:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 3 February 08




Scuze a fostt logat un coleg si a aparut numele lui. Am R 25 benzina 2,2 si gpl. Cate odata merge rau si pe gaz, la mine pe gaz se trece automat dupa o anumita turatie. O sa incerc sa schimb si calculatorul ca mai am unul identic sa vad ce face, dar pe benzina merge f. bine, dar la pornire (la rece)nu urca turometrul ca la altele la 1300 si sa scada pe masura ce se incalzeste, sta la 800-900 si dupa ce se incalzeste sta la 1000 fix, cand i-au piciorul brusc cade la 0 dar imediat sare la 1000 nu stiu ce sa aiba, la peste 110 Km/h trepideaza si nu stiu ce are


--------------------
renault 25 tx renault 25 tx 1990, 2,2i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 14 Oct 2009, 17:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




vedeti ca poate is probleme la regulatorul de aer sau la sonda de apa de linga termostat, cel mai probabil ca-i sonda , cauta una second calea din magazin nu-s bune numai in cazul in care iti iei originala, apropo sonda cu doua fire, o mufa dubla .


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 14 Oct 2009, 18:49
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




mai de graba regulatorul de aer eu te ala l-am schimbat cand imi facea si mie la fel


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnny.m
post 14 Oct 2009, 19:37
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 3 February 08




si pe unde vine regulatorul de aer??


--------------------
renault 25 tx renault 25 tx 1990, 2,2i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 14 Oct 2009, 19:47
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




deci exact in partea din dreapta a radiatorului are 2 furtune in partea stanga si o mufa in partea dreapta


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 15 Oct 2009, 13:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Dupa ultimele cercetari am ajuns la concluzia ca ar fi regulatorul de benzina care regleaza presiunea benzinei in rampa.Acest regulator are o membrana in el care se fisureaza si de aceea in momentul cand ai oprit masina si stationezi peste 15-20 de minute sau mai mult din el continua sa curga benzina si ineaca motorul.El se afla pozitionat putin sub galeria de admisie este vizibil are un furtunas care pleaca din el si intra in galeria de admisie.Mai are un furtun care vine de la vacum si unul de la benzina.
Are forma unui filtru de benzina dar ca e mult mai mic.Cine are programul DIALOGYS il poate vedea.In unele cazuri descrise de voi intradevar pare a fi regulatorul de aer(IAC)
Eu am schimbat sonda de apa,cea de la termostat, in primavara,atunci pornea greu la rece,aceasta dadea o informatie gresita la calculator(probabil ca este motorul cald).Dupa schimbarea acesteia pornea normal.
Se poate face un test legat de regulatorul de benzina si anume dupa ce opriti motorul scoateti furtunasul care pleaca din regulator si intra in admisie (deci il scoateti din admisie nu din regulator )si daca curge benzina inseamna ca are membrana sparta si trebuie schimbat.O sa va scada consumul considerabil de mult.
Eu il schimb zilele astea cand ajunge la mine prin bunavointa unui coleg de pe forum.
Am sa va tin la curent .

Revin cu o poza si unele precizari,un furtun vine de la benzina si intra in partea de jos ,altul intra in admisie si un altul de pe lateral intra in rampa.15102009486.jpg ( Size: 245.64k ) Number of downloads: 380


This post has been edited by Petry: 15 Oct 2009, 13:31


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_maxx
post 15 Oct 2009, 14:04
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 14 March 08




dar vreo idee la problema mea nu are nimeni?? (vedeti topic deschis)


--------------------
renault 25 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnny.m
post 17 Oct 2009, 15:49
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 3 February 08




Eu nu am probleme pe benzina pe benzina merge perfect, pe gaz e problema ca nu sta la relantiu decat dupa ce se incalzeste bine motorul circa 10 min.
Gazul a fost instalat in Olanda , asa a fost adus de dincolo, am incercat si ieri dar fluctueaza nu stiu ce are??


--------------------
renault 25 tx renault 25 tx 1990, 2,2i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 21 Oct 2009, 16:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Salut!
Asa cum am banuit, regulatorul de presiune de benzina era defect,adica membrana sparta si curgea benzina in admisie.Azi l-am schimbat (pus second) si masinuta toarce ca un pisic,pardon tigru, au disparut trepidatiile si mersul in trei pistoane(era inecata saracuta de ea).Mai am o problema s-o studiez bine, relantiul in mod GPL care, asa cum va povesteam mai sus,nu-l am deloc il fac din pedala ca la Dacie(ma enerveaza cumplit problema).
Va salut si sa ne auzim cu bine!


johnny.m la tine este problema gazul din romania de foarte proasta calitate.
Mergi la o firma care monteaza GPL si o pot regla ei.


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 16 Apr 2010, 13:28
Post #13


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




salut.petry vezi ca am si eu asemanatoare cu tine -vezi in pag.1-pornire,si o rugaminte pt. petry si johnny:spuneti-mi si mie de unde ati luat instalatia gpl,pret,firma,multumiri


--------------------
Renault 25 tx 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw - IF-03-VHF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 16 Apr 2010, 20:15
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Salut santo.cristian.
Problema ta este si nu este asemanatoare cu a mea.Tind sa cred ca ar fi regulatorul de aer sau cum ii spui tu elecromotorasul si mai cred ca, asa cum descrii tu problemele,ar fi si vreo doua injectoare care ineaca motorul,trebuie mers la un mecanic priceput in R25 ceea ce nu stiu daca gasesti.
Schimba si tu bujiile si vezi daca gasesti la sh un regulator de aer si unul de benzina sa faci proba pe loc si daca nu se schimba nimic le dai inapoi.
La fel poti proceda si cu injectoarele.
Ar fi buna si o diagnoza computerizata sa vezi cum stai cu partea electrica.


Cat despre instalatia GPL poti opta pentru una multipunct (secventiala) care este si foarte buna cu un consum mic apropiat de consumul pe benzina si mai scumpa in jur de 21 mil. sau pentru una mai ieftina, pentru carburatie, cam 10 mil. dar cu unele neplaceri,nu mai ai soc automat si pana se incalzeste putin motoru o tii din pedala ca altfel nu tine relantiul.
Daca ii pui GPL scapi de problemele de mai sus.
Altceva nu stiu cu ce sa te sfatuiesc ,poate mai intervin si colegii de pe forum.
Bafta!

This post has been edited by Petry: 16 Apr 2010, 20:59


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 17 Apr 2010, 13:49
Post #15


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




salutare la toti.multumesc petry de informatii,astept in continuare sugestii si idei,pina la urma o iau prin eliminare si tot o sa-i dau de cap;iar in privinta mecanicului,am un prieten bun care a avut mai intii un fuego si in 97 si-a luat un r25 phase1 de la servisul la care lucra,tot cu firma,se ducea ca sofer de tir in germania,la dezmembrari acolo, pt r 25 lui iti va dati seama ca aducea de toate,acum 3 ani l-a recarosat tot cu una adusa de acolo si vreau sa va spun ca nu l-a ajutat nimeni nici la mecanica nici la electrica,e un om deosebit de valoros prin ceea ce stie dar e satul de mecenica de zi cu zi din service si in plus nu sta nici in bucuresti si e greu sa ma lipesc de el in plus sta la curte si se ocupa de gradina si restaurarea casei in general (dar e bine de stiut ca avem un mecanic care stie si electrica la care intr-un final putem apela)-dar pina una alta prefer sa ma sfatuiesc cu cei din familia mea de aici dupa forum


--------------------
Renault 25 tx 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw - IF-03-VHF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Globetrotter2
post 16 Feb 2011, 22:53
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 11 February 11




QUOTE(Petry @ 12 Oct 2009, 19:44)
Va salut si imi cer scuze ca deschid un topic nou cu probleme legate de r25,acesta existand, dar am impresia ca altfel nu este citit de membri.
Bun, sa trecem la o problema cel putin bizara.
De ceva timp cam doua luni,masina porneste usor cand este rece la fel de usor daca dupa ce s-a incalzit nu o las mai mult de 15 minute si greu daca trece mai mult de 15-20  minute sau mai mult.In plus motorul merge intrerupt,trepideaza, parca ar merge in trei pistoane, uneori relantiul da sa scada foarte mult si chiar se opreste daca iau piciorul brusc de pe acceleratie, la inceput cand e rece.
Am verificat fisele, am schimbat bujiile, am incercat si cu o alta bobina luata de la un bun prieten cu inprumut,capacul de la delcou l-am scimbat acum un an si jumate am verificat furtunele de la pompa de servo si cel de vacum,am dat cu sprai de  contact pe toate mufele existente in compartimentul motor,nu stiu ce naiba are ,am impresia ca imi scapa ceva,nu am cautat unde trebuie.
Mentionez ca am instalatie GPL montata de doi ani dar nu am avut niciun fel de probleme pana acum.Cand merg pe gaz trebuie sa deconectez furtunul de aer,( si sa il astup), care pleaca din regulatorul de aer,IAC, si intra in admisie,pentru ca altfel nu merge pe gaz,si relantiul il fac din acceleratie iam deschis clapeta de admisie dintr-un surb care apasa pe parghia de la acceleratie.O imrovizatie tipic autohtona dar care merge.
La pornire porneste usor dar turometrul nu sare la 2000 de ture ca imediat sa scada la 1200 sau 1100 functie de temperatura aerului,ci se ridica doar pe la 1200 si scade  la 900 sau 1000,tremura toata de mi sau slabit colierele de la teava de esapament.
Daca a mai intalnit cineva o problema similara il rog sa ma contacteze sau accept orice sugestie sau sfat in cadrul topicului.
Astept raspuns urgent,am mare nevoie de masina si chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Am sa incerc sa o pun pe un tester sa vedem ce spune.
*




Asa sunt toate astea pe benzina ce trec de 20 de ani...vechime...scapa de ea..si ia-ti un R25 TurboDiesel..cu ala nu ai treaba..wink.giftongue.gif...! Merge si fara apa....eu am mers.. 80km fara apa..si n-a avut nmk:P!


--------------------
Renault 25 TDX 1990 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 17 Feb 2011, 13:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Mutumesc ptr.sfat dar nu vreau diesel, e prea zgomotos mai ales la R25 care nu este bine izolat fonic.Dupa cum ai vazut am GPL pe masina si sunt multumit.


--------------------
Renault 25 TX 1989 Injectie 120CP - DJ06XMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Feb 2011, 14:24
Post #18


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.856
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Petry @ 17 Feb 2011, 13:46)
nu vreau diesel, e prea zgomotos mai ales la R25 care nu este bine izolat fonic.
*




Nu stiu ce ai auzit tu ... dar in mers nu ai nici o treaba cu zgomotul produs de motor ... cant despre izolatie ... hmm .... fonica ... hmm ... as vrea sa fie cele de acum atat de bine izolate si facute cum era batrana barca biggrin.gif


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 04:52
Dacia