Antigel la picioare in dreapta fata, curge
![]() ![]() ![]() |
Antigel la picioare in dreapta fata, curge
guiutz |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|||
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
pe la caloriferul de incalzire al masinii. Probabil ai mai tot timpul geanurile aubite, nu? Chiar daca dai drumul la caldura tot aburite raman.
Ai doua solutii, una buna si una de carpeala. 1. schimbi caloriferul de incalzire cu unul nou 2. agaugi in sistemul de racire praf sau lichid de stopare a scurgerilor. Solutia 1 este mai scumpa si mai greu de pus in practica, dar este cea de lunga durata si fara dureri ulterioare de cap. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
guiutz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 30 October 07 From: Dezna, ARAD ![]() |
Asa este, curge caloriferul. O sa incerc cu praf sau lichid, am desfacut plasticele de acolo, dar iti dau o bataie de cap de numa, doar am desfacut panourile latrale. Acum e pus totul la loc, o sa imi iau praf in seara asta sa vad.
Daca aveti calorifer si e bun, pls spuneti-mi ca il cumpar. |
--------------------
Renault
11 GTD
- AR-01-ESX
1986
|
|
florinmm |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 August 09 ![]() |
Am si eu o intrebare legata de radiatorul de incalzire.
Cum se demonteaza? Multumesc. |
--------------------
RENAULT
Scenic II
2006
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#5
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Eu am scos bordul. Apoi am demontat de pe caroserie cutia de ventilatie in care se afla radiatorul. Poate altcineva a gasit o metoda mai simpla
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
modaniel |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 August 09 ![]() |
...si eu am trebuit sa demontez bordul. Altfel risti sa crapi bordul daca fortezi sa scoti
![]() |
--------------------
renault
R9
- HR-02-MFC
1982
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#7
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Bordul meu era crapat si tot nu m-am riscat. Decat sa il sparg de tot... Dar cu ocazia modificarilor la cutia de ventilatie si verificarii radiatorului de incalzire am lipit si fisurile bordului. Si la fiecare fisura am lipit intarituri de plastic pe spate.
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
modaniel |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 August 09 ![]() |
Si eu am fisuri la bord. dar nu la masina TSE ci la GTL. Am doua masini. Mi s-a intamplat cand am dat jos bordul
![]() |
--------------------
renault
R9
- HR-02-MFC
1982
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#9
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Fisurile sunt boala plasticului batran, copt de soare si de timp. Am pus acum o luna un termometru pe bord, acoperit cu un carton sa nu bata soarele direct in el si am lasat masina cu geamurile inchise, in curte la soare, timp de 4-5 ore.
Poate ziceti ca exagerez; stiti cat arata termometrul? 73 grade Celsius. Pe volan nu puteai tine mana mai mult de 1-2 secunde ca te ardeai. De obicei cand o las la soare cobor toate geamurile cca 1cm si pun parasolare si in fata si in spate. Se ventileaza cat de cat si temperatura interioara nu sare de 45 grade |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
florinmm |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 August 09 ![]() |
Revin cu o intrebare. Cum dau jos bordul?
|
--------------------
RENAULT
Scenic II
2006
|
|
silvers |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
E mult de munca. Prima data scoti volanul,apoi cutia de la volan aia unde e blocul de lumini si comanda la stergatoarele de parbriz, pe care le dai jos si pe alea. Pe urma desfaci consola centrala aia de sunt comenzile de la caldura si butonul de avarii( incepi cu partea de jos unde ai 2 suruburi sub cauciucul de la schimbator si 2 pe la terale , acolo unde vine caldura la picioare pe ambele parti).Continui cu alte doua suruburi vizibile prin semideschiderea capacului de deasupra scrumierei, cu un al treilea ascuns de contactorul de la ventilatie care e prins in partea de jos cu o clema de plastic care se rupe fff usor. Gata cu consola centrala. Modelele dupa 1986 au un cui de plastic la consola in partea de sus. asta se scoate prin impingere pina in partea ailalta cam 6-7 mm.Acu poti sa scoti ceasurile de bord care au prinderile din cleme elastice de otel mascate in cozorocul de deasupra lor cu o placa de plastic Asta are 4 orificii dreptunghiulare in care se introduce o surubelnita dreapta si mai lata , si care se rasuceste un pic fortind in fiecare orificiu , apoi apesi clemele de otel de la ceasuri in jos si tragi in afarapina iese atit cit sa bagi mina ca sa scoti cablul de km. dupa aia scoti mufele electrice si gata ceasurile. Scoti conducta de incalzire de partea dreapta care trece pe deasupra pedalelor, deschizi la placa de sigurante si o sa gasesti si intr-o parte si in alta 2 cleme de plastic dur de culoare alba sau negre, care tin bordul sa nu vina inspre spate. apesi pe ele intr-o parte si iese prinderea bordului . Faci asta in ambele parti, dupa care la baza parbrizului mai ai alte 3 cleme dispuse la mijloc una si la vreo 10-15 cm de coltul parbrizului alte 2 (stinga si dreapta) Astea sun cu sistem click, si tre sa lovesti un pic in partea de jos a bordului in dreptul fiecareia ca sa iasa bordul. o data desprinse cele 5 puncte de prindere la caroserie, tragi incet de bord pina iese atit incit sa poti introduce miinile si sa desfaci toate mufele care se conecteaza la el. daca ai facut astea toate, poti sa incepi sa desfaci ventilatorul de sub capota (3 suruburi) si cele 2 furtune care intra la radiatorul de incalzire, dupa care desfaci cele 4 suruburi care tin aeroterma prinsa de caroserie si tragi de ea in jos cu grija ca are 2 cleme de plastic montate sub corpul ventilatorului. dupa ce ai scos-o afara schimbi radiatorul si pui la loc totul. BAFTA !
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 15:54 |