Accident Feroviar, ce se intampla cu CFR?
![]() ![]() ![]() |
Accident Feroviar, ce se intampla cu CFR?
kog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
Maskatu |
![]()
Post
#2
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ce sa se intample? Acesta este rezultatul banilor furati in toti anii care au trecut. Este rezultatul lipsei investitiilor serioase. Avem o infrastrusctura deplorabila, linii vechi, vagoane vechi, locomotive vechi. In schimb pe contractele de achizitii apar perne de 200 de euro, sapunuri de zeci de euro, flori de milioane de euro plantate pe liniile feroviare care defapt nu costa mai nimic , si exemplele pot continua.
In alte tari, trenurile circula cu viteze de sute de km/ ora si uite ca la ei nu sunt asa multe accidente precum sunt la noi unde trenurile circula cu nici macar un sfert din viteza celorlalte. |
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
kog |
![]()
Post
#3
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am venit pe furtuna aia puternica de acum cateva zile cu trenul... Ploua pe la toate geamurile, si banchetele erau ude, desi erau vagoane "modernizate".
Si nu e numai asta. pe laga ca fura mai sunt si tampiti. Anul asta in primavara au schimbat macazul in fata trenului, ce avea viteza destul de mare, sa vezi cum sareau bagajele dintr-o parte in alta. Am simtit ca rotile de pe o parte s-au desprins de pe sine ![]() Alta data veneam de la mare si undeva intre Constanta si Fetesti incepe sa miroase puternic a ars. Ce s-a intamplat? Trenul a plecat din Constanta cu patru vagoane franate si pe portiunea aia din Baragan merge la viteza de croaziera 100-120km/h. Trenul a fost oprit abia la Bucuresti desi a fost tras semnalul de alarma. In curbe se vedeau rotile incandescente si ploaia de scantei de la saboti. Am coborat in Bucuresti sa vad cum statea treaba... Nu te puteai apropia la 2m de roti, aveau culoarea rosu aprins. Scandal mare, ziceau ca schimba vagoanele defecte, au schimbat pe dracu, au departat sabotii cu ranga si i-au dat drumu' mai departe. Abia spre Brasov s-au racit de tot rotile care se si ovalizasera stand in gara, parca mergeai calare. Asta se intampla prin 2000. Mi-e din ce in ce mai teama. Sper sa scap de naveta cu CFR cat mai curand ![]() This post has been edited by kog: 17 Oct 2009, 12:55 |
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(kog @ 17 Oct 2009, 13:16) . Abia spre Brasov s-au racit de tot rotile care se si ovalizasera stand in gara, parca mergeai calare. Asta se intampla prin 2000. Mi-e din ce in ce mai teama. Sper sa scap de naveta cu CFR cat mai curand ![]() nu s-au ovalizat ca au stat incinse pe loc ci ca s-au blocat si nu s-au invirtit , si si datorita frecarii cu linia in aceeasi pozitie s-au tocit si a facut o suprafata dreapta in termeni tehnici se numeste LOC PLAN imi inchipui doar zgomotul facut in acest accident care spui sint foarte multe necunoscute si semne de intrebare (sint foarte curios la ce concluzie se va ajunge) 1 in prima faza se spune ca s-a rupt o cupla intre vagoane la primul tren ok, dar acel tren in prima faza trebuia sa se frineze instant (instalatia este conceputa in asa fel ca la decuplare sa se frineze , ruperea , desfacerea furtunelor dintre vagoane) 2 sistemele de siguranta (care sint la nivelul anilor 60) nu trebuia sa lase se intimple asa ceva , daca locomotiva trece de un semnal rosu trebuie sa se frineze imediat pina la oprire , la galben daca este viteza mai mare de 40 trebuia sa frineze trenul pina la oprire in plus dupa galben este rosu , iar daca trenul trece pe linga semnalul galben are cel putin 2 sectiuni (lungimea dintre 2 semafoare) libere, deci posibil ca mecanicul sa fi trecut pe rosu , dar ramine intrebarea de ce nu s-a frinat trenul automat apoi mai are si alt sitem DEAD MAN care daca nu face o miscare din 30-in 30 sec sau nu apasa o pedala trenul de asemenea trebuie sa se frineze , daca acea pedala este apasata mai mult de 20-25 sec iar se frineaza sistemele de siguranta sint montate pe locomotive si linie (cale) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Infrastructura CFR e la pamant,din ce in ce mai multe linii si gari sunt inchise. Ar trebui investite sume serioase pt modernizarea CFR. Dar aceste sume nu sunt de gasit. Poate viitorul guvern va gasi ceva bani-----sau poate nu
![]() |
--------------------
dacia
1310
- bt-www
1999 respir deci traiesc
|
|
gotty |
![]()
Post
#6
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
trenul nu s a franat la trecerea pe langa semnale,galben si rosu,pentru ca mai mult ca sigur mecanicul si a izolat indusii...in momentul trecerii pe langa un semnal galben,mecanicul trebuie sa apese un buton prin care certifica faptul ca l a vazut,dar multora le e lene astfel incat izoleaza sistemul.aceeasti poveste si cu pedala,decat sa 'dea din picioare' din 30 in 30 de secunde,mai bine o dezactiveaza si stau relaxti cu picioarele pe bord,fiind vorba si de un tren marfar care nu are o viteza foarte mare....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ohoo un CFR-ist
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
gotty |
![]()
Post
#8
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
sa zicem ca m am plimbat mult cu trenu'....
![]() This post has been edited by gotty: 20 Oct 2009, 13:43 |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
alindrgn |
![]()
Post
#9
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
la putin timp dupa accident un oficial cfr declara la realitatea ca mecanicul a trecut pe culoarea galbena a semaforului, deci nu trebuia sa opreasca. din acest punct de vedere el este disculpat, dar poate pica daca era in locomotiva de mai mult de 7 sau 8 ore cat avea voie sa mearga (si am inteles ca nu depasise limita de timp).
|
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
si daca a mesterit la locomotiva il leaga astia, stiu un mecanic care si in somn "pedaleaza"
![]() Sa vedeti cum arata linia Radna Timisoara. PRAF. Se vede cu ochiul liber cat e de distrusa linia, dar las ca merge pana nu mai merge si deraiaza trenu'. |
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
gotty |
![]()
Post
#11
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(alindrgn @ 20 Oct 2009, 15:55) la putin timp dupa accident un oficial cfr declara la realitatea ca mecanicul a trecut pe culoarea galbena a semaforului, deci nu trebuia sa opreasca. din acest punct de vedere el este disculpat, dar poate pica daca era in locomotiva de mai mult de 7 sau 8 ore cat avea voie sa mearga (si am inteles ca nu depasise limita de timp). e si nu e asa...se pare ca da, a trecut pe culoarea galbena ceea ce n ar fi o problema,dar se pare ca ar mai fi trecut de un al doilea semnal al carui bec era ars...si cum normativele spun ca in dreptul unui semnal al carui bec este ars,sau indica mai multe culori deodata,mecanicul este obligat sa opreasca,acesta revine in pole position pentru pagube.... ![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
dantes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
NO money....cand nu iti primesti salariu de jde saptamani, pauza interes..
De jde ani se urla ca trebuie bani la infrastructura...NIMIC...PAUZA...in loc sa investeasca in feroviar, au bagat in auto....si se vede...n-au facut nimic, nici o autostrada, feroviarul a cazut, iar marfa a fost preluata pe tirurile care merg cum merg pe putinele sosele de rahat care mai exista... Partea proasta e ca au inceput sa cada si trenurile de calatori care sunt cu mult mai usoare.... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai de aia au si aparut atatea firme de transport marfa-pe sine;)
@kog da nu esti tu aproape de Astra vagoane Arad:>? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
alindrgn |
![]()
Post
#14
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
la tv se spunea ca a trecut de al doilea semafor care era tot galben. nu am auzit nimic cum ca era ars (adica nu era aprins nici un bec), dar acum stim cu totii cum e presa. baga de la ei ca doar nu ii doare gura...
'ma bucur' ca in brasov baga bani degeaba in sensuri giratorii in loc sa directioneze banii spre cfr. dar sa fim seriosi, o sa fie intarzieri si mai mari la cfr calatori daca se apuca astia de lucrat peste tot, lucrari care o sa dureze ani de zile din momentul in care o sa se apuce de ele (adica peste vreo 20 de ani probabil). oricum cica de la 1 ianurarie intra o lege in vigoare care obliga cfr-ul sa plateasca pentru intarzierile care apar la trenuri, platind prin returnarea unei parti din banii biletului, suma putand ajunge pana la jumatate din valoarea biletului (o suma 'astronomica' in care o sa iti bagi picioarele decat sa stai ore intregi ca sa intri in posesia ei). |
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
kog |
![]()
Post
#15
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
@ydaniel, am un vecin care lucreaza acolo
![]() @alindrgn, pai ce bani sa dea? de unde? Azi dimineata a intarziat rabla 30 de minute, am stat in frig dimineata la ora 6 si era sa pierd practica. Asta e tara in care traim, tre sa ne descurcam, alta solutie nu avem. Problema grava e ca cedeaza astea de pasageri si ne omoara naibii, au reviziile expirate si boghiele distruse, dar merge... |
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
alindrgn |
![]()
Post
#16
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
banii de pe sensurile giratorii care se fac acuma (in prostie in brasov), care sunt bani aruncati degeaba (campanie electorala mai mult). ar putea fi redirectionata suma de bani, cred. dar interesul nu este....
|
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
gotty |
![]()
Post
#17
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
QUOTE(alindrgn @ 21 Oct 2009, 15:23) la tv se spunea ca a trecut de al doilea semafor care era tot galben. nu am auzit nimic cum ca era ars (adica nu era aprins nici un bec), dar acum stim cu totii cum e presa. baga de la ei ca doar nu ii doare gura... eu am auzit ca ar fi fost ars din surse cfr...acum,naiba stie... |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si daca era ars ce, putea sa fie becul si galben si rosu , trebuia ca sistemele de siguranta daca erau active sa opreasca trenul
pentri cei care vor sa lectureze despre functionarea instalatiei (in limba romina) sau originalul in engleza , dar eu in continuare zic ca sint mai multi factori care au provocat accidentul deci repet daca sistemele de siguranta erau active accidentul nu trebuia sa se intimple daca erau becurile arse (cum se zice ) dar cum zicea si @gotty exista instructii care la CFR se respeccta exact cum se respecta ordinele din armata , eu zic ca neglijenta este in alta parte , si aici inclin sa cred ca pe la sectorul miscare al portiunii respective care stiia unde este al doilea tren si putea fi anuntat mecanicul (prin radio) ca exista o problema , iar daca un bec este ars la pupitrul luminoschemei trebuia sa indice acest lucru This post has been edited by bygy007: 22 Oct 2009, 19:13 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alindrgn @ 21 Oct 2009, 16:23) oricum cica de la 1 ianurarie intra o lege in vigoare care obliga cfr-ul sa plateasca pentru intarzierile care apar la trenuri, platind prin returnarea unei parti din banii biletului, suma putand ajunge pana la jumatate din valoarea biletului (o suma 'astronomica' in care o sa iti bagi picioarele decat sa stai ore intregi ca sa intri in posesia ei). Oamenii care merg cu trenul nu sunt nababi...stai linistit ca majoritatea vor sta si la coada daca e nevoie ca sa ii ia! Nu zic ca nu se zice treaba cu legea asta... zic doar ca n-o sa apara legea sau daca apare o vor coti ei cumva ca sa nu plateasca! E ca la taxa auto, nu e agreata de UE dar statul roman tergiverseaza problema si s-au facut deja aproape 3 ani decand incaseaza...asa si cu asta, daca ii obliga sa plateasca despagubiri pt. intarzieri se descurca ei cumva ca sa nu le dea! This post has been edited by papa_mulo: 27 Oct 2009, 16:20 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
MihaiD |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane R26
- XX-xx-xxx
2008
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Podurile feroviare care leaga Capitala de Litoral risca sa fie inchise, din 2011, daca Ministerul Transporturilor nu aloca bani pentru reparatii capitale. In prezent, trenurile de pe ruta Bucuresti-Constanta circula cu maximum 30 km pe ora din cauza restrictiilor de viteza impuse pe podurile care traverseaza Dunarea si bratul Borcea. Cele doua poduri, finalizate inainte de 1989, sunt scadente la reparatii capitale inca din 2004-2005.
Daca Ministerul Transporturilor nu va aloca, anul viitor, bani pentru reconsolidarea pilonilor si schimbarea partii metalice, care sustine calea ferata, trenurile nu vor circula pe cele doua poduri, vara viitoare, cu mai mult de 5 km/h. In acest an, Ministerul Transporturilor a alocat ceva peste 1% din necesar pentru reparatiile capitale ale infrastructurii feroviare. In timp ce Ministerul Transporturilor a „tocat”, in acest an, peste un miliard de euro pentru drumurile nationale, CFR Infrastructura a beneficiat numai de 3 milioane de euro, bani cu care nu s-a putut repara nici un kilometru de cale ferata. „Starea podurilor care traverseaza Dunarea si bratul Borcea se apropie de pragul critic. Cu toate ca cele doua poduri se afla pe culoarul IV feroviar, unde viteza maxima a trenurilor trebuie sa ajunga la circa 160 km pe ora, in prezent, garniturile traverseaza podurile cu maximum 30 km pe ora. Podurile apartin caii ferate, reparatia acestui pod inseamna si bani pentru sistemul feroviar. Ministerul Transporturilor a alocat bani pentru reparatii si intretinere numai pentru partea rutiera a podului. Anul viitor, trenurile vor circula cu maximum 5 km pe ora. Daca nici anul viitor nu se aloca fonduri, in 2011, partea feroviara care face legatura intre Bucuresti si Constanta ar putea fi inchisa traficului”, ne-au declarat surse avizate. Cele doua poduri ar fi trebuit sa intre in reparatii inca din perioada 2004-2005. „Este o stare de dereglare a circulatiei feroviare. Trebuie reconstruiti pilonii de sustinere a partii feroviare si mai trebuie executate lucrari de reparatii la partea metalica care sustine sina de cale ferata. Anumite materiale pot ceda in orice moment pentru ca a expirat termenul cand cele doua poduri trebuiau sa intre in reparatii capitale”, ne-au spus sursele citate. Milioanele din taxa de pod s-au „evaporat” la CNADNR In pofida faptului ca a incasat deja milioane de euro din taxa de pod de la Fetesti, Ministerul Transporturilor nu a alocat nici un leu pentru reparatii capitale la infrastructura feroviara de pe podurile care traverseaza Dunarea si bratul Borcea. „Pe zi ce trece creste restrictia de circulatie feroviara pe cele doua poduri. O parte din structura de rezistenta a podului este aceeasi la partea rutiera si la cea feroviara. Banii din taxa se duc la Compania de Autostrazi”, ne-au mai declarat sursele. In doi ani, nu s-a reparat nici un km de cale ferata Un nou accident feroviar grav, cum a fost cel de la Carcea sau de la Valea Calugareasca, cand o tanara de 17 ani a murit strapunsa de o sina, se poate repeta in orice moment in peste 1.000 de puncte de pe calea ferata, din cauza nealocarii de fonduri pentru intretinerea sistemului feroviar. „In prezent se inregistreaza 5.493 km de linii curente si directe scandente la reparatii capitale. In conditiile in care anual se reparau capital, in limita transferurilor bugetare alocate, sub 40 de km de cale ferata, in ultimii doi ani nu s-a reparat nici un kilometru. In 2007, cu ajutorul a 11,6 milioane de lei s-au reparat 3 km de cale ferata, iar in 2006, cu 46 milioane de lei s-au reparat 8 km de cale ferata”, se arata intr-un raport privind situatia tehnica actuala a infrastructurii feroviare. Potrivit documentului citat, Ministerul Transporturilor a alocat putin peste 1% din necesar pentru reparatiile capitale ale infrastructurii feroviare. „In acest an s-au alocat fonduri de la bugetul de stat pentru reparatiile capitale la infrastructura feroviara publica in valoare de 13,2 milioane de lei, reprezentand 1,75% din necesar”, mai arata datele raportului. http://www.gardianul.ro/Podurile-de-peste-...se-s147335.html http://www.antena3.ro/stiri/romania/poduri...atii_83592.html This post has been edited by cristio_79: 27 Oct 2009, 22:05 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
moaaaa
![]() bine ca nu s-a intimplat nimic ca mai auzeam de o catastrofa |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 05:52 |