Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Accident Feroviar, ce se intampla cu CFR?

kog
post 17 Oct 2009, 11:10
Post #1


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




Două trenuri de marfă s-au ciocnit în această dimineață

Accident de tren în această dimineață. Traficul feroviar între București – Constanța este complet blocat între Lehliu și Sărulești, după ce două trenuri de marfă s-au ciocnit. Accidentul s-a petrecut în jurul orei 4, în această dimineață. O locomotivă și un vagon au sărit de pe șine. Nu au fost victime.

Un marfar a intrat în ultimul vagon al unui alt tren de marfă care circula cu o viteză mai mică. O locomotivă și un vagon au deraiat. Cele două trenuri transportau rulouri de tablă și cărbune.

''Până în acest moment se pare că este vorba de o eroare umană'', a declarat Mihai Frăsinoi, director general CFR Marfă.

În acest moment circulația pe această magistrală a fost oprită, dar trenurile de călători au fost deviate pe o altă rută. La locul accidentului au început deja lucrările de ridicare a garniturilor care au deraiat.

''În paralel vor fi pregătite și mijloace de transport auto, până la remedierea situației. În jurul orei 15.00-16.00 calea ferată va fi redată trenurilor de călători'', a declarat Niculaie Enciu, prefectul județului Călărași.

Paul Ulieru, comisar Infotrafic, a declarat că ceața a favorizat producerea accidentului, mai ales ca ultimul vagon al primului tren era slab semnalizat.

Gheorghe Popa, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a afirmat că primul tren s-a rupt și ultimele vagoane au ramas pe șine. Deși au fost semnalizate cu lumină galbenă, ceața a făcut imposibilă observarea acestora de către condcătorul celui de-al doilea tren.

Patru trenuri de călători se află deja în întârziere. Garniturile de pe ruta București-Constanța au întârzieri cuprinse între 60 și 120 de minute, potrivit ultimelor informații. Trenurile au fost deviate pe ruta București - Urziceni - Fetești - Constanța.

Pe calea ferată din România sunt peste o mie de puncte periculoase care pot provoca oricând tragedii feroviare.


Sursa: Realitatea TV

e bine, trenurile deraiaza in draci, intarzie aproape de fiecare data. Stirile aste incep sa ma sperie.

This post has been edited by kog: 17 Oct 2009, 11:23


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 Oct 2009, 11:48
Post #2


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ce sa se intample? Acesta este rezultatul banilor furati in toti anii care au trecut. Este rezultatul lipsei investitiilor serioase. Avem o infrastrusctura deplorabila, linii vechi, vagoane vechi, locomotive vechi. In schimb pe contractele de achizitii apar perne de 200 de euro, sapunuri de zeci de euro, flori de milioane de euro plantate pe liniile feroviare care defapt nu costa mai nimic , si exemplele pot continua.

In alte tari, trenurile circula cu viteze de sute de km/ ora si uite ca la ei nu sunt asa multe accidente precum sunt la noi unde trenurile circula cu nici macar un sfert din viteza celorlalte.


--------------------
Dacia Logan - --- 0.9 TCE - 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 17 Oct 2009, 12:16
Post #3


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am venit pe furtuna aia puternica de acum cateva zile cu trenul... Ploua pe la toate geamurile, si banchetele erau ude, desi erau vagoane "modernizate".

Si nu e numai asta. pe laga ca fura mai sunt si tampiti. Anul asta in primavara au schimbat macazul in fata trenului, ce avea viteza destul de mare, sa vezi cum sareau bagajele dintr-o parte in alta. Am simtit ca rotile de pe o parte s-au desprins de pe sine wacko.gif . Mecanicul a franat si a oprit imediat. Noroc ca nu s-a intamplat ceva mai grav.

Alta data veneam de la mare si undeva intre Constanta si Fetesti incepe sa miroase puternic a ars. Ce s-a intamplat? Trenul a plecat din Constanta cu patru vagoane franate si pe portiunea aia din Baragan merge la viteza de croaziera 100-120km/h. Trenul a fost oprit abia la Bucuresti desi a fost tras semnalul de alarma. In curbe se vedeau rotile incandescente si ploaia de scantei de la saboti. Am coborat in Bucuresti sa vad cum statea treaba... Nu te puteai apropia la 2m de roti, aveau culoarea rosu aprins. Scandal mare, ziceau ca schimba vagoanele defecte, au schimbat pe dracu, au departat sabotii cu ranga si i-au dat drumu' mai departe. Abia spre Brasov s-au racit de tot rotile care se si ovalizasera stand in gara, parca mergeai calare. Asta se intampla prin 2000. Mi-e din ce in ce mai teama. Sper sa scap de naveta cu CFR cat mai curand sad.gif

This post has been edited by kog: 17 Oct 2009, 12:55


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Oct 2009, 01:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(kog @ 17 Oct 2009, 13:16)
. Abia spre Brasov s-au racit de tot rotile care se si ovalizasera stand in gara, parca mergeai calare. Asta se intampla prin 2000. Mi-e din ce in ce mai teama. Sper sa scap de naveta cu CFR cat mai curand sad.gif
*


nu s-au ovalizat ca au stat incinse pe loc ci ca s-au blocat si nu s-au invirtit , si si datorita frecarii cu linia in aceeasi pozitie s-au tocit si a facut o suprafata dreapta

in termeni tehnici se numeste LOC PLAN
imi inchipui doar zgomotul facut

in acest accident care spui sint foarte multe necunoscute si semne de intrebare (sint foarte curios la ce concluzie se va ajunge)

1 in prima faza se spune ca s-a rupt o cupla intre vagoane la primul tren
ok, dar acel tren in prima faza trebuia sa se frineze instant (instalatia este conceputa in asa fel ca la decuplare sa se frineze , ruperea , desfacerea furtunelor dintre vagoane)

2 sistemele de siguranta (care sint la nivelul anilor 60) nu trebuia sa lase se intimple asa ceva , daca locomotiva trece de un semnal rosu trebuie sa se frineze imediat pina la oprire , la galben daca este viteza mai mare de 40 trebuia sa frineze trenul pina la oprire in plus dupa galben este rosu , iar daca trenul trece pe linga semnalul galben are cel putin 2 sectiuni (lungimea dintre 2 semafoare) libere,
deci posibil ca mecanicul sa fi trecut pe rosu , dar ramine intrebarea de ce nu s-a frinat trenul automat
apoi mai are si alt sitem DEAD MAN care daca nu face o miscare din 30-in 30 sec sau nu apasa o pedala trenul de asemenea trebuie sa se frineze , daca acea pedala este apasata mai mult de 20-25 sec iar se frineaza

sistemele de siguranta sint montate pe locomotive si linie (cale)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vdaniel
post 20 Oct 2009, 13:12
Post #5


Dacia si atat


Group: Members
Posts: 267
Joined: 24 March 09
From: moldova di nord




Infrastructura CFR e la pamant,din ce in ce mai multe linii si gari sunt inchise. Ar trebui investite sume serioase pt modernizarea CFR. Dar aceste sume nu sunt de gasit. Poate viitorul guvern va gasi ceva bani-----sau poate nu smile.gif



--------------------
dacia 1310 - bt-www 1999
respir deci traiesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 20 Oct 2009, 13:20
Post #6


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




trenul nu s a franat la trecerea pe langa semnale,galben si rosu,pentru ca mai mult ca sigur mecanicul si a izolat indusii...in momentul trecerii pe langa un semnal galben,mecanicul trebuie sa apese un buton prin care certifica faptul ca l a vazut,dar multora le e lene astfel incat izoleaza sistemul.aceeasti poveste si cu pedala,decat sa 'dea din picioare' din 30 in 30 de secunde,mai bine o dezactiveaza si stau relaxti cu picioarele pe bord,fiind vorba si de un tren marfar care nu are o viteza foarte mare....


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Oct 2009, 13:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ohoo un CFR-ist laugh.gif da corect , (depasire ordonata nu?) atunci cade mecanicul , a fost vina lui daca a izolat sistemele de siguranta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 20 Oct 2009, 13:43
Post #8


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




sa zicem ca m am plimbat mult cu trenu'.... tongue.gif ...si probabil ca o sa cada mecanicul,sunt prea mari pagubele ca sa l musamalizeze...

This post has been edited by gotty: 20 Oct 2009, 13:43


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 20 Oct 2009, 15:55
Post #9


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




la putin timp dupa accident un oficial cfr declara la realitatea ca mecanicul a trecut pe culoarea galbena a semaforului, deci nu trebuia sa opreasca. din acest punct de vedere el este disculpat, dar poate pica daca era in locomotiva de mai mult de 7 sau 8 ore cat avea voie sa mearga (si am inteles ca nu depasise limita de timp).


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 20 Oct 2009, 16:30
Post #10


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




si daca a mesterit la locomotiva il leaga astia, stiu un mecanic care si in somn "pedaleaza" laugh.gif . Totusi, tot ce e posibil sa nu fi fost el de vina, starea intregii structuri lasa de dorit. Nu stiu daca era la fel si inainte de '89 dar acum CFR nu mai reprezinta nimic. Trenul cu care fac eu naveta dimineata intarzie in fiecare zi 10-15 minute.

Sa vedeti cum arata linia Radna Timisoara. PRAF. Se vede cu ochiul liber cat e de distrusa linia, dar las ca merge pana nu mai merge si deraiaza trenu'.


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 20 Oct 2009, 23:39
Post #11


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(alindrgn @ 20 Oct 2009, 15:55)
la putin timp dupa accident un oficial cfr declara la realitatea ca mecanicul a trecut pe culoarea galbena a semaforului, deci nu trebuia sa opreasca. din acest punct de vedere el este disculpat, dar poate pica daca era in locomotiva de mai mult de 7 sau 8 ore cat avea voie sa mearga (si am inteles ca nu depasise limita de timp).
*



e si nu e asa...se pare ca da, a trecut pe culoarea galbena ceea ce n ar fi o problema,dar se pare ca ar mai fi trecut de un al doilea semnal al carui bec era ars...si cum normativele spun ca in dreptul unui semnal al carui bec este ars,sau indica mai multe culori deodata,mecanicul este obligat sa opreasca,acesta revine in pole position pentru pagube.... sad.gif


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 21 Oct 2009, 08:09
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




NO money....cand nu iti primesti salariu de jde saptamani, pauza interes..
De jde ani se urla ca trebuie bani la infrastructura...NIMIC...PAUZA...in loc sa investeasca in feroviar, au bagat in auto....si se vede...n-au facut nimic, nici o autostrada, feroviarul a cazut, iar marfa a fost preluata pe tirurile care merg cum merg pe putinele sosele de rahat care mai exista...
Partea proasta e ca au inceput sa cada si trenurile de calatori care sunt cu mult mai usoare....


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Oct 2009, 08:22
Post #13


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai de aia au si aparut atatea firme de transport marfa-pe sine;)
@kog da nu esti tu aproape de Astra vagoane Arad:>?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 21 Oct 2009, 15:23
Post #14


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




la tv se spunea ca a trecut de al doilea semafor care era tot galben. nu am auzit nimic cum ca era ars (adica nu era aprins nici un bec), dar acum stim cu totii cum e presa. baga de la ei ca doar nu ii doare gura...

'ma bucur' ca in brasov baga bani degeaba in sensuri giratorii in loc sa directioneze banii spre cfr. dar sa fim seriosi, o sa fie intarzieri si mai mari la cfr calatori daca se apuca astia de lucrat peste tot, lucrari care o sa dureze ani de zile din momentul in care o sa se apuce de ele (adica peste vreo 20 de ani probabil).

oricum cica de la 1 ianurarie intra o lege in vigoare care obliga cfr-ul sa plateasca pentru intarzierile care apar la trenuri, platind prin returnarea unei parti din banii biletului, suma putand ajunge pana la jumatate din valoarea biletului (o suma 'astronomica' in care o sa iti bagi picioarele decat sa stai ore intregi ca sa intri in posesia ei).


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 21 Oct 2009, 15:59
Post #15


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




@ydaniel, am un vecin care lucreaza acolo tongue.gif . Situatia e urata, au pierdut un contract important, vagaoane se fabrica, e chiar si un tren de teste ce tot trece pe linii, dar investitii canci, anul trecut au mai trecut cu o matisa si au cernut piatra pe vreo 10 km si cam atat.

@alindrgn, pai ce bani sa dea? de unde? Azi dimineata a intarziat rabla 30 de minute, am stat in frig dimineata la ora 6 si era sa pierd practica. Asta e tara in care traim, tre sa ne descurcam, alta solutie nu avem. Problema grava e ca cedeaza astea de pasageri si ne omoara naibii, au reviziile expirate si boghiele distruse, dar merge...


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 21 Oct 2009, 16:26
Post #16


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




banii de pe sensurile giratorii care se fac acuma (in prostie in brasov), care sunt bani aruncati degeaba (campanie electorala mai mult). ar putea fi redirectionata suma de bani, cred. dar interesul nu este....


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 21 Oct 2009, 23:02
Post #17


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(alindrgn @ 21 Oct 2009, 15:23)
la tv se spunea ca a trecut de al doilea semafor care era tot galben. nu am auzit nimic cum ca era ars (adica nu era aprins nici un bec), dar acum stim cu totii cum e presa. baga de la ei ca doar nu ii doare gura...
*



eu am auzit ca ar fi fost ars din surse cfr...acum,naiba stie...


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Oct 2009, 18:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si daca era ars ce, putea sa fie becul si galben si rosu , trebuia ca sistemele de siguranta daca erau active sa opreasca trenul
pentri cei care vor sa lectureze despre functionarea instalatiei (in limba romina) sau originalul in engleza , dar eu in continuare zic ca sint mai multi factori care au provocat accidentul

deci repet daca sistemele de siguranta erau active accidentul nu trebuia sa se intimple daca erau becurile arse (cum se zice ) dar cum zicea si @gotty exista instructii care la CFR se respeccta exact cum se respecta ordinele din armata , eu zic ca neglijenta este in alta parte , si aici inclin sa cred ca pe la sectorul miscare al portiunii respective care stiia unde este al doilea tren si putea fi anuntat mecanicul (prin radio) ca exista o problema , iar daca un bec este ars la pupitrul luminoschemei trebuia sa indice acest lucru

This post has been edited by bygy007: 22 Oct 2009, 19:13


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 27 Oct 2009, 16:18
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(alindrgn @ 21 Oct 2009, 16:23)
oricum cica de la 1 ianurarie intra o lege in vigoare care obliga cfr-ul sa plateasca pentru intarzierile care apar la trenuri, platind prin returnarea unei parti din banii biletului, suma putand ajunge pana la jumatate din valoarea biletului (o suma 'astronomica' in care o sa iti bagi picioarele decat sa stai ore intregi ca sa intri in posesia ei).


Oamenii care merg cu trenul nu sunt nababi...stai linistit ca majoritatea vor sta si la coada daca e nevoie ca sa ii ia!
Nu zic ca nu se zice treaba cu legea asta... zic doar ca n-o sa apara legea sau daca apare o vor coti ei cumva ca sa nu plateasca! E ca la taxa auto, nu e agreata de UE dar statul roman tergiverseaza problema si s-au facut deja aproape 3 ani decand incaseaza...asa si cu asta, daca ii obliga sa plateasca despagubiri pt. intarzieri se descurca ei cumva ca sa nu le dea!

This post has been edited by papa_mulo: 27 Oct 2009, 16:20


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 27 Oct 2009, 20:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro






--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 27 Oct 2009, 20:51
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Podurile feroviare care leaga Capitala de Litoral risca sa fie inchise, din 2011, daca Ministerul Transporturilor nu aloca bani pentru reparatii capitale. In prezent, trenurile de pe ruta Bucuresti-Constanta circula cu maximum 30 km pe ora din cauza restrictiilor de viteza impuse pe podurile care traverseaza Dunarea si bratul Borcea. Cele doua poduri, finalizate inainte de 1989, sunt scadente la reparatii capitale inca din 2004-2005.
Daca Ministerul Transporturilor nu va aloca, anul viitor, bani pentru reconsolidarea pilonilor si schimbarea partii metalice, care sustine calea ferata, trenurile nu vor circula pe cele doua poduri, vara viitoare, cu mai mult de 5 km/h. In acest an, Ministerul Transporturilor a alocat ceva peste 1% din necesar pentru reparatiile capitale ale infrastructurii feroviare.

In timp ce Ministerul Transporturilor a „tocat”, in acest an, peste un miliard de euro pentru drumurile nationale, CFR Infrastructura a beneficiat numai de 3 milioane de euro, bani cu care nu s-a putut repara nici un kilometru de cale ferata.
„Starea podurilor care traverseaza Dunarea si bratul Borcea se apropie de pragul critic. Cu toate ca cele doua poduri se afla pe culoarul IV feroviar, unde viteza maxima a trenurilor trebuie sa ajunga la circa 160 km pe ora, in prezent, garniturile traverseaza podurile cu maximum 30 km pe ora. Podurile apartin caii ferate, reparatia acestui pod inseamna si bani pentru sistemul feroviar. Ministerul Transporturilor a alocat bani pentru reparatii si intretinere numai pentru partea rutiera a podului. Anul viitor, trenurile vor circula cu maximum 5 km pe ora. Daca nici anul viitor nu se aloca fonduri, in 2011, partea feroviara care face legatura intre Bucuresti si Constanta ar putea fi inchisa traficului”, ne-au declarat surse avizate.
Cele doua poduri ar fi trebuit sa intre in reparatii inca din perioada 2004-2005. „Este o stare de dereglare a circulatiei feroviare. Trebuie reconstruiti pilonii de sustinere a partii feroviare si mai trebuie executate lucrari de reparatii la partea metalica care sustine sina de cale ferata. Anumite materiale pot ceda in orice moment pentru ca a expirat termenul cand cele doua poduri trebuiau sa intre in reparatii capitale”, ne-au spus sursele citate.

Milioanele din taxa de pod s-au „evaporat” la CNADNR
In pofida faptului ca a incasat deja milioane de euro din taxa de pod de la Fetesti, Ministerul Transporturilor nu a alocat nici un leu pentru reparatii capitale la infrastructura feroviara de pe podurile care traverseaza Dunarea si bratul Borcea. „Pe zi ce trece creste restrictia de circulatie feroviara pe cele doua poduri. O parte din structura de rezistenta a podului este aceeasi la partea rutiera si la cea feroviara. Banii din taxa se duc la Compania de Autostrazi”, ne-au mai declarat sursele.

In doi ani, nu s-a reparat nici un km de cale ferata
Un nou accident feroviar grav, cum a fost cel de la Carcea sau de la Valea Calugareasca, cand o tanara de 17 ani a murit strapunsa de o sina, se poate repeta in orice moment in peste 1.000 de puncte de pe calea ferata, din cauza nealocarii de fonduri pentru intretinerea sistemului feroviar. „In prezent se inregistreaza 5.493 km de linii curente si directe scandente la reparatii capitale. In conditiile in care anual se reparau capital, in limita transferurilor bugetare alocate, sub 40 de km de cale ferata, in ultimii doi ani nu s-a reparat nici un kilometru. In 2007, cu ajutorul a 11,6 milioane de lei s-au reparat 3 km de cale ferata, iar in 2006, cu 46 milioane de lei s-au reparat 8 km de cale ferata”, se arata intr-un raport privind situatia tehnica actuala a infrastructurii feroviare.
Potrivit documentului citat, Ministerul Transporturilor a alocat putin peste 1% din necesar pentru reparatiile capitale ale infrastructurii feroviare. „In acest an s-au alocat fonduri de la bugetul de stat pentru reparatiile capitale la infrastructura feroviara publica in valoare de 13,2 milioane de lei, reprezentand 1,75% din necesar”, mai arata datele raportului.
http://www.gardianul.ro/Podurile-de-peste-...se-s147335.html
http://www.antena3.ro/stiri/romania/poduri...atii_83592.html

This post has been edited by cristio_79: 27 Oct 2009, 22:05


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Oct 2009, 21:58
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




moaaaa 173.gif asta e prima data cind vad asa ceva , si se vede clar ca un tren a trecut peste ruptura aia din ce vad in poza cred ca s-a lasat terasamentul dar cu mult timp in urma , s-a fisurat si pina la urma s-a rupt , sigur mecanicul trenului ar fi simtit ceva daca nu cei din ultimul vagon daca a fost de calatori
bine ca nu s-a intimplat nimic ca mai auzeam de o catastrofa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 05:52
Dacia