Se apropie sfarsitul motoarelor diesel?, toata lumea promoveaza veh. electric
![]() ![]() ![]() |
Se apropie sfarsitul motoarelor diesel?, toata lumea promoveaza veh. electric
P-A-C-O |
![]()
Post
#1
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ar fi fost mai complet un titlu: Se apropie sfarsitul motoarelor bazate pe combustibili fosili.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.231 Joined: 13 October 06 ![]() |
cum asa ? motoarele diesel emit mai putin CO2 decat benzinarele de aceeasi cilindree, prin urmare sunt mai eco. Daca nu ma credeti faceti poll si 80% din forum o sa zica ca esti nebun daca sustii altceva
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu cumva francezii erau aia care mancau kkt cum ca dieselul e ecologic, ca emite foarte putin codoi
![]() Cum ramane cu frunzulita verde de pe lunetele dieselurilor frantuzesti? Da-da, aia de care nu beneficiau decat benzinarele pana in 1.2 cilindree. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jun 2012, 19:43 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 13 Jun 2012, 20:35) cum asa ? motoarele diesel emit mai putin CO2 decat benzinarele de aceeasi cilindree, prin urmare sunt mai eco. Asta e o prostie, nu are legatura CO2-ul aici, nu ala e toxic. Iar referitor la titlu, si ala e gresit, corect e se apropie sfarsitul motoarelor diesel fara filtru de particule, pana si Loganul are asa ceva, ala nu e toxic, ci e vorba de toate cazanele tdi euro 2-3 gen passat din 2002 care-s ideealul multor romani si ne'nbolnavesc pe toti. This post has been edited by argon: 13 Jun 2012, 20:03 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca ar fi CO2-ul singura noxa emisa de motoare, treaba ar fi rezolvata.
Stirea spune ca dieselul emite gaze cancerigene. Ori nu cred ca acel co2 e ala cancerigenul, ca nu l-ar mai bea lumea prin sucuri... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Toate masinile pe benzina si Diesel produc gaze cancerigene intradevar Diesel polueaza mult mai putin ca un benzina, masinile electrice sunt bunicele, dar exagerat de scumpe!!!probabil peste vreo 20-30 de ani vom avea majoritatea electrice, minim Hybrid. Problema poluarii este ca inca multi se incalzesc iernile cu carbune(in italia este o adevarata problema in orasele mari).
|
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
- -
Exclusive (2014)/2014 ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
4x4 |
![]()
Post
#8
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Mi se sterge postul, dar se pastreaza sursele scrise in franceza. Cand au resit francezii sa dea dovada de competenta? De orice fel?
Motorul diesel e mai eficient decat cel pe benzina, iar masinile electrice nu au sa inlocuiasca masinile cu combustie interna in timpul vietii noastre. Motoarele diesel sunt utilizate la o scara mult mai mare decat cele pe benzina. Industria arde motorina ca sa produca. Camioane, trenuri, vapoare, generatoare toate sunt diesel. Cand citesti titluri ca "Le diesel, un poison invisible" sau auzi nume ca "BRUNO GUIBEAUD", prima reactie trebuie sa fie ![]() ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
vijelie |
![]()
Post
#9
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul abia astept ziua in care vom avea de facut norma de pamant excavat 2500 m3/zi transportat cu camioane alimentate pe benzina
![]() This post has been edited by vijelie: 13 Jun 2012, 20:52 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
gabize |
![]()
Post
#10
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Atata timp cat normele de poluare iau in calcul doar emisiile de CO2, motorizarile diesel par mai putin poluante. Insa pe langa CO2, un motor degaja in atmosfera si alte substante. Si, cum motorina e un carburant inferior benzinei, ma gandesc ca e mai poluant.
Insa motoarele diesel nu vor disparea, atata timp cat industria petrolistilor va avea la vanzare motorina. In procesul de rafinare, pe langa, spre exemplu, 100 de litri de benzina se obtin si aprox. 40 de litri de motorina, precum si alti compusi, utilizati in masele plastice sau lubrifianti. Cum piata din SUA, dar si din alte parti ale globului, consuma foarte multa benzina, cantitatea de motorina obtinuta trebuie vanduta undeva. Si atata timp cat industria nu utilizeaza toata cantitatea de motorina de pe piata, motoarele diesel de pe autoturisme vor fi considerate in continuare ideale, vor fi promovate si vandute. This post has been edited by gabizegrean: 14 Jun 2012, 07:45 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcã...
acum doar un gândac H247 "Unde poþi lega cu sârmã, e pãcat sã pui ºurub!"
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mie mi se pare o tampenie sa iei ca etalon al poluarii, cantitatea de CO2. Asta se elimina cel mai usor prin fotosinteza de catre plante. Celelalte reziduuri, nu prea...
E exact ca si cum ai evalua un elev daca e bun sau prost dupa nota de la religie... La o adica, esti mai ecologist daca iti iei un motor 4.8 benzina si plantezi o padure ca sa absoarba CO2 din atmosfera, decat sa-ti iei un 1.5 dci, dar sa nu faci nimic in acest sens. Sa nu se inteleaga ca sunt impotriva dieselurilor; sunt perfecte pentru locomotive, tir-uri, vapoare, deoarece dezvolta un cuplu mare la turatie scazuta, prin urmare, pot transporta sarcini mari la viteze nu foarte mari, deoarece nu este nevoie. Insa de aici pana la a prosti pe fata cumparatorii de masini sa le bagi pe gat masini gen Fiat 500 diesel pe motiv ca "e economic si consuma putin", dupa care sa se trezeasca utilizatorul cu consum de 10 in oras (mai mult decat omologul benzinar) deoarece motorul nici nu apuca sa se incalzeasca, e cale lunga. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jun 2012, 21:52 |
--------------------
.
.
.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#12
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Jun 2012, 20:41) DPF care costa cat jumatate de masina gresit, costul pentru post-tratarea gazelor de esapament la un diesel EU5 / EU6 (evacuarea de la motor pana la teava esapament) costa cat un motor ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
PaulT |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vladbobtm @ 13 Jun 2012, 20:39) Toate masinile pe benzina si Diesel produc gaze cancerigene intradevar Diesel polueaza mult mai putin ca un benzina, masinile electrice sunt bunicele, dar exagerat de scumpe!!!probabil peste vreo 20-30 de ani vom avea majoritatea electrice, minim Hybrid. Problema poluarii este ca inca multi se incalzesc iernile cu carbune(in italia este o adevarata problema in orasele mari). Asta cu dieselul care polueaza mai putin cred ca e o gluma. Pardon.. vad ca ai scris MULT mai putin... Este o afirmatie complet eronata. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
akileon |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 903 Joined: 6 March 06 From: Finland ![]() |
nu o sa dispara masinile diesel, vor obliga producatorii auto sa introduca noi masuri de filtrare a gazelor de esapament, bineinteles fiind vorba de ceva in plus se va vedea si o scumpire a masinilor diesel
|
--------------------
Honda
Accord
2009 2.0 i-vtec 156 cai
|
|
mac1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Ce tampenii. Pai nu exista combustibil biodiesel care nu polueaza. Merge motorul brici cu biodiesel si nu mai are nevoie nici de DPF care costa o caruta de bani si numai necazuri aduce.
|
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Garett |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Astia pregatesc de fapt terenul pentru taxarea suplimentara a motoarelor diesel.
Mi se pare culmea prostiei hau-hau-ul ecocrazy din Europa si America de Nord cata vreme China polueaza cat ambele continente la un loc si ii doare fix in dosul marelui zid de restrictia poluarii! Asta-i ca povestea aia cu chioscurile de pe unele aeroporturi unde poti sa-ti platesti "amprenta de carbon". Poanta e ca am vazut destui fraieri la ele! Daca ar fi o chestie agreata la nivel global cu reducerea poluarii & shit as fi de acord dar cata vreme unii platesc de le sar capacele iar altii castiga bani frumosi poluand fara vreo restrictie mi se pare pura balarie de PR tot eco-trendul asta! This post has been edited by Garett: 14 Jun 2012, 06:05 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Dsign |
![]()
Post
#17
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ia sa-i vad eu pe astia care sustin ca diesel-ul cu FAP este mai putin poluant : stati ma fratilor langa teava de esapament cand se regenereaza filtrul de particule. Va zice mandea : nu poti sta nici la cativa metri departare de toxic ce e fumul ala. Treaba asta nu o vede nimeni? Sa nu mai zic de costurile de la service !!! Castigi cativa lei la consum, ii pierzi la service cand se strica sistemul de alimentare "ultramodern"
Prosteala aia cu emisia de CO2 este marketing 100%. Eu as interzice motorul diesel pe autoturisme. |
--------------------
D
Logan
- B 48 CUP
2004 Preference 1.6MPI Egee http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu as interzice tigarile.
|
--------------------
-
-
-
|
|
corbex |
![]()
Post
#19
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Eu as interzice sobele de teracota.
14 Jun 2012, 09:03: QUOTE(Dsign @ 14 Jun 2012, 08:16) Si le-ai lasa numai pe cele curate, de pe vapoare si locomotive. This post has been edited by corbex: 14 Jun 2012, 08:03 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
verde |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
DA. Noi interese economice.Trebue miscata piata , trebue stimulat consumul, trebue inlocuite dieselurile cu ceva. Interesant e ca razboiul asta l-au pornit acu vreo 4-5 ani chiar nemtii , care fabrica la greu in continuare.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
jay333 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Eu as interzice oamenii.
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dsign @ 14 Jun 2012, 07:16) Ia sa-i vad eu pe astia care sustin ca diesel-ul cu FAP este mai putin poluant : stati ma fratilor langa teava de esapament cand se regenereaza filtrul de particule. Va zice mandea : nu poti sta nici la cativa metri departare de toxic ce e fumul ala. Treaba asta nu o vede nimeni? Sa nu mai zic de costurile de la service !!! Castigi cativa lei la consum, ii pierzi la service cand se strica sistemul de alimentare "ultramodern" Prosteala aia cu emisia de CO2 este marketing 100%. Eu as interzice motorul diesel pe autoturisme. Nu poti sta in zona tevii de esapament nici in afara ciclurilor de regenerare (iar in timpul llor este intr-adevar groaznic). Cu tot cu filtrul de particule daca esti intre doua diesel-uri la semafor abia mai respiri. Pana si pe autostrada, daca ai un diesel (de generatie noua cu DPF) la cateva zeci de metri in fata tot este deranjanta senzatia inconfundabila de "aer inecacios". Prosteala asta cu marketingul din pacate a inoculat intr-o gramada de creiere certitudinea ca dieselurile sunt "verzi" si prietenoase cu mediul. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 13 Jun 2012, 21:09) Eh, gaze. Cenusa nu-i gaz ![]() QUOTE(corbex @ 14 Jun 2012, 08:45) Vapoarele nu merg cu pacura? Sau oricum, un combustibil mult mai taranesc decat cel din pompa? Oricum, motoarele mari diesel(adica vapoare si locomotive, nu jucariile noastre) ating eficienta maxima in domeniu, ~45%, asa ca nici optiune mai buna nu-i pentru ele. This post has been edited by bucatzel: 14 Jun 2012, 09:36 |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mk2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Exagerati.
Eu unul prefer sa stau in spatele unui diesel decat in spatele unui benzinar cu mai multi km la bord. Indiferent ca e dacie, hyundai, bmw (masini moderne, nu din-alea de acum 20 de ani), fumul unui benzinar obosit este din cu totul si cu totul alta categorie. Oricum, vad ca toata lumea se ia de euro x, y, z. Dar uitam ca normele euro sunt calitative. Daca tot suntem ecologisti, hai sa ne legam si de cantitate. O fi fumul de diesel mai murdar, dar in valoare absoluta este mai putin decat cel degajat de un benzinar. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
- BxxXXX
2006 Laureate Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 14 Jun 2012, 09:35) Oricum, motoarele mari diesel(adica vapoare si locomotive, nu jucariile noastre) ating eficienta maxima in domeniu, ~45%, asa ca nici optiune mai buna nu-i pentru ele. Corect. In cazul vapoarelor, locomotivelor si transportului rutier de marfa este intr-adevar justificata folosirea dieselurilor. QUOTE(mk2 @ 14 Jun 2012, 09:42) Exagerati. Eu unul prefer sa stau in spatele unui diesel decat in spatele unui benzinar cu mai multi km la bord. Indiferent ca e dacie, hyundai, bmw (masini moderne, nu din-alea de acum 20 de ani), fumul unui benzinar obosit este din cu totul si cu totul alta categorie. Comparatia nu mi se pare corecta... Sunt sigur ca daca ar trebui sa alegi intre a sta in spatele unui diesel in stare perfecta, cu dpf sau in spatele unui benzinar tot de ultima generatie si tot impecabil nu ai sta pe ganduri si ai alege benzinarul... Iar de fumul scos de un diesel obosit nu vreau sa vorbesc. Sau de dieseluri chipuite si cu filtrele scoase...care sunt atat de curate incat au innegrit si bara spate deasupra evacuarii... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asta cu teava da , vezi cum sta cu poluarea , a mea e ruginita fata de un disel sau benzinar
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Ampt |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: Bucureºti ![]() |
Eºapament Diesel DPF, aproximativ 21.000 kilometri !
Attached thumbnail(s) Fotografie0346.jpg ( Size: 389.97k ) Number of downloads: 1050 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai uºor sã previi, decât sã remediezi !
|
|
mk2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, eu vorbeam de masini de mai mult de 4-5 ani si mai mult de 100 de mii de km. Adica aprox. 70 % din parcul auto autohton.
Un diesel chiar si mai vechi nu da fum in prostie decat in accelerare (bine aici nu vorbesc de roman-urile ante-decembriste, care oricum nu prea mai sunt). Benzinarele dau mereu si mie unuia mi se pare fumul lor mai innecacios. Si ma repet, toti discutati de calitate, dar ziceti si de cantitate. Ca nu mi se pare normal sa consumi 12 % doar ca sa te plimbi cu masina. Si dup-aia sa te mai dai si mare ecologist. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
- BxxXXX
2006 Laureate Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mk2 @ 14 Jun 2012, 10:03) Nu, eu vorbeam de masini de mai mult de 4-5 ani si mai mult de 100 de mii de km. Adica aprox. 70 % din parcul auto autohton. Un diesel chiar si mai vechi nu da fum in prostie decat in accelerare (bine aici nu vorbesc de roman-urile ante-decembriste, care oricum nu prea mai sunt). Benzinarele dau mereu si mie unuia mi se pare fumul lor mai innecacios. Si ma repet, toti discutati de calitate, dar ziceti si de cantitate. Ca nu mi se pare normal sa consumi 12 % doar ca sa te plimbi cu masina. Si dup-aia sa te mai dai si mare ecologist. Benzinarele nu scot fum decat daca au ceva probleme gen consum de ulei, ceea ce nu prea se intampla deloc in zona lui 100-150-200,000km. Referitor la consum, desi o luam cam pe aratura fata de subiect, nu stiu de unde 12l/100km.. Eu am in B maxim 9l/100km iar extraurban pana in 6l/100km (ultimul drum de Grecia, media pe 1900km a fost de 5,72l/100km cu masina incarcata bine si cu a/c 80% din timp). Ce nu se intelege este ca CO2 nu prea este de fapt prea bine ales pentru a determina cam ce masina e mai eco... This post has been edited by PaulT: 14 Jun 2012, 10:11 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 07:40 |