Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

motor facut nu are presiune de ulei, s-au aprins becurile

paul paunescu
post 9 Sep 2009, 22:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




huh.gif ajutor ,am un megan 1 1.9dci am rectificat vibrochen,cuzineti noi,am pornit motorul si dupa 1 ora de mers in gol s-au aprins pe bord ,,serv'' si martor presiune de ulei,am oprit am verificat uleiul dar parca a disparut,am completat 2l si a aparut pe bord ,,oil ok'',dar tot nu s-a stins becul la ulei,in plus nu se tureaza mai mult de 3000ture.ce sa mai fac ?daca aveti vreo idee dati-mi de veste.multumesc.


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 9 Sep 2009, 23:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Banuiesc totusi ca trebuie cumva amorsata pompa de ulei. Cred ca uleiul a disparut pe la turbina, care nu functioneaza, cauza si pentru lipsa de putere/turatie. Daca nu trage ulei s-ar putea sa demontezi si sa rectifici iar arborele, daca o mai pornesti asa.

This post has been edited by ionutt daniel: 9 Sep 2009, 23:53


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 10 Sep 2009, 10:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




poate sunt off-topic... Ce a patit motorul de a fost nevoie de rectificare la vibrochen? Nu cumva nu ti-a bagat pompa de ulei si l-ai gripat? Poate ai o problema la pompa. Poate exista posibilitatea sa poti infige undeva un manometru pentru presiune la ulei sa vezi ce si cum. Cu turbina ai avut probleme?


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 10 Sep 2009, 10:28
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. De ce ai vrea sa treaca de 3k rpm dupa o asemenea operatie? Trebuie sa respecti un regim de rodaj macar cateva sute de km.
2. Uleiul trebuie sa se duca undeva. Daca nu iese pe teava de esapament curge pe undeva.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 10 Sep 2009, 21:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




in legatura cu meganul 1.9dci ,azi am discutat cu 5 mecanici si am ajuns la concluzia ca turbo nu functioneaza,mai mult ,,aspira uleiul din baie si-l aduce in radiatorul de la intercooler''.asa am ramas fara ulei in baie.am demontat turbo si am sa-l duc la TURBO SERV,am vorbit cu ei si au zis ca se poate reconditiona.va tin la curent cu ce am sa rezolv.


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 11 Sep 2009, 11:46
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Recunosc, nu am dti sau dci ci benzina, asa cum se vede in semnatura. Admitand ca Renault face motoare bune, performante si economice, perspectiva reparatiilor in garaj, sufragerie sau in fata blocului este ingrozitoare si absurda.
Informatiile furnizate de paul in topic sunt inutile. Doar a rezolvat singur problema apleland la mecanici. Si atentie, 5 (cinci)! Faptul ca a incercat sa il tureze chiar si in gol peste 3000 rot/min, ca a completat uleiul si ca nu are garantia ca dupa reparatia turbinei va rezolva problema grava a lipsei de presiune, spune multe. Poate nu a facut rectificare arbore cotit decat pentru a avea presiune ulei.
Sigur va ajunge la un alt mecanic, pe principiul "6 cai".


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 11 Sep 2009, 22:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 4.470
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(paul paunescu @ 10 Sep 2009, 22:38)
,,aspira uleiul din baie si-l aduce in radiatorul de la intercooler''
*



Asta insemna ca trebuie sa cureti tubulatura care se duce/pleaca de la intercooler si sa-l schimbi sau sa-l cureti si pe el.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 11 Sep 2009, 23:10
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




am ajuns azi la TURBOSERV si concluzia a fost ca nu se poate repara turbina (in cazul meu),are joc prea mare axul central ,dar se poate comanda turbina noua la 3500 ron.as avea si garantie 24 luni,de la AUTONET,ma mai abtin 1 saptamana.

11 Sep 2009, 23:26:
apropo prietene aurel8 am sesizat in coment-ul tau o usoara aroganta din partea ta,nu m-am suparat dar as vrea sa-ti spun ca nu am rectificat vibrochenul ca nu aveam presiune de ulei .am schimbat set motor (pistoane,segmenti ,simeringuri,garnitura de chiulasa.etc.5800ron.pana in prezent,si dupa toate astea am patit ,,bucuria''asta ce s-a datorat turbinei,si voiam un sfat din partea unor posesori de megan.

This post has been edited by paul paunescu: 11 Sep 2009, 23:26


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 13 Sep 2009, 15:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Belea mare cu turbinele astea. Cred ca ar fi de ajutor si pentru ceilalti care cunosc mai putin sa spui ce ai patit cand ai stricat motorul, cum s-a manifestat. Poate asa unii vor reusi sa il opreasca in timp util, inainte sa se gripeze, fiindca presupun ca turbina a tras tot uleiul din baie si a facut autocombustie si practic ti-a "explodat" motorul.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 13 Sep 2009, 19:25
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Ai sesizat usoara aroganta si e perfect ca nu te-ai suparat. Din respect pentru colegii de pe forum dar si pentru banii investiti in reparatia capitala, directia in care a luat-o dialogul din topic era una fireasca. In fond urmarim ca o data ridicata o problema sa putem ajuta, sa intelegem ce se cere si eventual sa facem recomandari.
Sunt curios de ce nu ai apelat la un mecanic specializat. In mod cert evitai episodul "turbina defecta"=> "lipsa presiune ulei", manopera in cazul asta era un cost in plus dar adaugat la piese si comparat cu garantia lucrarii, eu zic ca se merita. Pe principiul "nu schimb eu nici o piesa ca sa am garantie" merg multi si da, poti spune ca te costa mai mult dar eviti neplaceri datorate montajului sau pieselor defecte.
Prin urmare, prietene paul paunescu inteleg pozitia ta si sunt interesat de cum ai rezolvat problema. In felul asta putem furniza informatii utile pentru toti colegii nostri.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 20 Sep 2009, 20:12
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




salut prieteni ,am revenit cu noutati despre motorul meu .am verificat presiunea de ulei si am constatat ca bulbul de ulei era defect,verificand cu un manometru special am observat ca urca la 6atm.macar nu a trebuit sa cumpar pompa de ulei (1200RON) biggrin.gif


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 21 Sep 2009, 21:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Ma bucur ca am avut si eu o idee buna cu manometrul si ai presiune. Pui turbina noua si e gata.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 24 Sep 2009, 22:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




prieteni nu pot sa ma abtin si sa nu va spun ca in sfarsit am cumparat turbina pt. meganu meu ,tipul turbinei este garrett ,a costat 610 euro noua nouta ,abia astept sa o montez si sa vedem cum trage.


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th August 2025 - 18:33
Dacia