Reconditionare senzor clapeta acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare senzor clapeta acceleratie
espacern |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|||
lentzy |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 11 September 08 ![]() |
asta e intrebarea cea mare... ce chei trebuie la demontare clapeta acceleratie laguna II 1.6 16 v?
nu prea ma pricep la mecanica dar nici atehnic nu sunt deci cu putin ajutor din partea voastra as incerca si eu sa curat clapeta. numai ca nu am nici un fel dee chei asa ca m-ar interesa ce chei trebuie acolo. multumesc! |
--------------------
Renault
laguna II
2001, 1.6I 16v, model Expresion, GPL din fabrica
|
|
GeorgeProteasa |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 2 August 13 ![]() |
Ce a aparut pe tester -defect potentiometru ..din explicatiile celor din reprezentanta am inteles ca exista 2 potentiometre unu care functuoneaza pana la 2500 ture altul dupa ( nu vad logica dar in fine ) deci schimbat tot si pretul era de 1800 ron
![]() ![]() Defectul : fluctuatii la relantiu de la 900 la 700 tremura masina usor , cateodata cand opream la semafor murea motorul Am gasit o alta clapeta sh la 100 ron, o sa o montez zilele astea , eram doar curios sa vad ce si cum e cu potentiometrul This post has been edited by GeorgeProteasa: 14 Apr 2014, 19:03 Attached thumbnail(s) IMG_20140414_193148.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 970 IMG_20140414_193135.jpg ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 934 IMG_20140413_195838.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 919 1397494017593.jpg ( Size: 1.76mb ) Number of downloads: 918 IMG_20140414_200204.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 897 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Authentique
- VL 05 SIH
|
|
el_ninho04 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 March 10 From: BUCURESTI ![]() |
Salut,
A cam trecut ceva timp de cand s-a postat pe aici dar incerc totusi: Am o problema care nu apare tot timpul ( nu are un tipar dupa care apare): Pornesc masina ( cateodata porneste mai greu, dar nu depinde de temperatura de afara, porneste greu la "prima cheie",daca opresc motorul imediat ce a pornit si pornesc din nou nu mai sunt probleme), plec cu masina la drum si daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste motorul( in mers). Daca stau pe loc, are turatie fluctuanta, dar sta cat de cat pornita. Daca apasa acceleratia, mai intai o ia acul de la turometru in jos si de abia apoi urca ( parca da sa se opreasca). Tin sa precizez ca nu face tot timpul. Am vazut o diferenta dar nu stiu daca a fost coincidenta , cand am miscat senzorul de presiune la galeria de admisie. Senzorul de turatie de la volanta l-am schimbat si nu s-a intamplat nimic.Pe tester nu mi-a dat erori. Aveti vreo sugestie/sfat? Multumesc PS: Este vorba de Laguna 2 ph1 1.6 16v 2001. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Phase I 1.6 16 v Privilege
2001
- B 114 PMI Laguna 3 , 2008, 1.5 dci, 110 HP.
|
|
tzavalau |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 9 February 08 From: Petrosani ![]() |
Singurul sfat pe care-l pot da este ca, inainte de toate, sa faci un test(la renault ,la un vecin ,la cine vrei tu,dar.............! sa stie ce face cu testerul!) dupa aceea ,daca se identifica in mod corect defectul, poti vorbi de o rezolvare......pina atunci putem doar abera sau sa dam cu ghiocul!
succesuri! |
--------------------
KGM
Korando
1.5Tgdi Black/2024 /C300
- HD 55 BXL Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901 |
|
el_ninho04 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 March 10 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(tzavalau @ 29 Sep 2014, 10:01) Singurul sfat pe care-l pot da este ca, inainte de toate, sa faci un test(la renault ,la un vecin ,la cine vrei tu,dar.............! sa stie ce face cu testerul!) dupa aceea ,daca se identifica in mod corect defectul, poti vorbi de o rezolvare......pina atunci putem doar abera sau sa dam cu ghiocul! succesuri! Am facut un test astazi dimineata. Nu am avut nici o eroare. Ramane sa iau la curatat senzorii si clapeta. Problema este ca nu face tot timpul. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 2 Phase I 1.6 16 v Privilege
2001
- B 114 PMI Laguna 3 , 2008, 1.5 dci, 110 HP.
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am curatat si eu corpul clapetei de acceleratie pentru ca aveam alarma de captor pozitie clapeta si intr-adevar agata clapeta la capat din cauza calaminei. Acum, dupa curatare imi sta relantiul la 1000 ture si consuma foarte mult. Nu am scos borna de la baterie cand am lucrat, dar nici nu am pornit motorul cu mufa scoasa. Tot ce am facut a fost sa scot corpul clapetei si sa curat bine clapeta si tubul pe care inchide. Nu am umblat la nici un reglaj si nici nu am desfacut capacul de la motoras si potentiometru. Am inteles ca ar trebui reinitializata clapeta, dar nu am inteles cum se face. Va rog, daca puteti sa imi spuneti cum se face aceasta reinitializare. Multumesc! PS: Motorul este 1.8 16 v, f4p-770 This post has been edited by BigDaddyAdy: 7 Oct 2014, 11:03 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
bad_ovi |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 21 May 08 ![]() |
Si eu am oavut o problema exact la fel si iti spun sincer ca nici eu nu am reusit sa o reinitializez decit cu calculatorul care la mine a costat 50 de lei dar dupa aceea mergea perfect.Dupa aceea m-am gindit ( dar nu am facut pentru ca nu a fost cazul) ca poate daca desfaci borna de la baterie (minusul) si o lasi asa vreo 30 minutesâ. O solutie buna este sa cureti clapeta de acceleratie fara sa o desfaci stergind doar interiorul unde dupa mai multi ani sunt depuneri.Se sterge cu o cirpa inmuiata in diluant si cu grija se sterge fara a atinge plasticul.
|
--------------------
Renault
laguna
2001 privilege
- MS 07 VOT
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Am stat acum cand am ajuns acasa vreo ora cu ddt-ul pe masina urmarind zeci de parametrii. Am constatat ca imi porneste compresorul de A/C chiar daca nu se aprinde ledul. Este normal sa se intample acest lucru?
Daca opresc clima relantiul revine la 760 ture cum statea si pana acum si scade si consumul. Mi se pare cam ciudat sa nu se opreasca compresorul, iar daca setez temperatura mai jos cu 2-3 grade se aprinde totusi ledul de A/C, insa nu se simte nici o diferenta in conditiile in care compresorul deja merge. Daca apas pe butonul A/C, ledul se stinge si compresorul se opreste intr-adevar. Aparent pe AUTO merge compresorul in permanenta. O sa mai caut probleme legate de clima, daca nu gasesc nimic o sa deschid un topic pe acest subiect. Deci, repet, fara clima, sau cu compresorul oprit motorul merge ca inainte, dar nu imi mai da eroare la acel captor si acum merge normal. |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
bad_ovi |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 21 May 08 ![]() |
La laguna2 1,8 16 v benzina din 2001 este normal ca atunci cind pornesc climatronicul sa imi creasca relantiul pina la 1300 de rotatii?
|
--------------------
Renault
laguna
2001 privilege
- MS 07 VOT
|
|
VerSo930 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 15 December 13 ![]() |
QUOTE(el_ninho04 @ 28 Sep 2014, 18:40) Salut, A cam trecut ceva timp de cand s-a postat pe aici dar incerc totusi: Am o problema care nu apare tot timpul ( nu are un tipar dupa care apare): Pornesc masina ( cateodata porneste mai greu, dar nu depinde de temperatura de afara, porneste greu la "prima cheie",daca opresc motorul imediat ce a pornit si pornesc din nou nu mai sunt probleme), plec cu masina la drum si daca iau piciorul de pe acceleratie se opreste motorul( in mers). Daca stau pe loc, are turatie fluctuanta, dar sta cat de cat pornita. Daca apasa acceleratia, mai intai o ia acul de la turometru in jos si de abia apoi urca ( parca da sa se opreasca). Tin sa precizez ca nu face tot timpul. Am vazut o diferenta dar nu stiu daca a fost coincidenta , cand am miscat senzorul de presiune la galeria de admisie. Senzorul de turatie de la volanta l-am schimbat si nu s-a intamplat nimic.Pe tester nu mi-a dat erori. Aveti vreo sugestie/sfat? Multumesc PS: Este vorba de Laguna 2 ph1 1.6 16v 2001. Salut! Exact exact la fel face si laguna mea 1.8 16V. Parca da se sufoce cand o calc mai brusc.Daca nu o pornesc 2 3 zile, la prima cheie invarte de se plictiseste pana o ia... Apoi nu mai am probleme daca o folosesc constant. Din cautarile mele am ajuns la concluzia ca este unul sau ambii senzori lambda. Am schimbat si bujiile si nimic. Pornirea grea din cauza neutilizarii ca sa zic asa, as suspecta presiunea in injectie... Sau poate chiar injectoarele. De curand am cuparat o interfata ddt dar nu am avut timp sa studiez pentru ca am plecat in Franta. Ma intorc saptamana asta si trec la treaba ![]() Daca rezolvi ceva imi poti spune si mie te rog? Toate cele bune! |
--------------------
Renault
Laguna II
Dynamic, 12.2002 Laguna II 2002, 1.8 16V, 86 KW Dynamic
|
|
el_ninho04 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 March 10 From: BUCURESTI ![]() |
Salut din nou,
Va spun ce am reusit sa fac: Am curatat corpul clapetei fara borna scoasa, dar nu am lasat contactul pus si va spun si de ce cred ca se recomanda acest lucru: Clapeta de acceleratie, fara borna sau fara contact(e acelasi lucru), nu sta inchisa de tot. Ea se inchide de tot in momentul in care se pune contactul. Am curatat cu spray cu alcool (cel de curatat contactele), interiorul acesteia si am montat-o la loc. Dupa montaj cand am incercat sa pornesc masina nu a pornit din prima (probabil ca a ramas alcool). La a doua "cheie" a pornit dar se tura din ce in ce mai mult. Adica daca atunci cand am pornit-o avea 1500 turatii, dupa 2 minute ajunsese la 3000 turatii si tot crestea. Asa ca am dat borna jos de la baterie, am lasat-o 10 minute, apoi i-am pus borna la loc si am lasat-o alte 10 min fara sa o pornesc. Acum,de 2 saptamani de cand am facut operatiunea, functioneaza ok. Eu am facut toata nebunia la un service. Nu's expert. Va spun doar de ce m-am lovit, poate va ajuta. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 2 Phase I 1.6 16 v Privilege
2001
- B 114 PMI Laguna 3 , 2008, 1.5 dci, 110 HP.
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
el_ninho04, comportamentul ciudat la repornirea motorului este cauzat nu de curatarea clapetei, ci de faptul ca nu ai inlocuit garniturile ei!!!!
La fiecare demontare garniturile trebuie inlocuite (de fapt conteaza doar cea dinspre galeria de admisie de plastic, montata pe motor) sau dat cu silicon pe cele vechi! |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
synergist |
![]()
Post
#44
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
am citit tot ce s`a scris pe cele 2 pagini si inca nu imi dau seama: a umblat cineva la potentiometru, sau este SUB chestia cilindrica din poza:
http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627942230 si doar s-a curatat in jurul ei/lui? multumesc frumos |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
ionion2015 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 February 15 ![]() |
Salut.la clapeta de acceleratie am umblat eu si va jur ca nu imi mai trebuie in viata mea,am reparat-o de tot,adica prin inlocuire operatiune care m-a costat 200 euro,adusa din germania.asa ca nu stiu ce sa zic cu aceasta piesa,oricum eu nu mai umblu in viata mea la ea.am laguna2,1.6 16v grand tour
2001 adusa din germania anul trecut cu 200 000 km la bord.am umblat la partea aceea electronica si dupa montare cand pornea statea la 1500 de ture 2,3 secunde dupa care urca treptat pana la 4,5 mii ca nu o mai lasam eu sa nu se sparga motorul si mirosea groaznic a benzina la esapament,cred ca nu ii mai dadea aer sau naiba sa o ia. |
--------------------
renault laguna 2
grantour
2001 authentic
- b75 klm
|
|
synergist |
![]()
Post
#46
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
pai daca esti atat de incepator, cine te a pus sa ti bagi mainile?
..imi pare rau pentru patania ta, in orice caz, in 200e o luai noua si de aici din romania .. ![]() sa vedem: cand se tureaza masina ..= INTRA aer pe undeva "aer fals" tu ai tras concluzica ca nu ii mai dadea aer. pai cam ce flacara se intretine fara aer? ce crezi: focul MOARE fara aer! sunt curios daca ai citit aici: http://www.reno.ro/reparatie-clapeta-accel...to-t285861.html ia explica ne si noua cam unde si cum ti ai bagat tu mainile...si mai ales de ce? |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
DJ Robbie |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 October 14 ![]() |
Salut !
Am avut si eu problema cu martorii aprinsi in bord si turatia automata intre 2300-2800 turatii, din ce am citit aici pe forum , am crezut ca tot de la clapeta de acceleratie este. Am ajuns in reprezentanta si mi-a spus mecanicul ca s-a saturat de atata curatat de clapete aiurea . Problema nu este de la clapeta. Curatatul clapetei de acceleratie decat mai amana putin problema , dar revine 100% in scurt timp. Eu am rescris softul injectiei si merge totul perfect de cateva luni bune . (Renault Laguna II 1.6 16V) @synergist , nu pot da pm, Daca e lasa-mi o adresa de e-mail si iti zic pretul.Rescrierea a durat aproximativ o ora, asta incluzand si testul facut de mecanic cu laptop-ul pe masina sa faca si parametrii in mers si a fost facuta in Bucuresti la Auto Marcus Group (reprezentanta Renault si Dacia) This post has been edited by DJ Robbie: 4 Mar 2015, 23:06 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
- IF 06 LIN
|
|
synergist |
![]()
Post
#48
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
da, am facut si eu ieri rescrierea, maxim 1 ora si pretul de 120 lei la reprezentanta
diferenta intre cum raspunde acum acceleratia si cum cade turatia dupa ce o scot din viteza este foarte mare fata de cum era inainte multumesc frumos! |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
ionion2015 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 February 15 ![]() |
salut,synergi.sa iti spun povestea toata ca sa fim impacati cu ideea.cand a venit masina din germania avea acele simptome de oprire a motorului la debreiere.la semafor,cand statea pe liber si asa mai departe.clapeta era curatata f.bine era luna,si tot facea.partea cu rescrierea cu laptopul nu am luat-o in calcul.eu am demontat-o crezand ca este mai simpla ca vazusem pe net aici cum arata in interior,partea proasta este ca a mea nu arata asa ca asta din poze este diferita.am citit toate topicurile de pe aici am studiat dar rezultatul a fost ....cea pe care am cumparat-o din germania este noua,nu la mana a 2 a si am montat-o singur initializarea facand-o cum am citit pe forum si acum merge de bubuie.am mai curatat aceasta piesa si la loganuri,solenze,daewoo-uri,dar diferenta intre ele este ca alea nu au atata electronica in ele ca astea de pe laguna.cu mecanica ma pricep dar de data asta mi-am luat teapa.oricum multumesc pentru tot
|
--------------------
renault laguna 2
grantour
2001 authentic
- b75 klm
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 17:36 |