Caut urmatoarele: vreau sa cumpar fise si TPS
![]() ![]() ![]() |
Caut urmatoarele: vreau sa cumpar fise si TPS
R19/16v |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
iuly_6 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 August 07 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am reusit sa-l scot pe sus!mmm...la mn se tine doar in 2:D..al3lea cred ca a disparut:D
|
--------------------
Renault 19
chamade 16v
- BZ-05-RSJ
1990
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
as vrea sa cumpar carbuni noi;
stie cineva de unde pot sa iau?? si ce sa cer la magazin?? stima tuturor!!! ps: ms alex!!! am sa incerc pe sus; e bina ca nu am filtrul original si implicit nici suportul; sper sa ma descurc This post has been edited by baiatbelea: 20 Sep 2009, 19:41 |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
al padrino.
are sigur. la magazin ceri fie dupa tipul masinii, motor, etc sau dupa codul electromotorului. Este un Valeo dar tb sa vezi ce scrie pe el. La 1721 este Valeo D6RA Pt D6RA am eu un carbune dar tb si celalalt...cel mai bine ia-i noi nu sunt deloc scumpi. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#35
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mare atentie ...al meu electromotor cand ma lasat Valeo , am gasit un Bosch tot pe un R19 fara reductor dar mai puternic si mai galagios !
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#36
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cele cu reductor, din experienta mea, sunt mai fiabile.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#37
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Probabil cele cu reductor au fost montate pe masinile cu motorizari diesel
![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
am reusit sa scot electromotorul azi;
spre norocul meu nu era prins decat in cele doua suruburi de deasupra; la cel de desupt cred ca nu as fi ajuns(cel putin ,nu fara un sfat de la alex) e cam naspa situatia; electromotorul arata destul de rau; si scos de acolo invarte destul de incet-nu zbarnaie cum am auzit altele ca fac; l-am demontat; adik l-am facut bucatele-fara sa stiu cred sa-l maifac la loc, iar inauntru am gasit multa mizerie si 4 carbuni care nu au mai mult de 1 cm-1,5 cm max; nu stiu cat ar trebui sa aiba noi dar cred ca mai mult de atat; pe aici se discuta de 2 carbuni de aici si stupoarea mea; 2 sunt prinsi cu niste surubele si 2 lipiti pe carcsa aia; ady daca ai electromotorul ala, asa vrea macar sa incerc sa vad daca merge mai bine cu al tau; stie cineva de ce are 4 carbuni?? nu am gasit niciun cod sasu ceva scris pe el; stima tuturor!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#39
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
A trecut ceva vreme de ultima oara cand am dat jos un electromotor la 19. Nu mai tin minte daca faceam vreo ciudatenie sau nu
![]() Cu reductor au fost si pe 1.4e, deci n-avea legatura. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
renault19tse |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Ai cu 4 carbuni...se poate, au fost electromotoare si asa.
nu cred ca este la fel cu al meu....tu nu mai ai electromotorul de pe motorul tau ? al meu e la fel cu ala. daca vrei ne vedem in weekend si ne uitam la ele.... al meu este Valeo D6RA. eu stiu pe unul in Ploiesti care repara electromotoare si este ok. vrei sa te pun in leg cu el ? |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
il am dar nu functiona bine nici ala;
adik se incalzea si nu mai mergea; dupa un drum mai lung cu masina ,daca o opream si vroiam sa dau la automat se auzea decat un "tzac" si atat!! abia dupa mai multe incercari o lua; |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
pai compara-le
daca tu crezi ca s-ar potrivi cel de pe motorul vechi pe 16 V, atunci si ceea ce am eu ar fi potrivit. ti-l dau nu-i pb la schimb cu alte piese |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
pfuuuuu!!!
in sfarsit!! masina mea porneste din nou la prima cheie!! am schimbat electromotorul cu cel ce l-am avut pe celalalt motor si a luat-o din prima; din pacate nici acesta nu este intr-o conditie buna; daca se incalzeste se aude doar un "tzac" dar nu mai invarte; cred ca trebuie schimbati carbunii; treaba e ca arata si ciudat; e mult mai subtire de cat celalalt dar prinderile sunt aceleasi; am sa las operatiunea asta cu schimbatul carbunilor pt altcineva ca eu nu cred ca mai sunt in stare; acum urmeaza schimbatul uleiului si... gaz cat cuprinde; vroiam sa va intreb si pe voi daca sa pun sau nu aditiv de ulei metabond; cat ulei intra in motor? am achizitionat 6 l de ulei elf 10w/40; si ma gandeam sa pun si un aditiv pt motoare uzate; mai am o problema: se pare ca a fost sparta baia de ulei si reparata cu un soi de lipici; credeti ca or sa apara probleme?? unde pot gasi o baie de ulei pt motor 1,8 16v ?? stima tuturor!!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
salut.
bine ca se potrivesc. daca asta invarte bine, mai bine il repari pe asta. D6RA au fost niste electromotoare super bune. ti-am zis eu am unul cre functioneaza bine si sigur merge. cel de 16 V, da-l la reparat. este unul in Ploiesti, pe Carpenului care stie sa repare bine electromotoare. 24 Sep 2009, 22:14: pune duralube la schimbul de ulei. daca vrei sa mai ai motorul ala schimba urgent uleiul...normal se schimba la 1 an....probabil ca ala din motor are vreo 3 ani si nu prea e bine.... This post has been edited by renault19tse: 24 Sep 2009, 22:14 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
eu nu recomand aditivi...sunt o mare porcarie. mai ales ca am lucrat in service si am vazut o gramada. a venit unu se lauda domne ca el a baga metabond in motor si nu se mai aude nimic merge perfect. si cand am demontat motorul pt nu stiu ce problema avea niste depuneri de zici ca era smoala in motor..fff greu de curatat. de aici atenuarea zgomotului, in resst nimic bun. ba chiar ar mai fi problema sa se infunde sorbul de la pompa de ulei si iti faci de treaba. Acum fiecare face cum vrea, eu va zic din experienta!
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
mai am o intrebare urgenta:
are cineva un tutorial despre cum se schimba placutele pe spate?? stiu toata porocedura pana al asezarea placutelor; am vaz ca auna din ele(pe fiecare parte) are un soi de cocoasa-o ridicatura mica , ce mie imi pare ca ar trebui fixata in canaluyl pistonasului; pistonasul este pe filet bagat in etrier si iese de acolo rasucindu-se; ma gandesc ca ridicatura aia de pe placuta nu il mai lasa sa se invarta... stie cineva cum stau lucrurile?? stima tuturor!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#47
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu iese rasucindu-se, doar intra.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
renault19tse |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
dupa ce dai etrierul afara, iti trebuie presa d cilindru, bagi cilindrul inauntru un pic si apoi placutele e disc si pui etrierul la loc.
e ca si pe fata. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
le-am pus pana la urma cu ridicatura aia de pe placuta inspre pistonas;
s-au asezat ff bine; asta inseamna ca asa erau numai ca imi franeaza deloc bine; ori trebuie sa mai aerisesc sistemul ori sa se mai toceasca placutele si discurile; discurile au fost pe masina care a stat; si cele de fata si cele de spate; si nu sunt perfect lucioase deocamdata; din cauza asta le-am tot lasat cu placutele vechi; se se mai ia din rugina stransa pe discuri; voi mai astepta sa vad ce se intampla si cand am sa schimb si toate garniturile de la etrieri ams a mai aerisesc sistemul; mai am o problema; se formeaza presiune pe traseul de racire; dupa ce opresc motorul se aude un fasait si daca desfac capacul de la borcanul cu lichid de racire ... ai senzatia ca desfaci o sticla de apa minerala; din ce cauza se intampla asta; nu cred ca e de bine, nu?? |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
Horyca |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
si eu patesc asta... sper sa nu fie nimica grav numa acuma am schimbat antigelul si am bagat deala scump
![]() |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#51
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Sistemul de racire TREBUIE sa fie presurizat! La 16V urca pana la 1.4 sau 1.6 bari, nu mai tin minte exact.
DOPUL VASULUI DE EXPANSIUNE NU SE DESCHIDE NICIOATA CU MOTOUL CALD! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
baiatbelea |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
ahaaa!!!!
deci nu e chiar de rau.... macar atat! am vaz ca lasa o urma mica de ulei dedesupt; sper sa curga pe la filtrul de ulei; mie asa mi s-a parut; problema e ca uleiul se prelinge in jos pe baie si se strange la lipitura de care vb mai sus; in principui e normal pt ca asa se intampla daca exista o ridicatura pe o suprafata dreapta; pe acolo se scurge lichidul; ma gandeam ca: dat fiind ca masina a stat ff mult timp s-a uscat garnitura de la filtrul de ulei si pe acolo curge; voi cedea dupa ce schimb uleiul si filtrul ce se mai intampla; stima tuturor!!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#53
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Sistemul de racire fucntioneaza sub presiune !
la motoare non 16v PRESIUNEA ESTE DE 1,2BARI SI LA CELE 16v este de 1,6Bari. Culoarea maro a capacului ( de la casul de expansiune ) . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
Horyca |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
am gasit la mine problema este ca are o mica fisura in vas
![]() |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
ce antigel ma sfatuiti sa bag in instalatie??
ma gandeam sa bag numai antigel fara apa distilata; se poate intampla ceva rau? ma gandeam ca asigura o ungere mai buna pompei de apa; am vaz ca sunt de mai multe feluri si culori; stima tuturor!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
pune antigel elf.
respecta reteta data de producator. mi se pare ca la glace elf trebuie sa pui 1 la 1. nu pune numai antigel !!! vei strica radiatorul. pune cum scrie producatorul antigelului. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
am intalnit urmatorul obstacol;
azi am vrut sa schimb uleiul da m-am intalnit cu faimsul buson de la baia de ulei, de care am mai auzit vb pe aici; cu ce draq pot sa desfac ala?? nu merge oare cu o clanta??? si ma refer la chestia aia cu ajutorul careia deschizi o usa...nu va ganditi la alte prostii... stima tuturor!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
ba da,merge
|
--------------------
renault
19
- BT 04 CVR
1989/phase1/1721 txe
|
|
Horyca |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
eu am cautat un fier care sa aiba aceasi dimesiune si asa am reusit sa il desfac... un sfat este de fiecare data cand iti schimbi uleiul sa iti pui o garnitura noua la buson pt ca nu trebe sa il strangi asa tare si cand va trebui sa il desfaci nu o sa te chinui atata...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
da! pana la urma tot cu un fieer l-am dovedit si eu; am incercat cu clanta dar din cauza ca este din aluminiu s-a indoit repede; asa ca trebuit sa polizez un levier pana a ajuns la dimensiunile necesare;
am schimbat uleiul , dar mie mi se spusese ca intra 5,5 l in mototr numai ca la mine am pus 5 si este mai mult decat suficient; voi cat ati pus la voi?? stima tuturor!!! |
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 15:04 |