Injectoare? Turbina? HELP !
![]() ![]() ![]() |
Injectoare? Turbina? HELP !
tzz4fun |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
- BN03SDA
2004
|
|||
FysGSM |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 2 September 07 ![]() |
e problema de la pompa.trebuie facuta o diagnosticare si vazut daca e doar actuatorul de debit sau e toata pompa defecta.
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
bad_x |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
parerea mea este ca poate fi din EGR ca si eu am patit o treaba dupa ce miam curatat EGR-ul cand ii dadeam talpa peste 3500 turatii mi se aprindea becu de la bujii si nu mai tragea motorul era mai lenes ca un diesel clasic,opream motorul si il porneam din nou si mergea,am fost la tester si ia dat defect pe EGR.Am desfacut din nou EGR-ul si am rezolvat problema de atunci merge brici
This post has been edited by bad_x: 4 Sep 2010, 07:54 |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
FysGSM |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 2 September 07 ![]() |
bad diferenta e ca daca e EGR infundat nu moare motorul......
|
--------------------
dacia
supernova
2002
|
|
CoBrAcsb |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 234 Joined: 27 October 08 From: Caransebes ![]() |
acelasi semn mi-a aparut si mie cand am avut un scurt si aveam si egr-ul desfacut (decapsat) si mi s-a oprit motorul in mers
l-am repornit si statea turat la 1200 rpm si nu ma lasa sa-l turez deloc bagam in viteza si mergea turat pana la 1200 rpm |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 110kw
2011 Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
|
|
onu_sm |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 09 From: Ploiesti ![]() |
Salutare.
Eu iti recomand sa te duci sa faci un diagnosticla masina. Probleme pot fi mai multe,am un prieten caruia ,din cauza ca nu a schimbat filtrul de aer de prea mult timp,ii facea cam la fel.... Baftaaa... This post has been edited by onu_sm: 4 Sep 2010, 17:08 |
--------------------
Renault/vw kafer
Laguna II-1.9 dci/ aircooled 1300
2003/1968
|
|
ecstasy_4u06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 19 July 07 From: Alba Iulia ![]() |
@tzz4fun, in a3a la 50 la ora ai cam 2000 de turatii, o turatie prea mica pentru ca avea putere motorul sa urce panta daca o accelerezi pana in fund..la orice masina cu cutie manuala ii moare motorul daca este subturata. in cazul tau este prea mica turatia pentru ceea ce vrei sa faca...calco pana in fund cand esti pe loc drept sa vezi cum manca avioane..pentru panta incearca dupa 3000 sa o calci blana si ne zici dupaia ce ai rezolvat
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Authentique
|
|
ipiq |
![]()
Post
#8
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
extasy: din cate am inteles lui nu ii tremura si moare de subturatie, ci moare brusc. daca panta nu e mare merge in a 3-a la 50km/h... e ok 2000rpm
si eu zic ca e de la pompa... motor de 107 sau de 120 CP ai? |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
tzz4fun |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 July 10 ![]() |
motorul e de 120cp, am doua probleme, nu situ daca au legatura una cu alta ... mi se intampla cateodata sa nu mai accelereze, defapt accelereaza foarte greu ... mi se aprinde in bord semnul acela cu un arc si nu mai accelereaza ... a doua problema e ca imi moare motorul in mers, ceva ce nu cred ca are legatura cu turatia. daca pornesc de pe loc si incerc sa ajung cat mai repede la 100km/h si calc pedala pana in capat probabil imi moare motorul, asa brusc. Daca merg normal nu imi moare niciodata, stiu cum sa o calc, dar daca is chiar si pe drum drept am undeva la 50km/h ii dau a 4-a si calc pedala pana in capat foarte probabil imi moare motorul ... apas iar butonul (in mers) si imi reporneste
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BN03SDA
2004
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
la mine cand era EGR infundat nu tragea deloc,fum negru la greu si rezistenta aprinsa.incearca sa cureti egr-ul si uita-te si la filtrul de motorina sa nu fie dus.astea sunt cele mai ieftine solutii!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
tzz4fun |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 July 10 ![]() |
s-ar putea sa fie de la EGR ceva ... stiu ca a luat tata un shprei ceva, nu stiu exact ce rol are ... mi-a murit odata motorul si nu a mai pornit, a dat cu putin shprei din acela in EGR si a pornit fara brobleme ... explicatie ? :|
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BN03SDA
2004
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
nu cred ca a dat in egr.daca a luat spray pentru pornire,ala se da in "nas" cum se zice,adica la filtrul de aer.nu e indicat pentru diesel-uri.daca nu-ti porneste fa un test la injectoare.cauta pe forum ca o sa gasesti.se face cu furtunuri puse pe returul la fiecare injector.o sa vezi care injector(injectoare) scapa presiune pe retur,pe care le demontezi si ori iei sh/noi ori le refaci,sunt cateva firme care se ocupa cu asa ceva.bafta!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
ardelut |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Rezistenta aprinsa in bord inseamna , la unele modele , prezenta apei in filtrul de motorina ( dat fiind sezonul nu cred ) sau probleme cu senzorul suprapresiune ( pe conducta de admisie in partea dreapta cum deschizi capota ) a carui mufa are prostul obicei de a se rupe . Ambele genereaza pierderi de putere . Cu egr poti verifica simplu , desurubezi cele 3 suruburi care-l fixeaza , scoti partea de comanda si cu degetul impingi valva si vezi daca se misca sau e blocata . Dar inainte de a-ți bate capul cu egr verifica primele 2 ipoteze . Ar mai fi și debitmetrul de aer care dă simptome asemănătoare .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MS 07 NAT
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
|
|
PuscasMarin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cotizant Group: Members Posts: 398 Joined: 26 February 08 From: Brasov ![]() |
@ardelut : si eu am probleme cu mufa de la senzorul de presiune , in sensul ca are rupt un plastic si are joc pe conducta....e vreo problema...poate fi reparata ?
This post has been edited by PuscasMarin: 20 Sep 2010, 09:59 |
--------------------
Renault
Laguna Expression Grandtour 1.9 dci
2004 F9Q670
|
|
ardelut |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Păi de la jocul ăla excesiv apar problemele , în sensul că într-un final se va rupe un fir sau mai multe . Am văzut la unul din băieții de pe forum ca a prins-o cu un colier .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- MS 07 NAT
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
|
|
PuscasMarin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cotizant Group: Members Posts: 398 Joined: 26 February 08 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna Expression Grandtour 1.9 dci
2004 F9Q670
|
|
luclapin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru din Ardeal Group: Members Posts: 609 Joined: 28 September 08 From: SIGHISOARA ![]() |
Pune doua coliere in diagonala,asigura o fixare corespunzatoare a senzorului.
|
--------------------
Renault
Laguna/Modus
- MS-//-///
2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
tzz4fun -Valva egr (daca e infundata de mizerie din cauza ersului subturat ,rezulta fum negru si lipsa de putere +uneori se aprinde siguranta galbena pentru scurt timp)
-Debitmetru aer(daca are un flament sarit rezulta fum negru,siguranta galbena in bord si nu poti accelera mai mult de 1200-1300 de turatii e o masina moarta) -Filtru de motorina (posibil mudar sau imbibat cu apa ,lipsa de putere motor) - verifica pompita de amorsare daca lasa motorina sa se intoarca in rezervor.Daca scoti mufa ce vine de la pompita si intra in filtrul de motorina si vezi ca motorina se scurge inapoi inspre pompita inseamna ca aceasta sa defectat.Se rezolva cu o supapa unisens care se monteaza inainte de pompita pe furtunul de tur si te costa cam 15 ron.Pot sa iti garantez ca nu vei mai avea probleme.Pompita e boala generala Laguna, face motorul sa moara si la ralanti. 20 Sep 2010, 23:18: pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere ![]() This post has been edited by Francisc 2: 20 Sep 2010, 23:18 |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
luclapin |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru din Ardeal Group: Members Posts: 609 Joined: 28 September 08 From: SIGHISOARA ![]() |
<!--QuoteBegin-Francisc 2+20 Sep 201
pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere ;[/quote] Scuze de off-topic,dar daca cauti aici: http://dexonline.ro/ ,cred ca totusi se pun coliere (de plastic,pacat ca n-am specificat,dar cred ca o parte din cei care au citit au subanteles acest lucru). This post has been edited by luclapin: 20 Sep 2010, 23:36 |
--------------------
Renault
Laguna/Modus
- MS-//-///
2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 06:00 |