Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injectoare? Turbina? HELP !

tzz4fun
post 4 Sep 2010, 01:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 July 10




salut, am o laguna II 2004 1,9 dCI ... nu stiu care e motivul, ma gandesc la injectoare ... scoate un pic cam mult fum dar cel mai grav e urmatorul aspect : daca de exemplu sunt in rampa , 50km/h in treapta a treia si calc pedala de acceleratie pana in capat imi moare motorul ... asa brusc, se opreste ... daca apas pe urma butonul de pornire, porneste, nu-i bai ... dar de ce moare cand ii dau prea multa motorina ??? daca accelerez finut nu se intampla nimic, dar cand calc pedala prea tare ... pac moare motorul ... aaaa inca ceva ... uneori mi se aprinde un bec in bord ... imediat sub becul de "motorina gata:D" e un semn ceva de genul un dreptunghi cu o linie franta in el si sub dreptunghi un arc ... am inteles ca asta ar fi semn de bujii sau ceva de genul, nu stiu ca am cartea tehnica in franceza ... cand se aprinde acest bec de-abia mai merge masina ... nu accelereaza dry.gif

This post has been edited by tzz4fun: 4 Sep 2010, 01:34


--------------------
Renault Laguna II - BN03SDA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 4 Sep 2010, 07:27
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




e problema de la pompa.trebuie facuta o diagnosticare si vazut daca e doar actuatorul de debit sau e toata pompa defecta.


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 4 Sep 2010, 07:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




parerea mea este ca poate fi din EGR ca si eu am patit o treaba dupa ce miam curatat EGR-ul cand ii dadeam talpa peste 3500 turatii mi se aprindea becu de la bujii si nu mai tragea motorul era mai lenes ca un diesel clasic,opream motorul si il porneam din nou si mergea,am fost la tester si ia dat defect pe EGR.Am desfacut din nou EGR-ul si am rezolvat problema de atunci merge brici

This post has been edited by bad_x: 4 Sep 2010, 07:54


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FysGSM
post 4 Sep 2010, 11:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 07




bad diferenta e ca daca e EGR infundat nu moare motorul......


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 4 Sep 2010, 12:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




acelasi semn mi-a aparut si mie cand am avut un scurt si aveam si egr-ul desfacut (decapsat) si mi s-a oprit motorul in mers

l-am repornit si statea turat la 1200 rpm si nu ma lasa sa-l turez deloc
bagam in viteza si mergea turat pana la 1200 rpm


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onu_sm
post 4 Sep 2010, 17:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 09
From: Ploiesti




Salutare.
Eu iti recomand sa te duci sa faci un diagnosticla masina. Probleme pot fi mai multe,am un prieten caruia ,din cauza ca nu a schimbat filtrul de aer de prea mult timp,ii facea cam la fel....
Baftaaa...

This post has been edited by onu_sm: 4 Sep 2010, 17:08


--------------------
Renault/vw kafer Laguna II-1.9 dci/ aircooled 1300 2003/1968
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 13 Sep 2010, 10:40
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




@tzz4fun, in a3a la 50 la ora ai cam 2000 de turatii, o turatie prea mica pentru ca avea putere motorul sa urce panta daca o accelerezi pana in fund..la orice masina cu cutie manuala ii moare motorul daca este subturata. in cazul tau este prea mica turatia pentru ceea ce vrei sa faca...calco pana in fund cand esti pe loc drept sa vezi cum manca avioane..pentru panta incearca dupa 3000 sa o calci blana si ne zici dupaia ce ai rezolvat


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 13 Sep 2010, 14:59
Post #8


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




extasy: din cate am inteles lui nu ii tremura si moare de subturatie, ci moare brusc. daca panta nu e mare merge in a 3-a la 50km/h... e ok 2000rpm

si eu zic ca e de la pompa...
motor de 107 sau de 120 CP ai?


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzz4fun
post 18 Sep 2010, 16:59
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 July 10




motorul e de 120cp, am doua probleme, nu situ daca au legatura una cu alta ... mi se intampla cateodata sa nu mai accelereze, defapt accelereaza foarte greu ... mi se aprinde in bord semnul acela cu un arc si nu mai accelereaza ... a doua problema e ca imi moare motorul in mers, ceva ce nu cred ca are legatura cu turatia. daca pornesc de pe loc si incerc sa ajung cat mai repede la 100km/h si calc pedala pana in capat probabil imi moare motorul, asa brusc. Daca merg normal nu imi moare niciodata, stiu cum sa o calc, dar daca is chiar si pe drum drept am undeva la 50km/h ii dau a 4-a si calc pedala pana in capat foarte probabil imi moare motorul ... apas iar butonul (in mers) si imi reporneste


--------------------
Renault Laguna II - BN03SDA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 18 Sep 2010, 22:15
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




la mine cand era EGR infundat nu tragea deloc,fum negru la greu si rezistenta aprinsa.incearca sa cureti egr-ul si uita-te si la filtrul de motorina sa nu fie dus.astea sunt cele mai ieftine solutii!


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzz4fun
post 19 Sep 2010, 08:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 27 July 10




s-ar putea sa fie de la EGR ceva ... stiu ca a luat tata un shprei ceva, nu stiu exact ce rol are ... mi-a murit odata motorul si nu a mai pornit, a dat cu putin shprei din acela in EGR si a pornit fara brobleme ... explicatie ? :|


--------------------
Renault Laguna II - BN03SDA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 19 Sep 2010, 10:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




nu cred ca a dat in egr.daca a luat spray pentru pornire,ala se da in "nas" cum se zice,adica la filtrul de aer.nu e indicat pentru diesel-uri.daca nu-ti porneste fa un test la injectoare.cauta pe forum ca o sa gasesti.se face cu furtunuri puse pe returul la fiecare injector.o sa vezi care injector(injectoare) scapa presiune pe retur,pe care le demontezi si ori iei sh/noi ori le refaci,sunt cateva firme care se ocupa cu asa ceva.bafta!


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 20 Sep 2010, 08:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Rezistenta aprinsa in bord inseamna , la unele modele , prezenta apei in filtrul de motorina ( dat fiind sezonul nu cred ) sau probleme cu senzorul suprapresiune ( pe conducta de admisie in partea dreapta cum deschizi capota ) a carui mufa are prostul obicei de a se rupe . Ambele genereaza pierderi de putere . Cu egr poti verifica simplu , desurubezi cele 3 suruburi care-l fixeaza , scoti partea de comanda si cu degetul impingi valva si vezi daca se misca sau e blocata . Dar inainte de a-ți bate capul cu egr verifica primele 2 ipoteze . Ar mai fi și debitmetrul de aer care dă simptome asemănătoare .


--------------------
Renault Laguna 2 - MS 07 NAT 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 20 Sep 2010, 09:58
Post #14


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




@ardelut : si eu am probleme cu mufa de la senzorul de presiune , in sensul ca are rupt un plastic si are joc pe conducta....e vreo problema...poate fi reparata ?

This post has been edited by PuscasMarin: 20 Sep 2010, 09:59


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 20 Sep 2010, 12:58
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Păi de la jocul ăla excesiv apar problemele , în sensul că într-un final se va rupe un fir sau mai multe . Am văzut la unul din băieții de pe forum ca a prins-o cu un colier .


--------------------
Renault Laguna 2 - MS 07 NAT 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 20 Sep 2010, 13:31
Post #16


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




QUOTE(ardelut @ 20 Sep 2010, 12:58)
Păi de la jocul ăla excesiv apar problemele , în sensul că într-un final se va rupe un fir sau mai multe . Am văzut la unul din băieții de pe forum ca a prins-o cu un colier .
*



Multam de pont !


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 20 Sep 2010, 14:18
Post #17


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




Pune doua coliere in diagonala,asigura o fixare corespunzatoare a senzorului.


--------------------
Renault Laguna/Modus - MS-//-/// 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 20 Sep 2010, 23:16
Post #18


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




tzz4fun -Valva egr (daca e infundata de mizerie din cauza ersului subturat ,rezulta fum negru si lipsa de putere +uneori se aprinde siguranta galbena pentru scurt timp)
-Debitmetru aer(daca are un flament sarit rezulta fum negru,siguranta galbena in bord si nu poti accelera mai mult de 1200-1300 de turatii e o masina moarta)
-Filtru de motorina (posibil mudar sau imbibat cu apa ,lipsa de putere motor)
- verifica pompita de amorsare daca lasa motorina sa se intoarca in rezervor.Daca scoti mufa ce vine de la pompita si intra in filtrul de motorina si vezi ca motorina se scurge inapoi inspre pompita inseamna ca aceasta sa defectat.Se rezolva cu o supapa unisens care se monteaza inainte de pompita pe furtunul de tur si te costa cam 15 ron.Pot sa iti garantez ca nu vei mai avea probleme.Pompita e boala generala Laguna, face motorul sa moara si la ralanti.

20 Sep 2010, 23:18:
pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere wink.gif

This post has been edited by Francisc 2: 20 Sep 2010, 23:18


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 20 Sep 2010, 23:31
Post #19


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




<!--QuoteBegin-Francisc 2+20 Sep 201
pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere ;[/quote]
Scuze de off-topic,dar daca cauti aici: http://dexonline.ro/
,cred ca totusi se pun coliere (de plastic,pacat ca n-am specificat,dar cred ca o parte din cei care au citit au subanteles acest lucru).

This post has been edited by luclapin: 20 Sep 2010, 23:36


--------------------
Renault Laguna/Modus - MS-//-/// 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:00
Dacia