Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

A luat`o razna, Probleme megane coach 1.6e

BluBear
post 3 Aug 2009, 17:05
Post #1


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Salut!
Acum cateva zile am plecat cu masina la un drum in bucuresti si nu mai tragea!Tineam pedala apasata la maxim si nu avea putere sa urce in turatii.Intre timp se auzea un palpait la evacuare.Un fel de bataie gen ca la motoarele diesel.Motorul trepida si tobele la fel, parca mai aveau putin si se rupeau.
Oricum am tras pe dreapta, am deschis capota, motorul era incins zdravan.Vasul de expansiune avea lichid in el, uleiul putin sub nivel, dar am zis ca nu e problema fiind proaspat folosit motorul.Am cumparat o sticla de ulei, am completat si tot nimic.Am fugit cu ea spre casa am tras`o pe dreapta am lasat`o putin si am luat`o sa vad daca e la fel.Masina a mers perfect!Am ajuns inapoi, am oprit`o, am pornit`o iar si a inceput din nou.Am lasat`o o zi trasa pe dreapta, iar cand am pornit`o, nu se mai aude niciun palpait, trage, dar se aude un harjonit dinspre chiuloasa sau in zona bobinelor in momentul in care turatia scade.
A mai trecut cineva prin tampeniile astea?M`a pocnit exact in ziua in care vroiam sa plec si eu la mare...

Renault megane coach 1.6 8 valve an 1996.


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 3 Aug 2009, 17:22
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Hmmm... merge in trei sau in doi cilindri, trepideaza, nu trage, in zona bobinelor... ghici ciuperca?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 3 Aug 2009, 17:38
Post #3


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




aceasi parere am ca 19vik: bobine, bujii


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 3 Aug 2009, 21:42
Post #4


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Deci haraitul ala se explica prin faptul ca unul sau un cuplu de cilindrii nu sunt pusi in functiune din cauza unei bujii sau bobine defecta?Sau incearca sa fie el pus acolo in functiune dar nu ajunge destul curent la el.Nu?

This post has been edited by BluBear: 3 Aug 2009, 21:49


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 4 Aug 2009, 01:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Cu siguranta unul sau mai multi cilindri nu iti lucreaza corect. Astea sunt simptomele (tremurat al motorului). Asta poate fi din cauza bujiilor, in cel mai fericit caz, fise, bobina sau mai rau pistoane, valve, etc, ceva mai grav.


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 6 Aug 2009, 22:26
Post #6


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Au pus`o baietii astazi pe tester si intradevar bobina neagra imi afecta cilindrii 1/4.Deci schimbat bobina 160RON luata de la serviceul NGR din popesti-leordeni adusa pe comanda.Am schimbat bobina cu o cheie inbus (IMPRUMUTATA ca altfel ma mai seca de 70RON) in plina ploaie torentiala.
Acum merge motorul foarte dragut.Interesant este ca inainte cand o porneam trebuia sa o ajut cu un sprit si imi statea la relanti pe la 750 cu fluctuatii, iar acum saracuta porneste la sfert de cheie singurica si imi sta la 500 RPM FARA OSCILATII!Vedem de dimineata cu pleaca fata la rece...Martorul luminos nu mai sta aprins...
Chestia ciudata e ca astia de la Renault au scos din fabricatia din 96 un set de bobine, iar imediat in 97 le`au schimbat!Si mai ciudat este ca bobinele gri nu prea se gasesc (2/3).

INTREBARE:
1.Merge schimbat bobinele mele actuale(96) cu unele din anul urmator(97) cu tot cu fise?
2.Haraitul ala a ramas, mai rau se si accentueaza...
3.Ceasul temperatura apa nu merge.Poate stie cineva cum sa il scot...

This post has been edited by BluBear: 6 Aug 2009, 22:37


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 7 Aug 2009, 07:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(BluBear @ 6 Aug 2009, 22:26)
..... imi statea la relanti pe la 750 cu fluctuatii, iar acum saracuta porneste la sfert de cheie singurica si imi sta la 500 RPM FARA OSCILATII!

Cred ca ori nu citesti bine ceasul, ori ai o problema cu relanti-ul. Prima liniuta de pe turometru e 750 rpm, turantia normala de relanti e 720.
Referitor la intrebari:
1. Da, daca au acelasi cod smile.gif
2. Unde e haraitul, ca n-am inteles...? La ambreiaj? La Pompa de apa? La pompa de frana? La electromotor?
3. Trebuie sa dai jos partea de sus a bordului (desfaci capacele de la difuzoare si ai acces la suruburile de prindere. Tabloul de bord e si el prin in trei suruburi - vezi ca sunt tutoriale cu poze pe forum). In ideea in care reusesti si il dai jos, ce vrei sa-i faci?


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 8 Aug 2009, 09:33
Post #8


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Foarte corect!Am gresit eu in legatura cu relantiul!

2. Fenomenul de haraiala smile.gif) se intampla in momentul scaderii turatiei motorului.Deci dupa un sprit las turatia sa curga si pe la final se aude un zgomot parca de frecare din zona chiuloasei.Cateodata mi se pare ca se aude chiar de sub mine cand stau in cabina.
3. As fi vrut sa vad daca reusesc cumva sa il fac sa mearga.Poate e blocat poate trebuie schimbat.Merg schimbate ceasurile fara a schimba si bordul?


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 13 Aug 2009, 13:17
Post #9


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Nu stie nimeni?
Acum 2 zile imi mergea iar in 2 cilindri!Nu se tura mai mult de 3000rpm, mirosea toata a benzina si nu mi se aprinsese nici un martor in bord.A 2a zi am luat`o sa o duc la service tot asa in 2 cilindri si pe drum am simtit ca isi da drumul...am calcat`o, a trosnit ceva si si`a dat drumu`.Am pus`o pe tester si nu mi`a dat nici o eroare.
Acum am obs ca imi vibreaza toata cateodata la semafor.Sunt niste vibratii oscilatorii, nu continue!


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 17 Aug 2009, 07:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Aproape sigur bobinele...si cand merge in 3, tot se simte miros de benzina nearsa...daca mai adaugi si treaba cu turatia de 3000 rpm, asta e...


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 17 Aug 2009, 10:09
Post #11


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Dar am schimbat bobina 1/4 inainte sa se intample asta...poate fi de la fise?Sunt putin jdrelite...


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 24 Aug 2009, 17:57
Post #12


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Salut!Ieri cand am dat sa deschid masina din cheie am obs ca nu merge sau ca o ia mai greu ca de obicei.Am deschis usa din butuc, am intrat in masina si nu imi citea cheia.Alta neavand a trebuit sa o tractez pana acasa.
Astazi am fost la Renault Meridian sa rezolvam problema, tot tractat.A venit un domn, am fost la masina si a bagat un cod format din 4 cifre din inchiderea centralizata, si a deblocat`o imediat.

Codul se introduce in felul urmator:
-se deschide masina
-pun contact; becul rosu o sa palpaie intermitent
-apas butonul de inchidere din masina in orice sens si astept sa palpaie becul rosu de cate ori este prima cifra din cod, dupa aceea dau imediat drumul la buton
-repet procedura pt urmatoarea cifra samd
-dupa ce am terminat de introdus codul pornesc masina

Codul este din patru cifre, iar pt modelul meu este 3141.
In felul asta poate si scapati de drumuri inutile, tractari, claxoane, si de scos din buzunar 45RON.


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 26 Aug 2009, 20:29
Post #13


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Mai am o problema de rezolvat pt RAR, va rog daca ma puteti ajuta.Imi sta aprins martorul de airbag permanent.Pt asta nu mi`au dat RAR`ul prima oara.

intrebare 1:Din cate am inteles de pe forum trebuie sa schimb contactul rotativ de la volan.Vreau sa va intreb daca stiti de unde as putea sa il iau nou, sh nu conteaza + panglica aceea de sub volan?

intrebare 2:Pot sa scot mai bine ledul din spate?Mi`ar conveni pt ca merge foarte bine contactul ala si as mai scuti bani.

intrebare 3:Nu imi functioneaza ceasul lichidului de racire si nu vreau sa schimb nici ceasurile de bord, in schimb vreau sa ii pun alte ceasuri auxiliare pt temperatura lichid racire, temperatura ulei, presiune ulei.Cum se face asta?


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BluBear
post 1 Sep 2009, 22:06
Post #14


nu...


Group: Validating DaciaClub
Posts: 662
Joined: 3 August 09
From: Bucuresti




Salut din nou!Aparent cei mai multi useri prefera sa se certe pe motivul de care e mai buna frantuzoaica sau "masina saracului" (aia cu dublu ve`ul ala mare) decat sa ajute un bun concetatean cu un sfat doo...

Am trecut pe la NRG din Popesti Leordeni pt becul airbag, a pus un tip testerul pe ea si a gasit ca senzorul de la centura era foarte strans (pe undeva pe la 18 ohm samd).In ciuda faptului ca a incercat omul si a testat nu mi`a luat nici un ban ca a zis ca nu are ce sa ii faca.

Am fost la Meridian (zici ca sunt drogati majoritatea, dar mai ales aia de la receptie) cu motivul: martor luminos airbag aprins.Dupa o juma` de ora ce droghi mi`a cerut de 3 ori aceleasi date ale masinii ca ei n`au mai vazut numere rosii in viata lor a venit un hipopotam, a luat`o si a bagat`o in spate.Acolo s`a scarpinat el in cap a mai ras putin s`a mai uitat in stanga, dreapta, fie...A venit dupa un tip care eu personal il recomand pe nume Gabriel Iacob, s`a bagat si el acolo, iar dupa 15 min vad ca scoate o piesa cu un datai matul (a se citi cablu).Mi`a adus masina m`am uitat eu acolo crezand ca mi`au dat blocul semnale si stergatoare jos, dar nici un semn de asta.Cred ca au schimbat cablurile de sub scaun, becul nu mai ramane aprins, deci inca un pas spre RAR pt Tina!

ps: 90 RON pt operatie


--------------------
Renault Megane Coach CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 20:15
Dacia