Un sfat. o sugestie sunt binevenite
![]() ![]() ![]() |
Un sfat. o sugestie sunt binevenite
elbengoso |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 20 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
25 Turbo-DX
- CV69LMR
1986
|
|||
RAIDER |
![]()
Post
#2
|
RAIDER Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Un R25 faza 1, destul de bine echipat ( mai bine ca al meu, care e un faza 2 din 90, diesel de 2086)
Orienteaza te spre motor/instalatie electrica/suspensii/articulatii directie/( bielete/rotule...)/frane si odata ce le ai rezolvat pe toate, uita te la tabla. Parerea mea e ca bandourile sunt o afacere proasta ( cand mi am schimbat prtierele m am luat de cap cand am vazut rugina de sub bandouri la cele vechi ) si ti sugerezi sa acoperi gaurile la un tinichigiu. Iti sugerez ( daca ai posibilitatea ) sa aduci una de dincolo si s o folosesti pentru piese de schimb, sunt ieftine si la banii a care ai luat cutiuta, poti sa mai strangi ceva maruntis si sa aduci una de dincolo. Eu am dat 1000 pe a mea in mai si de atunci am mai bagat 1000 cu toate hachitele ei. Mai am tabla, mi s a facut un pret de cca 3000 de ron pe ea si acuma strang suma:) Succes. |
--------------------
Dacia
Nova
- CJ 10 EVY
1999 Gti 1.6
|
|
elbengoso |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 20 September 09 ![]() |
are un mic joc in caseta de directie, pierde putin lichid de la servo. in rest totul OK din punct de vedere mecanic. inchiderea centralizata face figuri de genul se descuie doar usile din fata iar de incuiat se incuie doar usa soferului :-??. poate cineva sa-mi dea vreo schema sau sa-mi indice pe unde trece cablul de la vitezometru?
|
--------------------
RENAULT
25 Turbo-DX
- CV69LMR
1986
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#4
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
@elbengoso: Inchiderea centralizat face figuri la mai toate R 25.
O varianta este sa montezi o alta pe radio. Totul nou! Cat despre cablul de vitezometru sunt mai multe chestii: depinde de care ai : poate fi din otel sau electric. Daca e din otel pleaca din ceasul din bord si intra in capacul din spate al cutiei de viteze (acolo e un pinion de plastic antrenat de altul de otel ... ai asa merge treaba. Daca e electric buba e mai cu puroi: pleaca din ceasul din bord si intra deasupra planetarei (nu mai stiu ezak dak stanga sau dreapta). Acolo, unde intra cablul este un senzor (care nu il gasesti la dealer Renault si nici la magazinele de piese)!!! Deci ... daca acela e dus o sa iti faca figuri tot timpul. Poti sa incerci sa iti pui capac si cablu de otel deca ai electric sa scapi de bube daca si pinionul de plastic e bun!!! Un cablu electric nou de vitezometru am eu ... daca ai nevoie ma contactezi ![]() In rest ... rabdare, muuulti bani si bafta! Restaurarea unei masini clasice necesita bani ,in cazul R 25 foarte multi!, timp si ... noroc! Bafta! |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
elbengoso |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 20 September 09 ![]() |
multumesc mult turbodxman. sa vad prima oara de care este si apoi daca este cazul te voi contacta.
pana una alta m-am apucat de mecanica si am mai gasit ceva care ma nemultumeste si in acelasi timp ma intriga. "rulmentii spate" sunt dintr-o bucata (am gasit la NSKF burduful complet) sau pot fi depresati si inlocuiti? zgomotul de care ma plangeam de acolo se trage. i-am gresat cum am putut dar as vrea sa-i inlocuiesc. imi da si mie cineva un sfat ? PS : anexez cateva fotografii a ceea ce am gasit in spatele tamburuluiImagine0147.jpg ( Size: 516.83k ) Number of downloads: 68 Imagine0151.jpg ( Size: 342.11k ) Number of downloads: 69 Imagine0148.jpg ( Size: 363.82k ) Number of downloads: 55 Imagine0149.jpg ( Size: 354.02k ) Number of downloads: 44 si de asemenea cateva din "camera motoarelor" Imagine0146.jpg ( Size: 476.54k ) Number of downloads: 51 Imagine0145.jpg ( Size: 403.33k ) Number of downloads: 62 Imagine0144.jpg ( Size: 502.42k ) Number of downloads: 61 This post has been edited by elbengoso: 24 Sep 2009, 20:08 |
--------------------
RENAULT
25 Turbo-DX
- CV69LMR
1986
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#6
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
@elbengoso: din cate stiu eu rulmentii se vand cu totul (asa cum ii ai pe masina) cu tot cu butuc... si la modelele V6.
Cat despre motor ... pare ok... mai are vana? se mai simte turbina? te baga putin in scaun? la depasiri? la demaraje? Ai motorul original pe caroserie (cu el a venit din fabrica masina)? cati km rulati are? Bafta ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
elbengoso |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 20 September 09 ![]() |
@turbodxman: sa stii ca merge bine. motorul chiar nu simte depasirile usoare (altele inca nu am incercat:P) iar la demaraj nu ma pot plange. din pacate nu am termen de comparatie.
bucuria vietii mele este faptul ca TOTUL este asa cum a venit din fabrica ![]() ![]() <span class='edit'>24 Sep 2009, 21:52:</span> cat despre rulment o sa vad daca gasesc la atelierul de dezmembrari pe care ti l-am recomandat daca nu o sa dau comanda de o pereche noi macar sa stiu o treaba ![]() asta am gasit intr-un catalog NSKF deci inca se mai produc ![]() This post has been edited by elbengoso: 24 Sep 2009, 20:54 |
--------------------
RENAULT
25 Turbo-DX
- CV69LMR
1986
|
|
bogdan razvan |
![]()
Post
#8
|
bogdan Group: Members Posts: 243 Joined: 20 December 07 ![]() |
pt rulmenti sau alte piese poti sa incerci si autokarma......este din bucuresti face livrari prin fan curier si te costa 120 de miilei vechi pachetul acasa extrem de repede .faza buna este ca poti sa intri pe site ,sa dai comanda,ei iti spun daca au si iti arata si pozedeci stii ce comanzi din prima,si au si un discaunt de 15 la suta ,dar comanda tre sa de[paseasca 2 mil lei.oricum daca nu aveai ce face cu banii,bine ai venit printre noi,sper sa ai un job clumea si un salariu pe masura masinii pe care o conduci.daca te mai pot ajuta cu alte sfaturi....oricand,poti sa postezi o intrebare,si te vom ajuta fiecare atat cat putem.sfatul meu de om care a schimbat un motor diesel la masina personala este sa ti faci lucrarile singur,ajutat de colegii de pe forum si orice piesa pe care o shimbi cauta a fie noua.in rest iti doresc cat mai multi km si sa te bucuri de masina ta.
|
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
- ct 90 box
2001 dinamique
|
|
elbengoso |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 20 September 09 ![]() |
multumesc mult de sfaturi bogdan razvan. pana una alta am gasit rulmentul la dezmembrari cu 100 lei ( rulment, piulita autoblocanta noua si capacul de praf), l-am schimbat pe loc si acum sunt in carti
![]() This post has been edited by elbengoso: 27 Sep 2009, 19:00 |
--------------------
RENAULT
25 Turbo-DX
- CV69LMR
1986
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#10
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
@elbengoso: Astept cu nerabdare postul cu explicatiile despre montare rulment.
Totodata, daca mai ai nevoie de sfaturi, explicatii, instructiuni de reparare, sau piese nu ezita sa ma contactezi. ![]() Te ajut cu cea mai mare placere, in limita posibilitatilor. Succes la reparatii! ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th August 2025 - 07:53 |