Reconditionare injectoare 1.5 dci, e foarte usor de reconditionat
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare injectoare 1.5 dci, e foarte usor de reconditionat
nae74bya |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|||
crisolro |
![]()
Post
#2
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
piesa a avut-o el sau ai cumparat-o tu de undeva? daca ai cumparat-o tu, de unde? Ungaria?
unde este service-ul? cum se numeste? cat a durat totul? te rugam sa ne dai mai multe detalii cat mai precise - ceea ce ai facut tu este super, mai ales ca a fost destul de ieftin si sunt convins ca detaliile nu vor fi interpretate de moderatori ca si reclama codul piesei ar fi de mare ajutor de asemenea dealtfel cred ca se mai gasesc parti componente ale injectoarelor mai ales ca Delphi recomanda schimbarea (doar) a diuzelor la 60k km, ceea ce ar mai putea reduce costurile reparatiilor ... multumim This post has been edited by crisolro: 3 Sep 2009, 09:15 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
nae74bya |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
Piesa a avut-o mecanicul si mi-a spus ca nu o pot gasi in Ungaria, dar am dat o cautare dupa cod pe Google si am vazut ca se poate procura in Romania intre 200 si 300 Ron.
O sa incerc si pe alte situri straine sa vad la ce pret gasesc si o sa-mi comand cateva bucati. Azi am montat injectorul si o garnitura metalica noua si masina a pornit la prima cheie. Am facut un drum cam de 10 km in oras sa incalzesc motorul si iar a pornit la prima cheie, inainte cu motorul cald trwebuia sa incerc de minim 5 ori. Doar ce trebuie pentru reparatie este piesa , un tub spray de curatator frane, o solutie Loctide 243 pentru a da pe filet la montaj si o garnirura metalica noua. Am atasat ceva fotografii cu piesa si codul de pe cutie.02092009640.jpg ( Size: 103.8k ) Number of downloads: 14747 02092009645.jpg ( Size: 72.66k ) Number of downloads: 16043 02092009646.jpg ( Size: 89.96k ) Number of downloads: 15750 02092009647.jpg ( Size: 113.39k ) Number of downloads: 15613 02092009648.jpg ( Size: 123.21k ) Number of downloads: 15230 Toata operatiunea de inlocuire a piesei si testarea injectorului pe stand a durat cam 30 minute . Service-ul se afla undeva langa Szeged cam la 5 Km in directia Baja si meseriasul e vorbitor numai de limba maghiara, eu am colegi maghiari (lucrez in Ungaria) si unul a fost translator maghiara-engleza. Sunt multumit de treaba care am facut-o si o sa vad cat de fiabil e acum injectorul. This post has been edited by nae74bya: 3 Sep 2009, 18:54 |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|
krokos |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Din ce vad in poza nr4 pare a fi o serie pe piesa. Incearca sa faci o poza cu acea serie, poate asa e mai usor de gasit piesa respectiva.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
crisolro |
![]()
Post
#5
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@nae74bya: te rugam sa ne dai si noua codurile pieselor/piesei care ti-a trebuit
din poze e posibil sa extragem cosul gresit si nu vrem asta, nu? ![]() multumim |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
verde |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Misto!!!! Incet , incet secretul Reno se dezvaluie. Nae74 , multumiri de informatie .
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
nae74bya |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
Codul e identic cu cel de pe cutie, numai ca intre grupul de litere mai apare Z si anume:
-pe cutie:9308-621C -pe piesa:9308Z621C Inca o specificare- inainte ,la o accelerare brusca (blana) se aprindeau concomitent martorii de la temperatura,bujii si stop si se stingeau cand deceleram. Acum nu se mai aprinde nimic si chiar am forjat masina azi mai mult decat obicei. |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#8
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Acele piese se numesc : supape de retur si sunt facute de DELPHI (numai de delphi) 9308-621C.
Supape de retur se gasesc in Brasov vizavi de McDonald's (eu de acolo cumpar) e in jur de 240 ron/buc. Atasez o poza cu partea de comanda (electronica) a injectorului (mai pica si aia cateodata). Scuzati calitatea ...e cu telefonul. Attached thumbnail(s) Imag020.jpg ( Size: 228.99k ) Number of downloads: 6193 |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
verde |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pai ar trebui sa se gaseasca de toate ca avem fabrica Delphi la Iasi. Multumiri de informatie !!!
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
nae74bya |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
Daca exista fabrica Delphi la noi in tara atunci ar tebui ca piesele sa fie mai ieftine , sau cine stie ce se produce acolo.
Am gasit pe situri straine preturi intre 15-20 $ dar minim trebuie sa comanzi 50 buc. Sunt curios cat o mai duce si transportul. La noi preturile variaza de la 200 la 300 Ron. |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#11
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Eu personal am sunat la o firma in bucuresti (nu mai stiu exact cum se cheama ..ceva cu 'M') care din spusele lor erau direct importatori Delphi....am cerut pretul pt supapele de retur (bineinteles era o doamna sau domnisoara care era plina de 'greata') si pana la urma mi-a spus ca nu au acele supape dar se pot repara injectoarele doar la ei (480 ron/ buc) deci deocamdata ne mai chinuim asa....poate s-o gasi vreo sursa de piese mai ieftina; ramane de inlaturat sursa stricaciunilor adica pompa de inalta.
Succes si sa nu se mai strice injectoarele ![]() |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
nae74bya |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
Eu nu ma las pana nu gasesc , am cativa prieteni in Franta si ii pun sa caute si acolo,pe cutie scrie ca sunt fabricate acolo(cu toate ca am gasit dupa cod o fabrica din China).
Acelasi cod il are si valva de control de la Bosch. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|
roby79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 April 09 ![]() |
Salutare. A mai avut cineva mesajul asta dat de un tester (ddt 2000)la incercarea de a scrie injectoarele? 'normalized code injectors missing in ecm lis'
Am schimbat un injector total iar celelalte 3 le-am schimbat supapele si acum nu mai pot sa le scriu desi 3 dintre ele sunt aceleasi,mentionez la accelerare brusca se aprind toti martorii posibili ![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2004
|
|
verde |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
verde |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
noutati , ca aia de la Iasi abia se antreneaza nicidecum sa produca ceva.
http://www.daciaclub.ro/Cum-sa-repari-inje...CI-t158161.html This post has been edited by verde: 10 Sep 2009, 12:28 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
ady24 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE Salutare. A mai avut cineva mesajul asta dat de un tester (ddt 2000)la incercarea de a scrie injectoarele? 'normalized code injectors missing in ecm lis' Am schimbat un injector total iar celelalte 3 le-am schimbat supapele si acum nu mai pot sa le scriu desi 3 dintre ele sunt aceleasi,mentionez la accelerare brusca se aprind toti martorii posibili Desigur, acest mesaj ti'l da deoarece baza de date de la ddt200 care o folosesti e veche. Pentru o diagnoza completa te rog cauta'ma pe privat. Cu stima.. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
asyst72 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Postez si eu aici fiindca s-ar putea sa fie o problema on-topic, astept un sfat si de aceea multumesc anticipat.
La DCI-ul din semnatura am 99.500km iar acum 3 saptamani (la 98.000) am schimbat filtrele (aer, motorina) si am inceput sa pun un aditiv in motorina (Metabond Megasel), dozat conform prospectului. Am inteles ca e bun iar la varsta motorului m-am gandit ca e si util, caci imi era teama de probleme viitoare la injectie si doream o curatare preventiva (motorina pun doar EuroDiesel 5 de la Petrom). Acum dupa 1500 de km facuti in noile conditii masina trage evident mai bine, ma cam smuceste cand plec de la semafor si la trecerea din a II-a in a III-a, dar am observat de vreo saptamana un fel de tacanit la motor cand o pornesc dimineata la rece. Se aude numai la relanti, dureaza cam 15minute si tine pana se incalzeste motorul (atata cat tin si trepidatiile mai accentuate, nu foarte suparatoare, dar astea le aveam si inainte). In rest, dupa ce s-a incalzit, motorul se aude si se simte frumos. Nu porneste greu, n-am observat variatii de turatie la relanti, nici pierderi de putere, si nu ma "da in nas" cand motorul e rece. Doar acel tacanit la rece m-a pus pe ganduri, caci stiam ca asa fac injectoarele cand nu sunt in regula. Am am dat ieri capacul de plastic jos sa vad de unde vine si mi s-a parut ca tacanitul cu pricina se simte si la deget cand pun mana pe primul injector din dreapta. La celelalte parca nu se simte. Repet, se simte doar cand motorul e rece. E normal sau nu? Sa fie in legatura cu aditivul din motorina? (inca n-am ajuns nici la jumate cu tratamentul) merci |
--------------------
Renault
Megane II Grandtour Avantage 1.5 dCi 103CP FAP
2007 -
Megane II GrandTour 1.5dCi 103CP FAP 2007 343.000km - 04.2022 Best Regards - |
|
djcristi |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
@roby79
n-ai intrat unde trebuie , injectoarele se scriu in meniul Special -> Req & Resp |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
costeloosh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 08 From: constanta ![]() |
sal'tare,
acest tacanit de care povestesti, eu il am de la 0 km, si pana azi, 65 k km, nu am avut nicio probema. sincer in perioada garantiei am ascultat si mororul unui amic , de 80hp, si parca era mai silentios. am fost la reprezentanta, tester-ul nu a aratat vreo eroare si mecanicii mi-au confirmat ca este un zgomot firesc. mentionez ca acest tacanit se aude si la relanti, cu motorul cald, dar din exterior, nu si cand ma aflu in masina. sincer, pentru binele tau si linistea mea, sper sa nu descoperi vreo problema.... toate bune. |
--------------------
clio II
symbol
2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
- CT 79 LMC I'M WATCHING YOU !!!
|
|
sik88 |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Cine este interesat de piesa respectiva DELPHI cod 9308-621C, am la pretul de 310 lei / buc
0722.722.123 / 0765.520.329 Ofertele de vanzare se fac la Bursa, Anunturi sau PM. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2018
|
|
cip31 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Daca o lasi la 100 ron/buc, iti iau eu 4 buc.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
nae74bya |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 August 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Simbol
2005
- Ph 11 ugm
|
|
sik88 |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
nae74bya
tot delphi ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2018
|
|
ady24 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(sik88 @ 10 May 2010, 17:21) Cine este interesat de piesa respectiva DELPHI cod 9308-621C, am la pretul de 310 lei / buc 0722.722.123 / 0765.520.329 Ofertele de vanzare se fac la Bursa, Anunturi sau PM. scuze de off topic dar nu am putut sa ma abtin sik88 imi pare rau sa te dezamagesc insa exagerezi rau cu preturile. Criza criza, dar sa nu sarim calul. Pretul unei supape originale delphi 9308621c este cu mult sub pretul spus de tine. This post has been edited by ady24: 31 May 2010, 22:04 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
kappy1112 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 November 09 ![]() |
Am si eu o scurta povestioara...... Am un clio 1.5 de 65 cai din 2005 cu 84000 km. In noiembrie 2009 am avut probleme cu injectoarele 1,3,4 in sensul ca scapau presiune pe retur si nu pornea atunci cand era motorul rece. Am fost cu masina la meridian sud la un electrician recomandat de o cunostinta. El mi-a dat 2 variante: 1 sa schimb inj sau 2 sa schimb supapele de retur. Fireste am ales a 2 varianta. Faza e ca reperatia asta nu o facea in service ci la el acasa unde nu putea sa tina masina k nu avea spatiu asa ca am hotarat sa imi duc masina acasa ( sunt din Oltenita) sa demontez inj si sa i le aduc lui, bineinteles respectand normele de igiena aferenta. Dupa 2 zile inj au fost gata, le-am luat si am procedat la montarea lor si la schimbarea filtrului de motorina.Intre timp pana au fost gata injectoarele eu am dat jos rezervorul pentru a-l curata (nu incercati asa ceva daca nu aveti rampa sau elevator, eu am facut treaba asta cu masina suspendata pe niste lazi de bere, intrun garaj neincalzit in luna noiembrie........ naspa ) in el am gasit destul de multa mizerie, par de pisica sau caine si un fel de gelatina dar nu era motorina inghetata pt k nu era chiar asa de frig afara.Am montat inj in aceeasi ordine, am dat cateva chei a pornit dar mergea foarte prost motorul (trepidatii, ralanti neregulat, martor bujii aprins, etc). Am lasat-o 5-10 min sa mearga asa si si-a revenit. Am facut o tura cu ea si dupa 2-3 km s-a aprin iar martorul bujii si mergea in trei. Am vb cu electricianu si mi-a zis k cica e normal, sa mai merg asa cu ea ka isi revine. Dupa alti 20 km masina mergea la fel de prost. L-am sunat iar si am convenit ca a doua zi sa ma prezint cu ea la service. Intreband-ul daca nu este o problema sa merg cu ea atata drum (70 km) el a spus k nu doar sa nu ma dau la ea (am mers cu 50-60). Pe drum a aprut un zgomot enervant, un pacanit metalic destul de puternic(doar cand acceleram intre ~1500 rpm si ~ 3000). Am ajuns cu ea la service a consultat inj cu problema, a spus k este infundat din cauza mea k ar fi prins mizerie. Nu il contrazic desi am lucrat cat de curat am putut. A schimbat el duza, a luat-o de la un inj caruia nu ii mai funct partea electrica. L-a montat, a pornit si masina mergea aproape ca inainte, numai ca acum trepida putin mai mult motorul si se auzea sunetul ala ciudat. A zis ca nu are ce sa ii faca si k pot merge cu ea asa. Eu de atunci am mai facut cu ea asa cca 3000 km(dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude decat ff putin). Are aceeasi vlaga dar daca accelerez brusc se aprind martorii aia de presiune scazuta in rampa comuna.Si in ultima perioada am observat k scoate ceva fum negru, ma gandesc k e tot de la inj cu pricina, ca da prea multa motorina. Si cam asta a fost tot
Intreberea mea este daca se poate schimba partea electrica numai, cat costa si daca stie cineva unde, in Bucuresti sau in apropiere. Am gasit aici inj nou cu 450 ron http://www.pieseauto99.ro/articol/Motor/In...CNou%3E-75.html (si tot la ei si reconditionate) Ce parere aveti????? Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca v-am plictisit |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dci 65 hp
2005
|
|
cip31 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Prin inlocuirea supapei de retur, caracteristica injectorului definita de codul de pe injector nu mai este aceeasi ca mai inainte. Aceasta influenteaza mersul neregulat al motorului si aprinderea martorului de motor. Altfel spus, doza reala de combustibil, masurata si definita prin codul de pe injector este diferita de cea de cazul aceluiasi injector cu supapa de retur inlocuita. Daca mai sunt si alte probleme le poti rezolva dupa certitudinea ca injectoarele sunt in regula.
Din cate stiu, comanda electrica nu se poate inlocui separat. This post has been edited by cip31: 2 Jun 2010, 08:43 |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
kappy1112 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 November 09 ![]() |
pai eu stiam ca supapele de retur trebuie sa aiba acelasi cod (sau ceva de genu) cu inj altfel nici macar nu porneste. si totusi eu tind sa cred ca mersul neregulat e din cauza ca inj nu functioneaza normal
|
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dci 65 hp
2005
|
|
cip31 |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Sigur e o problema legata in continuare de injectoare.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(kappy1112 @ 3 Jun 2010, 16:19) pai eu stiam ca supapele de retur trebuie sa aiba acelasi cod (sau ceva de genu) cu inj altfel nici macar nu porneste. si totusi eu tind sa cred ca mersul neregulat e din cauza ca inj nu functioneaza normal Acel mers neregulat este probabil sa fie din cauza ca o supapa de retur sa agate. adica, mai pe intelesul tuturor deschide mai tarziu. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
kappy1112 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 November 09 ![]() |
Stiu ca am probleme cu inj ala dar eu va intreb unde imi recomandati sa ma duc sa il repar/schimb. Din cate stiu eu se poate schimba si comanda electrica dar nu am gasit nimic pana acum.
Aici am gasit inj nou la 450 lei. http://www.pieseauto99.ro/articol/Motor/In...CNou%3E-75.html Dubios, nu? Respect! 3 Jun 2010, 22:42: QUOTE(aly_vo @ 6 Sep 2009, 12:17) Acele piese se numesc : supape de retur si sunt facute de DELPHI (numai de delphi) 9308-621C. Supape de retur se gasesc in Brasov vizavi de McDonald's (eu de acolo cumpar) e in jur de 240 ron/buc. Atasez o poza cu partea de comanda (electronica) a injectorului (mai pica si aia cateodata). Scuzati calitatea ...e cu telefonul. Se gaseste si partea electrica? This post has been edited by kappy1112: 3 Jun 2010, 22:42 |
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dci 65 hp
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:17 |