Injectie modus 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Injectie modus 1.5 dci
comanr |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|||
daniel_vld |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 10 September 08 From: brasov ![]() |
ce simptome ai avut pana sa nu mai porneasca?nu de alta da eu am tot de 65 cp 121000km si deocamdata merge ok,n-am probleme dar vreau sa stiu sa o iau din pripa.multam!
ps:cati km ai la a ta? This post has been edited by daniel_vld: 4 Sep 2009, 11:30 |
--------------------
renault
modus
2005 1.5dci 65cp
|
|
comanr |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
nu avea cine stie ce simptome doar ca nu pornea mereu la prima cheie .acum am o alta problema, mi se dezamorseaza instalatia de alimentare din cauza ca vin bule de aer pe traseu inainte de filtru ..incerc sa rezolv .banuiesc rezervorul desi am desfacut o cupla de sub masina si motorina curge prin cadere (rezervor jumate) ,nu vad pe unde naiba suge aer...cumplit
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
comanr |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
salut, am revenit cu vesti bune intr un final .(long)
Lucruri pe care le am invatat si de care voi tine cont de acum in colo: 1.daca nu ti porneste dci ul vreodata ,verifica sa nu fie cumva bule de aer pe tur ,verifica conductele vizual pe lungimi sau locuri diferite (unde e posibil) 2.daca motorina exista si nu e problema cu aerul pe instalatie ,in functie de numarul de km pe care-i are masina si de ce stii ca i-ai facut(motorina mai putin ok) ai mai multe optiuni descrise mai incolo in acest post 3.un dci nou ,fie el modus(renault) ,dacia ,nissan etc tre sa mearga cam asa : Pe tur nici o bula de aer , pe retur din cand in cand cate o turbidizare(spumare fina) de motorina , in final e posibil ca pe teava de retur sa se formeze niste bule mici cat varful de ac una dupa alta , nu mai mari,asta bineinteles la o masina noua(instalatie perfect ok),la relanti.La plecare si intrare in filtru deasemenea nici o bula.un alt amanunt important la filtru cand se opreste motorul nu trebuie sa se vada motorina care migreaza din filtru lasand loc aerului pe vreo conducta(intrare sau iesire) 4.returul din pompa se uneste sus la iesire cu returul din injectoare si apoi pleaca spre rezervor si o parte din acest debit se duce si in filtru(incalzirea lui) acum ce am patit eu si cum am rezolvat: n-a mai pornit modusul,motorina era pe tevi deci nasol ,am banuit injectoarele .le am scos ,le am dus la un atelier in gl ,nu dau nume,carora le am dat si bani(380ron), au gasit cuiele blocate de la diuze(recunosc ca am pus un aditiv idiot care era maro,maro au gasit si in injectoare).Le au pus pe tester ,cica "ia le is mama bunului" ,masina are 131 mii. Le am luat,am schimbat filtrul si motorina ,le am montat ,a pornit masina,insa imediat dupa oprire gaseam conducta de retur goala(20cm) ca urmare a spumarii excesive ,aer care venea pe returul injectoarelor.dupa ce am schimbat si rampa de retur degeaba(160ron) mi am dat seama de necaz.Aceste injectoare la partea de filet unde se desfac au ca etansare o loctita din fabrica pe care "meseriasii bordurii" de pe youtube si de pe aici din gl nu o mai pun la loc ,ca drept urmare in conditiile de vacuum ale rampei de retur poate patrunde aer pe langa filet in returul pompei ,mai departe in rezervor si filtru ,rezultatul ducand la o functionare defectuoasa cu aer,dezamorsare si o uzura prematura a pompei.deci daca ai umblat la injector si vin bule multe pe retur ai umblat prost. Am resigilat injectoarele cu o loctita din comert (albastra cred) si fenomenul a disparut.a mai trebuit sa schimb inca odata filtrul de motorina deoarece,cel nou cumparat anterior, de altfel filtru foarte bun(210 ron), avea o supapa defecta si permitea retragerea motorinei spre rezervor acum totu i ceas dar am avut o saptamana "plina" F.important :la montajul injectoarelor in sine se vor spala piesele componente extrem de bine si foarte atent(folositi nitrodiluant ieftin+spray,sa nu existe nici zare de calamina pe diuze sau reziduuri pe componentele interne si pe carcasa ,se va folosi putina motorina ca lubrifiant la montaj si se strang la 55nm,eu am strans "la mana" insa am ceva experienta in domeniu. se vor usca cu aer comprimat (n-aveti compresor folositi spray cu aer) locul unde vin montate injectoarele ,sa nu existe pic de calamina (folositi un lemn sa curatati(exclus metal) si spray ) .curatati bine filetul unde vin clemele de prindere ale injectoarelor si suruburile aferente acestora(cu spray),La montaj folositi saibe noi pt injectoare si ungeti le cu putina vaselina ,la fel si la cleme si suruburi folositi vaselina la contactele cu chiulasa,injectorul si filet surub clema.inainte sa montati injectoarele dati o cheie sa ventilati cilindrii(posibil sa incasati in calculator cateva erori care se vor sterge de la sine sau nu) sau suflatii cu aer comprimat. E posibil ca intr un service de marca sa se faca asa treaba insa mai ramane de vazut la ce costuri. PS: pompele dci nu "cad" ele se uzeaza din prima zi, depinde de noi sau de mecanicii care ne lucreaza la masina cat le lungim boala ,avand in vedere ca viata lor e o boala,ele fiind niste pompe hidraulice ce se uzeaza pur si simplu. o masina cu bule dese de aer in turul pompei va muri mai repede, chiar daca merge inca vedeti ca la montaj saibele vin cu partea rotunjita a marginii pe chiulasa si dreapta pe injector nu folositi snururi de azbest sau alte prostii la montarea injectoarelor deoarece injectorul trebuie sa se raceasca sa aiba perfect contact cu chiulasa altfel se va uza prematur. cu apa in injectie, daca a trecut de filtru, nu i bine deloc nu folositi aditivi de nici o culoare,purjati filtrul cand va aduceti aminte,bagati numai motorina de la pompa,schimbati filtrul la 15 mii tot ce am scris aici este doar parerea mea , nu este nimeni obligat,invitat sa faca asa sau sa tina cont de ce am scris. va salut! This post has been edited by comanr: 4 Oct 2009, 08:31 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
verde |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pe langa faptul ca e parerea ta, f. buna , este de fapt "experienta" pe care o capeti lucrand sau invatand de la binevoitori ca tine . Chiar sunt cateva amanunte interesante. Multumiri de explicatii si sa stii ca vor fi de folos multora de pe aici.
This post has been edited by verde: 4 Oct 2009, 09:42 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
kappy1112 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 November 09 ![]() |
stie cineva de unde pot cumpara acele saibe de la injectoare ( de preferat din bucuresti). multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dci 65 hp
2005
|
|
spacesky |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 83 Joined: 23 May 07 ![]() |
am schimbat si eu una, o poti lua de la orice dealer dacia daca nu gasesti la renault cum a fost in cazul meu, au aceleasi coduri si pt 70cp si 85cp, cost aprox 16lei bafta
This post has been edited by spacesky: 28 Nov 2009, 22:17 |
--------------------
renault
modus 1.5 dci dynamique 82cp /
megane 1.6 dci bose 130cp
- .
|
|
nick_man |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 December 09 ![]() |
SALUT COMANR. Am un Scenic 1.5 dci. Am avut probleme cu injectoarele si am schimbat toate duzele. Acum masina merge dar am mult aer pe retur. Toti mecanicii la care am fost nu au stiut ce sa ii faca. Esti singurul care ar putea sa ii dea de cap. Am citit cu atentie sfaturile tale dar din pacate sunt cam paralel cu mecanica. Cum as putea sa iau legatura cu tine ? Ma poti ajuta ? Ma poti trimite undeva ? Trimite-mi un mail ( NICKMARKET@YAHOO.COM 0723568258 ) sau un nr de tel. Mii de multumiri. RESPECT !
|
--------------------
renault
scenic II 1.5 dci
2005
|
|
MandeaSile |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 10 ![]() |
Buna seara,
Problema cu aerul pe conducta de retur la clio 1.5 dci am si eu si nu am gasit un remediu,daca se poate sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc. |
--------------------
renault clio 2
renault clio 2
2002/CLIO2 1,5DCI 65CP
- B53BGC
|
|
ady24 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ei bine aer poate sa traga si pe la injectoare. Nu pot sa va dau explicatii aici, daca doriti sa va ajut intrati pe id'ul meu de mess : reparatii_injectoare This post has been edited by cmandrei: 22 Nov 2010, 10:13 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
gabriel.cornel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 847 Joined: 26 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Pe linga cele spuse de comanr, bulele de aer mai pot proveni si de la pompita de amorsare, care are in ea o supapa unisens iar daca nu inchide bine scapa motorina in rezervor (ea trebuie sa lase sa treaca motorina doar spre motor, iar in sens invers trebuie sa blocheze). Unii colegi au mai montat o supapa unisens, intre filtru si pompa de inalta, supapa care se gaseste la magazinele de piese auto. Va doresc numai bine.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN 2.1/
1.5 DCI 2004 74KW
- B 17 GNF
|
|
MandeaSile |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 10 ![]() |
Multumesc, maine o sa merg sa cumpar o pompa unic sens.
o seara buna. Attached thumbnail(s) Dacia_1310.jpg ( Size: 322.74k ) Number of downloads: 5857 |
--------------------
renault clio 2
renault clio 2
2002/CLIO2 1,5DCI 65CP
- B53BGC
|
|
synergist |
![]()
Post
#13
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
comanr: iti multumesc frumos pentru ca ai postat aici intamplarea si ce ai invatat din asta.
legat de bulele de pe retur, eu am avut un ford fiesta. problema cu bulele alea, erau din garniturile mici de silicon/cauciuc (nu stiu sigur din ce material sunt) care se afla in interiorul mufei de plastic ce intra pe stiuturile de metal. si din condunctele de plastic ce nu se mai strangeau bine pe metal. problema era ca instalatia aia se schimba cu totul. tur+retur intre pompa de injectie si filtrul de motorina. eu am taiat cateva conducte si am pus furtune speciale de motorina care sa reziste la temperaturile inalte de sub capota. nu recomand sa schimbi pompa de amorsare decat cu una cu cauciuc rezistent la temperaturi, eu am schimbat cu 35 lei pompa cu una din targ si in 2-3 luni a copt cauciucul din ea. intamplarea mea... ![]() *eu sunt interesat sa imi cumpar un Modus. mi se pare mica si ideala pentru oras. citesc pe aici si incerc sa invat din experientele voastre, ca sa stiu la ce ma voi uita pe la motor cand o sa il cumpar. multumesc |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
comanr |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
update :
am aproape 200 mii de km cu modusul 1.5 dci , nu am avut nici o problema cu sistemul de injectie in tot acest timp.masina merge impecabil ,am facut preponderent drumuri lungi , am stat cu rezervorul plin mai mereu. super sfat de iarna pentru toata lumea: nu dati la cheie imediat ce se sting martorii de la bujie , mai lasati inca 10 secunde si apoi dati la cheie , veti vedea la cei cu motoare mai uzate ca o ia la sfert, nu puneti contactul de 2 ori. bujiile raman alimentate si dupa stingerea spiralei din bord spor la treaba This post has been edited by comanr: 25 Jan 2012, 21:03 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
pin 64 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 March 12 ![]() |
injectoarele si pompa se duc din cauza aerului pe instalatie o spun din propria experienta
|
--------------------
renault
kangoo
2004
|
|
comanr |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
nu am mai postat demult deoarece nu au mai fost probleme in tot acest timp cu masinuta.
de curand o problema clasica ,nu mai pornea.dupa mai multe investigatii si diagnoze am ajuns la concluzia ca pompa de motorina nu baga presiune in rampa. rezolvare: desfacut o supapa de pe pompa care are un o-ring in cap , oringul era crapat si adunat ca un mic covrig, nu mai asigura etansarea supapei. dupa inlocuire masina porneste imediat mereu. cost reparatie 2 ron. atasez poza , oringul din supapa incercuita cu negru a fost de vina. supapa se poate scoate pe masina in maxim 30 de scunde cu o cheie tubulara de 15. Attached thumbnail(s) P.jpg ( Size: 38.81k ) Number of downloads: 4044 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
ce fain ca doar atat
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
comanr |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
doar atat, ma intreb cate pompe demontate de pe masini degeaba exista ...
![]() |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Comanr, poti sa-mi dai un id de messenger sau un nr de tel ceva?
Am un clio 2 bicorp 1,5 dci/65cp care numai porneste. la fel ca la tine, dupa multe pareri si investigatii,concluzia finala este ca pompa de injectie este blocata. Am mai multe solutii dar as vrea sa incep cu cea mai ieftina si usoara. demontare supapei de care vorbeai tu. Ai putea sa-mi spui ce simptome ai avut inainte sa nu mai porneasca deloc? |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
ady24 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Inainte de a ajunge la concluzia ca pompa este blocata, a fost pusa pe tester ? Nu de alta dar pot fi "n" cauze atat de natura mecanica(pompa sau/si injectoare) cat si de natura electrica(senzori, mufe, contact imperfect la mufe) etc.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Da a fost pusa prima oara acu vreo 3 zile cand a inceput sa faca asa.Prima oara a dat o eroare legata de un releu de tensiune de la calc de motor. A fost inlocuit pe loc.
A doua zi dimineata iar n-a mai pornit si cand am pus CLIP-ul pe ea arata DF137 3 DEF. Ceva legat de presiune in rampa. Ce s-a facut mai departe: S-au desfacut conductele de la injectoare putin pentru a vedea daca ajunge motorina la ele -NU ajunge S-au verificat bujiile incandescente -Sunt bune,nici una arsa S-a facut test de baterie-este in regula S-a desfacut supapa aceea din buza capului hidraulic(care se desface cu cheie de 15)- spre deosebire de comanr, o-ringul era intact. Masina a fost pornita o data impinsa(cand a facut figura prima oara) si a mers brici. De atunci nu am mai pornit-o asa. Am incercat cu spray azi dim dar nu vrea sub nici o forma. Ramane sa desfac minunata pompa de injectie.....si va tin la curent |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
ady24 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Inainte de a desface pompa, mai ramane sa dai jos regulatorul de presiune de pe pompa. E cel cu mufa maro. Il dai afara, iar mai apoi trebuie dat la automat , fara bujie, sa vezi daca iese motorina din pompa. Daca ai bafta sa iasa atunci ai probleme cu regulatorul de presiune daca nu atunci ori mergi cu pompa la reconditionat, ori o schimbi cu alta noua sau sh, depinde de situatia financiara.
Bafta !! |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
si foarte important: nu o mai porni impinsa sa nu dai de altele.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Cu impinsul am inteles cum sta treaba. Numai fac!
De dat la automat fara bujie cum fac? Scot mufa aia de langa baterie care e pentru bujii? E o mufa mai mare asa.... |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
ady24 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Nu scoti nici un fel de mufa, dai la automat fara sa mai pui bujia.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
In regula am inteles, deci dau din prima la automat.
Cand ajung acasa ma apuc sa desfac regulatorul, am vazut ca imi trebuie niste torx-uri.... |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Update:
Nu este regulatorul de presiune de vina, S-a demontat pompa de pe masina pentru verificari mai amanuntite. Aseara dupa ce am incalzit corpul pompei cu un feon,vreo 10 minute, a pornit imediat fara nici o problema. Diseara aflu si ce probleme are pompa. |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
comanr |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
posibil sa ai apa in motorina.
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
ady24 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(cmbogdan @ 10 Jan 2013, 12:38) Update: Nu este regulatorul de presiune de vina, S-a demontat pompa de pe masina pentru verificari mai amanuntite. Aseara dupa ce am incalzit corpul pompei cu un feon,vreo 10 minute, a pornit imediat fara nici o problema. Diseara aflu si ce probleme are pompa. In mod normal ar trebuii sa fie vorba de distribuitorul hidraulic al pompei. Exact acelasi simptom il aveau si pompele rotative clasice, numai ca acelea nu mai porneau la cald. Trebuia turnat o stilca de apa rece si pornea la sfert, insa aici e invers. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cmbogdan |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Problema rezolvata!
Defecte: 1. Coronita de plastic de la rulmetul axului din pompa era spart(posibil sa il fi spart "meseriasul" care a desfacut pompa.A fost schimbat corpul pompei. 2. O supapa din capul hidraulic(una foare mica) era infundata cu parafina si ramasese pe inchis. De aceea atunci cand capul hidraulic era incalzit, parafina se inmuia si supapa se aceea deschidea. Pompa a fost desfacuta pana la ultimul surub, curatata in cuva cu ultrasunete, apoi suflata cu aer. Pe paletii de la pompa de joasa nu s-a gasit nici un gram de uzura deci nici vorba de pilitura. Mai mult ca sigur pompa numai facea presiune din cauza acelei supape. Cei de la Rune mi-au cerut 2000 de lei pentru reparatia pompei...... Noroc ca mai exista prieteni pe lumea asta. Cost total: 100 lei corp pompa 150 lei demontare si montare pompa pe masina |
--------------------
Renault
Clio II Bicorp
2004/1,5 dci/48kw
- B813CBO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:07 |