Geometrie roti
![]() ![]() ![]() |
Geometrie roti
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
solidconvert |
![]()
Post
#32
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Auto Augusta in Catelu a pastrat pretul de 50 ron pt geometrie. Garantia la fel 30 zile. Seriosi baietii.
P.S.: Mai poate sa traga stg sau dr daca ai anvelope de la 205 in sus si in functie de drum. La mine sesizez instant cand drumul este varza... |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
soryn94 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 24 June 11 From: Constanța ![]() |
Cand mi-am facut testul de frane ( la reno) pe dreapta(fata-spate) aveam forta de franare mai mare cu 40 N, fata de partea stanga. Mi-au spus ca este ok. Probleme nu am, desi am franat violent de 2 ori pana acum.
|
--------------------
RENAULT
MEGΛNE GrandTour
2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
|
|
djcristi |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(oanavas @ 22 Sep 2014, 11:11) Bieleta directie dreapta dusa. Schimbat facut directia, am schimbat rotile intre ele si parca acum trage fff putin stanga. Sa fie oare din cauciuc? se poate verifica si uniformitatea cauciucurilor cand se face echilibrarea rotilor. 22 Sep 2014, 14:52: QUOTE(argon @ 22 Sep 2014, 11:38) E normal sa traga intr-o parte datorita drumului, ca au inclinatie, de obicei trage dreapta o idee orice masina, ca sa verifici mergi pe mijloc, si daca merge drept cand iei mana de pe volan, e ok masina. corect, de putine ori este drumul plan. QUOTE(solidconvert @ 22 Sep 2014, 11:52) Auto Augusta in Catelu a pastrat pretul de 50 ron pt geometrie. Garantia la fel 30 zile. Seriosi baietii. P.S.: Mai poate sa traga stg sau dr daca ai anvelope de la 205 in sus si in functie de drum. La mine sesizez instant cand drumul este varza... da, si eu ii recomand , nu am facut geometrie la ei , dar am facut echilibrarea rotilor, povestea era asa: dupa ce mi-am valve cu senzori au trebuit re-echilibrate, asa ca eram prin Pitesti si am zis sa le fac acolo, le-am facut , dar supriza , pe drum tot mai bateau (mai putin totusi), si intr-o zi eram pe A3 si la intrarea in Buc am zis sa trec si eu pe la Agusta sa vad cum sunt (ca tot ii recomanda lumea). Am re-echilibrat toate rotile, si ce sa vezi, supriza, cei de la Pitesti aveau aparatul varza, toate rotile aveau 20 pe o parte ![]() This post has been edited by djcristi: 22 Sep 2014, 13:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
aqua |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
cine stie sa citeasca poza asta de la service? este poza inainte de reglaje, dupa reglaj masina merge drept, volan drept, nu trage stng sau dreapta, doar ca am observat ca nu mai revin rotile la pozitia zero dupa viraje, am schimbat inainte bucsa la caseta directie, ma gandesc sa nu fie prea stransa si sa nu dea voie la ax sa culiseze, desi la mana volanul nu pare mai greu ca de obicei daca il manevrez
din cate am citit revenirea la pozitie este data de unghiul de fuga care oricum nu se regleaza la geometrie IMG_2857.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 721 This post has been edited by aqua: 11 May 2015, 15:09 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#36
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Daca ti-a schimbat bucsa de la caseta, inseamna ca te intereseaza doar ultima poza (ma rog, ultimele doua, ca-s pereche stanga/dreapta).
Prima de sus - unghiul de fuga, a doua unghiul de cadere, a treia, unghiul de convergenta si ala e singurul reglabil la megane 2. Revenirea la pozitie este data inclusiv de unghiul de convergenta.. Teoretic, rotile nu-s perfect paralele, astfel incat ele in viraj sa descrie doua cercuri concentrice. Adica roata viratoare din interiorul curbei sa fie un pic mai bracata decat aia din exterior. Tocmai diferenta aia face ca rotile sa revina la drept. La tine, este posibil ca din cauza bucsei sa se intample asta, desi acolo totul se unge foarte bine. Cat de stransa sa fie bucsa aia ? Inainte de a da cu parul sau a face reclama negativa, te duci inapoi la servis si explici fenomenul. In mod normal, de-aia se numeste garantie, de-aia ai voie sa te intorci, iar prestatorul sa nu aiba voie sa comenteze pana cand tu nu esti pe deplin lamurit. Poza aia e cam degeaba, atata timp cat nu reflecta realitatea. Trebuia sa pui si o poza facuta dupa reglajul directiei. This post has been edited by cristi.r: 11 May 2015, 15:34 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Masoara distanta dintre cauciucuri respectiv janta in partea din fata a rotilor tractoare.Trebuie sa fie minim 3 mm mai mare ca cea din spatele rotilor tractoare.Daca e mai mica nu revin dar daca ai peste 3mm schimba rotile intre ele si ai rabdare sa si faca rodajul bucsa.Bafta.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
aqua |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca m am grabit, bucsa e pusa de vreo 3 zile, acum m am intors acasa si dand niste ture prin parcare observ ca totusi revin rotile, nu asa repede ca inainte dar au miscarea corecta singure, fata de prima zi cand ramaneau virate
Am vb si la baieti si asa cum banuiam e din bucsa noua care o sa si mai dea drumul, m am linistit ca unghiurile sunt ok, acum ca am vazut ca miscarea de revenire exista. |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
djcristi |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
daca citeai prin forum aflai ca dupa schimbarea bucsei de la caseta volanul merge mai greu. La mine s-a lasat dupa aprox 100-200km.
This post has been edited by djcristi: 11 May 2015, 18:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
aqua |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
chiar citisem topicul cu bucsa caseta megane 2 si nu tin minte nicaieri sa fi citit de volan greu dupa, altfel imi aminteam si eu si nu mai intrebam
in sfarsit, bine ca e bine |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
E bine dar nu va fi mult mai bine.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
djcristi |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(aqua @ 11 May 2015, 19:58) chiar citisem topicul cu bucsa caseta megane 2 si nu tin minte nicaieri sa fi citit de volan greu dupa, altfel imi aminteam si eu si nu mai intrebam in sfarsit, bine ca e bine aici ai citit ? si postul #720 tot acolo. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Salinas |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 18 November 12 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Grandtour
1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
|
|
djcristi |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ba da, din piulitele de la capatul de bara, dar se modifica simultan mai multe , nu numai unghiul de fuga.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
sam_mntn |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 17 February 10 ![]() |
Salutare! Vin si eu cu o mica intrebare, am remarcat faptul ca rotile din spate stau usor aplecate spre interior, privind masina din spate / \ (Unghi de cadere negativ). Undeva citisem ca e asa din fabrica, pentru stabilitate, si ca pe puntea spate nu se poate regla absolut nimic. Este adevarat? Este vorba de un Megane 2 cu PDG. Masina e in familie de noua, fara incidente in trafic. Nu am remarcat niciun fel de uzura anormala pe anvelope. Multumesc mult!
|
--------------------
Renault
Megane GT
Megane IV GT 1.6 TCe 205
|
|
aqua |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
ai auzit bine, asa este, nu ai ce regla, si pozitia rotilor e normala, se observa pozitia doar din anumite unghiuri
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
soryn94 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 24 June 11 From: Constanța ![]() |
E normal(puntea din spate nu are reglaje, cum ai pe fata). Mie unul imi place la nebunie cum stau rotile din spate, mai ales cu o anvelopa lata.
|
--------------------
RENAULT
MEGΛNE GrandTour
2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
|
|
djcristi |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ele se verifica pe standul de directie , nu ochiometric.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
am observat cauciucul de pe dreapta fata este mai ros pe exterior cam 3 cm din suprafata de rulare. bieletele is schimbate acum 2 ani, facut geometria atunci, cauciucurile is din 2011, dar nu is uzate pana la marcaj. ce ar trebui sa verific?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
luca76 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Geometria directiei pe un alt aparat eventual mai nou sau 3d.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
exista posibilitatea ca si alte componente gen brat, amortizoare, care nu au fost schimbate sa influesteze uzura? si la primul rand de cauciucuri din fabrica cand erau aproape uzate aveau aceeasi urma.
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
am fost la reno, nu sunt jocuri, au gasit arcul de pe dreapta sarit din pozitia lui, cumva rasucit, l au asezat pe pozitie, am mers la vulcanizare si am intors cauciucurile, acu mai urmarim cazul
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
Kobe84 |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 December 16 ![]() |
Va salut! Am un megan 2 break , anvelopa dreapta spate se uzeaza la exterior, se vede cam 1 cm de la exterior spre interior! Ce problema ar putea sa fie? Multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Bai nene, evitati Autosoft Baneasa-Aerogarii pentru geometrie! Pacat de aparatura aia 3D, ca baietii de acolo incurca piesele bune cu unele defecte. Imi uza cauciucurile pe exterior si din ce citisem, este vorba de unghiul de convergenta, rotile stand un pic apropiate in fata si departate spre spate, ochiumetric nu se vedea nimic.
Ma prezint azi la ei sa imi regleze toate cele, o urc pe semi-rampa aceea, imi ridica botul masinii si incep sa traga de roti stanga dreapta sa vada jocuri, etc. Eu zic ca e bine pana aici, cand deodata imi spune unul ca am joc in bieleta dreapta si ca rulmentul de pe stanga fata e praf, eu stiind ca l-am schimbat in urma cu 3 ani in reprezentanta. De altfel, eu cunosc foarte bine simptomele unui rulment, zgomot, joc, etc, "daca vreti va fac geometria fara garantie sau va duceti sa schimbati piesele". Hai ca poate, poate as fi dat vina pe o bieleta dar pe un rulment nici atat! Oricum cand ai joc in bielete, ai joc si in volan stanga dreapta. Le zic, lasati ca nu are rost sa fac geometria ca apoi sa schimb piesele, vin a doua oara si platesc doar constatarea de 55 lei care urmau a fi scazuti din manopera finala. Mie mi s-a parut ca nu prea stiau ce si cum, plec si ma duc direct la Dacoserv pentru ca stiam ce am pe masina, se apuca unul dintre mecanicii pe care ii cunosc pe acolo, trage de roti si zice"daca asta e bieleta cu joc..." si ma roaga pe mine sa misc de roata si tine intr-un loc langa caseta si imediat mi-a dat verdicatul, bieletele sunt bune, un foarte mic joc in caseta dar nimic de speriat iar rulmentul...evident ca era bun. Am facut repede geometria la ei si bineinteles ca era de vina unghiul de convergenta, cand a conectat calculatorul, exprimare mecanicului a fost "ce sa mai, plug" de aia uza pe exterior, scalarea era undeva la -0.30 sau +0.30, oricum ar fi fost pe plus sau pe minus, ar fi uzat interiorul sau exteriorul. Mi-a reglat abatarea la 0.06, adica normal. Cand i-am zis omului de de geometria 3d de la Autosoft, a zis ca acelea sunt sisteme italienesti si doar impresioneaza clientul, sistemel computerizate fara 3d fac exacat acelasi lucru daca sunt sisteme calibrate corect si de producatori cu experienta. Evident ca i-am zis si de unghiul de cadere si l-a bufnit rasul, ca la aceste masini nu se regleaza(Symbol, logan, etc) si oricum, surubul din amortizor este mult prea scurt pentru un reglaj corect. Si gata, am scapat si scartaitul rotilor la curbele de 90 grade desi nu imi explic cum am ajuns la un unghi atat de prost, tinand cont ca eu ocolesc gropile si nu am avut accidente. Probabil pentru ca amortizoarele nu mai sunt la prima tinerete si tineau un pic rotile altfel. Iar treaba aceea cu garantia de 30 zile este tot o prostie, odata ce ai reglat din capetele de bara si apoi ai strans piulita aceea, nu se desface singura! Si inca ceva, cand se regleaza o geometrie, se monteaza o cheie de fixeaza volanul drept si abia apoi se incepe reglajul, nu de putine ori am azuit la niste colegi ca au plecat cu volanul stramb de la Autosoft. M-a mancat pe mine pentru ca eram in zona...si m-am scarpinat. This post has been edited by alexgeogabriel: 19 Jul 2018, 20:30 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 02:44 |